Quote:
Yeah handheld is best ok, hoewel het daar ook niet continu 60fps is. Docked is inderdaad absurd.
[..]
Op de handheld stand merk ik er niks van.
Maar vandaag heel ff op de tv gedaan wtf zeg
Schandalig kut gewoon.
Gepost door: Gunghir op 09-08-2018 23:58
Op de handheld stand merk ik er niks van.
Maar vandaag heel ff op de tv gedaan wtf zeg
Schandalig kut gewoon.
Gepost door: Gunghir op 09-08-2018 23:58
Ik las dat de developer zei dat het per user verschilt, en ze nu iig met het hele team aan een patch werken. Hopelijk duurt dat niet al te lang dan als het zo erg is. Zelf hebben ze het over november maar dat lijkt me erg laat.
Het is november op z'n vroegst. Waarschijnlijk december of begin 2019. Dit geven ze ook aan op reddit. Ze konden kiezen tussen een universele release (+ performance patches over een paar maanden) of maandenlange delays voor de switch. Ik ben het eens met hun keuze.
De framedrops kunnen natuurlijk wel per user verschillen, want het is maar net hoe je levels gegenereerd worden, hoeveel enemies overal spawnen en hoe snel je eigen speelstijl is. Op Reddit en Twitter lopen de verhalen behoorlijk uiteen. Maar als in latere levels de hele framerate inkakt is dat indd een slechte zaak. Was mij nog niet opgevallen (en nu ga ik erop letten lol).
Nintendo Confirms Switch Online Service Will Launch In Second Half Of September
Twitch.tv/DagDoesStuff 👑🐊
Twitch.tv/DagDoesStuff 👑🐊
Gister eindelijk aangeschaft in de sale, nadat ik hem de eerste keer in de sale gemist had. Mijn eerste indruk is prima, voor een prijs lager dan €10,-. Is het verstandig om eerst de main game te spelen voordat je online gaat?
Quote:
Speelt er hier nog iemand: Mantis Burn Racing?
Gister eindelijk aangeschaft in de sale, nadat ik hem de eerste keer in de sale gemist had. Mijn eerste indruk is prima, voor een prijs lager dan €10,-. Is het verstandig om eerst de main game te spelen voordat je online gaat?
Gepost door: HenkSimons op 10-08-2018 09:29
Gister eindelijk aangeschaft in de sale, nadat ik hem de eerste keer in de sale gemist had. Mijn eerste indruk is prima, voor een prijs lager dan €10,-. Is het verstandig om eerst de main game te spelen voordat je online gaat?
Gepost door: HenkSimons op 10-08-2018 09:29
Ja, want online tref je niemand aan. Één keer ben ik een lobby tegengekomen, maar de host wou niet starten. Heeft overigens wel cross-play mogelijkheden. Heb de game in een vorige sale gekocht. Na een uurtje of 4 had ik het eerlijk gezegd wel gezien. Het is geen slechte game, maar kon me niet lang genoeg boeien. Het seizoen waarbij je ook wapens kunt gebruiken moet je zeker ook even proberen, leuke uitdaging.
Xbox Live: Htbaa | Switch: 6747-1030-5524 | Wii U: HtbaaU | 3DS: 4699-6625-9968 | PSN: Htbaa | Steam: Htbaa
Quote:
Ja, ik lees dezelfde nieuwsartikelen en Reddit-posts als jij, maar ik heb het idee dat ze met november op z’n vroegst zichzelf een beetje indekken waardoor het uiteindelijk alleen maar mee kan vallen met die patch. Andere indies hebben vergelijkbare problemen in het verleden veel sneller opgelost dan in drie maanden. Maar dat kan wishful thinking zijn van mijn kant zijn.Gepost door: Quetzalcoatl op 10-08-2018 03:51
Quote:
Hmm...ik hoop dat je gelijk hebt, maar ik betwijfel het So to be clear we’re looking at November at the absolute earliest, if the god of game dev comes down from the clouds ad blesses our guys right now. This is however as soon as it is physically possible for us right now.
Andere indie developers brengen hun games niet altijd gelijktijdig uit op alle moderne consoles. Ik zou in ieder geval verrast zijn als een patch rond november verschijnt, laat staan eerder.
Quote:
Eigen speelstijl kan inderdaad een invloed hebben, dat had ik ook in mijn berichtje toegegeven. Random generation is echter vrij gelimiteerd in variatie en ik twijfel zelf dat het een groot effect zou kunnen hebben. De game stottert (docked) namelijk op latere gebieden waar zowel geen structuren als vijanden zijn. Ofwel, het haalt in de latere levels bijna nergens een stabiele 60fps (ongeacht het aantal vijanden, structuren of jouw speelstijl). Dit is in ieder geval mijn consistente ervaring geweest voor de afgelopen 9 runs o.i.d.De framedrops kunnen natuurlijk wel per user verschillen, want het is maar net hoe je levels gegenereerd worden, hoeveel enemies overal spawnen en hoe snel je eigen speelstijl is. Op Reddit en Twitter lopen de verhalen behoorlijk uiteen. Maar als in latere levels de hele framerate inkakt is dat indd een slechte zaak. Was mij nog niet opgevallen (en nu ga ik erop letten lol).
Gepost door: Quetzalcoatl op 10-08-2018 03:51
Gepost door: Quetzalcoatl op 10-08-2018 03:51
Eerdere levels hebben hier niet zoveel last van, dus het zou me niet verbazen als de verhalen ook zo uiteen lopen omdat mensen het over verschillende levels hebben, het over docked vs handheld hebben en omdat sommige mensen er niet zo erg op letten.
Het is echter niet onspeelbaar o.i.d. Ik vind het nog steeds erg leuk.
Quote:
[..]
[..]Hmm...ik hoop dat je gelijk hebt, maar ik betwijfel het
Andere indie developers brengen hun games niet altijd gelijktijdig uit op alle moderne consoles. Ik zou in ieder geval verrast zijn als een patch rond november verschijnt, laat staan eerder.
[..]
Eigen speelstijl kan inderdaad een invloed hebben, dat had ik ook in mijn berichtje toegegeven. Random generation is echter vrij gelimiteerd in variatie en ik twijfel zelf dat het een groot effect zou kunnen hebben. De game stottert (docked) namelijk op latere gebieden waar zowel geen structuren als vijanden zijn. Ofwel, het haalt in de latere levels bijna nergens een stabiele 60fps (ongeacht het aantal vijanden, structuren of jouw speelstijl). Dit is in ieder geval mijn consistente ervaring geweest voor de afgelopen 9 runs o.i.d.
Eerdere levels hebben hier niet zoveel last van, dus het zou me niet verbazen als de verhalen ook zo uiteen lopen omdat mensen het over verschillende levels hebben, het over docked vs handheld hebben en omdat sommige mensen er niet zo erg op letten.
Het is echter niet onspeelbaar o.i.d. Ik vind het nog steeds erg leuk.
Gepost door: TheMayMaysJack op 10-08-2018 12:34
[..]Hmm...ik hoop dat je gelijk hebt, maar ik betwijfel het
Andere indie developers brengen hun games niet altijd gelijktijdig uit op alle moderne consoles. Ik zou in ieder geval verrast zijn als een patch rond november verschijnt, laat staan eerder.
[..]
Eigen speelstijl kan inderdaad een invloed hebben, dat had ik ook in mijn berichtje toegegeven. Random generation is echter vrij gelimiteerd in variatie en ik twijfel zelf dat het een groot effect zou kunnen hebben. De game stottert (docked) namelijk op latere gebieden waar zowel geen structuren als vijanden zijn. Ofwel, het haalt in de latere levels bijna nergens een stabiele 60fps (ongeacht het aantal vijanden, structuren of jouw speelstijl). Dit is in ieder geval mijn consistente ervaring geweest voor de afgelopen 9 runs o.i.d.
Eerdere levels hebben hier niet zoveel last van, dus het zou me niet verbazen als de verhalen ook zo uiteen lopen omdat mensen het over verschillende levels hebben, het over docked vs handheld hebben en omdat sommige mensen er niet zo erg op letten.
Het is echter niet onspeelbaar o.i.d. Ik vind het nog steeds erg leuk.
Gepost door: TheMayMaysJack op 10-08-2018 12:34
Ja eerlijk gezegd wist ik niet eens dat 60fps de target framerate was. Als ze daar constant ruim onder zitten snap ik de irritaties wel.
Ik ben tot nu toe halverwege de Clocktower gekomen, vanavond hopelijk weer wat verder en dan ga ik er nog eens extra op letten. Hopelijk komen ze wat sneller met een hotfix die al wat problemen verhelpt, want het zou zoooo zonde zijn als de sales hieronder lijden! Maar sws +1 voor hun communicatie, daar kunnen een hoop grotere devs nog wat van leren.
Quote:
Yep. De target is 60, maar dat haalt de game helaas zelden. De devs hadden aan kotaku doorgegeven dat ze het wel prima zo vinden en dat ze willen concentreren op gratis dlc voordat ze aan bugfixes en optimizations willen beginnen. Zie http://kotaku.com/dead-cells-the-kotaku-review-1828108795[..]
Ja eerlijk gezegd wist ik niet eens dat 60fps de target framerate was. Als ze daar constant ruim onder zitten snap ik de irritaties wel.
Ik ben tot nu toe halverwege de Clocktower gekomen, vanavond hopelijk weer wat verder en dan ga ik er nog eens extra op letten. Hopelijk komen ze wat sneller met een hotfix die al wat problemen verhelpt, want het zou zoooo zonde zijn als de sales hieronder lijden! Maar sws +1 voor hun communicatie, daar kunnen een hoop grotere devs nog wat van leren.
Gepost door: Quetzalcoatl op 10-08-2018 12:50
Ja eerlijk gezegd wist ik niet eens dat 60fps de target framerate was. Als ze daar constant ruim onder zitten snap ik de irritaties wel.
Ik ben tot nu toe halverwege de Clocktower gekomen, vanavond hopelijk weer wat verder en dan ga ik er nog eens extra op letten. Hopelijk komen ze wat sneller met een hotfix die al wat problemen verhelpt, want het zou zoooo zonde zijn als de sales hieronder lijden! Maar sws +1 voor hun communicatie, daar kunnen een hoop grotere devs nog wat van leren.
Gepost door: Quetzalcoatl op 10-08-2018 12:50
Quote:
He said that if they hear from players that the current Switch performance isn’t good enough, they’ll go back in to get it more solid, adding that the only reason they hadn’t done that from the outset was that it would’ve required a lot of low-level optimization work that would have delayed the game’s launch. He also said they’re currently focusing on the game’s first batch of free DLC, and that they’d turn to further optimization after completing that.
Dit was natuurlijk voor hun reddit-post hierover. Hopelijk komt een performance patch eerder.
Ik had in een van m'n eerste runs echt super veel geluk en kwam wat verder dan de clocktower. Ik had een goede crossbow en twee turrets. Turrets lijken normale vijanden triviaal te maken, maar bazen lijken de turrets te negeren en gaan direct op jou af . Ik had wel circa 6000 HP en ongeveer 200 orbs.
_______*______o___________0_______~______*___
Overigens heb ik al langer dat een stukje aan de bovenkant, aan de rand bij de powerknop, plastic mist.
Wat dat betreft laat de duurzaamheid van het ding bij normaal gebruik (ik ga er echt wel voorzichtig mee om) wel wat te wensen over. Dat zouden ze toch wel mogen verbeteren.
Xbox Live: Htbaa | Switch: 6747-1030-5524 | Wii U: HtbaaU | 3DS: 4699-6625-9968 | PSN: Htbaa | Steam: Htbaa
Quote:
Doom Eternal komt ook naar de switch
Gepost door: Nilis007 op 11-08-2018 13:46
Gepost door: Nilis007 op 11-08-2018 13:46
Eindelijk een gelijkwaardige releasedate.
Quote:
Toch wel erg blij dat ik een tempered glass screen protector op mijn Switch heb zitten. Ontdekte vanochtend dat op het scherm in de bezel aan de rechterkant een verticale kras zit.
Gepost door: Htbaa op 11-08-2018 12:26
Gepost door: Htbaa op 11-08-2018 12:26
Ik heb daar ook krassen zitten....gelukkig ook op de screen protector
Hoop dat iemand hier iets van weet
http://www.nintendo.nl/Nintendo-Switch/Nintendo-Switch-Online/Veelgestelde-vragen-1374625.html
"Video games are bad for you? That's what they said about Rock n' Roll."Shigeru Miyamoto Parasola w dupie nie otworzysz. Youtube - pink aipom
"Video games are bad for you? That's what they said about Rock n' Roll."Shigeru Miyamoto Parasola w dupie nie otworzysz. Youtube - pink aipom
Quote:
Hoop dat het niet alleen bij NES games blijft, want daar zijn we inmiddels al mee doodgegooid.Nintendo Shares Image Of Super Mario Bros. 3 In Action On Switch
(Image)
Gepost door: DaggieWaggie op 14-08-2018 08:10
(Image)
Gepost door: DaggieWaggie op 14-08-2018 08:10
Het wordt pas leuk als ze games als Wave Race 64, F-Zero X, Mario Tennis (GBC), Advance Wars (GBA) en F-Zero GX een online multiplayer geven.