Dan toch de vraag of iemand interesse heeft in een simpel level en er het liefst een ster aan te geven. (level niet gemaakt voor single player, maar wel speelbaar in single player als een simpel level)
nqf-8wy-7wf
Ik ga dadelijk ook nog een paar levels hier langs die nog geen ster hebben, om ze ervan te voorzien, als er enig zins moeite in is gestoken (waardoor alleen de echt random levels afvallen)
(Edit: levelcode aangepast)
The pyramid is key
Leuk: Sfeer, goede plaatsing savepoints, plaatsing rode munten (zelfs die bij de track :p), eerste beetje puzzle om de piramide in te komen.
Minder leuk: Sommige plaatsingen waren iets te tricky voor mijn gevoel, vooral donut gerelateerd, zoals: donuts ipv. blocks onder de eerste rij vraagtekenblokken (toen ik het zag, was ik al dood) of de shroom op 2 plekken (wederom waar alleen een donut block zich onder bevond).
Spiritsoul: Y52-LXG-M1H
Swing Snek
Leuk: gebruik van meerdere nieuwe elementen, zoals schommel, bewegende balk en switch
Minder leuk: Bij tweede balk was de versnelling wel een verrassing, was waarschijnlijk beter om als compensatie 1 blokje langer te maken.
Emms: HBN-BR2-4VG
Yeti’s Crib
Leuk: Switch tegen de spikes, uitdagende sprong met switch
Minder leuk: Ijs mechanics… en is er nou iets aan bovenkant van level wat ik nu helemaal gemist heb? (of was dat de constructie voor de beestjes?), erg kort (hoewel 10 keer dood gegaan bij die switch sprong ofzo)
-marco-: 741-WV3-BNG
Even geprobeerd, maar lukte me van geen meter. Waarschijnlijk vanwege slaap. (en het zijn van een slechte speler) Morgen wellicht nog eens proberen.
De donuts heb ik trouwens pas later toegevoegd. Ik vond het eerste deel anders te makkelijk en ik wilde iets maken met een slagingspercentage van rond de 15%-20%. Ik zit nu op 12% dus misschien alsnog net iets te moeilijk
Toch gaan zo te zien de meeste mensen dood bij de puzzle om de piramide in te komen. Grappig genoeg (vind ik grappig) bij de enige hele kleine troll die ik in de aan/uit semi-puzzle heb gestopt.
Alle blokken zijn zo neergelegd dat je heel veilig alles aan en uit kan doen maar 1 is anders dan de rest. En als je daar op drukt verdwijnt het platform waar je op staat. Niks geheims en super duidelijk als je even het overzicht bewaard (en daar is alle tijd voor) maar dat is toch de plek waar de meeste dood gaan. Meer dan in de piramide zelf (die ik zelf dan we weer tricky vind).
Van de oude stempel
Quote:
Muttley: Y52-LXG-M1H
Swing Snek
Leuk: gebruik van meerdere nieuwe elementen, zoals schommel, bewegende balk en switch
Minder leuk: Bij tweede balk was de versnelling wel een verrassing, was waarschijnlijk beter om als compensatie 1 blokje langer te maken.
Gepost door: Egg Citizen op 04-07-2019 03:16
Muttley: Y52-LXG-M1H
Swing Snek
Leuk: gebruik van meerdere nieuwe elementen, zoals schommel, bewegende balk en switch
Minder leuk: Bij tweede balk was de versnelling wel een verrassing, was waarschijnlijk beter om als compensatie 1 blokje langer te maken.
Gepost door: Egg Citizen op 04-07-2019 03:16
Geloof dat je de verkeerde gebruiker er bij hebt gezet, deze heb ik namelijk niet gemaakt!
3DS FC: 0430 - 8334 - 3088
Bob-Omb Battlefield
TYR-SFJ-VTF
Bob-Omb Battlefield ~ 100 coins
KKM-VQJ-VTF
Footrace with Koopa the Quick
H8H-XKG-9SF
Ik heb hier behoorlijk wat levels gespeeld. Maar dat kunnen mensen aan hun Wario zien.
Twitch.tv/DagDoesStuff 👑🐊
Ik heb een level gemaakt, en ben benieuwd naar jullie reacties!
Naam:
Secret of the Pyramid
Level ID:
TMS-5NC-4MG
Description:
Can Mario find the treasure of the pyramid before the Goomba raiders?
Theme:
SMB3
Alle kritiek is welkom. Ik ben hier om te leren. :-)
Quote:
[..]
Geloof dat je de verkeerde gebruiker er bij hebt gezet, deze heb ik namelijk niet gemaakt!
Gepost door: Muttley op 04-07-2019 07:13
Geloof dat je de verkeerde gebruiker er bij hebt gezet, deze heb ik namelijk niet gemaakt!
Gepost door: Muttley op 04-07-2019 07:13
Woops, je hebt gelijk, was van spiritsoul, ik pas mijn bericht aan
Quote:
Dank voor de review Met ster bedoel je een like (hartje)?
De donuts heb ik trouwens pas later toegevoegd. Ik vond het eerste deel anders te makkelijk en ik wilde iets maken met een slagingspercentage van rond de 15%-20%. Ik zit nu op 12% dus misschien alsnog net iets te moeilijk
Gepost door: Casartelli op 04-07-2019 07:01
De donuts heb ik trouwens pas later toegevoegd. Ik vond het eerste deel anders te makkelijk en ik wilde iets maken met een slagingspercentage van rond de 15%-20%. Ik zit nu op 12% dus misschien alsnog net iets te moeilijk
Gepost door: Casartelli op 04-07-2019 07:01
Ja, bedoelde like. In smm1 kon je sterren krijgen ipv. Likes.
En kan zijn dat ik het gemiddelde wat omlaag heb gehaald door mijn "vakkundigheid" :p. (Ik ben geen goede speler)
Overigens, nadat ik doorhad dat het donuts waren, ging ik ze gewoon uit de weg, ze waren het risico gewoon niet waard. Dat zegt mij dat de donuts meer artificiele moeilijkheid bieden ipv de uitdaging die je waarschijnlijk in je level wilde stoppen. Tenminste, bij de eerste 2 platformen van donuts. De donut aan het eind van het eerste gedeelte (met de shroom erboven) kan wel.kan hoewel ik denk dat een shroom als beloning dan wat magertjes is?
Then again, dit is alleen de mening die ik heb, weet niet hoe anderen daarover denken.
Quote:
[..]
Ja, bedoelde like. In smm1 kon je sterren krijgen ipv. Likes.
En kan zijn dat ik het gemiddelde wat omlaag heb gehaald door mijn "vakkundigheid" :p. (Ik ben geen goede speler)
Overigens, nadat ik doorhad dat het donuts waren, ging ik ze gewoon uit de weg, ze waren het risico gewoon niet waard. Dat zegt mij dat de donuts meer artificiele moeilijkheid bieden ipv de uitdaging die je waarschijnlijk in je level wilde stoppen. Tenminste, bij de eerste 2 platformen van donuts. De donut aan het eind van het eerste gedeelte (met de shroom erboven) kan wel.kan hoewel ik denk dat een shroom als beloning dan wat magertjes is?
Then again, dit is alleen de mening die ik heb, weet niet hoe anderen daarover denken.
Gepost door: Egg Citizen op 04-07-2019 11:31
Ja, bedoelde like. In smm1 kon je sterren krijgen ipv. Likes.
En kan zijn dat ik het gemiddelde wat omlaag heb gehaald door mijn "vakkundigheid" :p. (Ik ben geen goede speler)
Overigens, nadat ik doorhad dat het donuts waren, ging ik ze gewoon uit de weg, ze waren het risico gewoon niet waard. Dat zegt mij dat de donuts meer artificiele moeilijkheid bieden ipv de uitdaging die je waarschijnlijk in je level wilde stoppen. Tenminste, bij de eerste 2 platformen van donuts. De donut aan het eind van het eerste gedeelte (met de shroom erboven) kan wel.kan hoewel ik denk dat een shroom als beloning dan wat magertjes is?
Then again, dit is alleen de mening die ik heb, weet niet hoe anderen daarover denken.
Gepost door: Egg Citizen op 04-07-2019 11:31
Die aan de andere kant van de piramide bedoel je? Daar was m’n vrouw hee pissig over dat ze slechts een shroom / veertje kreeg.
Van de oude stempel
Quote:
[..]
Die aan de andere kant van de piramide bedoel je? Daar was m’n vrouw hee pissig over dat ze slechts een shroom / veertje kreeg.
Gepost door: Casartelli op 04-07-2019 14:52
Die aan de andere kant van de piramide bedoel je? Daar was m’n vrouw hee pissig over dat ze slechts een shroom / veertje kreeg.
Gepost door: Casartelli op 04-07-2019 14:52
Ha ha, wel, dat zijn dan 2 mensen al die de opbrengst wat karig vinden :p
Quote:
Ik heb weer een level gemaakt, vind hem zelf beter als de eerste 2.
Switcheroo dessert
BF3-4FC-0JG
Gepost door: Mi6chi6chi6 op 04-07-2019 13:03
Switcheroo dessert
BF3-4FC-0JG
Gepost door: Mi6chi6chi6 op 04-07-2019 13:03
1 woord... checkpoint. Na al dat springen en switchen aan het begin, begint een ander voelend gedeelte van het level. Het begin was ook moeilijk genoeg om een checkpoint te veroorloven.
Quote:
Ga ook mijn levels maar nog een keer sletten aangezien het verkeer behoorlijk terug loopt.
Bob-Omb Battlefield
TYR-SFJ-VTF
Bob-Omb Battlefield ~ 100 coins
KKM-VQJ-VTF
Footrace with Koopa the Quick
H8H-XKG-9SF
Ik heb hier behoorlijk wat levels gespeeld. Maar dat kunnen mensen aan hun Wario zien.
Gepost door: DaggieWaggie op 04-07-2019 07:34
Bob-Omb Battlefield
TYR-SFJ-VTF
Bob-Omb Battlefield ~ 100 coins
KKM-VQJ-VTF
Footrace with Koopa the Quick
H8H-XKG-9SF
Ik heb hier behoorlijk wat levels gespeeld. Maar dat kunnen mensen aan hun Wario zien.
Gepost door: DaggieWaggie op 04-07-2019 07:34
De eerste en de derde gespeeld, leuke levels! Vooral het derde level was een leuke variatie en lekker pittig, maar niet onmogelijk!
3DS FC: 0430 - 8334 - 3088
Quote:
-marco-: 741-WV3-BNG
Even geprobeerd, maar lukte me van geen meter. Waarschijnlijk vanwege slaap. (en het zijn van een slechte speler) Morgen wellicht nog eens proberen.
Gepost door: Egg Citizen op 04-07-2019 03:16
-marco-: 741-WV3-BNG
Even geprobeerd, maar lukte me van geen meter. Waarschijnlijk vanwege slaap. (en het zijn van een slechte speler) Morgen wellicht nog eens proberen.
Gepost door: Egg Citizen op 04-07-2019 03:16
Nogmaals geprobeerd, kwam niet verder dan 63 munten zonder dood te gaan aan het een en ander. Het level kan iets meer power ups gebruiken dan de eenzame paddenstoel aan het begin, vooral ook omdat het redelijk lang duurt om genoeg munten te verzamelen (en de dood ervoor zorgt dat het begin tich keer herhaald mag worden... wat vervelend wordt)
De plaatsing van de (eerste?) Hammerbrother is ook wat apart. Eerste keer dat ik naar dat platform wilde springen werd ik opeens verrast door een hamer. Niet alleen langs die route kan je er echter last van hebben, want heb ok al meegemaakt dat hij naar beneden springt terwijl ik de route daaronder nam... verder dan die brother/route ben ik dan ook niet gekomen.
Eerste level wat gemaakt is door mijn zus. Vond het voor iemands eerste level ooit helemaal niet verkeerd... maar is natuurlijk niet zo GEWELDIG als de levels van haar broer...
Simpel level, wat eigenlijk voor multiplayer bedoeld is.
Quote:
Bedankt voor de feedback![..]
1 woord... checkpoint. Na al dat springen en switchen aan het begin, begint een ander voelend gedeelte van het level. Het begin was ook moeilijk genoeg om een checkpoint te veroorloven.
Gepost door: Egg Citizen op 04-07-2019 16:50
1 woord... checkpoint. Na al dat springen en switchen aan het begin, begint een ander voelend gedeelte van het level. Het begin was ook moeilijk genoeg om een checkpoint te veroorloven.
Gepost door: Egg Citizen op 04-07-2019 16:50
Als je de p-switch pakt in de sub-world, is het tweede deel heel simpel! Heb je de sub-world gevonden, anders misschien toch wat coins of een pijl toevoegen.