ik baal hier echt van denk je ik pre order killzone dan heb ik hem op tijd binnen nou niet dus
en dan dacht ik dat deze shop goed bekent stond nou toch jammer dat je het dan zo verpest
Bij deze nogmaals een reactie ivm de shopsurvey's. Ben druk bezig om een oplossing te vinden voor een goede afronding van de bestellingen. Hoop dan ook zo snel mogelijk nieuwe exemplaren binnen te krijgen van beide games zodat ik als nog een exemplaar kan sturen.
Mensen die hem geannuleerd hebben zullen daar vandaag nog een bevestiging van krijgen en de betaling zal dan terug worden overgemaakt.
Hoop dat jullie ook wel een beetje begrip hebben voor de situatie van mijn kant. Heb dit zelf ook nog nooit meegemaakt dat er zoveel games zoek raken bij de post.
Ben in ieder geval druk bezig voor iedereen om het goed op te lossen.
Nogmaals excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
www.gamevision.nl
http://card.mygamercard.net/NL/Stephan1237.png
http://www.qshops.org/index.php/lid/108/gamevision.nl.html
De nieuwste spellen voor Nintendo Wii, Xbox 360 en Playstation 3 goedkoop en snel in huis! Ga naar www.cheapgamesonline.nl
Bij deze nogmaals een reactie namens mij,
Killzone 2 is op dit moment volgens de leveranciers waar wij bij zitten moeilijk leverbaar. Ook wij vinden het heel vervelend dat we nog geen nieuwe exemplaren hebben ontvangen. Maar ook wij blijven afhankelijk van onze leverancier.
Over de beloftes , door ons is gezegd dat wij ons best doen om het z.s.m. te regelen. Meer dan mijn best kan ik ook niet doen. Ook ik vind het jammer dat het allemaal zo moet lopen en vind het ook jammer dat we negatieve shopsurvey's krijgen. Had wel een beetje meer begrip ook verwacht voor onze situatie. Ook wij hebben een klap moeten verwerken van +/- 1000 euro verlies dankzij TNT en doordat het brievenbus post is is er nog niks aan te doen ook.
Maar goed, zoals gezegd doen ik dus mijn best om het allemaal zo netjes mogelijk af te handelen.
Edit:
Nog even een berichtje voor "Thebestgame" meneer/mevrouw, Graag even een email sturen naar info@gamevision.org. Er zijn wel nieuwe exemplaren verzonden maar heeft u ook een e-mail gehad dat er naar u een is verzonden? Graag dus even info over de bestelling sturen dan kan ik dus vandaag nakijken.
Met vriendelijke groet,
www.gamevision.nl
TNT raakt wel eens wat kwijt maar zo veel en op verschillende tijdstippen. Ik kan het me niet voorstellen.
Bovendien wordt er erg traag gereageerd als je je order wilt annuleren. Je moet erg aanhoudend zijn om dit voor elkaar te krijgen.
Of je je geld ook daadwerkelijk terug gaat krijgen blijft de grote vraag. Waarom dat zo lang moet duren is me een raadsel.
Gamevision stuurt wel direct een nieuwe game (indien hij die heeft) maar terugstorten van geld kan blijkbaar niet direct.
Ook vind ik het raar dat er op zijn site nog steeds staat bij Halo Wars en Killzone dat de games 1e week van maart verwacht worden. Laat hij er duidelijk neerzetten dat hij momenteel niet kan leveren.
Ik heb inmiddels klachten ingediend bij de keurmerken.
Edit Ruben: Het was niet de bedoeling om te stoken. Meer mijn persoonlijke reactie op hetgeen gebeurt is. Dat ik bij een andere winkel werk betekent hopelijk niet dat ik niet mag reageren toch?
De nieuwste spellen voor Nintendo Wii, Xbox 360 en Playstation 3 goedkoop en snel in huis! Ga naar www.cheapgamesonline.nl
Quote:
Ik blijf het allemaal heel vreemd vinden.
TNT raakt wel eens wat kwijt maar zo veel en op verschillende tijdstippen. Ik kan het me niet voorstellen.
TNT raakt wel eens wat kwijt maar zo veel en op verschillende tijdstippen. Ik kan het me niet voorstellen.
Hoe bedoelt u op verschillende tijdstippen?
Quote:
Bovendien wordt er erg traag gereageerd als je je order wilt annuleren. Je moet erg aanhoudend zijn om dit voor elkaar te krijgen.
Of je je geld ook daadwerkelijk terug gaat krijgen blijft de grote vraag. Waarom dat zo lang moet duren is me een raadsel.
Gamevision stuurt wel direct een nieuwe game (indien hij die heeft) maar terugstorten van geld kan blijkbaar niet direct.
Bovendien wordt er erg traag gereageerd als je je order wilt annuleren. Je moet erg aanhoudend zijn om dit voor elkaar te krijgen.
Of je je geld ook daadwerkelijk terug gaat krijgen blijft de grote vraag. Waarom dat zo lang moet duren is me een raadsel.
Gamevision stuurt wel direct een nieuwe game (indien hij die heeft) maar terugstorten van geld kan blijkbaar niet direct.
Dat het geld niet direct teruggestort wordt heeft de volgende reden. De administratie werk ik niet elke avond bij, dit wordt 1 keer per 1 a 2 weken gedaan. Dit doordat ik ook gewoon hiernaast 40 uur fulltime werk en een avondstudie doe 1 keer per week. Tevens staat het ook in de algemene voorwaarden waarmee iedereen gewoon akkoord gaat dat het binnen maximaal 30 dagen teruggestort wordt als de koopovereenkomst wordt beeindigd. Dit hebben wij zelf moeten veranderen naar dit anders werden de voorwaarden niet eens goedgekeurd door de keurmerken.
Quote:
Ook vind ik het raar dat er op zijn site nog steeds staat bij Halo Wars en Killzone dat de games 1e week van maart verwacht worden. Laat hij er duidelijk neerzetten dat hij momenteel niet kan leveren.
Ook vind ik het raar dat er op zijn site nog steeds staat bij Halo Wars en Killzone dat de games 1e week van maart verwacht worden. Laat hij er duidelijk neerzetten dat hij momenteel niet kan leveren.
Dit hoorde er inderdaad niet meer bij te staan en wordt aangepast.
Quote:
Ik heb inmiddels klachten ingediend bij de keurmerken.
Ik heb inmiddels klachten ingediend bij de keurmerken.
Jammer dat u dit gedaan. Maar dat is uw keuze. U zult van hun hierover nog een reactie krijgen.
Zie nog graag de reactie van Rubenbuijs in mijn PM aangezien ik deze niet heb kunnen lezen.
Hoop dat zo alle vragen weer beantwoord zijn.
Met vriendelijke groet,
www.gamevision.nl
Quote:
Hoe bedoelt u op verschillende tijdstippen?
U heeft op 26 februari games verzonden die grotendeels zijn verdwenen. Maar ik lees ook dat bestellingen die op latere dagen zijn verzonden niet aankomen. Dat is wat mij vreemd voor komt.
Quote:
Dat het geld niet direct teruggestort wordt heeft de volgende reden. De administratie werk ik niet elke avond bij, dit wordt 1 keer per 1 a 2 weken gedaan. Dit doordat ik ook gewoon hiernaast 40 uur fulltime werk en een avondstudie doe 1 keer per week. Tevens staat het ook in de algemene voorwaarden waarmee iedereen gewoon akkoord gaat dat het binnen maximaal 30 dagen teruggestort wordt als de koopovereenkomst wordt beeindigd. Dit hebben wij zelf moeten veranderen naar dit anders werden de voorwaarden niet eens goedgekeurd door de keurmerken.
Het is alleen zo jammer dat als er verzocht wordt om het geld terug te storten (in ons geval op 6 maart), dat je dan na lang aanhouden, pas op 12 maart de bevestiging van annulering krijgt. Dat betekent dus weer een weekje erbij gesnoept om langer te kunnen wachten met terugbetalen.
Administratie doen betekent toch ook dat je elke dag moet kijken of er iemand besteld heeft zodat u bestellingen kunt verzenden indien er betaald is.
Het meeste boos zijn wij omdat onze zoon zich had verheugd op het spelen van Halo Wars op de dag van release en nu helaas moet gaan zitten wachten op het terugstorten van het geld omdat hij eerder het spel niet elders kan kopen.
Eén ding heeft het ons wel geleerd. We zullen na deze 1e ervaring met het kopen bij een webwinkel ons nooit meer hiertoe laten verleiden.
Er is inderdaad nog 1 bestelling (andere waren na mijn weten gewoon aangekomen) die niet is aangekomen en wel door ons verzonden is, hiervoor zijn wij ook weer bezig met tnt omdat dit artikel bij ons niet meer voorradig is (was opruiming).
Over de annulering. Wij gaan altijd uit van de datum dat de klant ons de email stuur. Dus ondanks dat er misschien later een reactie is gestuurd rekenen we gewoon van 6 Maart. En het is ook niet altijd dat het die volledige 30 dagen duurt maar wij houden dit als het uiterste aan. Ene keer gaat het dan wat sneller dan de andere keer.
Weet wel over welke bestelling het gaat aan uw verhaal te horen dus ik zal dit van het weekend even voor u in orde maken zodat uw zoontje als nog maandag de game kan gaan aanschaffen.
Beste Thebestgame,
Heb vrijwel alle e-mails die ik heb ontvangen behandeld. Als u me even een PM geeft met uw informatie dan zal ik even nakijken of het van u ook behandeld is.
Hoop jullie beide zo voldoende te hebben geinformeerd.
met vriendelijke groet,
www.gamevision.nl
Now playing: [PS1]: Xenogears [PS3]: Borderlands
Heb u van het weekend nog netjes de email gestuurd die ik beloofd heb....
Zal de inhoud even doorsturen via het PM systeem hier.
www.gamevision.nl
Kan eventueel nog in de Spambox gekomen zijn.. Wil nog weleens gebeuren op dit moment door ons .org adres. Zijn bezig om alles over te zetten qua email naar ons .nl domein. Hierdoor zouden sommige email problemen moeten worden opgelost.
Met vriendelijke groet,
www.gamevision.nl
Quote:
Weet wel over welke bestelling het gaat aan uw verhaal te horen dus ik zal dit van het weekend even voor u in orde maken zodat uw zoontje als nog maandag de game kan gaan aanschaffen.
Weet wel over welke bestelling het gaat aan uw verhaal te horen dus ik zal dit van het weekend even voor u in orde maken zodat uw zoontje als nog maandag de game kan gaan aanschaffen.
Het is nu dinsdag en nog geen geld gezien....