Quote:
[..]
Ik heb het level zelf uitgespeeld.
Gepost door: DaggieWaggie op 24-07-2019 09:19
Ik heb het level zelf uitgespeeld.
Gepost door: DaggieWaggie op 24-07-2019 09:19
Ik zag hem voorbij komen. Ik had eigenlijk een checkpoint in het level willen neerzetten na de sub boss maar in dat geval kon ik mensen niet verplichten om met yoshi het level te halen. Ik hoop dat je het een leuk level vond.
Van de oude stempel
JCM-RNV-Q4G
Een "remake" met "quality of life" verbeteringen. De fout met de eerste secret bijvoorbeeld is gemaakt, het level is nu ook ietsjes uitgebreid.
3DS FC: 0430 - 8334 - 3088
Quote:
Kan je die maan echt niet weg halen uit het level? Want toen ik namelijk bij het deel kwam met de poison mushroom had ik dus schijnbaar er voor gezorgd dat de buzzy beetle verdween bij het aanraken van die maan en wist ik niet hoe ik verder moest.
Challenged!
Zit in de naam, maar is een beetje een uit de hand gelopen project. Namelijk, wilde een level met de poison mushroom, maar zonder de maan, al zeg ik het 'op een creatieve manier opgelost'. Hierna dacht ik - als de speler de eerste truc begrijpt - dan gaan we ff lekker de moeilijkheidsgraad opschroeven.
L4Y-DM1-CFG
Gepost door: Vincentos op 27-07-2019 20:14
Zit in de naam, maar is een beetje een uit de hand gelopen project. Namelijk, wilde een level met de poison mushroom, maar zonder de maan, al zeg ik het 'op een creatieve manier opgelost'. Hierna dacht ik - als de speler de eerste truc begrijpt - dan gaan we ff lekker de moeilijkheidsgraad opschroeven.
L4Y-DM1-CFG
Gepost door: Vincentos op 27-07-2019 20:14
Twitch.tv/DagDoesStuff 👑🐊
Quote:
Monty Mole's Tower
JCM-RNV-Q4G
Een "remake" met "quality of life" verbeteringen. De fout met de eerste secret bijvoorbeeld is gemaakt, het level is nu ook ietsjes uitgebreid.
Gepost door: Muttley op 28-07-2019 20:40
JCM-RNV-Q4G
Een "remake" met "quality of life" verbeteringen. De fout met de eerste secret bijvoorbeeld is gemaakt, het level is nu ook ietsjes uitgebreid.
Gepost door: Muttley op 28-07-2019 20:40
Net gespeeld en gelukkig ook kunnen finishen Heel leuk level en mooi gemaakt. Mijn like heb je
PSN: Crocky321
Naam: Hotel Mario
Course ID: y0D-4DQ-P8G
Beschrijving: Spend the night in Hotel Mario! You'll check in, but can you check out??
Course ID: T1N-MD6-LYF
Hij heet 'A Course Of Ice and Fire' en er zitten checkpoints in.
Ik hoop dat jullie hem leuk vinden! Ik sta open voor feedback.
Quote:
Na de twee laatst gemaakte courses, die volgens mij te moeilijk werden bevonden een nieuwe gemaakt. Met als thema vuur en ijs.
Course ID: T1N-MD6-LYF
Hij heet 'A Course Of Ice and Fire' en er zitten checkpoints in.
Ik hoop dat jullie hem leuk vinden! Ik sta open voor feedback.
Gepost door: Rahl op 02-08-2019 22:24
Course ID: T1N-MD6-LYF
Hij heet 'A Course Of Ice and Fire' en er zitten checkpoints in.
Ik hoop dat jullie hem leuk vinden! Ik sta open voor feedback.
Gepost door: Rahl op 02-08-2019 22:24
Te moeilijk
Na tweede vlag, na deur, waar je naar beneden moet ben ik afgehaakt.
Gamen moet wel leuk blijven!
Quote:
[..]
Te moeilijk
Na tweede vlag, na deur, waar je naar beneden moet ben ik afgehaakt.
Gamen moet wel leuk blijven!
Gepost door: -marco- op 03-08-2019 16:34
Te moeilijk
Na tweede vlag, na deur, waar je naar beneden moet ben ik afgehaakt.
Gamen moet wel leuk blijven!
Gepost door: -marco- op 03-08-2019 16:34
Is ook zo. Dat mag je natuurlijk wel vinden. Ik houd echter van zekere uitdaging. Je was trouwens bijna bij het eind, dat was de laatste beproeving! Dat gedeelte is, ook opzettelijk, het moeilijkste gedeelte van het level. In ieder geval bedankt voor het spelen en proberen!
Quote:
[..]
Kan je die maan echt niet weg halen uit het level? Want toen ik namelijk bij het deel kwam met de poison mushroom had ik dus schijnbaar er voor gezorgd dat de buzzy beetle verdween bij het aanraken van die maan en wist ik niet hoe ik verder moest.
Gepost door: DaggieWaggie op 28-07-2019 22:43
Kan je die maan echt niet weg halen uit het level? Want toen ik namelijk bij het deel kwam met de poison mushroom had ik dus schijnbaar er voor gezorgd dat de buzzy beetle verdween bij het aanraken van die maan en wist ik niet hoe ik verder moest.
Gepost door: DaggieWaggie op 28-07-2019 22:43
Hoe ben je langs het eerste obstakel gekomen; de switch met daaronder 'de kleine happers' incl. 'doelzoekende'?
|||Spoiler||| ik had het zo ontworpen zodat je het rechter hoekje kan gebruiken voor het vangen van de maan en zo veilig de switch kan activeren |||Spoiler|||
Twitch.tv/DagDoesStuff 👑🐊
Quote:
[..]
Is ook zo. Dat mag je natuurlijk wel vinden. Ik houd echter van zekere uitdaging. Je was trouwens bijna bij het eind, dat was de laatste beproeving! Dat gedeelte is, ook opzettelijk, het moeilijkste gedeelte van het level. In ieder geval bedankt voor het spelen en proberen!
Gepost door: Rahl op 03-08-2019 19:05
Is ook zo. Dat mag je natuurlijk wel vinden. Ik houd echter van zekere uitdaging. Je was trouwens bijna bij het eind, dat was de laatste beproeving! Dat gedeelte is, ook opzettelijk, het moeilijkste gedeelte van het level. In ieder geval bedankt voor het spelen en proberen!
Gepost door: Rahl op 03-08-2019 19:05
Uitdaging kan leuk zijn, bij jou level was dat helaas niet het geval:
Gebrek aan 'flow':
1. Waarom geef je de dry bones shell zo en niet via een pipe? Als ik perongeluk de thwomp van de zijkant aanraak dan moet ik weer herstarten. Haalt je uit de flow en geeft gevoel van tijdsverspilling.
2. Drie losse segmenten die niks met elkaar te maken hebben, het voelt niet als een geheel. Hierdoor ben je meer tijd bezig met het uitvogelen van wat je nou moet doen.
User-friendliness:
1. Plaats coins of arrows die laten zien waar je naar toe moet gaan
2. Waarom overal willekeurige items in de muur stoppen? Verwarrend en niet nodig
3. Dat eerste stuk met al die vuurdingetjes uit die pijpen is echt too much en is waarschijnlijk de voornaamste reden waarom niemand verder speelt
4. Waarom geef je een beetle shell? Als je iemand een power-up wil geven, doe dan een normale mushroom. Bij de beetle shell heb je mensen die hem constant meenemen omdat ze denken dat hij ergens tegen aan gegooid moet worden.
Quote:
[..]
Uitdaging kan leuk zijn, bij jou level was dat helaas niet het geval:
Gebrek aan 'flow':
1. Waarom geef je de dry bones shell zo en niet via een pipe? Als ik perongeluk de thwomp van de zijkant aanraak dan moet ik weer herstarten. Haalt je uit de flow en geeft gevoel van tijdsverspilling.
2. Drie losse segmenten die niks met elkaar te maken hebben, het voelt niet als een geheel. Hierdoor ben je meer tijd bezig met het uitvogelen van wat je nou moet doen.
User-friendliness:
1. Plaats coins of arrows die laten zien waar je naar toe moet gaan
2. Waarom overal willekeurige items in de muur stoppen? Verwarrend en niet nodig
3. Dat eerste stuk met al die vuurdingetjes uit die pijpen is echt too much en is waarschijnlijk de voornaamste reden waarom niemand verder speelt
4. Waarom geef je een beetle shell? Als je iemand een power-up wil geven, doe dan een normale mushroom. Bij de beetle shell heb je mensen die hem constant meenemen omdat ze denken dat hij ergens tegen aan gegooid moet worden.
Gepost door: Benenstrekken op 06-08-2019 09:06
Uitdaging kan leuk zijn, bij jou level was dat helaas niet het geval:
Gebrek aan 'flow':
1. Waarom geef je de dry bones shell zo en niet via een pipe? Als ik perongeluk de thwomp van de zijkant aanraak dan moet ik weer herstarten. Haalt je uit de flow en geeft gevoel van tijdsverspilling.
2. Drie losse segmenten die niks met elkaar te maken hebben, het voelt niet als een geheel. Hierdoor ben je meer tijd bezig met het uitvogelen van wat je nou moet doen.
User-friendliness:
1. Plaats coins of arrows die laten zien waar je naar toe moet gaan
2. Waarom overal willekeurige items in de muur stoppen? Verwarrend en niet nodig
3. Dat eerste stuk met al die vuurdingetjes uit die pijpen is echt too much en is waarschijnlijk de voornaamste reden waarom niemand verder speelt
4. Waarom geef je een beetle shell? Als je iemand een power-up wil geven, doe dan een normale mushroom. Bij de beetle shell heb je mensen die hem constant meenemen omdat ze denken dat hij ergens tegen aan gegooid moet worden.
Gepost door: Benenstrekken op 06-08-2019 09:06
Bedankt voor je feedback, ik ben nog aan het leren en het is pas mijn derde level.. ooit! Al ben ik het niet overal mee eens.
Nu jouw punten even afgaan.
1. Ik begrijp het wel, maar dit is dan ook echt letterlijk het begin van het level. Het zou gelukkig minimale tijdverspilling zijn, maar ik begrijp je zeker. Een pipe had beter geweest.
2. Uhh ja, ik wilde graag diversiteit in mijn level. Een vuur wereld en een sky/ice subwereld. Zie ook de titel van mijn course. Heel vreemd dat je hierover valt.
3. Coins en arrows kan ik meer gaan gebruiken. Ik zou het alleen lastig vinden waar ze te plaatsen, zonder dat het totaal overbodig wordt. Bij dit level ook, geen idee. Het lijkt me nu al zo voor de hand liggend. Maar dat is misschien de kwaal van de maker.
4. Dit is alleen maar als opmaak bedoeld. De beesten en items zijn rood/vuur en in de subwereld blauw/wit/ijs. Zie ook mijn punt 2. Als mensen dit als argument gebruiken om mijn level niet leuk te vinden, dan durf ik niet eens een volgend level te maken..
5. Het is een pittig stukje en om gevolgd te worden door een checkpoint.. Je hoeft het maar 1x te halen. Is dit niet gewoon een moeilijkheidsniveautje en ja, wat je daar van vindt?
6. Je hebt helemaal gelijk. Je zou die beetle nodig hebben voor de on/off switch, maar je kan hem dus ook gewoon meenemen of op je hoofd zetten. Dit had anders gemoeten.
Ik vind je streng, maar ik waardeer je eerlijkheid. Thanks.
Edit: Suck it Dagmar, wel je record verbroken met 13 minuten en 20 seconden
Quote:
Opmaak kan je op betere manieren doen. In Mario Maker geef je vaak aan wat het volgende segment is. Doe je een P switch in de muur, verwacht de speler dat er een segment komt met een P switch. Hints kunnen ook zijn een Z tekenen met dat lijnroute ding (naam even vergeten) bij het laatste stuk met die spike en een pijl naar beneden als je met Dry Bones invincible moet worden. Het maakt het level een stuk duidelijker en aangenamer omdat niet iedereen weet dat zoiets kan en vooral voor endless spelers die geen levens willen kwijtraken is het prettig.
Edit: Suck it Dagmar, wel je record verbroken met 13 minuten en 20 seconden
Gepost door: Benenstrekken op 06-08-2019 16:10
Edit: Suck it Dagmar, wel je record verbroken met 13 minuten en 20 seconden
Gepost door: Benenstrekken op 06-08-2019 16:10
Duidelijk. Dit neem ik mee met het maken van een volgende course.
En over het record, lekker bezig! Ik ga later even checken wat voor courses jij hebt gemaakt, misschien dat ik daar ook wat van opsteek!
Quote:
Ik heb nooit gezegd dat ik goed was in videospelletjes.
Edit: Suck it Dagmar, wel je record verbroken met 13 minuten en 20 seconden
Gepost door: Benenstrekken op 06-08-2019 16:10
Gepost door: Benenstrekken op 06-08-2019 16:10
Twitch.tv/DagDoesStuff 👑🐊
Quote:
[..]
Duidelijk. Dit neem ik mee met het maken van een volgende course.
En over het record, lekker bezig! Ik ga later even checken wat voor courses jij hebt gemaakt, misschien dat ik daar ook wat van opsteek!
Gepost door: Rahl op 06-08-2019 19:07
Duidelijk. Dit neem ik mee met het maken van een volgende course.
En over het record, lekker bezig! Ik ga later even checken wat voor courses jij hebt gemaakt, misschien dat ik daar ook wat van opsteek!
Gepost door: Rahl op 06-08-2019 19:07
Was allemaal goed bedoeld hoor! Je hebt goede ideeën, alleen er zijn sommige stoorpuntjes. Het is dat ik het speel, als ik het zelf had gedaan had ik het ook niet gezien . Mijn levels trouwens ook niet fantastisch hoor, ik probeer maar een beetje. Hoor graag je feedback!
@dagmar: Ik ben ook niet goed dus..
CQS-V8Q-VLF
Zeer makkelijke level. Gemaakt voor mn ma die vroeger ook Mario speelde. Je kan bij More Info zien wat haar record is. Probeer de World Record te halen !