Waarom zou het percentage retards hoger zijn bij 256 spelers dan bij 16?
Dat is natuurlijk onzin. Retards zijn retards en die gaan niet alleen maar games spelen waar je met 256 kan spelen.
Zo zat ik laatst in Battlefield 1943, waar 3 man elke keer de vliegtuigen opbliezen op het vliegdekschip. Tja, daar heb je niets aan (meteen slechte waardering gegeven).
Dus of het nou massive of niet is, retards heb je altijd.
❍ᴥ❍
Quote:
Ik heb geen PS3 en dus ook geen MAG-beta, maar ik moet toch even reageren op Uchiha.
Waarom zou het percentage retards hoger zijn bij 256 spelers dan bij 16?
Dat is natuurlijk onzin. Retards zijn retards en die gaan niet alleen maar games spelen waar je met 256 kan spelen.
Zo zat ik laatst in Battlefield 1943, waar 3 man elke keer de vliegtuigen opbliezen op het vliegdekschip. Tja, daar heb je niets aan (meteen slechte waardering gegeven).
Dus of het nou massive of niet is, retards heb je altijd.
Gepost door: Skull_kid op 22-12-2009 23:40
Waarom zou het percentage retards hoger zijn bij 256 spelers dan bij 16?
Dat is natuurlijk onzin. Retards zijn retards en die gaan niet alleen maar games spelen waar je met 256 kan spelen.
Zo zat ik laatst in Battlefield 1943, waar 3 man elke keer de vliegtuigen opbliezen op het vliegdekschip. Tja, daar heb je niets aan (meteen slechte waardering gegeven).
Dus of het nou massive of niet is, retards heb je altijd.
Gepost door: Skull_kid op 22-12-2009 23:40
Ik zeg niet dat het percentage retards bij 256 groter is dan bij 16
Het is alleen op een grotere schaal merkbaar.
Als je bij MW2 bijvoorbeeld Search & Destroy doet, zou je dit helemaal zelf kunnen doen. Je gaat mij niet vertellen dat er in MW2 75% van de spelers non-retarded is. In MW2 kun je dat corrigeren, op zo'n grote schaal kan dat NIET.
In MAG zul je moeten samenwerken om iets gedaan te krijgen, maar als de mensen dan een beetje rond gaan lamen heb je er niet veel aan en lijkt het me ook verschrikkelijk frustrerend. Ik wacht wel tot een maand na de release en zie hoe het dan is
All I wanted was a cool signature, what I got was a lame Skull_kid rip-off...
Quote:
Kalyratos: Ik heb echt zo zin in MAG. Eindelijk is een leuke shooter waar je skills voor nodig moet hebben in tegen stelling tot MW2 wat zo noobvriendelijk is XD waar toch iedereen campt voor die nuke en helikopter en al die noob perks. En het respawn systeem is ook kut. Owja BF:BC 2 wordt ook tof.
@Stormhond
Het is juist wel allemaal verbeterd. Alles loopt nu gewoon goed en snel.
@Valthyr
Welke shooters zijn er dan zoveel beter dan MAG? En kom niet met MW2, want dat is een rukgame en totaal overhyped.
@Stormhond
Het is juist wel allemaal verbeterd. Alles loopt nu gewoon goed en snel.
@Valthyr
Welke shooters zijn er dan zoveel beter dan MAG? En kom niet met MW2, want dat is een rukgame en totaal overhyped.
Socom: Confrontation (weliswaar na updates)
Call of Duty 4
Call of Duty WaW
Call of Duty Modern Warfare 2 (JA, toch wel!)
Battlefield Bad Comapny
Battlefield 1943
Killzone 2
Resistance 2
Verder zijn er nog wat andere shooters voor de liefhebbers.
Daarnaast komt Battlefield bad Company 2 al in maart. Die bèta vind ik geweldig, dus ja.
Al moet ik toegeven dat ik nog wel heb gehoord dat er toch een boel is gefixt na mijn bèta ervaringen. Maar dat maakt voor mij niet uit, ik hoef MAG niet te hebben.
Hmm... Mehh.
Quote:
Jeetje, snapt niemand hier wat een beta is ofzo..
Gepost door: Bonecrusher op 24-01-2010 18:48
Gepost door: Bonecrusher op 24-01-2010 18:48
Uhm ja...
Maar:
Punt 1. Ik heb aan meerdere bèta's meegedaan, soms merk ik echt geen verschil met de uiteindelijke game.
Punt 2. Ik zie ook wel dat lange laadtijden, errors, connectie problemen of bugs worden gefixt. Daar kan ik best doorheen kijken. Maar als het algehele concept of de stijl van een bepaalde game niet aantrekkelijk genoeg vind; dan maakt het voor mij dus niets uit of het nu een bèta is of niet.
Via een bèta kijk of ik het concept leuk vind. En als de ontwikkelaar nog enorm veel zou veranderen dan zouden ze geen public bèta houden... De bèta was grofweg wat de game zou worden. Dat spreekt mij dus niet aan.
Hmm... Mehh.
Quote:
Na een paar uur downloaden verwacht je ook wel wat. Wat een grote teleurstelling. Middelmatige graphics en eigenlijk niks bijzonders aan de speelstijl. Zonde van al het geld dat Sony erin heeft gestopt. Hou je van kamperen of veel rennen en weinig actie dan is MAG jouw game.
Gepost door: Geohot op 24-01-2010 16:58
Gepost door: Geohot op 24-01-2010 16:58
Als je van campen houd moet je juist cod spelen. Veel rennen slaat ook nergens op want je hebt medics en het is juist beter dat je niet op elkaar respawnt, en als er weinig actie is dan ligt dat aan jouw. En als jij de game ruk vind, dan hoeft niet iedereen het ruk te vinden. Dus deze dingen slaan helemaal nergens op.
Socom is al tactisch, net als OPF: Dragon Rising. Dus dat doet MAG nu niet echt als speciaal ding, behalve dat het op een grotere schaal speelt. En om nu te zeggen dat dit niet arcade is... tja? Laten we zeggen dat realistisch anders is.
Hmm... Mehh.
Dit topic is hier om te discussiëren dus je moet nou niet zeggen dat het nergens op slaat.
"Sail from a paradox lost to a paradise found"
Quote:
[..]
Uhm ja...
Maar:
Punt 1. Ik heb aan meerdere bèta's meegedaan, soms merk ik echt geen verschil met de uiteindelijke game.
Punt 2. Ik zie ook wel dat lange laadtijden, errors, connectie problemen of bugs worden gefixt. Daar kan ik best doorheen kijken. Maar als het algehele concept of de stijl van een bepaalde game niet aantrekkelijk genoeg vind; dan maakt het voor mij dus niets uit of het nu een bèta is of niet.
Via een bèta kijk of ik het concept leuk vind. En als de ontwikkelaar nog enorm veel zou veranderen dan zouden ze geen public bèta houden... De bèta was grofweg wat de game zou worden. Dat spreekt mij dus niet aan.
Gepost door: Valthyr op 24-01-2010 19:00
Uhm ja...
Maar:
Punt 1. Ik heb aan meerdere bèta's meegedaan, soms merk ik echt geen verschil met de uiteindelijke game.
Punt 2. Ik zie ook wel dat lange laadtijden, errors, connectie problemen of bugs worden gefixt. Daar kan ik best doorheen kijken. Maar als het algehele concept of de stijl van een bepaalde game niet aantrekkelijk genoeg vind; dan maakt het voor mij dus niets uit of het nu een bèta is of niet.
Via een bèta kijk of ik het concept leuk vind. En als de ontwikkelaar nog enorm veel zou veranderen dan zouden ze geen public bèta houden... De bèta was grofweg wat de game zou worden. Dat spreekt mij dus niet aan.
Gepost door: Valthyr op 24-01-2010 19:00
Owkee dat scheelt dan alweer Toch heb ik het idee dat dit soort beta's een game niet al te veel goed doen omdat het concept van een Beta anders is dan het concept van een demo en dat snappen heel veel gamers toch vaak niet. Verder, ik ga deze game niet halen puur omdat ik niet van tactical shooters hou, ik ben een bunnyhopper dus geef mij maar lekker een paar rondjes COD. Maar ik denk dat MAG voor de tactical freaks en de headsetters met veel vrienden echt een hit kan gaan worden! 256 man online is gewoon het punt van deze game, hoe het allemaal speelt zal zich moeten evolueren en de toekomst brengt wellicht nog flink wat updates met zich mee maar het is een grote nieuwe stap op netwerk gebied! En denk eens, what's next, 256 man tegen elkaar racen online in een nieuwe free roaming burnout, of Ultra Street Fighter 4 Multibrawl - Last man standing edition met 256 man in een arena tegen elkaar, haha, dat zou eens wat zijn
“A shot in the head is worth two in the chest”
Quote:
@ Kalyratos:
Dit topic is hier om te discussiëren dus je moet nou niet zeggen dat het nergens op slaat.
Gepost door: Lexgast op 24-01-2010 21:16
Dit topic is hier om te discussiëren dus je moet nou niet zeggen dat het nergens op slaat.
Gepost door: Lexgast op 24-01-2010 21:16
hoezo? hij geeft eerst duidelijk aan waarom hij vindt dat geohot ongelijk heeft en trekt dan de conclusie: dus deze dingen slaan nergens op.
Wat mij betreft, is MAG de teleurstelling van het jaar 2010.
De beta was heel erg saai en lelijk. Bovendien kan de multiplayer met 256 spelers nooit helemaal vlekkeloos werken (let wel, Europeanen gaan samen met Amerikanen en de rest van de wereld online spelen - lag zal je dan nooit kunnen ontvluchten).
Nee... ik geloof niet in MAG. Bad Company 2 wordt voor me MP shooter van 2010.
Quote:
Kalyratos, het klopt wat je zegt als je iemand erop wijst dat wanneer diegene het spel niet leuk vind het niet per definitie een slecht spel is... Maar wat maakt MAG nu dan zo goed?
Socom is al tactisch, net als OPF: Dragon Rising. Dus dat doet MAG nu niet echt als speciaal ding, behalve dat het op een grotere schaal speelt. En om nu te zeggen dat dit niet arcade is... tja? Laten we zeggen dat realistisch anders is.
Gepost door: Valthyr op 24-01-2010 21:14
Socom is al tactisch, net als OPF: Dragon Rising. Dus dat doet MAG nu niet echt als speciaal ding, behalve dat het op een grotere schaal speelt. En om nu te zeggen dat dit niet arcade is... tja? Laten we zeggen dat realistisch anders is.
Gepost door: Valthyr op 24-01-2010 21:14
Dit is nou echt een clangame, omdat je met veel man kan spelen. En je hebt wel gelijk MAG is meer een team arcade shooter. Maar ik snap wel dat sommige dit niet leuk vinden en liever cod spelen. Maar mensen zoals ik hebben wel is behoefte aan een spel met veel man waar je met run en gunnen niet ver komt. Iig MAG is minder arcade dan Cod. Maar zoals ik al zeg er zijn veel mensen die juist wel op dit spel wachten en de graphics zijn in het echte spel btw beter he. Want anders dan was die beta nog meer GB. En ik snap juist niet dat sommige mensen niet snappen dat wanneer er 256 man en ubergrote maps in een spel zitten dat dan de graphics niet ubermooi zijn zoals bij Killzone2. Maar laten we er maar over op houden. Want kijk ik snap niet dat mensen MW2 leuk vinden omdat het zo kleinschalig is en geen tactiek vereist is. En mij gaat het niet om de graphics, het gaat bij mij om de gameplay dus drm zie ik door die wat matige graphics van MAG. Wat blijkbaar bij sommige mensen niet lukt. Maarja laten we gewoon maar kijken wat MAG doet. Ik heb er iig alle vertrouwen in :p
het enige wat ik eigenlijk nog wil opmerken is dat ik me niet zozeer stoor aan het grafische aspect als in de zi nvan 'grafische pracht'. Het is meer dat ik het stijltje of sausje wat eroverheen is gegooid niet digg.
Verder heb ik eigenlijk weinig toe te voegen...
Hmm... Mehh.