Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS

PlayStation 5 [Algemeen Topic]

[Begin]  |954|955|956|957|958|959|960(1719)  [Eind]
Door Jefkovic (23 reacties) op 04-12-2020 18:58
Iemand met tips Of aanbevelingen voor 3d headset of gewoon goede headset die op ps5 en series s werkt
Ram-G-maN
Door Ram-G-maN (172 reacties) op 04-12-2020 18:58
Ik had bij Bol.com om 10:03 besteld en ze hebben het bij mij geannuleerd. Een vriend van mij die ik na mijn order had ingelicht had om 10:10 besteld en kreeg rond 15:30 een T&T. Bol.com kiest dus vermoedelijk willekeurig uit wie een PS5 mag ontvangen. Ik wacht ondertussen wel op een zwarte PS5 Slim. De Xbox Series X staat gelukkig wel mooi in mijn interieur.
Steam: Ram-G-maN | PSN-ID: Ram-G-maN | XBOX Gamertag: RamGmaN | Origin: Ram-G-maN
Reiverdemon
Door Reiverdemon (1437 reacties) op 04-12-2020 18:58
Schijnt dat de computer gewoon willekeurig heeft uitgepikt wie hem niet krijgt.
Wel lekker makkelijk voor Bol.
Grimmbeard
Door Grimmbeard (219 reacties) op 04-12-2020 18:59
Quote:
[..]
bol kan er in principe ook vrij weinig aan doen, kan me niet voorstellen wat de helpdesk momenteel over hun heen krijgt via chat en telefoon
Gepost door: Dblazen op 04-12-2020 18:55

Nou ja er zijn verschillende dingen die ze kunnen doen, er zijn manieren om te voorkomen dat je zo ontzettend veel meer verkoopt dan je op voorraad hebt, je kunt mensen op een lijst plaatsen voor een volgende levering, je kunt sneller het geld terugbetalen, je kunt mensen eerder informeren dat het goed mis is gegaan (dit wisten ze natuurlijk al na 15 minuten, maar pas 7 uur later de annuleringen). Voelt dan toch een beetje lafjes om met een cadeaubon van 15 euro op de proppen te komen. Wel even besteden in onze winkel graag en ondertussen vanavond uit eten van ons geld.
Door Dblazen (51 reacties) op 04-12-2020 19:01
Quote:
[..]

Nou ja er zijn verschillende dingen die ze kunnen doen, er zijn manieren om te voorkomen dat je zo ontzettend veel meer verkoopt dan je op voorraad hebt, je kunt mensen op een lijst plaatsen voor een volgende levering, je kunt sneller het geld terugbetalen, je kunt mensen eerder informeren dat het goed mis is gegaan (dit wisten ze natuurlijk al na 15 minuten, maar pas 5 uur later de annuleringen). Voelt dan toch een beetje lafjes om met een cadeaubon van 15 euro op de proppen te komen. Wel even besteden in onze winkel graag en ondertussen vanavond uit eten van ons geld.
Gepost door: Grimmbeard op 04-12-2020 18:59
Ah ja, doelde eigenlijk meer op de mensen die op de helpdesk zitten, webwinkels moeten sowieso sommige dingen beter op orde hebben
Grimmbeard
Door Grimmbeard (219 reacties) op 04-12-2020 19:03
Quote:
[..]
Ah ja, doelde eigenlijk meer op de mensen die op de helpdesk zitten, webwinkels moeten sowieso sommige dingen beter op orde hebben
Gepost door: Dblazen op 04-12-2020 19:01

Ah ja dat is ook zo dat zijn natuurlijk gewoon pipo's die hier helemaal niks mee te maken hebben en niks mee kunnen doen behalve de bakken stront over zich heen laten komen. Heurt erbij.
Door MaikZ (3 reacties) op 04-12-2020 19:05
Quote:
[..]
bol kan er in principe ook vrij weinig aan doen, kan me niet voorstellen wat de helpdesk momenteel over hun heen krijgt via chat en telefoon
Gepost door: Dblazen op 04-12-2020 18:55

IMO kan bol er best veel aan doen.. Ze weten nu hoeveel mensen hem "teveel" hadden gereserveerd. geef deze mensen dan de kans om op een lijst te komen met reserveringen voor de volgende levering(en) of geef ze hun geld terug als ze dit liever hebben.. Maar niet mensen na 7 uur afzeiken met een cadeaubon van 15 euro.
Door Dblazen (51 reacties) op 04-12-2020 19:05
Quote:
[..]

Ah ja dat is ook zo dat zijn natuurlijk gewoon pipo's die hier helemaal niks mee te maken hebben en niks mee kunnen doen behalve de bakken stront over zich heen laten komen. Heurt erbij.
Gepost door: Grimmbeard op 04-12-2020 19:03
Als het verder inderdaad ook willekeurig door de computer is uitgekozen wie wel / wie niet, vraag ik me ook af bijvoorbeeld of er een bias is of iemand wel of niet "select" lid is of niet bij bol
CorePrideX
Door CorePrideX (9800 reacties) op 04-12-2020 19:07
Quote:
[..]

Ah ja dat is ook zo dat zijn natuurlijk gewoon pipo's die hier helemaal niks mee te maken hebben en niks mee kunnen doen behalve de bakken stront over zich heen laten komen. Heurt erbij.
Gepost door: Grimmbeard op 04-12-2020 19:03

Beetje denigrerend
Xenoblade Chronicles 3 Game of the Year 2022
Door MaikZ (3 reacties) op 04-12-2020 19:07
Quote:
[..]
Als het verder inderdaad ook willekeurig door de computer is uitgekozen wie wel / wie niet, vraag ik me ook af bijvoorbeeld of er een bias is of iemand wel of niet "select" lid is of niet bij bol
Gepost door: Dblazen op 04-12-2020 19:05

Ik heb select besteld om 11:04 en ook geannuleerd, dus lijkt me niet dat de computer hier naar kijkt.
Cab0211
Door Cab0211 (423 reacties) op 04-12-2020 19:07
Quote:
[..]
Als het verder inderdaad ook willekeurig door de computer is uitgekozen wie wel / wie niet, vraag ik me ook af bijvoorbeeld of er een bias is of iemand wel of niet "select" lid is of niet bij bol
Gepost door: Dblazen op 04-12-2020 19:05
Zou toch niet uit moeten maken select of niet, als dat wel zo zou zijn en komt uit hebben ze denk ik een probleem want lijkt me dat dat niet mag. Ik krijg hem (als het goed is) wel, disk, 1104. Trouwens ook een select account
Grimmbeard
Door Grimmbeard (219 reacties) op 04-12-2020 19:08
Quote:
[..]
Als het verder inderdaad ook willekeurig door de computer is uitgekozen wie wel / wie niet, vraag ik me ook af bijvoorbeeld of er een bias is of iemand wel of niet "select" lid is of niet bij bol
Gepost door: Dblazen op 04-12-2020 19:05

Tja zou kunnen maar ik denk van niet. Ik ben (of was) een trouwe klant met Select. Volgens mij hebben die natnekken me nog een keer zo'n overzicht gestuurd waarin stond dat ik meer dan 2 ruggen aan zooi besteld heb vorig jaar bij ze. Dus ik denk echt dat het at random is geweest.
Kh_puma
Door Kh_puma (1887 reacties) op 04-12-2020 19:09
Quote:
[..]

Tja zou kunnen maar ik denk van niet. Ik ben (of was) een trouwe klant met Select. Volgens mij hebben die natnekken me nog een keer zo'n overzicht gestuurd waarin stond dat ik meer dan 2 ruggen aan zooi besteld heb vorig jaar bij ze. Dus ik denk echt dat het at random is geweest.
Gepost door: Grimmbeard op 04-12-2020 19:08

Ik zelf koop niet bijzonder veel bij bol.com, en heb wel mazzel gehad. Ik zou hier dus niet vanuit gaan.

Edit: Wel uitgaan van wat Grimmbeard zegt, en niet wat Dblazen zegt, om verwarring te voorkomen
Grimmbeard
Door Grimmbeard (219 reacties) op 04-12-2020 19:11
Quote:
[..]

Beetje denigrerend
Gepost door: CorePrideX op 04-12-2020 19:07

Nou nou is met een kwinkslag hoor. Maar laten we wel wezen het is feitelijk wel juist. De mensen van de klantenservice hebben niets te maken met deze hele PS5 verkoop. Zij moeten nu even de heel boze klanten aanhoren, dat is part of the job. Maar uiteindelijk kunnen ze er niks aan doen en niks voor je betekenen. Is ook niet hun schuld natuurlijk. En het zijn best pipo's die daar werken hoor, kan ik je vertellen uit ervaring.
Lionheart
Door Lionheart (188 reacties) op 04-12-2020 19:11
Quote:
Ik had bij Bol.com om 10:03 besteld en ze hebben het bij mij geannuleerd. Een vriend van mij die ik na mijn order had ingelicht had om 10:10 besteld en kreeg rond 15:30 een T&T. Bol.com kiest dus vermoedelijk willekeurig uit wie een PS5 mag ontvangen. Ik wacht ondertussen wel op een zwarte PS5 Slim. De Xbox Series X staat gelukkig wel mooi in mijn interieur.
Gepost door: Ram-G-maN op 04-12-2020 18:58
Mijn xbox series x staat ook veel mooier in het intererror eur 😁
Vandaag mijn ps5 maar is voor de verandering liggend geplaatst en dat ziet een stuk cooler uit moet ik zeggen. Mijn opstelling is old gen vs new gen. Wiiu-switch, xbox-onex vs xbox series x, ps4 pro vs ps5 dislade 😁
Grimmbeard
Door Grimmbeard (219 reacties) op 04-12-2020 19:12
Quote:
[..]

Ik zelf koop niet bijzonder veel bij bol.com, en heb wel mazzel gehad. Ik zou hier dus niet vanuit gaan.

Edit: Wel uitgaan van wat Grimmbeard zegt, en niet wat Dblazen zegt, om verwarring te voorkomen
Gepost door: Kh_puma op 04-12-2020 19:09

Nee precies ik geloof ook dat het gewoon helemaal willekeurig is, en ergens is dat uiteindelijk ook het beste wat je kunt doen denk ik. Of iemand nu 1 minuut eerder is of niet, tja... En voorrang geven aan klanten die veel geld uitgeven / Select lid zijn is ook gewoon lame om te doen. Dus wat mij betreft prima als het inderdaad zo is dat ze gewoon willekeurig hebben geselecteerd.
CorePrideX
Door CorePrideX (9800 reacties) op 04-12-2020 19:16
Quote:
[..]

Nou nou is met een kwinkslag hoor. Maar laten we wel wezen het is feitelijk wel juist. De mensen van de klantenservice hebben niets te maken met deze hele PS5 verkoop. Zij moeten nu even de heel boze klanten aanhoren, dat is part of the job. Maar uiteindelijk kunnen ze er niks aan doen en niks voor je betekenen. Is ook niet hun schuld natuurlijk. En het zijn best pipo's die daar werken hoor, kan ik je vertellen uit ervaring.
Gepost door: Grimmbeard op 04-12-2020 19:11

Nog eens onzin wat je nu loopt te vertellen. Altijd wanneer er iets aan de hand was werd ik perfect geholpen. Werd zonder enige moeite een vervangend product opgestuurd, kreeg een tegoedbon van ze voor het begrip wat ik toon en zijn ze super behulpzaam als je zelf ook gewoon normaal doet. Denk dat de klagers eens zelf in de spiegel moeten kijken. En nee ik werk niet bij bol of een klantenservice ergens anders. Maar om de mensen die bij de klantenservice werken daar nou pipo's te noemen is denigrerend en gaat nergens over.

Xenoblade Chronicles 3 Game of the Year 2022
Frankkiejj
Door Frankkiejj (55 reacties) op 04-12-2020 19:19
Meestal ook wel goede ervaringen bij Bol en vaak snel geregeld. Vond het vandaag toch redelijk lang duren voordat mensen op de hoogte gebracht zijn van de annulering, maar goed kan me niet voorstellen dat die fout bij de helpdesk ligt.

Was via de app van Bol vrij snel in contact met Fleur. Leuke vrouw, vroeg of ik haar nog kon verleiden met een etentje, wat blijkt... Horeca dicht...
Grimmbeard
Door Grimmbeard (219 reacties) op 04-12-2020 19:20
Quote:
[..]

Nog eens onzin wat je nu loopt te vertellen. Altijd wanneer er iets aan de hand was werd ik perfect geholpen. Werd zonder enige moeite een vervangend product opgestuurd, kreeg een tegoedbon van ze voor het begrip wat ik toon en zijn ze super behulpzaam als je zelf ook gewoon normaal doet. Denk dat de klagers eens zelf in de spiegel moeten kijken. En nee ik werk niet bij bol of een klantenservice ergens anders. Maar om de mensen die bij de klantenservice werken daar nou pipo's te noemen is denigrerend en gaat nergens over.

Gepost door: CorePrideX op 04-12-2020 19:16

Tja ervaringen verschillen maar je wilt niet weten wat voor gekke dingen ik daar allemaal heb meegemaakt. En pipo is nou niet bepaald een scheldwoord. Dat is best een liefkozend termpje en was in deze context met name bedoeld om aan te geven dat zij geheel buiten dit proces staan en waarschijnlijk gewoon onwetend zijn wat betreft de heftigheid waarmee mensen nu op hun af zullen komen. Dus zou me niet zo druk maken als ik jou was joh, zullen zij ook niet doen.
Door Nilis007 (2293 reacties) op 04-12-2020 19:22
Toch waardeloos om compleet willekeurig orders te annuleren? Je maakt eerst mensen blij en daarna ontneem je dat zonder goede reden. Als je dan toch gaat selecteren, doe dat meer gericht. Bv filter de bots eruit of geef vaste klanten voorrang.
[Begin]  |954|955|956|957|958|959|960(1719)  [Eind]