Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS

PS 3 probleempje >_<

[Begin]  |1|2|3 (3) [Eind]
Syphrone
Door Syphrone (4274 reacties) op 25-02-2011 20:16
Er heeft ooit een brief op de site van radar hierover gestaan.
Misschien dat je die tevoorschijn kan toveren.

Daarin stond het hele probleem beschreven van die laser en dat ze hem binnen 2 jaar gratis moeten maken.
Lennyyy
Door Lennyyy (67 reacties) op 25-02-2011 21:02
Van wie heb je hem gekocht? Misschien ben je wel opgelicht...
"Problemen bestonden niet, tot je ze maakte." Een paar superspellen die ik nooit zal vergeten: Uncharted 2 (PS3) Dragon Age : Origins (PS3) Dante's Inferno (PS3) God Of War III (PS3) Ratchet & Clank : A Crack In Time (PS3) Red Dead Redemptio
Skull_kid
Door Skull_kid (39006 reacties) op 25-02-2011 21:07
Rol: Forum Moderator
Zit in dezelfde situatie als jij, maar dan met mijn tv.
Je moet contact opnemen met de winkel waar je hem hebt gekocht, die moeten het voor je gaan regelen, want volgens de Europese wet heb je standaard 2 jaar garantie op producten

Klik

Quote:
Voor Europa is inderdaad bepaald dat iedereen een wettelijke garantie van twee jaar heeft. Dit staat in de Europese Richtlijn Koop en Garantie. Die twee jaar is een minimum. Het kan dus zijn dat in sommige Europese landen de wettelijke garantieperiode langer is.

Succes! Het kan sowieso lukken, want Wehkamp heeft Philips Nederland gebeld, die weer Philips Denemarken heeft gebeld en die moeten mij nu gaan bellen. Hebben ze nog niet gedaan, dus ik bel hen op maandag.
❍ᴥ❍
Door Reve92 (101 reacties) op 26-02-2011 01:56
Ik had een yellow light of dead en toen hebben ze bij de klantenservice van sony doodleuk lopen roepen dat je 2 jaar garantie had en dat het inderdaad met 1 jaar verlengt was (Mijne was helaas 2,5 jaar oud). Heb je de klantenservice van sony gebeld ? Want je moet gewoon 2 jaar hebben !
Chrono crosser
Door Chrono crosser (1827 reacties) op 26-02-2011 12:48
@Waarlander: Waar heb je hem gekocht! Gewoon laten regelen door de winkel. Dan ben je ieder geval al door het proces van versturen heen.

De winkels weten dondersgoed dat je 2 jaar garantie hebt. Het grappige is dat winkels vaak gewoon zeggen: "Met de bon 1 jaar garantie". Ik werk bij BCC en bij ons is het iedereen duidelijk dat je 2 jaar hebt.

Het probleem van een bon van iemand anders gebruiken is trouwens niet echt handig, aangezien Sony aan het serienummer zo kan zien dat je het apparaat al langer hebt. Je bent online geweest dat kunnen ze zo zien.
You can check out any time you like, but you can never leave...
WaaRLaNDeR
Door WaaRLaNDeR (2295 reacties) op 26-02-2011 13:14
Quote:
@Waarlander: Waar heb je hem gekocht! Gewoon laten regelen door de winkel. Dan ben je ieder geval al door het proces van versturen heen.

De winkels weten dondersgoed dat je 2 jaar garantie hebt. Het grappige is dat winkels vaak gewoon zeggen: "Met de bon 1 jaar garantie". Ik werk bij BCC en bij ons is het iedereen duidelijk dat je 2 jaar hebt.

Het probleem van een bon van iemand anders gebruiken is trouwens niet echt handig, aangezien Sony aan het serienummer zo kan zien dat je het apparaat al langer hebt. Je bent online geweest dat kunnen ze zo zien.
Gepost door: Chrono crosser op 26-02-2011 12:48

Ok, bedankt voor het melden mbt de bon.
Ik ga even contact opnemen met Consoleshop.nl want daar heb ik hem gekocht.
Wellicht dat zij wel bereidt zijn om mij te helpen.

Quote:
Ik had een yellow light of dead en toen hebben ze bij de klantenservice van sony doodleuk lopen roepen dat je 2 jaar garantie had en dat het inderdaad met 1 jaar verlengt was (Mijne was helaas 2,5 jaar oud). Heb je de klantenservice van sony gebeld ? Want je moet gewoon 2 jaar hebben !
Gepost door: Reve92 op 26-02-2011 01:56

Ik heb idd contact opgenomen met de klantenservice maar deze gaven tot 2x toe niet thuis.
Ik moest maar een brief schrijven naar het hoofdkantoor in Hilversum, echt belachelijk.
Sony is toch wel flink in aanzien gedaald bij mij, maar daar zullen ze niet wakker van liggen.

Wordt vervolgd.!
PSN ID: WaaRLaNDeR / GamerTag: WaaRLaNDeR
[Begin]  |1|2|3 (3) [Eind]