Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS

gamevision.org

[Begin]  |1|2|3|4|5|6|7(25)  [Eind]
GameVision
Door GameVision (338 reacties) op 20-05-2008 22:24
Gamevision heeft sinds vandaag een nieuwe website. Graag horen wij van jullie wat jullie van de nieuwe site vinden.

Update over de overname:
Op dit moment is gamevision nog niet overgenomen. Wij hebben nog geen geschikte koper gevonden voor gamevision tot nu toe. Verlopig zal ik zelf de boel dus nog blijven runnen. Binnenkort zullen er ook gewoon weer Pre Orders op de site komen zodat die ook weer besteld kunnen worden.
www.gamevision.nl
Racamo
Door Racamo (1045 reacties) op 20-05-2008 22:50
Goed, overzichtelijk en handig.
Alleen het ***Sorteer op: Aflopende volgorde Toon ***
werkt niet.
GameVision
Door GameVision (338 reacties) op 20-05-2008 23:02
Kwam ik ook al achter inderdaad. Wordt z.s.m. opgelost. Soms kom je pas achter problemen in de praktijk
www.gamevision.nl
GameVision
Door GameVision (338 reacties) op 07-12-2008 18:00
Gamevision December actie.

Eind december geven wij weer een Nintendo DS weg. Iedereen die een bestelling plaatst die succesvol wordt afgerond maakt kans op deze geweldige handheld. Uiteraard hoe meer bestellingen hoe meer kans je maakt.

Wij wensen iedereen veel succes.

Gamevision Crew.
www.gamevision.nl
Door GekkoEnCo (99 reacties) op 13-02-2009 23:54
Ordernummer: 7367
Orderdatum: Monday, 02 February 2009
Orderstatus: In behandeling.


Dezelfde dag is ook de betaling nog ontvangen.
Heb hier het spel Dead Rising voor de Xbox360 besteld...

Mail gehad dat hij eerst begin deze week zou binnen komen. Daarna werd hij woensdag/donderdag verwacht, dus zou ik hem vrijdag wel hebben. Vandaag was mijn neefje namelijk jarig.

Heb maar een waardeloos "tegoedbonnetje" cadeau gedaan, waardoor hij weet dat hij Dead Rising nog van me krijgt. Nu maar hopen dat die nog een keer gaat komen!

Denk in ieder geval niet dat ik nog eens ga bestellen bij Gamevision. Het kan natuurlijk pech zijn dat ik heb, maar het duurt me zo wel erg lang..
GameVision
Door GameVision (338 reacties) op 14-02-2009 00:57
Komt inderdaad weleens voor dat wij een artikel niet in voorraad hebben en dat de leverancier ook moeite heeft met uitleveren. Zoals vermeld in de email verwachten wij hem wel op korte termijn maar is de game helaas deze week niet meer binnen gekomen. Heb u ook nog even een e-mail hierover gestuurd.
www.gamevision.nl
Door Arwin (4 reacties) op 21-02-2009 13:46
heb er killzone 2 hier gepreordered zal wel laten weten hoe het gaat.
Door GekkoEnCo (99 reacties) op 25-02-2009 14:27
Quote:
Ordernummer: 7367
Orderdatum: Monday, 02 February 2009
Orderstatus: In behandeling.


Dezelfde dag is ook de betaling nog ontvangen.
Heb hier het spel Dead Rising voor de Xbox360 besteld...

Mail gehad dat hij eerst begin deze week zou binnen komen. Daarna werd hij woensdag/donderdag verwacht, dus zou ik hem vrijdag wel hebben. Vandaag was mijn neefje namelijk jarig.

Heb maar een waardeloos "tegoedbonnetje" cadeau gedaan, waardoor hij weet dat hij Dead Rising nog van me krijgt. Nu maar hopen dat die nog een keer gaat komen!

Denk in ieder geval niet dat ik nog eens ga bestellen bij Gamevision. Het kan natuurlijk pech zijn dat ik heb, maar het duurt me zo wel erg lang..
Gepost door: GekkoEnCo op 13-02-2009 23:54

Inmiddels zijn we weer 12 dagen verder

Heb de bestelling op 16 Februari via een nette mail geannuleerd. Gamevision kan er natuurlijk ook niks aan doen als een spel door de leverancier niet/slecht leverbaar is. Misschien een tip om de levertijd ofzo wat duidelijker/groter aan te geven dan in dat hoekje..

Zou mijn geld ook zo spoedig mogelijk terug ontvangen, maar tot op heden nog niks op mijn rekening. Heb gisteren een mailtje gestuurd daarom.
Steef1983
Door Steef1983 (510 reacties) op 25-02-2009 15:02
Heb er 1x iets besteld, dwz, ik heb 1x op budgetgaming de vraag gesteld waar ik in vredesnaam nog snake eater voor de ps2 kon krijgen tegen een redelijke prijs(aangezien waar hij nog leverbaar was veel te duur was). in no time kreeg ik een PM van gamevision dat zij er nog 1 hadden en die kreeg ik tegen inkoopsprijs
2 dagen later had ik hem.

das pas service
Every corpse on Mount Everest was once an extremely motivated individual.
Wedlock
Door Wedlock (681 reacties) op 25-02-2009 16:13
1 keer een XBOX live code besteld...
binnen een paar dagen had ik de code in m'n mailbox
If you found this, it's probably too late..
Door GekkoEnCo (99 reacties) op 02-03-2009 18:08
Quote:
[..]

Inmiddels zijn we weer 12 dagen verder

Heb de bestelling op 16 Februari via een nette mail geannuleerd. Gamevision kan er natuurlijk ook niks aan doen als een spel door de leverancier niet/slecht leverbaar is. Misschien een tip om de levertijd ofzo wat duidelijker/groter aan te geven dan in dat hoekje..

Zou mijn geld ook zo spoedig mogelijk terug ontvangen, maar tot op heden nog niks op mijn rekening. Heb gisteren een mailtje gestuurd daarom.
Gepost door: GekkoEnCo op 25-02-2009 14:27

En inmiddels zijn we wéér 8 dagen verder!! Heb op 24-02 een mailtje gestuurd:

Hallo,

Heb het geld tot op heden nog niet ontvangen.
Wanneer kan ik dit verwachten ???

Groeten,
Brian
___________________________

Hierop heb ik nog geen antwoord op gehad. Ook een mailtje van eergisteren is nog niet beantwoord.

Begin langzaamaan toch wel te twijfelen aan gamevision en of ik mijn geld nog terugkrijg. Heb ze in mijn laatste mailtje erop gewezen dat het wel zo netjes zou zijn dat ze me even wat info konden toesturen over mijn geld. Ik hoop toch niet dat ik nog een maand moet gaan wachten op mijn geld!

Zéér spijtige zaak dit hoor!

Als er niet snel een antwoord of geld ofzo komt, gaan ze van mij toch een hele negatieve shop survey krijgen..
GameVision
Door GameVision (338 reacties) op 02-03-2009 18:36
Beste Brain,

Naar welk email adres heb je dit gestuurd? Normaal gesproken duur dit niet zo lang bij ons.

Stuur even een email met de details en dan kijk ik het vanavond even na. email sturen naar bestelling@gamevision.org aub.

met vriendelijke groet,
I.Luken
www.gamevision.nl
Door GekkoEnCo (99 reacties) op 02-03-2009 18:50
Quote:
Beste Brain,

Naar welk email adres heb je dit gestuurd? Normaal gesproken duur dit niet zo lang bij ons.

Stuur even een email met de details en dan kijk ik het vanavond even na. email sturen naar bestelling@gamevision.org aub.

met vriendelijke groet,
I.Luken
Gepost door: GameVision op 02-03-2009 18:36

info@gamevision.org heb ik iedere keer gemaild. In het begin kreeg ik daar wel mails van terug. Heb even mail met al mijn vorige mails dus doorgestuurd nu naar bestelling@gamevision.org
Door Arwin (4 reacties) op 05-03-2009 21:27
ik heb mijn killzone preorder nog steeds niet ontvangen. Is nu al 6 dagen na de releasedag. Heb hem nog steeds niet binnen bij zegt dat het bij tnt ligt en contact heeft maar volgens hem kan tnt dit dan niet even bevestigen weet niet wat ik hier van moet denken. De mailtjes wordt ook niet meer gereageerd terwijl ik het op 3 emailadressen heb gemailt. Als u dit leest zou u dan contact met me kunnen opnemen via een pm of via de mail?
Door NightHawk_D (4 reacties) op 05-03-2009 21:46
Quote:
ik heb mijn killzone preorder nog steeds niet ontvangen. Is nu al 6 dagen na de releasedag. Heb hem nog steeds niet binnen bij zegt dat het bij tnt ligt en contact heeft maar volgens hem kan tnt dit dan niet even bevestigen weet niet wat ik hier van moet denken. De mailtjes wordt ook niet meer gereageerd terwijl ik het op 3 emailadressen heb gemailt. Als u dit leest zou u dan contact met me kunnen opnemen via een pm of via de mail?
Gepost door: Arwin op 05-03-2009 21:27

Ik heb precies hetzelfde, eerst kreeg ik een mailtje dat het op de realesedag(27-02) zou worden geleverd, maar nee(terwijl de officiele releasedatum 25-02, zie officiele webiste Sony PS3. Daarna krijg ik weer een mailtje dat het de schuld is van TNT. Vervolgens weer een mailtje dat de pakjes terecht zijn en dat de game dinsdag (3-02), uiterlijk woensdag word geleverd, maar weer niks. Ik denk dat ik voor de gek word gehouden en dat de game helemaal niet verzonden is, zo lang kan het toch niet duren om het pakje af te leveren? Dit vooral, omdat ik ook een e-mail heb gekregen dat de pakjes terecht zijn. Ik vertrouw Gamevision niet meer, het liefst heb ik mijn geld terug en haal ik Killzone 2 gewoon in de winkel (hoewel ik het vermoeden heb dat dat ook lang zal duren en dat de schuld op de bank afgeschoven wordt.)
GameVision
Door GameVision (338 reacties) op 05-03-2009 21:54
Beste mensen,

Wij zijn hier inderdaad nog druk mee bezig. Snappen zelf ook niet waarom dit zolang moet duren en zijn ook zelf aan het kijken naar een snellere oplossing. We proberen u hierover zo goed mogelijk op de hoogte te houden.

Mochten wij morgen zoals verwacht weer nieuwe exemplaren binnen krijgen dan zullen deze ook worden verzonden naar de mensen die hem nog niet hebben ontvangen. (uiteraard verwachten we het andere exemplaar dan wel terug zodra die als nog binnen is gekomen).
www.gamevision.nl
Door Sonaya (1 reacties) op 06-03-2009 14:04
Besteld op 25/2: een Wii-pointscard en een controller voor mijn zoon.
Op voorraad, gelijk betaald, dus snel in huis, dacht ik.
Activeringscode pointscard kon per mail toegezonden worden stond op de site aangegeven. Lekker snel, dacht ik.

27/2: nog geen code > mailtje gestuurd met verzoek code te mailen

Hierna nog 3x gemaild: waar blijft de code?? En de controller???

6/3 (vandaag): geen enkele reactie op al mijn mails en tevens nog niks ontvangen!!

Hier bestel ik dus niet meer.

Kijk...als er nou iets mis is qua levering door de leverancier, oke. Maar direct laten betalen en vervolgens niks laten horen en dus niet reageren op mails > slechte zaak. Het voelt of je belazerd wordt.

Had ik die points nou maar gewoon in de stad gehaald dan had mijn zoon er de volgende dag al plezier van kunnen hebben. Nu zit ik al dagen op een loze belofte te wachten.

Ik geef het nog 1 dag...en dan maar m'n geld terug zien te krijgen!

Grtz Sonaya

Door ThymeS (744 reacties) op 06-03-2009 15:51
Wel raar dat ze niet veel reageren op berichtjes en ook de games pas laat aankomen.. en dan de schuld geven aan TNT
GameVision
Door GameVision (338 reacties) op 06-03-2009 16:49
Beste Thymes,

Doe mijn best altijd om de games z.s.m. te leveren. De zending van killzone is hier vorige week donderdag de deur uit gegaan. Snap zelf ook niet waarom er nu nog diverse niet uit geleverd zijn. Ben vrijwel nog nooit eerder een pakje kwijt geraakt via TNT.

Probleem is alleen dat het brievenbus post is en het dus niet te volgen is met Track & Trace. Maakt het voor TNT ook niet makkelijker om ze te vinden. Toch hebben wel diverse hun game dinsdag/woensdag binnen gehad dus het is voor ons ook een raadsel.

Ik heb in iedergeval straks nogmaals contact met TNT om te kijken of er misschien meer bekend is. Vind dit namelijk ook heel vervelend.

Nogmaals aan de gedupeerden, Mijn excuses voor het ongemak en ik doe me uiterste best om de game z.s.m. bezorgd te krijgen.

www.gamevision.nl
Door NightHawk_D (4 reacties) op 07-03-2009 09:39
Ik denk dat de meeste mensen naar info@gamevision.org, omdat dit bij'contact'staat. Vroeger kreeg ik snel antwoord op dat emailadres, maar tegenwoordig krijg ik niks meer terug.
[Begin]  |1|2|3|4|5|6|7(25)  [Eind]