Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS

Ghost of Tsushima [Algemeen Topic]

[Begin]  |12|13|14|15|16|17|18(29)  [Eind]
MJB
Door MJB (4354 reacties) op 19-07-2020 09:49
Quote:
Ik breng hem morgen naar Gex, ik kan geen vrienden worden met die camera, ik heb totaal geen overzicht en het maakt de gevechten een lijdensweg...
Gepost door: MisAnTroop op 18-07-2020 22:17

Ik heb hier geen last van. Heb je auto aim aan staan? want dat centreerd steeds de camera.
PSN: Moeswa / XBOX-Live: Moeswa
Door Nilis007 (2293 reacties) op 19-07-2020 11:14
Als je veel breath of the Wild hebt gespeeld, dan is de camera wel te hanteren. Ik zet 'm zelf op de snelste beweeg stand, dan is het goed te doen.

Verder prima game. Niks revolutionairs, maar ook geen slechte dingen gezien in de eerste 3 uur. En met de Japanse audio voelt het wat natuurlijker en indrukwekkender aan!
Door MisAnTroop (4842 reacties) op 19-07-2020 13:02
Nou omdat je steeds je vinger van de vechtknoppen af moet halen om de camera te bedienen, dit is niet best. Ze kunnen dit oplossen door de r1 en r2 te mappen tot vechtknoppen. Ook staat er vaak een boom of kist pontificaal in beeld waardoor je een vijand niet ziet en je dus schade oploopt. We kunnen dit bedekken met de mantel der liefde, maar er is best veel commentaar op. Vreemd dat het spel zo door de testfase heenkwam...

Quote:
[..]

Ik heb hier geen last van. Heb je auto aim aan staan? want dat centreerd steeds de camera.
Gepost door: MJB op 19-07-2020 09:49

Nee...
First you talk shit, then you wonder why there is violence in our eyes..
MJB
Door MJB (4354 reacties) op 20-07-2020 12:06
Quote:
Nou omdat je steeds je vinger van de vechtknoppen af moet halen om de camera te bedienen, dit is niet best. Ze kunnen dit oplossen door de r1 en r2 te mappen tot vechtknoppen. Ook staat er vaak een boom of kist pontificaal in beeld waardoor je een vijand niet ziet en je dus schade oploopt. We kunnen dit bedekken met de mantel der liefde, maar er is best veel commentaar op. Vreemd dat het spel zo door de testfase heen kwam...

[..]

Nee...
Gepost door: MisAnTroop op 19-07-2020 13:02


Ik heb er geen last van dat het hindert de game te spelen? De besturing is op sommige plekken net wat anders, maar ook daar kan ik mee leven. In ieder geval zou ik je aanraden de game te spelen voor je het aan CEX verkoopt, verlies je er niet teveel op.
PSN: Moeswa / XBOX-Live: Moeswa
Door Nilis007 (2293 reacties) op 20-07-2020 13:31
Is er al iemand die de game heeft uitgespeeld? Hoeveel uur is de verhaallijn eigenlijk? dit wordt me niet echt duidelijk uit de reviews.
Door MisAnTroop (4842 reacties) op 20-07-2020 13:59
Quote:
[..]


Ik heb er geen last van dat het hindert de game te spelen? De besturing is op sommige plekken net wat anders, maar ook daar kan ik mee leven. In ieder geval zou ik je aanraden de game te spelen voor je het aan CEX verkoopt, verlies je er niet teveel op.
Gepost door: MJB op 20-07-2020 12:06

Ja ik speel het ook wel,maar ik blijf de camera verschrikkelijk vinden. Jij hebt dus ook niet dat tijdens gevechten bomen etc voor je beeld staan? En je zicht dus volledig weg is. Apart hoor..
Spel is verder wel enorm goed, hoewel de zijmissies niet bijzonder zijn, de verhaal missies zijn wel erg goed..
En die shrines zijn erg tof, beetje parcouren als sly cooper... leuk...

Quote:
Is er al iemand die de game heeft uitgespeeld? Hoeveel uur is de verhaallijn eigenlijk? dit wordt me niet echt duidelijk uit de reviews.
Gepost door: Nilis007 op 20-07-2020 13:31

Volgens How long to beat, 17,5 uur voor de verhaallijn...
First you talk shit, then you wonder why there is violence in our eyes..
Door ZWGamemaster (2808 reacties) op 20-07-2020 15:18
Zojuist de standaard plus editie ontvangen van MM, maar helaas geen dlc code erbij voor de items. Klantenservice gebeld, maar die begrijpen het helaas niet wederom, de persoon in kwestie had een Xbox en vertelde hoe het daar werkte en dat je naar de marketplace moet....zucht....
Nu maar via twiiter contact proberen te zoeken.
Ik had ook beter moeten weten, want het gaat bijna altijd mis bij MM.
Kaminari
Door Kaminari (351 reacties) op 20-07-2020 23:20
Quote:
Is er al iemand die de game heeft uitgespeeld? Hoeveel uur is de verhaallijn eigenlijk? dit wordt me niet echt duidelijk uit de reviews.
Gepost door: Nilis007 op 20-07-2020 13:31

Ik zit na zo'n 35 uur rond de helft maar ik doe wel echt alles qua sidemissions en shrines etc.
What would you be if you were attached to another object by an inclined plane, wrapped helically around an axis? Screwed.
Door Mogitu (160 reacties) op 20-07-2020 23:33
Quote:
[..]

Ja ik speel het ook wel,maar ik blijf de camera verschrikkelijk vinden. Jij hebt dus ook niet dat tijdens gevechten bomen etc voor je beeld staan? En je zicht dus volledig weg is. Apart hoor..
Spel is verder wel enorm goed, hoewel de zijmissies niet bijzonder zijn, de verhaal missies zijn wel erg goed..
En die shrines zijn erg tof, beetje parcouren als sly cooper... leuk...

[..]

Ongeveer 50% van al mn deaths worden veroorzaakt juist door de camera. Er is mee te werken, maar de player character en de actie worden wel heel vaak buiten zicht gebracht.
Iets wat ook vrij veel in reviews wordt aangehaald. Je moet soms echt bewust tegen de camera vechten om de actie in beeld te krijgen en/of de juiste target aan te vallen.

Ik vermaak me er prima mee en het staat niet de rest van de fun in de weg voor mij, maar feit blijft dat het wel een heel, heel matige camera implementatie is.
Cali030
Door Cali030 (419 reacties) op 20-07-2020 23:39
Ik heb echt 0 problemen met de camera. Het speelt eigenlijk precies als Soulsborne games zonder dat je vijanden locked en dat ben ik wel gewend.
CherryPie
Door CherryPie (3380 reacties) op 21-07-2020 13:28
M'n broertje heeft GOT gekocht dus ik ga hem wel even spelen wanneer de PS4 niet wordt gebruikt hier.
Alleen als ik dan op een andere Playstation speel kan ik die trophies zeker niet op mijn eigen account zetten
🇵🇸
CorePrideX
Door CorePrideX (9800 reacties) op 21-07-2020 13:42
Quote:
M'n broertje heeft GOT gekocht dus ik ga hem wel even spelen wanneer de PS4 niet wordt gebruikt hier.
Alleen als ik dan op een andere Playstation speel kan ik die trophies zeker niet op mijn eigen account zetten
Gepost door: CherryPie op 21-07-2020 13:28

Zorg dat je op je eigen account speelt op die playstation dan krijg je gewoon de trophies.
Xenoblade Chronicles 3 Game of the Year 2022
UltraTiger
Door UltraTiger (66666 reacties) op 21-07-2020 14:05
Vergeet niet de savedata te kopiëren naar een USB stickje (of de cloud, als je plus hebt). Dan kun je later op de eigen PS4 verdergaan. 😸
🇺🇦 💙💛
CherryPie
Door CherryPie (3380 reacties) op 21-07-2020 14:13
Quote:
Vergeet niet de savedata te kopiëren naar een USB stickje (of de cloud, als je plus hebt). Dan kun je later op de eigen PS4 verdergaan. 😸
Gepost door: UltraTiger op 21-07-2020 14:05

Wilde ik net vragen inderdaad of dat mogelijk is

Oke dan maar even een USB'tje fixen, als ik überhaupt ver kom haha
🇵🇸
Door Mogitu (160 reacties) op 21-07-2020 19:41
Quote:
Ik heb echt 0 problemen met de camera. Het speelt eigenlijk precies als Soulsborne games zonder dat je vijanden locked en dat ben ik wel gewend.
Gepost door: Cali030 op 20-07-2020 23:39

Bijzonder. Ik met niet kan voorstellen dat het prettig is als je Character compleet met meerdere tegenstanders uit het beeld geraken, wanneer de camera besluit zich te focussen op een muur of boom.
Dat werkte in de Soulsborne games ook verre van optimaal in veel situaties, maar toch wel een stukje beter dan hier.
Cali030
Door Cali030 (419 reacties) op 21-07-2020 20:03
Quote:
[..]

Bijzonder. Ik met niet kan voorstellen dat het prettig is als je Character compleet met meerdere tegenstanders uit het beeld geraken, wanneer de camera besluit zich te focussen op een muur of boom.
Dat werkte in de Soulsborne games ook verre van optimaal in veel situaties, maar toch wel een stukje beter dan hier.
Gepost door: Mogitu op 21-07-2020 19:41

In de soulsborne series werkte unlocked spelen tegen meerdere vijanden een stuk beter dan locked op één tegenstander omdat je veel meer controle hebt over je character. Dat is in het begin even wennen maar als je het onder de knie hebt speelt het een stuk fijner en efficienter. Zo speel ik GoT ook en het werkt voor mij prima. Ik ben iig nog niet dood gegaan door de camera in 15 uur tijd ofzo.

Enige wat ik me kan bedenken wat lastig zou kunnen zijn is in een tent knokken aangezien de camera daar alle kanten op schiet maar je kan vantevoren zien of er enemies in zitten dus je hoeft niet voor verrassingen komen te staan als je een beetje oplet.

Anyway, het kan zeker beter maar voor mij persoonlijk is het om bovengenoemde redenen geen enkele belemmering tot nu toe.
Gunzelino
Door Gunzelino (1908 reacties) op 21-07-2020 20:04
Muur of bomen heb ik ook niet zo een last van, maar ik moet wel iets te vaak tijdens combat de camera veranderen ja. Een lock-on met een optimaal combat beeld zou wel mooi zijn geweest, of op zijn minst een camera recenter button, maarja, niets game breaking zo verre
Door Mogitu (160 reacties) op 21-07-2020 22:53
Quote:
[..]

In de soulsborne series werkte unlocked spelen tegen meerdere vijanden een stuk beter dan locked op één tegenstander omdat je veel meer controle hebt over je character. Dat is in het begin even wennen maar als je het onder de knie hebt speelt het een stuk fijner en efficienter. Zo speel ik GoT ook en het werkt voor mij prima. Ik ben iig nog niet dood gegaan door de camera in 15 uur tijd ofzo.

Enige wat ik me kan bedenken wat lastig zou kunnen zijn is in een tent knokken aangezien de camera daar alle kanten op schiet maar je kan vantevoren zien of er enemies in zitten dus je hoeft niet voor verrassingen komen te staan als je een beetje oplet.

Anyway, het kan zeker beter maar voor mij persoonlijk is het om bovengenoemde redenen geen enkele belemmering tot nu toe.
Gepost door: Cali030 op 21-07-2020 20:03

Er zijn best wat encounters in de Soulsborne games die, afhanklijk van je build, gebaat zijn bij de extra precisie van een lockon. Het tegenovergestelde geld natuurlijk ook.

Je kan natuurlijk van te voren bekijken hoe de situatie is en daar je plan op afstemmen. Maar als je daar de camera in mee moet laten wegen is er al iets niet helemaal lekker met de tuning van deze.

Maar anyways waar hebben we het over. Het staat de fun verder niet echt in de weg ofzo. Maar ik vindt het altijd een leuk punt om, toegegeven, te mierenneuken omdat ik zelf vrij vaak dergelijke systemen heb moeten maken.
Door ZWGamemaster (2808 reacties) op 21-07-2020 22:58
Vandaag met de game begonnen en vind hem fantastisch.
Door MisAnTroop (4842 reacties) op 21-07-2020 23:06
Quote:
[..]

Maar ik vindt het altijd een leuk punt om, toegegeven, te mierenneuken
Gepost door: Mogitu op 21-07-2020 22:53

Dit is geen mierenneuken, de camera is een fundamenteel onderdeel van een spel waar combat de hoofdmoot is. Het spel had nooit zo op de markt mogen komen...
First you talk shit, then you wonder why there is violence in our eyes..
[Begin]  |12|13|14|15|16|17|18(29)  [Eind]