Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS

Super Mario Maker 2 [Share Topic]

[Begin]  |11|12|13|14|15|16|17(17)  [Eind]
Jdc
Door Jdc (243 reacties) op 28-07-2019 17:29
Quote:
[..]
Ik heb het level zelf uitgespeeld.
Gepost door: DaggieWaggie op 24-07-2019 09:19

Ik zag hem voorbij komen. Ik had eigenlijk een checkpoint in het level willen neerzetten na de sub boss maar in dat geval kon ik mensen niet verplichten om met yoshi het level te halen. Ik hoop dat je het een leuk level vond.
Casartelli
Door Casartelli (1419 reacties) op 28-07-2019 18:55
M’n laatste level (onderaan vorige pagina) krijgt nu bijna 100% β€˜leuk hartjes’. Willen jullie meehelpen? Denk dat het origineel en leuk genoeg is om in de top 100 te kunnen komen en we zijn aardig op weg
Van de oude stempel
Muttley
Door Muttley (659 reacties) op 28-07-2019 20:40
Monty Mole's Tower
JCM-RNV-Q4G

Een "remake" met "quality of life" verbeteringen. De fout met de eerste secret bijvoorbeeld is gemaakt, het level is nu ook ietsjes uitgebreid.
3DS FC: 0430 - 8334 - 3088
DaggieWaggie
Door DaggieWaggie (39268 reacties) op 28-07-2019 22:43
Quote:
Challenged!
Zit in de naam, maar is een beetje een uit de hand gelopen project. Namelijk, wilde een level met de poison mushroom, maar zonder de maan, al zeg ik het 'op een creatieve manier opgelost'. Hierna dacht ik - als de speler de eerste truc begrijpt - dan gaan we ff lekker de moeilijkheidsgraad opschroeven.
L4Y-DM1-CFG

Gepost door: Vincentos op 27-07-2019 20:14
Kan je die maan echt niet weg halen uit het level? Want toen ik namelijk bij het deel kwam met de poison mushroom had ik dus schijnbaar er voor gezorgd dat de buzzy beetle verdween bij het aanraken van die maan en wist ik niet hoe ik verder moest.
Twitch.tv/DagDoesStuff πŸ‘‘πŸŠ
Crocky321
Door Crocky321 (134 reacties) op 30-07-2019 12:23
Quote:
Monty Mole's Tower
JCM-RNV-Q4G

Een "remake" met "quality of life" verbeteringen. De fout met de eerste secret bijvoorbeeld is gemaakt, het level is nu ook ietsjes uitgebreid.
Gepost door: Muttley op 28-07-2019 20:40

Net gespeeld en gelukkig ook kunnen finishen Heel leuk level en mooi gemaakt. Mijn like heb je
PSN: Crocky321
Door Vandejoo (8 reacties) op 01-08-2019 21:36
En bij deze mijn nieuwste level, gebaseerd op een geliefde classic:

Naam: Hotel Mario
Course ID: y0D-4DQ-P8G
Beschrijving: Spend the night in Hotel Mario! You'll check in, but can you check out??
Rahl
Door Rahl (34 reacties) op 02-08-2019 22:24
Na de twee laatst gemaakte courses, die volgens mij te moeilijk werden bevonden een nieuwe gemaakt. Met als thema vuur en ijs.

Course ID: T1N-MD6-LYF

Hij heet 'A Course Of Ice and Fire' en er zitten checkpoints in.

Ik hoop dat jullie hem leuk vinden! Ik sta open voor feedback.
-marco-
Door -marco- (1285 reacties) op 03-08-2019 16:34
Quote:
Na de twee laatst gemaakte courses, die volgens mij te moeilijk werden bevonden een nieuwe gemaakt. Met als thema vuur en ijs.

Course ID: T1N-MD6-LYF

Hij heet 'A Course Of Ice and Fire' en er zitten checkpoints in.

Ik hoop dat jullie hem leuk vinden! Ik sta open voor feedback.
Gepost door: Rahl op 02-08-2019 22:24

Te moeilijk

Na tweede vlag, na deur, waar je naar beneden moet ben ik afgehaakt.

Gamen moet wel leuk blijven!
Rahl
Door Rahl (34 reacties) op 03-08-2019 19:05
Quote:
[..]

Te moeilijk

Na tweede vlag, na deur, waar je naar beneden moet ben ik afgehaakt.

Gamen moet wel leuk blijven!
Gepost door: -marco- op 03-08-2019 16:34

Is ook zo. Dat mag je natuurlijk wel vinden. Ik houd echter van zekere uitdaging. Je was trouwens bijna bij het eind, dat was de laatste beproeving! Dat gedeelte is, ook opzettelijk, het moeilijkste gedeelte van het level. In ieder geval bedankt voor het spelen en proberen!
Rahl
Door Rahl (34 reacties) op 05-08-2019 18:22
Zojuist Shifting Sand Land van Dagmar (DaggieWaggie) gespeeld. Als je de levels van Mario 64 kan dromen, dan is het een feest van herkenning. De pyramide zelf is natuurlijk erg lastig om na te maken, maar jezelf omhoog werken werkt hier goed. Goed gedaan, leuke details. (Zoals die grote uhh.. vogel en race schildpad uit het vraagteken!)

Vincentos
Door Vincentos (27 reacties) op 05-08-2019 19:18
Quote:
[..]
Kan je die maan echt niet weg halen uit het level? Want toen ik namelijk bij het deel kwam met de poison mushroom had ik dus schijnbaar er voor gezorgd dat de buzzy beetle verdween bij het aanraken van die maan en wist ik niet hoe ik verder moest.
Gepost door: DaggieWaggie op 28-07-2019 22:43

Hoe ben je langs het eerste obstakel gekomen; de switch met daaronder 'de kleine happers' incl. 'doelzoekende'?

|||Spoiler||| ik had het zo ontworpen zodat je het rechter hoekje kan gebruiken voor het vangen van de maan en zo veilig de switch kan activeren |||Spoiler|||

DaggieWaggie
Door DaggieWaggie (39268 reacties) op 05-08-2019 21:51
Oh? Hahaha! Ik lokte een Bullet Bill naar mij toe, sprong tegen het blok aan, lande op de Bullet Bill om zo op het kanon dat naar beneden viel te springen en veilig te zijn tegen de happers. Maar het kan dus ook anders. Vond het namelijk best uitdagend gemaakt zo en begreep die hoek niet helemaal.
Twitch.tv/DagDoesStuff πŸ‘‘πŸŠ
Benenstrekken
Door Benenstrekken (1052 reacties) op 06-08-2019 09:06
Quote:
[..]

Is ook zo. Dat mag je natuurlijk wel vinden. Ik houd echter van zekere uitdaging. Je was trouwens bijna bij het eind, dat was de laatste beproeving! Dat gedeelte is, ook opzettelijk, het moeilijkste gedeelte van het level. In ieder geval bedankt voor het spelen en proberen!
Gepost door: Rahl op 03-08-2019 19:05

Uitdaging kan leuk zijn, bij jou level was dat helaas niet het geval:

Gebrek aan 'flow':
1. Waarom geef je de dry bones shell zo en niet via een pipe? Als ik perongeluk de thwomp van de zijkant aanraak dan moet ik weer herstarten. Haalt je uit de flow en geeft gevoel van tijdsverspilling.
2. Drie losse segmenten die niks met elkaar te maken hebben, het voelt niet als een geheel. Hierdoor ben je meer tijd bezig met het uitvogelen van wat je nou moet doen.

User-friendliness:
1. Plaats coins of arrows die laten zien waar je naar toe moet gaan
2. Waarom overal willekeurige items in de muur stoppen? Verwarrend en niet nodig
3. Dat eerste stuk met al die vuurdingetjes uit die pijpen is echt too much en is waarschijnlijk de voornaamste reden waarom niemand verder speelt
4. Waarom geef je een beetle shell? Als je iemand een power-up wil geven, doe dan een normale mushroom. Bij de beetle shell heb je mensen die hem constant meenemen omdat ze denken dat hij ergens tegen aan gegooid moet worden.
Rahl
Door Rahl (34 reacties) op 06-08-2019 12:30
Quote:
[..]

Uitdaging kan leuk zijn, bij jou level was dat helaas niet het geval:

Gebrek aan 'flow':
1. Waarom geef je de dry bones shell zo en niet via een pipe? Als ik perongeluk de thwomp van de zijkant aanraak dan moet ik weer herstarten. Haalt je uit de flow en geeft gevoel van tijdsverspilling.
2. Drie losse segmenten die niks met elkaar te maken hebben, het voelt niet als een geheel. Hierdoor ben je meer tijd bezig met het uitvogelen van wat je nou moet doen.

User-friendliness:
1. Plaats coins of arrows die laten zien waar je naar toe moet gaan
2. Waarom overal willekeurige items in de muur stoppen? Verwarrend en niet nodig
3. Dat eerste stuk met al die vuurdingetjes uit die pijpen is echt too much en is waarschijnlijk de voornaamste reden waarom niemand verder speelt
4. Waarom geef je een beetle shell? Als je iemand een power-up wil geven, doe dan een normale mushroom. Bij de beetle shell heb je mensen die hem constant meenemen omdat ze denken dat hij ergens tegen aan gegooid moet worden.
Gepost door: Benenstrekken op 06-08-2019 09:06

Bedankt voor je feedback, ik ben nog aan het leren en het is pas mijn derde level.. ooit! Al ben ik het niet overal mee eens.
Nu jouw punten even afgaan.
1. Ik begrijp het wel, maar dit is dan ook echt letterlijk het begin van het level. Het zou gelukkig minimale tijdverspilling zijn, maar ik begrijp je zeker. Een pipe had beter geweest.
2. Uhh ja, ik wilde graag diversiteit in mijn level. Een vuur wereld en een sky/ice subwereld. Zie ook de titel van mijn course. Heel vreemd dat je hierover valt.

3. Coins en arrows kan ik meer gaan gebruiken. Ik zou het alleen lastig vinden waar ze te plaatsen, zonder dat het totaal overbodig wordt. Bij dit level ook, geen idee. Het lijkt me nu al zo voor de hand liggend. Maar dat is misschien de kwaal van de maker.
4. Dit is alleen maar als opmaak bedoeld. De beesten en items zijn rood/vuur en in de subwereld blauw/wit/ijs. Zie ook mijn punt 2. Als mensen dit als argument gebruiken om mijn level niet leuk te vinden, dan durf ik niet eens een volgend level te maken..
5. Het is een pittig stukje en om gevolgd te worden door een checkpoint.. Je hoeft het maar 1x te halen. Is dit niet gewoon een moeilijkheidsniveautje en ja, wat je daar van vindt?
6. Je hebt helemaal gelijk. Je zou die beetle nodig hebben voor de on/off switch, maar je kan hem dus ook gewoon meenemen of op je hoofd zetten. Dit had anders gemoeten.

Ik vind je streng, maar ik waardeer je eerlijkheid. Thanks.
Benenstrekken
Door Benenstrekken (1052 reacties) op 06-08-2019 16:10
Opmaak kan je op betere manieren doen. In Mario Maker geef je vaak aan wat het volgende segment is. Doe je een P switch in de muur, verwacht de speler dat er een segment komt met een P switch. Hints kunnen ook zijn een Z tekenen met dat lijnroute ding (naam even vergeten) bij het laatste stuk met die spike en een pijl naar beneden als je met Dry Bones invincible moet worden. Het maakt het level een stuk duidelijker en aangenamer omdat niet iedereen weet dat zoiets kan en vooral voor endless spelers die geen levens willen kwijtraken is het prettig.

Edit: Suck it Dagmar, wel je record verbroken met 13 minuten en 20 seconden
Rahl
Door Rahl (34 reacties) op 06-08-2019 19:07
Quote:
Opmaak kan je op betere manieren doen. In Mario Maker geef je vaak aan wat het volgende segment is. Doe je een P switch in de muur, verwacht de speler dat er een segment komt met een P switch. Hints kunnen ook zijn een Z tekenen met dat lijnroute ding (naam even vergeten) bij het laatste stuk met die spike en een pijl naar beneden als je met Dry Bones invincible moet worden. Het maakt het level een stuk duidelijker en aangenamer omdat niet iedereen weet dat zoiets kan en vooral voor endless spelers die geen levens willen kwijtraken is het prettig.

Edit: Suck it Dagmar, wel je record verbroken met 13 minuten en 20 seconden
Gepost door: Benenstrekken op 06-08-2019 16:10

Duidelijk. Dit neem ik mee met het maken van een volgende course.
En over het record, lekker bezig! Ik ga later even checken wat voor courses jij hebt gemaakt, misschien dat ik daar ook wat van opsteek!
DaggieWaggie
Door DaggieWaggie (39268 reacties) op 06-08-2019 19:18
Quote:
Edit: Suck it Dagmar, wel je record verbroken met 13 minuten en 20 seconden
Gepost door: Benenstrekken op 06-08-2019 16:10
Ik heb nooit gezegd dat ik goed was in videospelletjes.
Twitch.tv/DagDoesStuff πŸ‘‘πŸŠ
UltraTiger
Door UltraTiger (66666 reacties) op 06-08-2019 19:58
Inderdaad. Je hebt zelfs meerdere malen gezegd dat je slecht was in videospelletjes.
πŸ‡ΊπŸ‡¦ πŸ’™πŸ’›
Benenstrekken
Door Benenstrekken (1052 reacties) op 06-08-2019 20:40
Quote:
[..]

Duidelijk. Dit neem ik mee met het maken van een volgende course.
En over het record, lekker bezig! Ik ga later even checken wat voor courses jij hebt gemaakt, misschien dat ik daar ook wat van opsteek!
Gepost door: Rahl op 06-08-2019 19:07

Was allemaal goed bedoeld hoor! Je hebt goede ideeΓ«n, alleen er zijn sommige stoorpuntjes. Het is dat ik het speel, als ik het zelf had gedaan had ik het ook niet gezien . Mijn levels trouwens ook niet fantastisch hoor, ik probeer maar een beetje. Hoor graag je feedback!

@dagmar: Ik ben ook niet goed dus..
Door Spiritsoul (92 reacties) op 08-08-2019 02:20
Trying all Mario's POWERUP

CQS-V8Q-VLF

Zeer makkelijke level. Gemaakt voor mn ma die vroeger ook Mario speelde. Je kan bij More Info zien wat haar record is. Probeer de World Record te halen !
[Begin]  |11|12|13|14|15|16|17(17)  [Eind]