Mijn order was van 08:57 dus dacht ook save te zijn,
' het spijt ons, het artikel dat je hebt besteld is onverwacht niet meer leverbaar' ....
( Vrij vertaald: omdat wij er zo'n ongelofelijke bende van hebben gemaakt, heb je pech )
'Wij begrijpen hoe vervelend dit voor je is. Het kan goed dat wij het artikel binnenkort weer op voorraad krijgen. Of en wanneer dat zo is kunnen we nu helaas niet zeggen. Daarvoor kun je wehkamp.nl in de gaten houden. Wil je daar niet op wachten, dan vind je misschien een geschikt alternatief op wehkamp.nl.'
Lol. PS6 anyone?
Quote:
Guys.. dit is gewoon een standaard geautomatiseerde e-mail. Maak je niet zo druk en wacht even de dag af..
Gepost door: OneDay op 24-09-2020 07:24
Gepost door: OneDay op 24-09-2020 07:24
Het is dat er mensen hier zijn die zeggen dat dit deel van het process is, maar buiten dat is er weinig tot geen reden om aan te nemen dat deze mail niet het einde van het verhaal betekend. Ik hoop ook dat het goed komt, maar veel hoop heb ik niet. Maar je hebt gelijk, vandaag afwachten.
Wat ktugach zegt, even vandaag nog volhouden. Ik zal voor julie duimen
PSN ID: ThaBEN_NL • Feel a New Real | PS VR2 • https://youtube.com/@ThaBEN_NL
Quote:
Ik wil gewoon mijn geld terug. Eerst stond er dat we die binnen 2 dagen terug kregen. Nu komen ze met deze onzin.
Gepost door: EPMD op 24-09-2020 07:59
Gepost door: EPMD op 24-09-2020 07:59
Ik zal even doorgeven dat ze jou niet opnieuw hoeven te koppelen voor een ps5.
Quote:
Ik wil gewoon duidelijkheid.[..]
Ik zal even doorgeven dat ze jou niet opnieuw hoeven te koppelen voor een ps5.
Gepost door: ktugach op 24-09-2020 08:00
Ik zal even doorgeven dat ze jou niet opnieuw hoeven te koppelen voor een ps5.
Gepost door: ktugach op 24-09-2020 08:00
Als een nieuwe "verzekerde" pre-order lukt. Wil ik liever dat natuurlijk.
En anders zo snel mogelijk geld terug.
Eerst las ik namelijk binnen 2 dagen geld terug. Nu staat er iets over een alternatief en dat het bedrag anders binnen 'enkele' dagen wordt terug gestort. Alsof je van 2 verschillende webwinkels een mail krijgt.
Naja, is ook een beetje mijn eigen schuld. Als ik voor achteraf betalen had gekozen zou ik ook niet zoveel stressen natuurlijk .
Quote:
[..]
Ik wil gewoon duidelijkheid.
Als een nieuwe "verzekerde" pre-order lukt. Wil ik liever dat natuurlijk.
En anders zo snel mogelijk geld terug.
Eerst las ik namelijk binnen 2 dagen geld terug. Nu staat er iets over een alternatief en dat het bedrag anders binnen 'enkele' dagen wordt terug gestort. Alsof je van 2 verschillende webwinkels een mail krijgt.
Naja, is ook een beetje mijn eigen schuld. Als ik voor achteraf betalen had gekozen zou ik ook niet zoveel stressen natuurlijk .
Gepost door: EPMD op 24-09-2020 08:05
Ik wil gewoon duidelijkheid.
Als een nieuwe "verzekerde" pre-order lukt. Wil ik liever dat natuurlijk.
En anders zo snel mogelijk geld terug.
Eerst las ik namelijk binnen 2 dagen geld terug. Nu staat er iets over een alternatief en dat het bedrag anders binnen 'enkele' dagen wordt terug gestort. Alsof je van 2 verschillende webwinkels een mail krijgt.
Naja, is ook een beetje mijn eigen schuld. Als ik voor achteraf betalen had gekozen zou ik ook niet zoveel stressen natuurlijk .
Gepost door: EPMD op 24-09-2020 08:05
Ik zie nog steeds het probleem niet zo, Wehkamp geeft gisteren aan we gaan morgen proberen het te herstellen, dan ga je toch niet in de ochtend vroeg al moord en brand schreeuwen? Alsof wehkamp een of andere scam is, die bestaan al bijna 70 jaar, dat geld krijg je heus wel terug hoor. En waarom moet dat geld dan zo snel mogelijk terug? Als er niets met die order was had je dat geld ook niet terug. En ergens anders bestellen kan nu ook niet, dus dat heeft ook geen zin. Als wehkamp het vandaag oplost en jij gewoon niet 2 dagen in je mail of hier had gekeken? Dan had je je ook niet zo druk hoeven maken. Laten we dus gewoon even volhouden en hopen dat ze het lukt vandaag.
Hebben ze uit het niets, toch een nieuwe batch ontvangen ofzo ?
Vind het een beetje een vaag verhaal. Maar ja, wacht het idd wel gewoon even af.
Quote:
Artikel is van de site.
Gepost door: Trunx op 24-09-2020 08:31
Gepost door: Trunx op 24-09-2020 08:31
Dat hebben ze ook aangegeven bij ons, zo kunnen ze zelf de orders invoeren ipv dat iemand het ziet en er weer massaal orders worden ingevoerd door klanten
Quote:
Maar hoe gaat Wehkamp het oplossen dan.
Hebben ze uit het niets, toch een nieuwe batch ontvangen ofzo ?
Vind het een beetje een vaag verhaal. Maar ja, wacht het idd wel gewoon even af.
Gepost door: EPMD op 24-09-2020 08:30
Hebben ze uit het niets, toch een nieuwe batch ontvangen ofzo ?
Vind het een beetje een vaag verhaal. Maar ja, wacht het idd wel gewoon even af.
Gepost door: EPMD op 24-09-2020 08:30
Nee, alles is (per ongeluk) geannuleerd en die van zaterdag konden wel verkocht worden, die worden opnieuw ingevoerd.