Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS

Ps4 cuh 1216A collectie bij mediamarkt met deuk erin

[Begin]  |5|6|7|8|9|10|11(11)  [Eind]
VulpX
Door VulpX (3111 reacties) op 20-08-2015 20:28
Quote:
Misschien heeft het deukje wel een bepaalde functie?
Kan je straks je ambiio aanhaken ofzo...
Lolletje natuurlijk!

Maar als dit structureel Is, en daar lijkt het wel op, zou de leverancier dan niet een terughaalactie op touw moeten zetten?
Dan nemen ze in ieder geval de verantwoordelijkheid op zich en deze niet bij de (onwetende) klant en winkelier laten liggen.

Gepost door: AnpuAnubis op 20-08-2015 20:01
Probleem is alleen dat heel veel klanten het niet eens zullen merken. De functionaliteit van de console wordt ook niet beïnvloed. Ik denk dat Sony dit het liefst zo stil mogelijk houd. Individuele consoles vervangen is goedkoper dat een massale terugroep actie.

En eerlijk is eerlijk, het is ook maar een cosmetisch dingetje dat veel mensen niet zien. Ik zou er zelf wel helemaal gek van worden en terug gaan, maar velen niet. Wordt er al stennis geschopt op de grotere fora? Misschien is het wel echt een Benelux probleem?
Mellie
Door Mellie (1026 reacties) op 20-08-2015 20:38
Dit is misschien niet het perfecte topic ervoor maar ik wil toch wat erover zeggen..

Ik had een Batman: Arkham Knight exclusieve zilveren/grijze PlayStation 4 gekocht in juni. Dit was mijn 3de PlayStation 4 al inmiddels, dus ik weet wel ongeveer hoe zo'n ding behoort te functioneren.

Meteen al viel mij een hoge piepende toon op als ik een spel van blu ray aan het spelen was.. Ik dacht "misschien komt dit door de warmte..?" aangezien het behoorlijk heet was toendertijd in eind juni. Echter, na afkoelen en de PlayStation genoeg "ademruimte" te geven bleef de hoge piepende toon er zijn.

Ik terug naar Nedgame waar ik hem had gekocht. Na testen vonden zij het ook raar en kreeg ik nieuwe mee, maar vervolgens weer hetzelfde probleem.. Ik wou niet terug nog een keer dus had ik het maar gelaten.. Stom van mij op dat moment, maar ik vond het voorschut om weer terug te gaan.

Na een maand die constante irritante piep aan te moeten horen kon ik er niet meer tegen en heb ik hem maar voor reparatie naar Sony gestuurd. Ik was alleen vergeten dat ik nog een game in de Ps4 had zitten op het moment van versturen en ik realiseerde mij dit pas nadat ik de Ps4 terug kreeg na 2 en een halve week. Ik natuurlijk Sony bellen die mij vertelde dat zij een "onderzoek" zouden starten naar de vermiste game. Ik dacht dat dat wel goed zou komen.

Toen wou ik de Ps4 starten en wat bleek na enige tijd spelen.. Er was weer zo'n irritante geluid, dit keer niet zo hoog meer maar nog steeds een constante toon die er niet hoorde te zijn. Na veel mails verstuurd te hebben kreeg ik telkens zo'n standaard copy paste reply terug verzonden met nauwelijks tot geen info met wat zij nou eigenlijk gedaan hadden met mijn Ps4. En achteraf, na een week "onderzoek" konden zij mijn game niet vinden en was het daar klaar mee.....

... Wat..?

Ik vind dit wel heel raar allemaal, ik heb daarna nog een aantal e-mails gestuurd waar ik vervolgens helemaal geen antwoord meer op kreeg en nadat ik vervolgens weer belde gingen ze mijn PlayStation weer voor reparatie aan melden.. Ik ga niet weer die PlayStation opsturen om vervolgens weer 2 en een halve week zonder PlayStation zitten.. Die Ps4 is nu 2 maanden oud en is ongeveer de helft van de tijd uit mijn bezit geweest. Ik vind dit echt belachelijk en daarom wou ik er even over posten.

Ik weet niet of iemand anders zo'n zilveren Batman Ps4 heeft gekocht en hetzelfde probleem heeft gehad maar Sony is echt slecht als het op klantenservice aan komt..

Oh, en ik kreeg dit bericht als laatste nog van Sony:

Beste,

Bedankt voor je e-mail naar PlayStation Support.

Ik vind het jammer om te vernemen dat je ontevreden bent over de service. Wij waarderen je feedback zodat wij onze service kunnen optimaliseren. Onze excuses voor het ongemak.

Mocht je nog verdere vragen en/of opmerkingen hebben, dan kun je deze e-mail beantwoorden of telefonisch contact opnemen via onderstaande contactgegevens. Noem daarbij het referentienummer: -

Wist je dat je de mogelijkheid hebt om zelf jouw eigen PlayStation Network account te beheren? Bezoek http://www.sonyentertainmentnetwork.com en log in.
Je kunt bijvoorbeeld het wachtwoord veranderen en een overzicht vinden van alle aankopen.

Ik vertrouw erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Niels
PlayStation Support

Wow.. Bedankt voor alles Sony.
The climb is the only thing that is.
UltraTiger
Door UltraTiger (67625 reacties) op 20-08-2015 20:39
Quote:
[..]
Misschien is het wel echt een Benelux probleem?
Gepost door: VulpX op 20-08-2015 20:28
Die website met de Destiny PS4 komt uit de UK.
🇺🇦 💙💛
Itachi Uchiha
Door Itachi Uchiha (776 reacties) op 20-08-2015 20:43
Quote:
[..]

Typisch gevalletje van massa hysterie waar niemand een deuk waarneemt behalve de bezoekers van één enkel forum: de deuk zit in ons hoofd... (figuurlijk, in de meeste gevallen toch).
Gepost door: GinneSchrik op 20-08-2015 19:10

Wat is dat voor onzin?! Omdat jij genoegen neemt met een gebrekkig product vind je dat anderen dat ook moeten, en anders zit er een deuk in ons hoofd? Als ik iets koop en er ruim 400€ voor betaal mag ik ervan uitgaan dat het product piekfijn in orde is. Ook al is het een klein deukje, een gebrek blijft een gebrek punt.
Giovanni2903
Door Giovanni2903 (9352 reacties) op 20-08-2015 20:46
Quote:
[..]

Wat is dat voor onzin?! Omdat jij genoegen neemt met een gebrekkig product vind je dat anderen dat ook moeten, en anders zit er een deuk in ons hoofd? Als ik iets koop en er ruim 400€ voor betaal mag ik ervan uitgaan dat het product piekfijn in orde is. Ook al is het een klein deukje, een gebrek blijft een gebrek punt.
Gepost door: Itachi Uchiha op 20-08-2015 20:43

ben het helemaal met je eens. eindelijk weer is slimme reacties in dit topic
| PlayStation: Gi0vanni2903 |
VulpX
Door VulpX (3111 reacties) op 20-08-2015 20:47
Quote:
Dit is misschien niet het perfecte topic ervoor maar ik wil toch wat erover zeggen..

-knip-
Gepost door: Mellie op 20-08-2015 20:38
Heb je dit goed gedocumenteerd? Ik zou het toch even wat hoger gaan opzoeken en naar een kassa/radar gaan. Niet zomaar erbij laten zitten. Helaas gaan er heel veel verhalen de ronde over games die verdwijnen bij retour zending.
Quote:
[..]

ben het helemaal met je eens. eindelijk weer is slimme reacties in dit topic
Gepost door: Giovanni1997 op 20-08-2015 20:46
Hè vervelend dat jij dan weer er tussendoor post

BTW, dat was een sarcastische opmerking van GinneSchrik, dat leek me duidelijk.
Giovanni2903
Door Giovanni2903 (9352 reacties) op 20-08-2015 21:06
tis ook wel stom om je game erin te laten zitten...
sony gaat echt niet iedereen een game geven omdat ze zeggen dat ie er bij de reparatie nog in zat. pech = pech, weg = weg.
| PlayStation: Gi0vanni2903 |
MJB
Door MJB (4361 reacties) op 20-08-2015 21:11
Maar is er al een zwarte versie gespot met een deuk erin?

Wellicht heeft die deuk een functie. Dit zou bij de productie toch opgemerkt moeten zijn? Kan me haast niet indenken dat het bij Sony zelf tijdens de productie / fabricage niet gezien is?

Mij zou het niet opgevallen zijn want meestal ga ik mijn console niet op alle plekken na. Maar als het inderdaad een onbedoelde deuk is dan zou ben ik het er mee eens dat er door de winkeliers / Sony een verklaring voor moet komen. Zijnde in vorm van een vervangend product.
PSN: Moeswa / XBOX-Live: Moeswa
SgtBudgetGamer
Door SgtBudgetGamer (1558 reacties) op 20-08-2015 21:16
Misschien ben ik wel nu een bemoeial ofzo maar misschien ff tijd om een kopje thee te gaan drinken en gewoon de discussie over Sony zijn standpunt laten liggen want we hebben nu al vrij letterlijk 2 pagina's aan flamewars. Pm het anders ipv het aan te wakkeren.

Sorry voor het bemoeien.
An organised mind is a disciplined mind and a disciplined mind, is a powerful mind.
GinneSchrik
Door GinneSchrik (4212 reacties) op 20-08-2015 21:22
Quote:
[..]

Wat is dat voor onzin?! Omdat jij genoegen neemt met een gebrekkig product vind je dat anderen dat ook moeten, en anders zit er een deuk in ons hoofd? Als ik iets koop en er ruim 400€ voor betaal mag ik ervan uitgaan dat het product piekfijn in orde is. Ook al is het een klein deukje, een gebrek blijft een gebrek punt.
Gepost door: Itachi Uchiha op 20-08-2015 20:43

Was een " " dan echt nodig om aan te geven dat het een grapje was? Wat is er toch aan de hand hier de laatste weken, het is niet eens warm buiten ofzo. Misschien zijn we allemaal gewoon nerveus voor MGSV.

Oh, voor de zekerheid:
"A winner is you"
Itachi Uchiha
Door Itachi Uchiha (776 reacties) op 20-08-2015 21:25
Quote:
[..]

Was een " " dan echt nodig om aan te geven dat het een grapje was? Wat is er toch aan de hand hier de laatste weken, het is niet eens warm buiten ofzo. Misschien zijn we allemaal gewoon nerveus voor MGSV.

Oh, voor de zekerheid:
Gepost door: GinneSchrik op 20-08-2015 21:22

Excuses, ben hier nog niet zo lang op het forum om meteen te zien dat je het grappig bedoeld had. :p
SgtBudgetGamer
Door SgtBudgetGamer (1558 reacties) op 20-08-2015 21:26
Quote:
[..]

Excuses, ben hier nog niet zo lang op het forum om meteen te zien dat je het grappig bedoeld had. :p
Gepost door: Itachi Uchiha op 20-08-2015 21:25

90 % van wat hij zegt is een grapje :p.
An organised mind is a disciplined mind and a disciplined mind, is a powerful mind.
GinneSchrik
Door GinneSchrik (4212 reacties) op 20-08-2015 21:30
Quote:
[..]

Excuses, ben hier nog niet zo lang op het forum om meteen te zien dat je het grappig bedoeld had. :p
Gepost door: Itachi Uchiha op 20-08-2015 21:25

Ach... Als het zo vaak niet aankomt dan moet je maar accepteren dat je niet grappig bent, het probeert bij het verkeerde publiek of beide. Voortaan enkel inhaken als ik iets inhoudelijks te melden heb, al is dat funest voor de postcount.

Quote:
[..]

90 % van wat hij zegt is een grapje :p.
Gepost door: SgtBudgetGamer op 20-08-2015 21:26

Voor jullie misschien
"A winner is you"
Montalvo
Door Montalvo (2819 reacties) op 20-08-2015 21:33
Quote:
[..]

Was een " " dan echt nodig om aan te geven dat het een grapje was? Wat is er toch aan de hand hier de laatste weken, het is niet eens warm buiten ofzo. Misschien zijn we allemaal gewoon nerveus voor MGSV.

Oh, voor de zekerheid:
Gepost door: GinneSchrik op 20-08-2015 21:22

Ja, lach er maar om. Deukjesgate is schandalig. Sony heeft nog steeds geen slachtofferhulp geboden.
GinneSchrik
Door GinneSchrik (4212 reacties) op 20-08-2015 21:36
Quote:
[..]

Ja, lach er maar om. Deukjesgate is schandalig. Sony heeft nog steeds geen slachtofferhulp geboden.
Gepost door: Ramon NL op 20-08-2015 21:33

Wat ik me ondertussen overigens wel afvraag is waarom nog geen enkele BGer met het hier geleverde bewijs de zaak op NEOGAF heeft geplempt, dit zijn toch de dingen waar ze daar voor leven. Ik heb geen account, maar je kan een paar Amerikanen erg blij maken als ze dadelijk van hun werk thuiskomen als je snel bent.
"A winner is you"
Obleon
Door Obleon (3804 reacties) op 20-08-2015 21:39
ik lig in een 'deuk' van het lachen

Maar even serieus datps4 verhaal klinkt zown beetje hetzelfde als mijn vita verhaal.
Standaard mails, beloften niet nakomen en had het gevoel dat ik de telefoongesprekken had moeten opnemen maarja dat is dan wel heel overdreven

edit

Ik heb ook geen neogaf acount of reddit dat heeft mij ook weerhouden om er wat op te zetten. Hou er wel rekening mee dat neogaf pro ps4 is.
SgtBudgetGamer
Door SgtBudgetGamer (1558 reacties) op 20-08-2015 21:46
Quote:
[..]

Ach... Als het zo vaak niet aankomt dan moet je maar accepteren dat je niet grappig bent, het probeert bij het verkeerde publiek of beide. Voortaan enkel inhaken als ik iets inhoudelijks te melden heb, al is dat funest voor de postcount.

[..]

Voor jullie misschien
Gepost door: GinneSchrik op 20-08-2015 21:30

Ach we hebben vast een speciale connectie samen
An organised mind is a disciplined mind and a disciplined mind, is a powerful mind.
Door Marcel2552 (867 reacties) op 20-08-2015 22:05
mijn ervaringen met de sony repair service is ook niet al te goed, kreeg elke keer dezelfde ps4 terug zonder dat er iets gedaan was met de disc drive. Toen het forum na 3x raadgepleegd en kreeg toen een nieuwe ps4 toegestuurd.

Tot op de dag van vandaag geen enkel probleem mee gehad (knocks on wood), heb de nieuwe sinds october 2014 en het was nog één van de zeldzame stille ps4's.
Giovanni2903
Door Giovanni2903 (9352 reacties) op 20-08-2015 22:07
Quote:
ik lig in een 'deuk' van het lachen

Maar even serieus datps4 verhaal klinkt zown beetje hetzelfde als mijn vita verhaal.
Standaard mails, beloften niet nakomen en had het gevoel dat ik de telefoongesprekken had moeten opnemen maarja dat is dan wel heel overdreven

edit

Ik heb ook geen neogaf acount of reddit dat heeft mij ook weerhouden om er wat op te zetten. Hou er wel rekening mee dat neogaf pro ps4 is.
Gepost door: Obleon op 20-08-2015 21:39

helaas is dit niet zomaar aan te maken, dus ik kan het helaas ook niet doen
| PlayStation: Gi0vanni2903 |
OneDay
Door OneDay (3635 reacties) op 20-08-2015 22:52
Ook ik heb niet al te beste verhalen omtrent de service van Sony. Destijds me PS3 lekte soort olie of iets bij de thumbstick (lol).

Was uiteraard buiten garantie, maar Sony wilde me wel helpen. Opgestuurd, kreeg een nieuwe thuis gestuurd (althans volgens hen).

Na aankomst, zat die in hetzelfde doosje waarin ik me kapotte had gestuurd. Waarom zouden ze een nieuwe controller uit verpakking naar mij opsturen?

Week later -> Poef controller wilt totaal niet meer connecten, en batterij vond ik destijds ook direct korter mee gaan.

Anyways, Sony gebeld. Ze gingen hem niet opnieuw repareren, Ik zou een nieuwe hebben gehad en daar moest ik het maar mee doen. Top Sony, hoe dom ik ook was ik ging er nog op in ook! Verhalen gingen uit van, ja als jullie op sturen moeten jullie wel de garantie kunnen geven dat die ook werkt. Want als ik me oude niet had opgestuurd had ik nu nog kunnen gamen, alleen dan met vloeistof uit me stick. Die hun opstuurde, kon ik niks mee. Ik had dus gewoon pech.

Aangegeven dat ik overstap ging maken naar Xbox, en mevrouwtje zou dat in het systeem zetten (LOL x2).

Anyways, het zou bijna een daadwerkelijke reden zijn om geen PS4 meer te willen. Kut Sony. Sorry moest er even uit.

[Begin]  |5|6|7|8|9|10|11(11)  [Eind]