Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS

Super Mario Maker 2 [Share Topic]

[Begin]  |7|8|9|10|11|12|13(17)  [Eind]
GJ
Door GJ (6101 reacties) op 08-07-2019 17:07
Rol: Forum Moderator
Misschien kun je wel elders op veld 1 de illusie wekken dat je boven op het kasteel staat en vanaf daar naar beneden moet springen op de vlag. Aangezien je het kasteel van buiten ziet, dat zal helemaal links op veld 1 zijn, dan kun je dus rechts op veld 1 de bovenkant van het kasteel maken, toch? Vooral met scroll stops (een muur van boven naar beneden zodat de camera niet verder gaat dan die muur) moet je hier wel iets van kunnen maken denk ik.
Geef kip
Nickachu
Door Nickachu (1286 reacties) op 08-07-2019 18:06
Ook ik heb nu mijn eerst gemaakte level online gezet. In stijl van Super Mario op de SNES. Dat is eigenlijk ook de enige (Mario) platformer die ik ooit heb gespeeld. Enjoy en feedback is altijd gewenst.

Edit: zat nog een fout in het level, wordt aan gewerkt
Door NieleBiels (373 reacties) op 08-07-2019 18:34
Wat levels gespeeld van jullie.

Thwomps vs Shells on IcyMountain
Code: B1K- 29N-L4G

Leuk level, alleen wel wat irritaties. Op 2 punten kun je vast komen te zitten, omdat je de hamer kwijtraakt. Daarnaast vond ik dat er bij de eerste sprong te weinig ruimte was om te springen.

Lava flow
Code: GP2-N61-1VF

Dit level is idd traditioneel, en ik vond hem erg leuk. Jammer dat het geheim niet een echte bonus opleverde, of dit de bedoeling?

Upside down
Code: DD0-RW6-YGF
Leuk level, ondersteboven platformen is nog wel wat onwennig. Een pijl naar de deuren is misschien handig voor de navigatie.



-marco-
Door -marco- (1285 reacties) op 08-07-2019 20:48
Quote:
Wat levels gespeeld van jullie.

Lava flow
Code: GP2-N61-1VF

Dit level is idd traditioneel, en ik vond hem erg leuk. Jammer dat het geheim niet een echte bonus opleverde, of dit de bedoeling?

Gepost door: NieleBiels op 08-07-2019 18:34

Leuk dat je hem hebt gespeeld en thanks voor je feedback.
De beloning(en) zijn juist de big coins.... Te karig ??
Had je beide BIG coins gevonden?
-marco-
Door -marco- (1285 reacties) op 08-07-2019 20:49
Door Rico0 (34 reacties) op 08-07-2019 21:31
Mijn level heet P-Switch Forest challenge!
Enjoy en feedback is welkom

4V7-VK4-8BG
Door NieleBiels (373 reacties) op 08-07-2019 22:12
Quote:
[..]

Leuk dat je hem hebt gespeeld en thanks voor je feedback.
De beloning(en) zijn juist de big coins.... Te karig ??
Had je beide BIG coins gevonden?
Gepost door: -marco- op 08-07-2019 20:48

Ik bedoelde dat stukje waar je in plaats van de echte route, de coins route neemt. Persoonlijk zou ik bij die weg niet nog een scala aan vijanden verwachten.
Nickachu
Door Nickachu (1286 reacties) op 08-07-2019 22:18
Quote:
Ook ik heb nu mijn eerst gemaakte level online gezet. In stijl van Super Mario op de SNES. Dat is eigenlijk ook de enige (Mario) platformer die ik ooit heb gespeeld. Enjoy en feedback is altijd gewenst.

Edit: zat nog een fout in het level, wordt aan gewerkt
Gepost door: Nickachu op 08-07-2019 18:06
Nu moet ie goed werken

L9W-0B6-8PG
ThaBEN
Door ThaBEN (5671 reacties) op 09-07-2019 09:30
Quote:
[..]

Met dezelfde gedachte heb ik mijn Castle lvl gebouwd, check em zou ik zeggen GP2-N61-1VF
Ik heb hem nog niet kunnen laten checken, dus erg benieuwd wat men ervan vind. Vanmiddag komt mijn broer ff wat lvl’s checken, ook wel geinig om iemand anders je level te zien spelen lijkt me.

Ben benieuwd naar jou resultaat!
Gepost door: -marco- op 08-07-2019 08:07

Echt heel leuk! En heb beide 'BIG hidden coins' gevonden. Echt meerdere malen het hele level opnieuw uitgeplozen om die eerste te kunnen vinden

Wat ik wel een erg pittig stuk vond is na het checkpoint bij het P-blok. Daar moet je misschien wel met net iets teveel tijd mechanieken tegelijk rekening houden. Zowel de P-blok die afloopt, het rijzende lava niveau, de grote ronddraaiende arm van vuurbollen + de lavabollen die midden onder de platformen exact op de locaties van de muntjes tevoorschijn komen. Normaal duiden muntjes in de Mario games meestal de veilige gebieden aan dus dit was extra verraderlijk
Daar voelt het soms aan alsof je als speler niet altijd controle kunt houden over de situatie en je soms gedoemd bent om te falen omdat al deze elementen perfect in sync moeten lopen om überhaupt er doorheen te kunnen komen (of je moet veel skills hebben).

Of je kunt als alternatief een paddestoel aan het checkpoint linken gezien je in het gebied ervoor vrij makkelijk al een paddestoel en vuurbloem kunt krijgen. Dan kun je wanneer je vanaf het checkpoint herstart minimaal 1x geraakt worden in dat stuk zonder gelijk dood te gaan.

Ook wanneer je dat stuk voorbij bent en de geheime buis weet te bereiken met de tweede grote "BIG hidden coin" vond ik dat geheime gebied echt super cool! Alleen persoonlijk zou ik ook daar het lava niveau niet zo hoog laten gaan dat je daardoor dood kan gaan. Dat voelt in die locatie bijna tegen het oneerlijke / 'trial and error 'achtige aan. Je ziet daar het lava op je afkomen maar kunt dan soms alsnog geen kant op door die draaiende vuurstaven boven je en de springende lavabollen aan de zijkanten die de weg blokkeren naar het volgende veilige platform indien de timing niet perfect loopt.
En sinds ik de geheime buis al met moeite heb weten te bereiken heb ik het gevoel dat je als speler op dat moment wel een kleine rustmomentje als beloning verdiend hebt om op adem te komen. Het muntje daar mag misschien wel met iets meer gemak te claimen zijn i.p.v. direct weer met een zeer precies tijdelement geforceerd te worden.

In mijn mening is het bereiken van die locatie immers al de beloning van het muntje waard en hoeft daarbovenop niet nog meer uitdaging te zitten als de route die het me gekost heeft om op die geheime locatie te komen. En zelfs zonder dat dodelijke lava niveau is het op zich al best pittig om dat muntje te kunnen claimen

Maar dat zijn dan puur mijn eerste ingevingen. Wil niet zeggen dat ik gelijk heb maar dat waren de puntjes die mij opvielen.

Ik dacht dat mijn level welke ik ben aan het maken al pittig was, maar die stelt niets voor nadat ik die van jou heb gespeeld haha.
Maar uiteindelijk is dit wel een van de leukere levels die ik gespeeld heb en goed gebruik van een consistent thema
PSN ID: ThaBEN_NL • Feel a New Real | PS VR2 • https://youtube.com/@ThaBEN_NL
MarioMark1541
Door MarioMark1541 (817 reacties) op 09-07-2019 11:00
NBT-TR7-QMF

Level gemaakt voor iemand anders (Challenge )
Level name Icy Underground SMW
MARIO *Nintendo Switch Friend code: 5017-8965-3208 *PSN: mark1541
-marco-
Door -marco- (1285 reacties) op 09-07-2019 11:38
Quote:
[..]

Echt heel leuk! ............
Gepost door: ThaBEN op 09-07-2019 09:30

He, top dat je zo uitgebreid feedback geeft, daar kan ik echt wat mee. Kan me ook wel vinden in de meeste “kritiek” punten. Merkte dat mijn broer ook wat moeite had met de gedeelte bij de P-Switch.
Heb gelijk zin om eea te gaan fine tunen

Ook gaaf om te horen dat je het een mooi/leuk lvl vond, heeft best wat werk in gezeten
-marco-
Door -marco- (1285 reacties) op 09-07-2019 12:45
Heb gelijk woord bij daad gevoegd, aangepaste versie is geüpload, check: NQC-3MV-C6G

Hetgeen wat is gewijzigd, lees je hieronder bij check:

Quote:
[..]

Echt heel leuk! En heb beide 'BIG hidden coins' gevonden. Echt meerdere malen het hele level opnieuw uitgeplozen om die eerste te kunnen vinden

Wat ik wel een erg pittig stuk vond is na het checkpoint bij het P-blok. Daar moet je misschien wel met net iets teveel tijd mechanieken tegelijk rekening houden. Zowel de P-blok die afloopt, het rijzende lava niveau, de grote ronddraaiende arm van vuurbollen + de lavabollen die midden onder de platformen exact op de locaties van de muntjes tevoorschijn komen. Normaal duiden muntjes in de Mario games meestal de veilige gebieden aan dus dit was extra verraderlijk
Daar voelt het soms aan alsof je als speler niet altijd controle kunt houden over de situatie en je soms gedoemd bent om te falen omdat al deze elementen perfect in sync moeten lopen om überhaupt er doorheen te kunnen komen (of je moet veel skills hebben).

Check: aangepast, vuurbollen weggehaald, onderste platform is nu veilig tegen lava. Pijlen geplaatst, dat het duidelijk is dat een walljump daar het makkelijker maakt.

Of je kunt als alternatief een paddestoel aan het checkpoint linken gezien je in het gebied ervoor vrij makkelijk al een paddestoel en vuurbloem kunt krijgen. Dan kun je wanneer je vanaf het checkpoint herstart minimaal 1x geraakt worden in dat stuk zonder gelijk dood te gaan.

Check: bij het checkpoint hoef je enkel even naar links te gaan om een vuurbloem te scoren, derhalve niets aangepast

Ook wanneer je dat stuk voorbij bent en de geheime buis weet te bereiken met de tweede grote "BIG hidden coin" vond ik dat geheime gebied echt super cool! Alleen persoonlijk zou ik ook daar het lava niveau niet zo hoog laten gaan dat je daardoor dood kan gaan. Dat voelt in die locatie bijna tegen het oneerlijke / 'trial and error 'achtige aan. Je ziet daar het lava op je afkomen maar kunt dan soms alsnog geen kant op door die draaiende vuurstaven boven je en de springende lavabollen aan de zijkanten die de weg blokkeren naar het volgende veilige platform indien de timing niet perfect loopt.
En sinds ik de geheime buis al met moeite heb weten te bereiken heb ik het gevoel dat je als speler op dat moment wel een kleine rustmomentje als beloning verdiend hebt om op adem te komen. Het muntje daar mag misschien wel met iets meer gemak te claimen zijn i.p.v. direct weer met een zeer precies tijdelement geforceerd te worden.

Check: onderste platform is nu veilig mbt lava.

In mijn mening is het bereiken van die locatie immers al de beloning van het muntje waard en hoeft daarbovenop niet nog meer uitdaging te zitten als de route die het me gekost heeft om op die geheime locatie te komen. En zelfs zonder dat dodelijke lava niveau is het op zich al best pittig om dat muntje te kunnen claimen

Maar dat zijn dan puur mijn eerste ingevingen. Wil niet zeggen dat ik gelijk heb maar dat waren de puntjes die mij opvielen.

Ik dacht dat mijn level welke ik ben aan het maken al pittig was, maar die stelt niets voor nadat ik die van jou heb gespeeld haha.
Maar uiteindelijk is dit wel een van de leukere levels die ik gespeeld heb en goed gebruik van een consistent thema
Gepost door: ThaBEN op 09-07-2019 09:30
Timme
Door Timme (243 reacties) op 09-07-2019 15:01
Iemand die mijn level wil spelen en voorzien van feedback?
6PL-FWK-XVF

Flink aantal levels van jullie ook gespeeld, maar haal helaas lang niet alles
Switch Friend code SW-3934-9208-9495
Door Fpsbig (676 reacties) op 09-07-2019 15:16
Net mijn eerste level klaar. Geprobeerd wat klassieke mario gameplay toe te passen met een beetje een jungle thema en 2 grotten. Niet te moeilijk. Laat maar weten wat jullie ervan vinden. Level id XGY-7M8-9BG (Jungle Mayhem) Ik zal nu een wat levels van dit forum gaan spelen en proberen wat feedback achter te lateb
Door Fpsbig (676 reacties) op 09-07-2019 15:29
Quote:
Heb gelijk woord bij daad gevoegd, aangepaste versie is geüpload, check: NQC-3MV-C6G

Hetgeen wat is gewijzigd, lees je hieronder bij check:

[..]
Gepost door: -marco- op 09-07-2019 12:45

Je level net gespeeld. Leuk level pittig inderdaad maar goed te doen zo. Heb het gespeeld met je laatste aanpassingen. Mook level goed het thema gebruikt. Top level
Door Fpsbig (676 reacties) op 09-07-2019 15:45
Quote:
Iemand die mijn level wil spelen en voorzien van feedback?
6PL-FWK-XVF

Flink aantal levels van jullie ook gespeeld, maar haal helaas lang niet alles
Gepost door: Timme op 09-07-2019 15:01

Heb je level gespeeld maar raakte de eerste keer vast bij het stuke waar je het schild in die baam gooit met alle on en off switches en mario aan de rechter kant steeds een verdieping zakt. Zat vast op de onderste verdieping. Daarna wel 10 keer de 2 sprong geprobeerd maar raaktw gefrustreerd :p de sporg dat je met het schild in je hand de switch moet raken en daarna op de switch moet springen en vervolgens op het platform. Net ff te trickie en je kan ook vast zitten. Als je de switch raakt met het schild en het schild dan afkets en op het hoge pkatform blijft liggen terwijl je zelf weer 1 verdieping naar beneden valt dan is de muur blauw geblokeerd en spawnt er geen nieuw schild meer uit de buis. Verder wel heel creatief en knap gedaan maar na 15 keer die eerste sprong proberen en dan weer vallen haakte ik af. Probeer het later nog een keer zal het lvl even dloaden.
Door Fpsbig (676 reacties) op 09-07-2019 15:56
Quote:
Ik ga zo jullie levels proberen
De laatste dagen ben ik bezig geweest met mijn tweede level! Gebaseerd op een level uit story mode. Echt waanzinnig lastig om te maken vond ik, maar het resultaat is erg leuk!

Wat vinden jullie hiervan?

DD0-RW6-YGF

Upside Down

(Image)
Gepost door: Casartelli op 07-07-2019 13:25

Heel tof level knap gemaakt en goed uitgewerkt. Wat is alleen het idee van die gele buis naast de deur? Ging erin viel op het blauwe platform en meteen dood?
Timme
Door Timme (243 reacties) op 09-07-2019 16:02
Quote:
[..]

Heb je level gespeeld *knip*

Gepost door: Fpsbig op 09-07-2019 15:45

Dank voor het spelen en de feedback! Ik begreep alleen niet helemaal waar je vast komt te zitten. Er zou nergens een jump moeten zoals ik hem uit jouw omschrijving haal, maar misschien zie ik iets of een mogelijke situatiw over het hoofd
Switch Friend code SW-3934-9208-9495
Sensu
Door Sensu (472 reacties) op 09-07-2019 16:24
Kunnen mensen mij even quoten met een aantal niet te moeilijke, maar ook niet te simpele levels? Of gewoon hele leuke unieke levels? Mijn vriend is voor zijn stream op zoek naar levels waarmee hij niet voor schut staat om zijn 'skills' en die voeg ik toe aan zijn queue

Thanks alvast!

(edit: Had er al een paar uit dit topic gekopieerd en hem laten spelen, alleen sommige vond hij te makkelijk en andere weer te moeilijk. Hebben we een gulden middenweg hier? )
[twitch.tv/sensu] Streamt: Elden Ring
Door NieleBiels (373 reacties) op 09-07-2019 19:07
4SV-246-76G

Deze misschien, op dit moment 6% slagingspercentage. Ik had hem al eerder gepost, dus misschien heb je hem er al in staan..
[Begin]  |7|8|9|10|11|12|13(17)  [Eind]