Quote:
[..]
Ik snap ook best dat post af en toe vertraging kan oplopen buiten de schuld van de verzender om(bij TNT overigens zeer zelden), en als ik de enige was geweest met dit probleem had ik dit ook zeker als een toevallige vertraging gezien.
Toen ik echter doorkreeg dat er een groot aantal mensen was die allemaal FIFA 12 pre-ordered hadden bij Gamesync en die allemaal hun game 2 dagen na release nog niet hadden ging er wel een belletje rinkelen. De kans dat zoveel mensen bij dezelfde bestelling een toevallige zeer zeldzame vertraging oplopen is statistisch gezien nagenoeg 0. Ik ben er dan ook nog steeds van overtuigd dat hier iets anders aan de hand is geweest. Ik vermoed dat er onvoldoende voorraad was om aan alle pre-orders te voldoen en dat enkele exemplaren daarom later verstuurd zijn. Ik vind het dan ook jammer dat Gamesync ondanks een groot aantal (negatieve) reacties her en der totaal niks heeft laten horen over deze kwestie.
Gepost door: Leftyruggiero op 03-10-2011 19:56
Ik snap ook best dat post af en toe vertraging kan oplopen buiten de schuld van de verzender om(bij TNT overigens zeer zelden), en als ik de enige was geweest met dit probleem had ik dit ook zeker als een toevallige vertraging gezien.
Toen ik echter doorkreeg dat er een groot aantal mensen was die allemaal FIFA 12 pre-ordered hadden bij Gamesync en die allemaal hun game 2 dagen na release nog niet hadden ging er wel een belletje rinkelen. De kans dat zoveel mensen bij dezelfde bestelling een toevallige zeer zeldzame vertraging oplopen is statistisch gezien nagenoeg 0. Ik ben er dan ook nog steeds van overtuigd dat hier iets anders aan de hand is geweest. Ik vermoed dat er onvoldoende voorraad was om aan alle pre-orders te voldoen en dat enkele exemplaren daarom later verstuurd zijn. Ik vind het dan ook jammer dat Gamesync ondanks een groot aantal (negatieve) reacties her en der totaal niks heeft laten horen over deze kwestie.
Gepost door: Leftyruggiero op 03-10-2011 19:56
Statistisch gezien nagenoeg 0.... Goed om te zien dat dit soort beweringen worden ondersteund met feiten. Dit is gewoon zelf wat roepen.
Heb zelf als chauffeur bij de TNT gewerkt en kwam dus regelmatig bij bedrijven om pakketpost en briefpost op te halen. Kan uit ervaring vertellen dat het wel eens voorkwam dat een zak met post in de auto bleef liggen of fout gesorteerd werd.
Maar waarschijnlijk is mijn verhaal statistisch gezien ook kloppend
Alweer geen fifa. Het begint mij stilaan wat te veel te worden...
Bol.com levert gratis naar Belgie, en een dag later heb je je pakje al thuis? (in dit geval een boek van 9 euro en ook geleverd door TNT). Terwijl Gamesync nu toch al veel langer er over doet. Iemand een idee over hoe ik het beste het spel kan retouren? Want op hun site staat er geen uitleg.
Ik kan natuurlijk alleen maar voor mijzelf spreken. Misschien heb ik geluk gehad, maar ik heb het spel afgelopen donderdag, op 29 september, keurig ontvangen. De dag daarvoor had ik een verzendbevestiging ontvangen.
Overigens kreeg ik vandaag, maar ik weet niet of dat standaard is bij GameSync, een e-mail met daarin de expliciete vraag of ik mijn bestelling al ontvangen heb. Ik denk dat ze naar aanleiding van klachten over de bezorging van Fifa 12 deze e-mail hebben gestuurd?
Ik hoop dat jullie allemaal snel je spel ontvangen in ieder geval!
Quote:
04/10/11
Alweer geen fifa. Het begint mij stilaan wat te veel te worden...
Bol.com levert gratis naar Belgie, en een dag later heb je je pakje al thuis? (in dit geval een boek van 9 euro en ook geleverd door TNT). Terwijl Gamesync nu toch al veel langer er over doet. Iemand een idee over hoe ik het beste het spel kan retouren? Want op hun site staat er geen uitleg.
Gepost door: Drago op 04-10-2011 11:31
Alweer geen fifa. Het begint mij stilaan wat te veel te worden...
Bol.com levert gratis naar Belgie, en een dag later heb je je pakje al thuis? (in dit geval een boek van 9 euro en ook geleverd door TNT). Terwijl Gamesync nu toch al veel langer er over doet. Iemand een idee over hoe ik het beste het spel kan retouren? Want op hun site staat er geen uitleg.
Gepost door: Drago op 04-10-2011 11:31
Ah, hij gaat naar België? Dan moet je sowieso rekening houden met meer dagen.
❍ᴥ❍
Quote:
Bedankt voor uw bestelling bij GameSync wij hopen dat u de bestelling in goede orde heeft ontvangen.
Wij doen er alles aan om te zorgen dat de bestelling u in goede staat bereikt.
Heeft u echter uw bestelling nog niet ontvangen of is er iets niet in orde? dan horen wij dit graag van u.
U kunt dan contact opnemen met ons via email info@gamesync.nl of telefonisch via 0031 (0)651122116.
Als u vragen of opmerkingen heeft dan horen wij dat graag.
GameSync is altijd bezig met het verbeteren van de service. U als klant kunt ons hier mee helpen.
Bent u tevreden over de service en levering van GameSync?
Wij zouden het zeer waarderen als u een korte review zou kunnen achter laten over uw ervaring met GameSync als informatie voor andere klanten.
Dit kan via Trustpilot .
Wij doen er alles aan om te zorgen dat de bestelling u in goede staat bereikt.
Heeft u echter uw bestelling nog niet ontvangen of is er iets niet in orde? dan horen wij dit graag van u.
U kunt dan contact opnemen met ons via email info@gamesync.nl of telefonisch via 0031 (0)651122116.
Als u vragen of opmerkingen heeft dan horen wij dat graag.
GameSync is altijd bezig met het verbeteren van de service. U als klant kunt ons hier mee helpen.
Bent u tevreden over de service en levering van GameSync?
Wij zouden het zeer waarderen als u een korte review zou kunnen achter laten over uw ervaring met GameSync als informatie voor andere klanten.
Dit kan via Trustpilot .
http://card.mygamercard.net/NL/Stephan1237.png
Ik zou in de toekomst de winkel wel weer gebruiken voor spellen te kopen, aangezien de fout niet bij hun lag, maar bij postnl.
Game zo af en toe
Quote:
GameSync heeft het heel erg netjes opgelost met Battlefield 3. Supersnelle emailtjes en altijd beleefd! Ik bestel hier vaker!
Gepost door: Soap op 04-10-2011 16:15
Gepost door: Soap op 04-10-2011 16:15
Hoe hebben ze het opgelost als ik vragen mag?
Wat ik me wel afvroeg was het gedoe over punten?
Er schijnt een puntensysteem aanwezig te zijn maar je spaart nergens punten voor of je kan ze nergens inwisselen
PS4/Xbox One: Lars2TheV
Ik meteen email sturen en had binnen een uur(zeer netjes aangezien ik na 10-en had besteld) een mailtje terug dat het opnieuw was verzonden naar mijn email.
Net nadat ik een mailtje had gestuurd zag ik dat ze de code ook onder je account vermelden, dus had hem al supersnel ingevoerd.
Verbazend goeie service(op dit late uur) en mooie prijs!
XB-TAG soulsoult