Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS

Super Mario Maker 2 [Share Topic]

[Begin]  |8|9|10|11|12|13|14(17)  [Eind]
Door Egg Citizen (509 reacties) op 09-07-2019 21:02
Quote:
Kunnen mensen mij even quoten met een aantal niet te moeilijke, maar ook niet te simpele levels? Of gewoon hele leuke unieke levels? Mijn vriend is voor zijn stream op zoek naar levels waarmee hij niet voor schut staat om zijn 'skills' en die voeg ik toe aan zijn queue

Thanks alvast!

(edit: Had er al een paar uit dit topic gekopieerd en hem laten spelen, alleen sommige vond hij te makkelijk en andere weer te moeilijk. Hebben we een gulden middenweg hier? )
Gepost door: Sensu op 09-07-2019 16:24

wel, ik heb deze hier al gepost, maar wellicht deze: 2Y9-G3C-XSG. Een redelijk rustig level, maar met 6% clear rate wellicht toch moeilijk genoeg? Betreft ook een mechanic die ik niet veel aantref in andere levels (terwijl dit level er dus op gebaseerd is)
ThaBEN
Door ThaBEN (5671 reacties) op 10-07-2019 01:13
Na meerdere dagen eraan gewerkt te hebben (géén grap!) en verschillende iteraties is mijn level eindelijk klaar om met jullie te delen!

Hij is vrij groot (beide velden op maximaal en elke centimeter in gebruik genomen), dus hoe meer feedback hoe beter.

Te moeilijk, makkelijk, onduidelijk of andere verbeterpunten? Ik hoor het graag!

Ik ben zeer benieuwd wat jullie ervan vinden

Naam
Bowser's Tower

Course ID
NJN-HXF-6YG
PSN ID: ThaBEN_NL • Feel a New Real | PS VR2 • https://youtube.com/@ThaBEN_NL
Door NieleBiels (373 reacties) op 10-07-2019 08:53
Quote:
Na meerdere dagen eraan gewerkt te hebben (géén grap!) en verschillende iteraties is mijn level eindelijk klaar om met jullie te delen

Naam
Bowser's Tower

Course ID
NJN-HXF-6YG
Gepost door: ThaBEN op 10-07-2019 01:13

Dit vind ik één van de charmes van Mario maker. Uren aan een level werken, complete ideeën weer weggooien en hopen op een mooi level.
Door Vandejoo (8 reacties) op 10-07-2019 13:51
Ik heb een paar nieuwe levels, en de oude geüpdated!
De nieuwe levels eerst:

Name: Hop along Christmas Town
Level ID: 2FF-2JQ-0LG
Description: Make your way along the Christmas rooftops. Just don't touch them!

Name: Which scoundrel took my keys?!?
Level ID: JVG-FNN-37G
Description: If I get my hands on him... Pick your poison and find out who it is!!

Name: Mayhem in Pirate Bay! (updated!)
Level ID: QCY-14K-VQF
Description: Pirates stole the harbour masters treasure! Grab your ship and stop them!

Name: Mystery of the Pyramid (updated!)
Level ID: SXH-GN2-3GG
Description: Can Mario find the treasure of the pyramid before the Goomba raiders?
Door Okkkay (12 reacties) op 11-07-2019 01:04
Zojuist mijn eerste level (speedrun) online gezet.

Name: Piranha's speedrun
Level-ID: 8JY-GVC-93G

Ik ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden.
ThijssieNL
Door ThijssieNL (568 reacties) op 11-07-2019 06:39
Quote:
Na meerdere dagen eraan gewerkt te hebben (géén grap!) en verschillende iteraties is mijn level eindelijk klaar om met jullie te delen!

Hij is vrij groot (beide velden op maximaal en elke centimeter in gebruik genomen), dus hoe meer feedback hoe beter.

Te moeilijk, makkelijk, onduidelijk of andere verbeterpunten? Ik hoor het graag!

Ik ben zeer benieuwd wat jullie ervan vinden

Naam
Bowser's Tower

Course ID
NJN-HXF-6YG
Gepost door: ThaBEN op 10-07-2019 01:13

Heb deze gister laten spelen door een streamer op Twitch, deze had opzich weinig moeite met je level wel vond hij (en ik ook) dat er leuke elementen inzaten zoals het stukje waar je een linker en rechter pad had. En waar je na benenden moest 'twerken De streamer had wel moeite met je bowser van super Mario 3, die boss fight was leuk bedacht. Als ik je level een cijfer moet geven..

Design 9.0
Orginaliteit 7.5
Moeilijkheidsgraad 7.5

Zit je dus op een mooi eindcijfer van een 8.

Krijg vanavond zelf super Mario maker 2 binnen, dus dan ga ik ook zeker andere levels testen hier en me eigen levels maken!
Allround Gamer.
ThaBEN
Door ThaBEN (5671 reacties) op 11-07-2019 10:49
Quote:
[..]

Heb deze gister laten spelen door een streamer op Twitch, deze had opzich weinig moeite met je level wel vond hij (en ik ook) dat er leuke elementen inzaten zoals het stukje waar je een linker en rechter pad had. En waar je na benenden moest 'twerken De streamer had wel moeite met je bowser van super Mario 3, die boss fight was leuk bedacht. Als ik je level een cijfer moet geven..

Design 9.0
Orginaliteit 7.5
Moeilijkheidsgraad 7.5

Zit je dus op een mooi eindcijfer van een 8.

Krijg vanavond zelf super Mario maker 2 binnen, dus dan ga ik ook zeker andere levels testen hier en me eigen levels maken!
Gepost door: ThijssieNL op 11-07-2019 06:39

Thanks! Dat waardeer ik enorm !
Zie inderdaad bijna nergens iemand dood gaan in mijn level totdat ze bij Bowser aankomen. Daar is de kamer ineens gevuld met rode kruisjes 666 haha!
Betekend wel dat ik in mijn nieuwe levels de moeilijkheidsgraad omhoog zal gooien

Bedankt voor je feedback! En zie graag jouw creaties t.z.t. tegemoet.
PSN ID: ThaBEN_NL • Feel a New Real | PS VR2 • https://youtube.com/@ThaBEN_NL
-marco-
Door -marco- (1285 reacties) op 11-07-2019 20:08
Quote:
Na meerdere dagen eraan gewerkt te hebben (géén grap!) en verschillende iteraties is mijn level eindelijk klaar om met jullie te delen!

Hij is vrij groot (beide velden op maximaal en elke centimeter in gebruik genomen), dus hoe meer feedback hoe beter.

Te moeilijk, makkelijk, onduidelijk of andere verbeterpunten? Ik hoor het graag!

Ik ben zeer benieuwd wat jullie ervan vinden

Naam
Bowser's Tower

Course ID
NJN-HXF-6YG
Gepost door: ThaBEN op 10-07-2019 01:13

Had hem al gespeeld, maar zojuist nogmaals

Pro:

- opening vond ik direct geweldig, om enkel binnen te komen, de toon was gezet
- dope dat je de keuzes hebt verwerkt in het omhoog gaan in links of rechts
- het gedeelte van die vliegschepen voelt echt nostalgisch aan, feest van herkenning aan Mario 3, top gedaan!
- het vliegen tussen die spikes vond ik ook erg dope, maar de checkpointvlag vond ik dan weer te ver weg als je het niet haalde.

Con:

- gedeelte waar je uit die clown bowser vliegding gaat en via planten naar boven klimt vind ik wat saai en haalde voor mij de snelheid eruit. (Die mega bom in het vraagteken blok was wel heel verassend! )
- plek van de checkpoint vlag
- sorry maar bowser vond ik echt vervelend, te kleine ruimte, waardoor ontwijken lastig is en het lang duurt voordat je hem het lava in krijgt.

ThaBEN
Door ThaBEN (5671 reacties) op 11-07-2019 22:49
Quote:
[..]

Had hem al gespeeld, maar zojuist nogmaals

Pro:

- opening vond ik direct geweldig, om enkel binnen te komen, de toon was gezet
- dope dat je de keuzes hebt verwerkt in het omhoog gaan in links of rechts
- het gedeelte van die vliegschepen voelt echt nostalgisch aan, feest van herkenning aan Mario 3, top gedaan!
- het vliegen tussen die spikes vond ik ook erg dope, maar de checkpointvlag vond ik dan weer te ver weg als je het niet haalde.

Con:

- gedeelte waar je uit die clown bowser vliegding gaat en via planten naar boven klimt vind ik wat saai en haalde voor mij de snelheid eruit. (Die mega bom in het vraagteken blok was wel heel verassend! )
- plek van de checkpoint vlag
- sorry maar bowser vond ik echt vervelend, te kleine ruimte, waardoor ontwijken lastig is en het lang duurt voordat je hem het lava in krijgt.


Gepost door: -marco- op 11-07-2019 20:08

Thanks hier kan ik wat mee! Zit inderdaad te denken om hem lichtelijk aan te passen. Het gedeelte met die planten bovenin de toren oogt inderdaad wat ongeïnspireerd.

Checkpointvlag begrijp ik ook. Maar ik mag helaas maar 1 checkpoint per speelveld plaatsen. Vandaar dat deze in speelveld 2 voor de ingang van Bowser staat omdat veel personen dat gevecht niet in 1x halen.

Ik kan wel in speelveld 1 de checkpoint aan het begin van het vliegend schip verplaatsen naar het einde van het vliegend schip, naast de buis waar je met Bowser Jr. in gevecht gaat. Dan hoef je in ieder geval niet dat hele schip opnieuw te doen, maar wel nog altijd het gevecht met Bowser Jr.

Tevens wil ik aan het eind van het level, wanneer je Bowser hebt verslagen en het kasteeel verlaat, ook iets bouwen zodat het uitziet alsof je een kasteel verlaat (soort spiegelbeeld van het begin van het level waar je het kasteel in gaat). En mogelijk ook daar een iets ingewikkeldere puzzel dan enkel tegen het ON / OFF blok springen zodat de plant verschijnt om naar het einde te kunnen klimmen.

Ik ga eraan sleutelen en kijken of ik iets leukers/creatievers ervan kan maken
PSN ID: ThaBEN_NL • Feel a New Real | PS VR2 • https://youtube.com/@ThaBEN_NL
Echo
Door Echo (1009 reacties) op 12-07-2019 00:06
Quote:
Zojuist mijn eerste level (speedrun) online gezet.

Name: Piranha's speedrun
Level-ID: 8JY-GVC-93G

Ik ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden.
Gepost door: Okkkay op 11-07-2019 01:04
Leuke course! Alleen is 20 seconde net iets te weinig voor mij, als ik 30 seconde zou krijgen kon ik het wel halen. Je hebt wel goed gebruik gemaakt van die on/off switch.
Door Okkkay (12 reacties) op 12-07-2019 19:12
Quote:
[..]
Leuke course! Alleen is 20 seconde net iets te weinig voor mij, als ik 30 seconde zou krijgen kon ik het wel halen. Je hebt wel goed gebruik gemaakt van die on/off switch.
Gepost door: Echo op 12-07-2019 00:06

Echo, heel tof dat je hem heb gespeeld en bedankt voor je feedback. Ik ben echt een fan van speedrun levels waarbij de moeilijkheid qua uitdaging en tijd best hoog ligt. De on/off switch is hierbij een erg goede tool en heb veel inspiratie van de maker Bruhhh die vast wel bekend is bij de meeste. Inmiddels heb ik 3 levels gemaakt en de clearance rate ligt behoorlijk laag. De key hierin is vooral om de eerste switch te raken en het help je enorm als je bij de eerste hoge switch (up throw) een 2de keer springt om een helmpje te krijgen.
Yakyro
Door Yakyro (12 reacties) op 12-07-2019 23:01
Mijn eerste twee levels. Ik hoop zo wat meer plays te krijgen, want het schiet niet echt op zo

Name: Mushroom Forest 1
Course ID: SXK-R8N-Q2G

Name: Mining Town Mystery 1
Course ID: 52Y-F09-YDG

Ik heb geprobeerd zoveel mogelijk in de klassieke Mario stijl te blijven. Dus geen automatic of bijna onmogelijke levels.
Door Rico0 (34 reacties) op 13-07-2019 02:17
Weer een nieuw level. Een speedrun level waar je echt beter in kan worden om een snellere tijd neer te zetten!

374-CJT-SKF.

Enjoy en ik ben benieuwd naar je tijd, ren de coins achterna..
Nickachu
Door Nickachu (1286 reacties) op 13-07-2019 09:06
Ik heb een nieuw level gemaakt:
CFW-6NT-QPF

Ik wilde eigenlijk een level maken waarin je begint in de wolken, afdaalt naar het bos en eindigt ondergronds. Helaas lukt dat niet waardoor het net even anders is geworden.
DaggieWaggie
Door DaggieWaggie (39268 reacties) op 13-07-2019 09:21
Quote:
Ik heb een nieuw level gemaakt:
CFW-6NT-QPF

Ik wilde eigenlijk een level maken waarin je begint in de wolken, afdaalt naar het bos en eindigt ondergronds. Helaas lukt dat niet waardoor het net even anders is geworden.
Gepost door: Nickachu op 13-07-2019 09:06
Creatief zijn. Je kan de achtergronden van semisolid platforms gebruiken om te laten lijken dat je ondergronds bent.
Twitch.tv/DagDoesStuff 👑🐊
ThijssieNL
Door ThijssieNL (568 reacties) op 13-07-2019 10:03
Hoi allemaal, ik heb 2 levels gemaakt, nou vroeg ik me af of jullie zin hadden om ze te testen!
En te vermelden wat jullie ervan vinden! Zou zelf ook vandaag wat levels van jullie testen!

Mario quest 1
FBW-K7H-M6G
Mario quest 2
P0V-66Q-68G

Allround Gamer.
Door Vandejoo (8 reacties) op 13-07-2019 10:54
Hoi allemaal! Mijn nieuwste level is ook af, misschien kietelt het jullie nostalgie-klieren!

Naam: Trip down memory lane
Course ID: 58B-GDS-LYF
Beschrijving: Relive your past to find the exit!

Veel plezier! :-)

Zé Pequeno
Door Zé Pequeno (602 reacties) op 13-07-2019 12:21
Ik ga zo Mario maker 2 halen maar heb geen Nintendo online en als ik zo naar m'n backlog kijk blijft dat ook zo. Kan ik wel jullie levels spelen of heb je daar nintendo online voor nodig en wat mis ik zoals?
Enlighted17
Door Enlighted17 (2606 reacties) op 13-07-2019 12:28
Quote:
Ik ga zo Mario maker 2 halen maar heb geen Nintendo online en als ik zo naar m'n backlog kijk blijft dat ook zo. Kan ik wel jullie levels spelen of heb je daar nintendo online voor nodig en wat mis ik zoals?
Gepost door: Zé Pequeno op 13-07-2019 12:21

Voor zover ik het begreep kun je de levels van anderen zonder abonnement niet downloaden helaas.
Nickachu
Door Nickachu (1286 reacties) op 13-07-2019 12:51
Quote:
[..]
Creatief zijn. Je kan de achtergronden van semisolid platforms gebruiken om te laten lijken dat je ondergronds bent.
Gepost door: DaggieWaggie op 13-07-2019 09:21
Heb je gelijk in! Had het level net geüpload en deed daarna nog wat tutorials, daarin kwam dat net naar voren.
[Begin]  |8|9|10|11|12|13|14(17)  [Eind]