Quote:
[..]
Als het je ook echt lukt om naar het volgende scherm te gaan, ja HEEL graag. Maar zodra ik op de "Doorgaan met" knop klik bevriest de pagina, wordt de knop grijs en gebeurt er niks... In allerlei browsers geprobeerd maar ik kom er niet langs
Gepost door: Kubuss op 02-02-2022 10:35
Als het je ook echt lukt om naar het volgende scherm te gaan, ja HEEL graag. Maar zodra ik op de "Doorgaan met" knop klik bevriest de pagina, wordt de knop grijs en gebeurt er niks... In allerlei browsers geprobeerd maar ik kom er niet langs
Gepost door: Kubuss op 02-02-2022 10:35
Oké, ik ga het proberen voor je. Even mijn creditcard erbij pakken.
🟦🟨
Edit: ik had zelf geen problemen bij het betalen. Mocht het niet lukken Miniatuurpaard, kan ik het wel even proberen voor Kubuss.
Quote:
Aah duidelijk. En ook wel logisch nu ik erover nadenk hihi. je kan 'm maar één keer bestellen per account.
Gepost door: Miniatuurpaard op 02-02-2022 10:42
Gepost door: Miniatuurpaard op 02-02-2022 10:42
Fijn dat het gelukt is!
Quote:
Held(in?)!!!!! Super bedankt, ik stuur je zo direct een PM.(Image)
Stuur effe een PM met je adresgegevens, dan komt het tegen die tijd je kant op, Kubuss.
@Leo, je kan 'm maar één keer bestellen per account.
Gepost door: Miniatuurpaard op 02-02-2022 10:42
Stuur effe een PM met je adresgegevens, dan komt het tegen die tijd je kant op, Kubuss.
@Leo, je kan 'm maar één keer bestellen per account.
Gepost door: Miniatuurpaard op 02-02-2022 10:42
Het wil mij nog steeds niet lukken, snap echt niet waarom hij zo dwars doet. Hopelijk niet hetzelfde gezeik als de nieuwe Monster Hunter amiibo erop komen. Ik heb in het verleden altijd zonder problemen besteld :s.
http://www.backloggery.com/kubus
Quote:
[..]
Held(in?)!!!!! Super bedankt, ik stuur je zo direct een PM.
Het wil mij nog steeds niet lukken, snap echt niet waarom hij zo dwars doet. Hopelijk niet hetzelfde gezeik als de nieuwe Monster Hunter amiibo erop komen. Ik heb in het verleden altijd zonder problemen besteld :s.
Gepost door: Kubuss op 02-02-2022 11:27
Held
Het wil mij nog steeds niet lukken, snap echt niet waarom hij zo dwars doet. Hopelijk niet hetzelfde gezeik als de nieuwe Monster Hunter amiibo erop komen. Ik heb in het verleden altijd zonder problemen besteld :s.
Gepost door: Kubuss op 02-02-2022 11:27
Graag gedaan! Ik ben niet (meer) zo'n verzamelaar, dus je mag me altijd PM'en tegen die tijd. Dan vul ik bij de adresgegevens meteen de jouwe in, dat scheelt weer een paar euro extra. 😅
Er staan trouwens wat MH Amiibo online in de Nintendo Store, helemaal achteraan de accessoires dacht ik. Zijn dat niet de nieuwe?
🟦🟨
Quote:
Ah tof, dankjewel! Fijn zo'n community als deze <3[..]
Graag gedaan! Ik ben niet (meer) zo'n verzamelaar, dus je mag me altijd PM'en tegen die tijd. Dan vul ik bij de adresgegevens meteen de jouwe in, dat scheelt weer een paar euro extra. 😅
Er staan trouwens wat MH Amiibo online in de Nintendo Store, helemaal achteraan de accessoires dacht ik. Zijn dat niet de nieuwe?
Gepost door: Miniatuurpaard op 02-02-2022 11:40
Graag gedaan! Ik ben niet (meer) zo'n verzamelaar, dus je mag me altijd PM'en tegen die tijd. Dan vul ik bij de adresgegevens meteen de jouwe in, dat scheelt weer een paar euro extra. 😅
Er staan trouwens wat MH Amiibo online in de Nintendo Store, helemaal achteraan de accessoires dacht ik. Zijn dat niet de nieuwe?
Gepost door: Miniatuurpaard op 02-02-2022 11:40
En idd wat Hylian_Knight zegt, deze komen er nog aan:
Maar thanks voor het meedenken! Hopelijk zijn de problemen tegen dan verholpen.
http://www.backloggery.com/kubus
Bedenk dat je maar 1x een voucher kan gebruiken per bestelling.
Het is natuurlijk idioot dat je niet gelijk de posters en sleutelhanger (bijvoorbeeld) bij kan bestellen, want hier dien je een aparte bestelling van te plaatsen.
Quote:
Ja hij is inderdaad weer op voorraad . Bedankt voor je PM!Ik zie zon map online in de nintendo store is dat degene die mensen willen ?
Gepost door: Oli op 02-02-2022 13:06
Gepost door: Oli op 02-02-2022 13:06
Quote:
Nee ik heb verder niks in m'n mandje en gebruik ook geen voucher codes of wat dan ook. Ik gebruik Mastercard, geen idee of het misschien aan zoiets kan liggen...Proberen jullie ook andere artikelen mee te bestellen waar vouchers voor nodig zijn?
Bedenk dat je maar 1x een voucher kan gebruiken per bestelling.
Het is natuurlijk idioot dat je niet gelijk de posters en sleutelhanger (bijvoorbeeld) bij kan bestellen, want hier dien je een aparte bestelling van te plaatsen.
Gepost door: Hylian_Knight op 02-02-2022 14:43
Bedenk dat je maar 1x een voucher kan gebruiken per bestelling.
Het is natuurlijk idioot dat je niet gelijk de posters en sleutelhanger (bijvoorbeeld) bij kan bestellen, want hier dien je een aparte bestelling van te plaatsen.
Gepost door: Hylian_Knight op 02-02-2022 14:43
Quote:
Echt klote... Heb het ook met VPN / zonder VPN, op 4G en Wifi, mobiel en desktop, verschillende browsers geprobeerd... Het moet dan wel aan het account liggen, of het betaalmiddel misschien :s
Hier hetzelfde probleem. De betaalknop wordt grijs en de site loopt vast, ongeacht welke browser ik gebruik
Gepost door: Spacelab op 02-02-2022 14:32
Gepost door: Spacelab op 02-02-2022 14:32
http://www.backloggery.com/kubus
Ze zijn zo slecht met online dat zelfs hun website niet naar behoren werkt. Echt stelletje boerenkinkels daar op dat gebied volgens mij.
Vorige week een mail gestuurd contact@nintendo.nl en onderstaande reactie gekregen gisteren.
Probleem is dus bekend, maar op dit moment geen oplossing voor.
"Helaas zijn er op dit moment problemen met creditcard betalingen op de My Nintendo Store. Op dit moment heb ik hier ook geen oplossing voor, behalve u te vragen het op een later moment opnieuw te proberen.
Mijn excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,"
Quote:
Typisch Nintendo, je eigen webwinkel niet op orde hebben (om nog niet te spreken over de belachelijke verzendkosten, achterhaalde techniek en klantonvriendelijke betaalmethoden) maar wel gelimiteerde en zeer gewilde producten exclusief aanbieden in die winkel.
My Nintendo Store werkt al langer niet optimaal.
Vorige week een mail gestuurd contact@nintendo.nl en onderstaande reactie gekregen gisteren.
Probleem is dus bekend, maar op dit moment geen oplossing voor.
"Helaas zijn er op dit moment problemen met creditcard betalingen op de My Nintendo Store. Op dit moment heb ik hier ook geen oplossing voor, behalve u te vragen het op een later moment opnieuw te proberen.
Mijn excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,"
Gepost door: Heblief op 02-02-2022 17:21
Vorige week een mail gestuurd contact@nintendo.nl en onderstaande reactie gekregen gisteren.
Probleem is dus bekend, maar op dit moment geen oplossing voor.
"Helaas zijn er op dit moment problemen met creditcard betalingen op de My Nintendo Store. Op dit moment heb ik hier ook geen oplossing voor, behalve u te vragen het op een later moment opnieuw te proberen.
Mijn excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,"
Gepost door: Heblief op 02-02-2022 17:21
http://www.backloggery.com/kubus
Nintendo games zijn geweldig maar als bedrijf is het echt niet (meer) zo denderend. Wordt er soms echt knetter van, eerlijk gezegd.