( pfff ben echt in een vrijdagmiddag tijd voor een borrel bui... )
-
Quote:
Wel jammer dat er zoveel gedupperde zijn!!!
Ik ben er ook in gestonken.....en achteraf kijk je pas of je iets afwijkends kunt vinden over het bedrijf Gazoom.
26-9 2 spellen besteld F1 en Maffia2 voor de pc voor mijn 2 jongens.
maar wat een teleurstelling voor hen, als volwassene kan je het nog wel opzij zetten.
Triest dat ze bij Gazoom nog steeds slachtoffers kunnen maken!!!!
Bij mij ook geen gehoor via mail, telefoon, ticket (gedoe) of PM.
Morgen gelijk maar aangifte gaan doen bij de politie!
Deze boeven moeten zo snel als mogelijk gestopt worden!
Gepost door: Heintje op 14-10-2010 22:24
Ik ben er ook in gestonken.....en achteraf kijk je pas of je iets afwijkends kunt vinden over het bedrijf Gazoom.
26-9 2 spellen besteld F1 en Maffia2 voor de pc voor mijn 2 jongens.
maar wat een teleurstelling voor hen, als volwassene kan je het nog wel opzij zetten.
Triest dat ze bij Gazoom nog steeds slachtoffers kunnen maken!!!!
Bij mij ook geen gehoor via mail, telefoon, ticket (gedoe) of PM.
Morgen gelijk maar aangifte gaan doen bij de politie!
Deze boeven moeten zo snel als mogelijk gestopt worden!
Gepost door: Heintje op 14-10-2010 22:24
Inmiddels hebben ze gereageerd op een pm die ik de 12e gestuurd heb.
maandag zou de bestelling op de post gaan die ik dinsdag zou ontvangen.
ik heb aangegeven dat het van de zotte is dat ze wel via de forum reageren en dat ik bedank voor de bestelling en mijn geld terug wil.
ze gaan dit snel afhandelen.
waar heb ik dat meer gelezen
Het is dus een cadeau voor m'n neefje. En tja, kinderen uitleggen dat de meneer die het hoort te verzenden het niet gedaan heeft, en daarom het cadeau'tje er nog niet is, is echt geen gemakkelijk taak hoor.
Ik heb via hun website een ticket verzonden, met de vraag of ze het product wel op tijd leveren, wordt niet beantwoord. Werkdag 3 is alweer verstreken, en ik dacht toch echt dat ik op hun site kon lezen, dan ze binnen 2 dagen antwoorden!
Nu heb ik via deze site een PM aan Koen gestuurd. Nu hoop ik dat hij dit leest, en mij verder kan helpen. Als het lang duurt, zal ik mijn order moeten annuleren.
De site ziet er heel mooi en betrouwbaar uit, maar helaas houdt men zich niet aan de beloftes over levering.
Maar ik heb dus nog een kort vraagje voor het forum: Wat moet ik hierna doen, want iedereen geeft andere signalen af en ik ben zelf nog niet helemaal op de hoogte van alles, dus zou iemand dat kunnen uitleggen?
Met vriendelijke groet,
Chris
Je kunt op elk moment ook je bestelling annuleren maar doe dit ook in een aangetekende brief.
Na de aankomst van de brief heeft de leverancier 30 dagen de tijd om jouw het geld terug over te maken.
Als die zijn verlopen dan kun je aangifte gaan doen bij de politie.
Via de website wat ik gaf in een eerder bericht kunnen ze je daar ook goed mee helpen.
@de rest die reactie gaf op mijn bericht: Bedankt voor jullie steun. Gazoom bedreigd me doodleuk in hun laatste bericht naar mij. Ze hadden me gegevens en me werkgever gegevens achterhaalt en hij wou zorgen dat ik zonder schuilnaam dit allemaal zou zeggen.
Vind dit erg jammer dat ze zo reageren in een bericht terwijl ik mensen alleen wil helpen hun geld terug te krijgen. Dit ook naar hun toe gestuurd.
Quote:
je kan gazoom beter firma L&B (list & bedrog) wat een smerige ********** zijn het wel reageren op het forum en niet op de telefoon en mails met dat belachelijke ticket systeem je kan beter op dit forum internet shop gaan beginnen je bent gewoon een rat je reageerd nergens op en je gaat gewoon failiet met je zotte kop ( OPLICHTERS OPLICHTERS OPLICHTERS OPLICHTERS OPLICHTERS OPLICHTERS OPLICHTERS OPLICHTER)dat zijn jullie( jij)
@Syphrone,
Ik heb je inderdaad een PM gestuurd omdat we eerder contact hebben gehad. Ik zal er verder niet op in gaan maar wat je hier verteld is absoluut niet de waarheid.
Voor alle overige klanten en vragen kan iedereen mij per PM ook bereiken, ik ga mijn best doe het zo goed mogelijk af te handelen.
Gepost door: Gazoom op 15-10-2010 11:32
Ik heb je inderdaad een PM gestuurd omdat we eerder contact hebben gehad. Ik zal er verder niet op in gaan maar wat je hier verteld is absoluut niet de waarheid.
Voor alle overige klanten en vragen kan iedereen mij per PM ook bereiken, ik ga mijn best doe het zo goed mogelijk af te handelen.
Gepost door: Gazoom op 15-10-2010 11:32
Mijn bericht:
Quote:
Beste,
Als jij zegt dat je alles kan oplossen, hoe verklaar je al die 100en klachten van consumenten? Over Gazoom, maar ook over jullie vroegere bedrijven Digitala en Games4U oid?
Plaats dit eens op het forum, ipv altijd maar beloven "het komt goed", maar mensen nog steeds niet terugbetalen enzo?!
Kom nou, hoe willen jullie als winkel nou serieus genomen worden?
Heb je opgelichtopinternet al gezien?http://www.opgelichtopinternet.nl/cgi-bin/yabb2/YaBB.pl?num=1284298210
Hoe verklaar je dat dan? Dat jullie eigenlijk een heel net bedrijf zijn en er gewoon honderden fouten insluipen.
Zelfs een chimpanzee zou een winkel beter draaien.
OPLICHTERS! Of mag ik dat niet zeggen?
Gr
Robbert
Beste,
Als jij zegt dat je alles kan oplossen, hoe verklaar je al die 100en klachten van consumenten? Over Gazoom, maar ook over jullie vroegere bedrijven Digitala en Games4U oid?
Plaats dit eens op het forum, ipv altijd maar beloven "het komt goed", maar mensen nog steeds niet terugbetalen enzo?!
Kom nou, hoe willen jullie als winkel nou serieus genomen worden?
Heb je opgelichtopinternet al gezien?http://www.opgelichtopinternet.nl/cgi-bin/yabb2/YaBB.pl?num=1284298210
Hoe verklaar je dat dan? Dat jullie eigenlijk een heel net bedrijf zijn en er gewoon honderden fouten insluipen.
Zelfs een chimpanzee zou een winkel beter draaien.
OPLICHTERS! Of mag ik dat niet zeggen?
Gr
Robbert
Zijn reactie
Quote:
Beste,
Ik geef aan dat mijn best doe het zo goed mogelijk af te handelen. Niet wat u nu aangeeft. Maar het is goed te weten hoe een crewmember van Budgetgaming over ons denkt. En ook dat deze crewmember overal het woord oplichter wil plaatsen zodat het goed in Google komt te staan. Het is goed het standpunt van Budgetgaming te weten in deze.
De andere vragen heb ik al tijden geleden op gereageerd naar de eigenaren van de website.
Dit bericht is bedoeld voor u persoonlijk en niet voor het forum.
Beste,
Ik geef aan dat mijn best doe het zo goed mogelijk af te handelen. Niet wat u nu aangeeft. Maar het is goed te weten hoe een crewmember van Budgetgaming over ons denkt. En ook dat deze crewmember overal het woord oplichter wil plaatsen zodat het goed in Google komt te staan. Het is goed het standpunt van Budgetgaming te weten in deze.
De andere vragen heb ik al tijden geleden op gereageerd naar de eigenaren van de website.
Dit bericht is bedoeld voor u persoonlijk en niet voor het forum.
Daarop weer mijn reactie
Quote:
Je kletst gewoon om mijn hele PM heen. En sowieso is mijn standpunt niet dat van Budgetgaming. Ik ben zelf ook consument (gelukkig slim genoeg om niet bij jullie te komen) en vanuit dat perspectief stuur ik jou deze PM. Ik ga je geen u noemen, want dat verdien je niet.
Ik zal mijn vragen nogmaals op een rijtje zetten, zodat je er moeilijker omheen kan draaien en ik zet de antwoorden die je geeft ook op het forum, want daar ben je zelf te lui voor blijkbaar. Mensen willen weten wat er aan de hand is. Door antwoorden te plaatsen op hun (en mijn) vragen, kan het alleen maar beter voor je uitpakken.
1. Hoe verklaar je al die honderden klachten op Budgetgaming en opgelichtopinternet?
2. Zijn dit echt foutjes in jullie systeem, of zijn er andere problemen?
3. Waarom betalen jullie mensen niet binnen de afgesproken tijd terug?
4. Waarom sturen jullie het overgrote deel van bestellingen NIET op?
5. Vind je het zelf niet een beetje lullig voor al deze mensen, die vaak zuurverdiend zakgeld uitgeven aan een dure game?
6. Waarom flikken jullie steeds hetzelfde kunstje (Digitala, Games4U etc.), maar steeds onder een andere naam?
Dat was het eigenlijk wel.
Succes met antwoorden verzinnen en ik hoop echt voor de gedupeerden dat het snel opgelost wordt!
Gr
Robbert
Je kletst gewoon om mijn hele PM heen. En sowieso is mijn standpunt niet dat van Budgetgaming. Ik ben zelf ook consument (gelukkig slim genoeg om niet bij jullie te komen) en vanuit dat perspectief stuur ik jou deze PM. Ik ga je geen u noemen, want dat verdien je niet.
Ik zal mijn vragen nogmaals op een rijtje zetten, zodat je er moeilijker omheen kan draaien en ik zet de antwoorden die je geeft ook op het forum, want daar ben je zelf te lui voor blijkbaar. Mensen willen weten wat er aan de hand is. Door antwoorden te plaatsen op hun (en mijn) vragen, kan het alleen maar beter voor je uitpakken.
1. Hoe verklaar je al die honderden klachten op Budgetgaming en opgelichtopinternet?
2. Zijn dit echt foutjes in jullie systeem, of zijn er andere problemen?
3. Waarom betalen jullie mensen niet binnen de afgesproken tijd terug?
4. Waarom sturen jullie het overgrote deel van bestellingen NIET op?
5. Vind je het zelf niet een beetje lullig voor al deze mensen, die vaak zuurverdiend zakgeld uitgeven aan een dure game?
6. Waarom flikken jullie steeds hetzelfde kunstje (Digitala, Games4U etc.), maar steeds onder een andere naam?
Dat was het eigenlijk wel.
Succes met antwoorden verzinnen en ik hoop echt voor de gedupeerden dat het snel opgelost wordt!
Gr
Robbert
Zo, zijn jullie ook weer bij
❍ᴥ❍
http://card.mygamercard.net/NL/Stephan1237.png
Quote:
Beste,
Ik heb nog steeds! geen reactie gehad op het ticket wat ik had aangemaakt. U heeft meer dan tijd genoeg gekregen om ernaar te kijken en een reactie te geven.
Dus bij deze wil ik een bevestiging van mijn annulering, en dat ik mijn geld terug krijg.
ticket ID is: #317928
mijn bestel nummer is: GZ00001368
Ik hoop dat U ZSM. antwoord!
Nick Knoops
Beste,
Wat is uw ticketnummer?
Met vriendelijke groet,
Koen
Gazoom.nl
Verzonden door Amstel op 07-10-2010 14:21
Beste,
Ik wil even melden dat ik nog steeds geen reactie heb gekregen op mijn ticket.
Nick Knoops
Verzonden door Gazoom op 06-10-2010 09:58
Beste,
u kunt elk moment antwoord op uw ticket krijgen en daar zal dat in vermeld staan.
Met vriendelijke groet,
Koen
Gazoom.nl
Verzonden door Amstel op 06-10-2010 09:54
En wanneer word dan de annulering afgehandeld?
Alvast bedankt voor de snelle reactie,
mvg,
Nick Knoops
Verzonden door Gazoom op 06-10-2010 09:48
Beste,
Dit klopt inderdaad.
Met vriendelijke groet,
Koen
Gazoom.nl
Verzonden door Amstel op 06-10-2010 09:34
Dit heb ik dus 2 dagen geleden gedaan, maar ik heb nog geen enkele reactie, of mail terug gekregen dus ik dacht ik stuur een pm.
Maar het klopt dus wel dat ik gewoon mijn geld krijg teruggestort, als de order geannuleerd is?
Alvast bedankt,
Nick Knoops
Verzonden door Gazoom op 06-10-2010 09:30
Beste,
Dit moet u via een ticket afhandelen. Een ticket kunt u aanmaken op onze support pagina.
Met vriendelijke groet,
Koen
Gazoom.nl
Verzonden door Amstel op 05-10-2010 16:50
Ik zou graag willen weten dat als je een pre order annuleert, je ook je geld terug krijgt. Want als dit het geval is wil ik graag mijn order van Call of Duty Black Ops voor de PC annuleren.
Ik weet niet of U me ook via de PM kunt helpen, of dat dit via de website moet worden afgehandeld.
Beste,
Ik heb nog steeds! geen reactie gehad op het ticket wat ik had aangemaakt. U heeft meer dan tijd genoeg gekregen om ernaar te kijken en een reactie te geven.
Dus bij deze wil ik een bevestiging van mijn annulering, en dat ik mijn geld terug krijg.
ticket ID is: #317928
mijn bestel nummer is: GZ00001368
Ik hoop dat U ZSM. antwoord!
Nick Knoops
Beste,
Wat is uw ticketnummer?
Met vriendelijke groet,
Koen
Gazoom.nl
Verzonden door Amstel op 07-10-2010 14:21
Beste,
Ik wil even melden dat ik nog steeds geen reactie heb gekregen op mijn ticket.
Nick Knoops
Verzonden door Gazoom op 06-10-2010 09:58
Beste,
u kunt elk moment antwoord op uw ticket krijgen en daar zal dat in vermeld staan.
Met vriendelijke groet,
Koen
Gazoom.nl
Verzonden door Amstel op 06-10-2010 09:54
En wanneer word dan de annulering afgehandeld?
Alvast bedankt voor de snelle reactie,
mvg,
Nick Knoops
Verzonden door Gazoom op 06-10-2010 09:48
Beste,
Dit klopt inderdaad.
Met vriendelijke groet,
Koen
Gazoom.nl
Verzonden door Amstel op 06-10-2010 09:34
Dit heb ik dus 2 dagen geleden gedaan, maar ik heb nog geen enkele reactie, of mail terug gekregen dus ik dacht ik stuur een pm.
Maar het klopt dus wel dat ik gewoon mijn geld krijg teruggestort, als de order geannuleerd is?
Alvast bedankt,
Nick Knoops
Verzonden door Gazoom op 06-10-2010 09:30
Beste,
Dit moet u via een ticket afhandelen. Een ticket kunt u aanmaken op onze support pagina.
Met vriendelijke groet,
Koen
Gazoom.nl
Verzonden door Amstel op 05-10-2010 16:50
Ik zou graag willen weten dat als je een pre order annuleert, je ook je geld terug krijgt. Want als dit het geval is wil ik graag mijn order van Call of Duty Black Ops voor de PC annuleren.
Ik weet niet of U me ook via de PM kunt helpen, of dat dit via de website moet worden afgehandeld.
-
Quote:
"Maar het is goed te weten hoe een crewmember van Budgetgaming over ons denkt. En ook dat deze crewmember overal het woord oplichter wil plaatsen zodat het goed in Google komt te staan. Het is goed het standpunt van Budgetgaming te weten in deze."
En nu weten we ook waarom er wél wordt gereageerd op sites zoals deze en niet per telefoon, email, ticket op Gazoom zelf. Zodat wanneer mensen de firma naam opzoeken met Google (wat een nieuwe klant vaak doet) ze niet de negatieve reacties aantreffen om dan hun aankoop toch maar elders te plaatsen.
Hoeveel mensen die gedupeerd zijn en die er niet over reageren op sites zoals Budgetgames, OpgelichtopInternet of TrosRadar zouden hun geld niet meer terugzien vraag ik me af. Gezien Gazoom aan de gevallen hier te zien, en nu ook op OpgelichtopInternet, pas een reactie geeft aan de klant wanneer ze erover klagen op andere sites die toekomstige klanten kunnen terugvinden op Google?
-
-
Quote:
Vraag dan meteen wat er eventueel gedaan kan worden tegen een bedrijf dat na betaling niet reageert?
Gepost door: Amstel op 16-10-2010 17:54
Gepost door: Amstel op 16-10-2010 17:54
Ze hebben 30 dagen de tijd om je het geld terug over te maken. Na deze 30 dagen mag je gewoon aangifte gaan doen en dat word dan verzameld bij de andere aangiftes tegen hun. Alleen hoe meer aangiftes hoe sneller ze iets doen en kunnen doen.
-
Ordernr. is GZ00001570
Ticketnr. is 876311
Item: Red Dead Redemption (PS3)