Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS

Gamesync [Algemeen topic]

[Begin]  |1|2|3|4(4)  [Eind]
Matttthijs
Door Matttthijs (425 reacties) op 03-10-2011 21:40
Quote:
[..]

Ik snap ook best dat post af en toe vertraging kan oplopen buiten de schuld van de verzender om(bij TNT overigens zeer zelden), en als ik de enige was geweest met dit probleem had ik dit ook zeker als een toevallige vertraging gezien.

Toen ik echter doorkreeg dat er een groot aantal mensen was die allemaal FIFA 12 pre-ordered hadden bij Gamesync en die allemaal hun game 2 dagen na release nog niet hadden ging er wel een belletje rinkelen. De kans dat zoveel mensen bij dezelfde bestelling een toevallige zeer zeldzame vertraging oplopen is statistisch gezien nagenoeg 0. Ik ben er dan ook nog steeds van overtuigd dat hier iets anders aan de hand is geweest. Ik vermoed dat er onvoldoende voorraad was om aan alle pre-orders te voldoen en dat enkele exemplaren daarom later verstuurd zijn. Ik vind het dan ook jammer dat Gamesync ondanks een groot aantal (negatieve) reacties her en der totaal niks heeft laten horen over deze kwestie.
Gepost door: Leftyruggiero op 03-10-2011 19:56

Statistisch gezien nagenoeg 0.... Goed om te zien dat dit soort beweringen worden ondersteund met feiten. Dit is gewoon zelf wat roepen.
Heb zelf als chauffeur bij de TNT gewerkt en kwam dus regelmatig bij bedrijven om pakketpost en briefpost op te halen. Kan uit ervaring vertellen dat het wel eens voorkwam dat een zak met post in de auto bleef liggen of fout gesorteerd werd.
Maar waarschijnlijk is mijn verhaal statistisch gezien ook kloppend
Drago
Door Drago (29 reacties) op 04-10-2011 11:31
04/10/11

Alweer geen fifa. Het begint mij stilaan wat te veel te worden...
Bol.com levert gratis naar Belgie, en een dag later heb je je pakje al thuis? (in dit geval een boek van 9 euro en ook geleverd door TNT). Terwijl Gamesync nu toch al veel langer er over doet. Iemand een idee over hoe ik het beste het spel kan retouren? Want op hun site staat er geen uitleg.
BlueDK
Door BlueDK (35 reacties) op 04-10-2011 12:09
Verschrikkelijk vervelend voor de mensen die het spel niet op tijd of zelfs helemaal nog niet hebben ontvangen.

Ik kan natuurlijk alleen maar voor mijzelf spreken. Misschien heb ik geluk gehad, maar ik heb het spel afgelopen donderdag, op 29 september, keurig ontvangen. De dag daarvoor had ik een verzendbevestiging ontvangen.

Overigens kreeg ik vandaag, maar ik weet niet of dat standaard is bij GameSync, een e-mail met daarin de expliciete vraag of ik mijn bestelling al ontvangen heb. Ik denk dat ze naar aanleiding van klachten over de bezorging van Fifa 12 deze e-mail hebben gestuurd?

Ik hoop dat jullie allemaal snel je spel ontvangen in ieder geval!
Drago
Door Drago (29 reacties) op 04-10-2011 12:20
Ik heb deze mail niet ontvangen.
Skull_kid
Door Skull_kid (39027 reacties) op 04-10-2011 12:41
Rol: Forum Moderator
Quote:
04/10/11

Alweer geen fifa. Het begint mij stilaan wat te veel te worden...
Bol.com levert gratis naar Belgie, en een dag later heb je je pakje al thuis? (in dit geval een boek van 9 euro en ook geleverd door TNT). Terwijl Gamesync nu toch al veel langer er over doet. Iemand een idee over hoe ik het beste het spel kan retouren? Want op hun site staat er geen uitleg.
Gepost door: Drago op 04-10-2011 11:31

Ah, hij gaat naar België? Dan moet je sowieso rekening houden met meer dagen.
❍ᴥ❍
Drago
Door Drago (29 reacties) op 04-10-2011 12:44
Daar gaat het niet om. Ik koop al jaren online. En als ik mijn spellen, films of blu rays koop (bol.com, Amazon.uk, ebay,budgetgaming, free recordshop, bart smit,...) komt dit ook uit het buitenland . Het langste dat ik ooit heb moeten wachten is 4dagen voor een pakje dat uit China kwam (wat ik persoonlijk dan weer al heel snel vond). Van Nederland naar Belgie (ik woon op 500m van Maastricht) is het meestal de volgende dag al hier. Ik kan er inkomen dat een pakje vertraging heeft, maar dit is absurd. In Nederland hebben ze hem allemaal zaterdag ontvangen, dus is het normaal dat Belgie 1 dag achterop is en we het de maandag ontvangen. Nu zijn we dinsdag, het spel is vorige week woensdag verstuurd (zeggen ze), en wij Belgen hebben nog steeds niks? Oftewel zijn de games later verstuurd oftewel hebben ze eerst naar de Nederlandse klant gestuurd en kunnen ze het nog voor de Belgen duwen op levertijd naar het buitenland... Ik heb ervaring genoeg om te weten dat dit bullshit is, heb voor men huidige job gewerkt bij de post in Belgie. Dit is onkunde. Duidelijke communicatie is hier toch verreist? Kan Gamesync niet bellen naar TNT en vragen wat er gebeurd is en dit gewoon meedelen aan de klant? Gisteren had ik nog hoop maar was ik niet blij met het antwoord via facebook (levertijd 5dagen terwijl er op hun site staan 2-4dagen) maar was wel blij met de prive mail die gamesync mij gestuurd had dat ik op een volgend spel korting zou krijgen en dat ze me de code voor een kortingsbon zouden doormailen dezelfde avond nog. Nu stuur ik blij mijn ordernummer en denk ik in mijzelf dat dit toch een goed initiatief is van Gamesync, krijg ik doodleuk een mail terug dat ze de code een andere keer doormailen! Sorry, zo ga je niet met je klanten om en krijg je als bedrijf een slechte naam.
BlueDK
Door BlueDK (35 reacties) op 04-10-2011 12:55
In de e-mail dit ik ontving, verzonden vanochtend om 11:08, stond het volgende:

Quote:
Bedankt voor uw bestelling bij GameSync wij hopen dat u de bestelling in goede orde heeft ontvangen.

Wij doen er alles aan om te zorgen dat de bestelling u in goede staat bereikt.
Heeft u echter uw bestelling nog niet ontvangen of is er iets niet in orde? dan horen wij dit graag van u.

U kunt dan contact opnemen met ons via email info@gamesync.nl of telefonisch via 0031 (0)651122116.

Als u vragen of opmerkingen heeft dan horen wij dat graag.

GameSync is altijd bezig met het verbeteren van de service. U als klant kunt ons hier mee helpen.

Bent u tevreden over de service en levering van GameSync?
Wij zouden het zeer waarderen als u een korte review zou kunnen achter laten over uw ervaring met GameSync als informatie voor andere klanten.
Dit kan via Trustpilot .
Door Soap (23 reacties) op 04-10-2011 16:15
GameSync heeft het heel erg netjes opgelost met Battlefield 3. Supersnelle emailtjes en altijd beleefd! Ik bestel hier vaker!
Drago
Door Drago (29 reacties) op 05-10-2011 14:57
Terug na een ochtend gewerkt te hebben, nog steeds geen fifa
Stephan1234
Door Stephan1234 (2900 reacties) op 05-10-2011 15:04
Naar belgie duurt het langer te verzenden he , en er zat een weekend tussen
http://card.mygamercard.net/NL/Stephan1237.png
Drago
Door Drago (29 reacties) op 07-10-2011 13:10
Zucht... Nog steeds geen FIFA ik begin het ergste te vrezen... Ik geloof wel dat gamesync hier niks aan kan doen, maar toch... Straks effe naar Mediamarkt om FIFA te halen want ben het nu wel een beetje moe met wachten.
Drago
Door Drago (29 reacties) op 07-10-2011 21:40
Ondertussen contact gehad met Gamesync en ze hebben het probleem opgelost.
Ik zou in de toekomst de winkel wel weer gebruiken voor spellen te kopen, aangezien de fout niet bij hun lag, maar bij postnl.
Arabyus
Door Arabyus (7277 reacties) op 07-10-2011 23:22
Rol: Forum Moderator
Wat was er dan precies? Anders is het wel makkelijk om PostNL de schuld te geven.
Now playing: -
Drago
Door Drago (29 reacties) op 08-10-2011 09:46
Het spel Is nooit aangekomen. Terwijl iedereen hem wel al heeft gehad.
Quince
Door Quince (1087 reacties) op 08-10-2011 12:08
Net een bestelling geplaatst bij gamesync voor Uncharted 3! Zie de game vanzelf wel verschijnen het heeft niet echt haast. (ben wat minder gaan gamen ) Ik laat in een review het resultaat nog weten
Game zo af en toe
Door Innovat3 (10 reacties) op 11-10-2011 13:50
Quote:
GameSync heeft het heel erg netjes opgelost met Battlefield 3. Supersnelle emailtjes en altijd beleefd! Ik bestel hier vaker!
Gepost door: Soap op 04-10-2011 16:15

Hoe hebben ze het opgelost als ik vragen mag?
Leftyruggiero
Door Leftyruggiero (179 reacties) op 12-10-2011 21:34
Inmiddels is mijn bestelling en retour afgehandeld en heb ik mijn geld teruggekregen. Ik heb uiteindelijk besloten toch geen shopsurvey te plaatsen omdat objectief gezien niet te zeggen valt of Gamesync schuld heeft gehad aan de vertraging. Wellicht heb ik in de frustratie van het moment wat dat betreft iets te snel conclusies getrokken. Overigens heeft Gamesync naar aanleiding van dit akkefietje contact met mij opgenomen en is de boel "uitgepraat". Men is daarbij behoorlijk open geweest over de gang van zaken rondom de FIFA pre-orders, en dat kan ik dan wel weer waarderen.
Lam-Bal
Door Lam-Bal (2548 reacties) op 13-10-2011 14:06
Zojuist bestelling geplaatst voor Dirt 3 (PC), Gamesync was de goedkoopste.

Wat ik me wel afvroeg was het gedoe over punten?
Er schijnt een puntensysteem aanwezig te zijn maar je spaart nergens punten voor of je kan ze nergens inwisselen
PS4/Xbox One: Lars2TheV
Quince
Door Quince (1087 reacties) op 02-11-2011 13:31
bestelling van Uncharted 3 binnengekregen
Game zo af en toe
Soulscar
Door Soulscar (358 reacties) op 13-03-2012 23:45
Net 2100 microsoft puntjes besteld, had ik verkeerde email ingevoerd.

Ik meteen email sturen en had binnen een uur(zeer netjes aangezien ik na 10-en had besteld) een mailtje terug dat het opnieuw was verzonden naar mijn email.

Net nadat ik een mailtje had gestuurd zag ik dat ze de code ook onder je account vermelden, dus had hem al supersnel ingevoerd.

Verbazend goeie service(op dit late uur) en mooie prijs!
XB-TAG soulsoult
[Begin]  |1|2|3|4(4)  [Eind]