Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS

base.com

[Begin]  |5|6|7|8|9|10|11(11)  [Eind]
Door Whazzup (88 reacties) op 16-02-2022 11:56
Ik heb ook nog contact gehad met Base en ze geven inderdaad aan de btw al betaald te hebben, alleen post.nl snapt dit niet.
Ik kreeg ook de papieren van Base om bezwaar te maken maar ik heb hier geen zin in en heb het spel retour laten sturen.
Een pre- order heb ik inmiddels maar gecancelled.

Ik heb de helpdesk medewerker van Base met wie ik gesproken had hiervan via een mail op de hoogte gesteld. Ik heb ze tevens de suggestie gedaan dit zelf maar met post.nl op te lossen en zolang dit niet gebeurd is zal ik er ( helaas) niet meer bestellen.
Reptile
Door Reptile (2451 reacties) op 19-02-2022 12:54
Quote:
Lekker dan. Had ik paar dagen terug Resident Evil 7 Gold Edition gekocht voor de PS4 daar....
Gepost door: Reptile op 12-02-2022 15:26

Volgens PostNL app komt vandaag Residen Evil 7 Gold Edition binnen. Lees niets over extra kosten.
Door Brute (139 reacties) op 22-02-2022 11:10
Quote:
[..]

Volgens PostNL app komt vandaag Residen Evil 7 Gold Edition binnen. Lees niets over extra kosten.
Gepost door: Reptile op 19-02-2022 12:54

Ben beniewd, heb je het spel nog binnen gekregen? En dit zonder extra kosten?
Reptile
Door Reptile (2451 reacties) op 22-02-2022 12:23
Quote:
[..]

Ben beniewd, heb je het spel nog binnen gekregen? En dit zonder extra kosten?
Gepost door: Brute op 22-02-2022 11:10

Klopt. Gewoon binnengekomen zonder extra kosten of meldingen daarover.
Qoncrete
Door Qoncrete (71 reacties) op 07-03-2022 15:56
Ik heb nu ook een pakketje van Base.com waar ik invoerkosten over moet betalen. Wat een belachelijk gedoe!
Xor
Door Xor (34772 reacties) op 07-03-2022 16:03
Quote:
Ik heb nu ook een pakketje van Base.com waar ik invoerkosten over moet betalen. Wat een belachelijk gedoe!
Gepost door: Qoncrete op 07-03-2022 15:56
Lijkt erop dat of PostNL nog altijd z'n werk niet in orde heeft. Of Base.com heeft z'n werk nog altijd niet in orde.

Overigens kan ik je vertellen dat ik vandaag de dag nog altijd geen reactie van PostNL heb ontvangen met of ze wel of niet de inklaringskosten zullen restitueren. Dus als je de moeite e.d. wilt besparen, dan zou ik hem gewoon weigeren en het terug laten sturen. In ieder geval zou ik er nog wel een klachtmail naar Base.com hierover sturen.

Ook is m'n andere bestelling nog altijd niet bezorgd . Heb de bestelling opnieuw laten versturen, maar ik vraag mij af of deze nog wel bezorgd zullen worden of dat deze ook alsnog niet worden bezorgd. In het ergste geval wordt het wel bezorgd, maar moet ik weer voor inklaringskosten betalen .
Door Whazzup (88 reacties) op 07-03-2022 17:01
Mijn laatste ervaring met Base en post.nl is dat een besteld spel gewoon zonder kosten is doorgekomen.
Ik had begrepen van Base dat het een softwareprobleem bij post.nl was, dat inmiddels opgelost zou zijn.
In mijn geval lijkt het dus dat dat inderdaad zo is.
Qoncrete
Door Qoncrete (71 reacties) op 08-03-2022 14:27
Ik heb inderdaad ook bevestiging dat het probleem nu opgelost is. Het ging om een order die in eerste instantie kwijt was (kreeg gisteren pas bericht van Post NL dat ik import fees moest betalen voor een order van eind januari), dus ik heb replacement items toegestuurd gekregen waar ik inderdaad geen importkosten over hoef te betalen. Het originele pakket kan ik gewoon weigeren. Probleem is opgelost dus.

Quote:
Hi,

PostNL should not be charging you VAT or costumes fees. You already paid the vat via Import-OSS.

We have been informed that PostNL had an issue at the end of January were their systems were not picking up IOSS numbers. This issue has now been corrected.

I believe you a referring to *** as needing fees.

That has been with PostNL since January 29, 11:45, it a shame our customer service team never thought to check PostNL's site (and presumably PostNL did not notify you either).

As we have already sent a replacements out for that parcel, I would recommend you just reject the fees on that and the parcel will be returned to us/ you can do from the link above

Kind regards, Kevin
Xor
Door Xor (34772 reacties) op 08-03-2022 14:31
Quote:
Ik heb inderdaad ook bevestiging dat het probleem nu opgelost is. Het ging om een order die in eerste instantie kwijt was (kreeg gisteren pas bericht van Post NL dat ik import fees moest betalen voor een order van eind januari), dus ik heb replacement items toegestuurd gekregen waar ik inderdaad geen importkosten over hoef te betalen. Het originele pakket kan ik gewoon weigeren. Probleem is opgelost dus.

[..]
Gepost door: Qoncrete op 08-03-2022 14:27
Dan ben ik wel benieuwd met m'n bestelling die ze opnieuw hadden verstuurd. Hopelijk hoef ik dan straks inderdaad geen inklaringskosten te betalen. Wel jammer dat het in januari niet goed door PostNL was geregeld. Tegelijkertijd heb ik nog altijd geen reactie van PostNL ontvangen over eventuele restitutie .
Qoncrete
Door Qoncrete (71 reacties) op 09-03-2022 11:00
Hmm dat is wel zuur. Het probleem lijkt aan het bericht van Kevin te zien wel door PostNL te zijn erkend namelijk. Hopelijk krijg je snel reactie!
Door WaddleD (102 reacties) op 01-08-2022 12:59
Heeft iemand nog recente ervaringen met het wel/niet betalen van BTW?
Its_Jord
Door Its_Jord (1076 reacties) op 01-08-2022 13:35
Quote:
Heeft iemand nog recente ervaringen met het wel/niet betalen van BTW?
Gepost door: WaddleD op 01-08-2022 12:59

Heb er vrijdag besteld dus tenzij iemand anders iets laat weten, geef ik seintje zodra die order in het land is. Zal wel even duren though. 2-5 dagen voor verzending en dan god weet hoe lang van UK tot hier.
DQMJ
Door DQMJ (19674 reacties) op 01-08-2022 13:39
Quote:

Heb er vrijdag besteld dus tenzij iemand anders iets laat weten, geef ik seintje zodra die order in het land is. Zal wel even duren though. 2-5 dagen voor verzending en dan god weet hoe lang van UK tot hier.
Gepost door: Its_Jord op 01-08-2022 13:35

Normaal zou je die tegen donderdag in huis hebben. Ik koop niet veel van base maar heb nooit meer dan een week moeten wachten op een levering.
#team β˜• #team πŸ• + 🍍
Door Williamcutting (19 reacties) op 01-08-2022 14:09
Ik heb Pocky & Rocky Reshrined voor de switch hier recent besteld en ontvangen, geen problemen gehad met extra BTW of toeslagen, ook in maart the wonderful 101 besteld, ging ook goed.
Xor
Door Xor (34772 reacties) op 01-08-2022 14:23
Vorige maand een game besteld. Een week later de game gewoon in de brievenbus ontvangen. Ik hoefde geen inklaringskosten te betalen. Ze hebben het inklaringkosten probleem aangepakt en is al voor een lange tijd opgelost. Je kan gewoon bij Base.com bestellen en geen extra kosten te verwachten. Wel zit er nog een 1 Γ‘ 2 weken levertijd aan vast, want ja, het komt uit de UK. Dus voor pre-orders moet men gewoon hier rekening mee houden.
Door KiWi (152 reacties) op 01-08-2022 15:45
Ik heb een aantal keer bij Base besteld dit jaar (iedere keer 1 game per bestelling), en iedere keer geen extra kosten betaald. Netjes als brievenbus post ontvangen. Helaas bij mij niet zichtbaar in de PostNL, DHL, UPS apps, maar steeds na ~1wk ontvangen.
Thank you, but our budget game is in another castle!
Evil_zelda
Door Evil_zelda (828 reacties) op 03-08-2022 17:52
Besteld op: 26 juli
Ontvangen: 3 augustus
Extra import/btw kosten: nee

Ik zet Base in ieder geval weer op mijn watch list
Mijn vidya collectie: https://goo.gl/snZvdm
Reptile
Door Reptile (2451 reacties) op 03-08-2022 20:53
Ik heb aantal weken geleden twee Resident Evil games besteld en kwamen ook prima aan na twee weken.
Pas Turtles Shedder's Revenge besteld.
Its_Jord
Door Its_Jord (1076 reacties) op 05-08-2022 12:53
Mijn bestelling van vorige vrijdag is ook aangekomen. Geen extra importkosten.
Vraag me af hoe ze het geregeld hebben, want de echte waarde van het spel staat gewoon gedeclareerd. Fijn in ieder geval, ik ga er vaker bestellen.
Eek2nd
Door Eek2nd (11817 reacties) op 05-08-2022 14:18
Oh goed om te weten van de importkosten.
πŸ˜ΌπŸ‘žπŸ§‘πŸ»β€πŸ¦±πŸ¦€ ... " De Kat trapt de krullen van de Krab "
[Begin]  |5|6|7|8|9|10|11(11)  [Eind]