Quote:
En? Hoe zit dat nou precies met die MiniMagazijn? Kom ik daar voor in aanmerking ?
Dit is onzin, heb daar zelf ook gewerkt [..]
Gepost door: Misterdoa1983 op 03-12-2018 13:37
Gepost door: Misterdoa1983 op 03-12-2018 13:37
Twitch.tv/DagDoesStuff ππ
Quote:
[..]
Ik heb het ook alleen van teh interwebs google:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1781103
http://forum.fok.nl/topic/2390632
http://forum.fok.nl/topic/2382604
Grote kans dat een paar daarvan dezelfde zijn, en er zal misschien meer achter zitten...
Maar het lijkt me onwaarschijnlijk dat je onbeperkt kunt doorgaan met retourneren, bij welke winkel dan ook.
Gepost door: UltraTiger op 03-12-2018 13:54
Ik heb het ook alleen van teh interwebs google:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1781103
http://forum.fok.nl/topic/2390632
http://forum.fok.nl/topic/2382604
Grote kans dat een paar daarvan dezelfde zijn, en er zal misschien meer achter zitten...
Maar het lijkt me onwaarschijnlijk dat je onbeperkt kunt doorgaan met retourneren, bij welke winkel dan ook.
Gepost door: UltraTiger op 03-12-2018 13:54
fok.nl. Dan lijkt dat onbeschoft doen me ineens best reeel... :666
You shall not pass.
Quote:
Als ik zo naar de βlaatste aankoopβ-topics kijk, zijn er veel mensen hier die een minimagazijn vol games/hardware hebben
[..]
En? Hoe zit dat nou precies met die MiniMagazijn? Kom ik daar voor in aanmerking ?
Gepost door: DaggieWaggie op 03-12-2018 13:57
En? Hoe zit dat nou precies met die MiniMagazijn? Kom ik daar voor in aanmerking ?
Gepost door: DaggieWaggie op 03-12-2018 13:57
πΊπ¦ ππ
Scheeld weer retour zenden.
Quote:
Ik had een maand geleden al geannuleerd bij Bol, toch is het verzonden
Gepost door: Ginryuu op 03-12-2018 14:08
Gepost door: Ginryuu op 03-12-2018 14:08
Bij mij ook, 2e keer al. Fallout collector's edition ook aantal dagen vooraf geannuleerd, werd gewoon verzonden. Nu weer, gaat lekker daar.
@ZWGamemaster: let wel op dat je betalingsverplichting ook vervalt, in bovengenoemd voorbeeld moest ik daar ook achteraan via de chat in de app omdat ik ineens een betalingsherinnering kreeg.
Je neemt dat pakket maar aan want betalen zal je.
En negatieve shop reacties worden beloont met een ban.
SPELEN ZAL JE!!
Ik heb zin in watermeloen soep
Quote:
Same here
Ik had een maand geleden al geannuleerd bij Bol, toch is het verzonden
Gepost door: Ginryuu op 03-12-2018 14:08
Gepost door: Ginryuu op 03-12-2018 14:08
Quote:
Het is toch wel duidelijk dat we met ze allen gewoon moeten betalen bij bol.
Je neemt dat pakket maar aan want betalen zal je.
En negatieve shop reacties worden beloont met een ban.
SPELEN ZAL JE!!
Gepost door: Gunghir op 03-12-2018 14:10
Je neemt dat pakket maar aan want betalen zal je.
En negatieve shop reacties worden beloont met een ban.
SPELEN ZAL JE!!
Gepost door: Gunghir op 03-12-2018 14:10
Eeeh, impliceer je nu dat wij bans uitdelen aan mensen die een negatieve review achterlaten?
βα΄₯β
Ik heb zin in watermeloen soep
Quote:
Had het vorig jaar gezegd, dus plaats ik het nog een keer:[..]
Dat is hier ook iemand overkomen:
http://www.budgetgaming.nl/forum.php?page=topic&forum_id=20&template=forum&topic_id=189&start=230
Bij coolblue schijnt het veel erger te zijn; meer dan 3 retouren in een jaar = bye bye
Gepost door: UltraTiger op 03-12-2018 13:00
Dat is hier ook iemand overkomen:
http://www.budgetgaming.nl/forum.php?page=topic&forum_id=20&template=forum&topic_id=189&start=230
Bij coolblue schijnt het veel erger te zijn; meer dan 3 retouren in een jaar = bye bye
Gepost door: UltraTiger op 03-12-2018 13:00
Quote:
Weet zelf ook niet waarom Bol.com zo moeilijk erover doet. Dan moeten ze geen misleidende reclames maken zoals gratis retourneren. Of ergens een link plaatsen met de FUP van het retourneren.
Vandaag ook een mail ontvangen dat het is verzonden terwijl deze bestelling maanden geleden was geannuleerd. Ik had een nieuwe bestelling geplaatst, omdat ik deze bestelling per ongeluk had geannuleerd. Maar toevallig is de nieuwe bestelling wel geannuleerd(toen ik had besloten om alles te annuleren), maar de eerste bestelling is alsnog doorheen gegaan terwijl hij eerst was geannuleerd?
Door deze actie zit ik nu weer in een risico zone. In september had ik iets geretourneerd en begin dit jaar volgens mij ook. Vorig jaar hadden ze m'n account geblokkeerd en na mailtjes sturen hadden ze mij een "laatste" kans gegeven. Bij Ser ArtoriaZ hadden ze gelijk z'n account geblokkeerd en geen laatste kans gegeven.
Blijft dit zelf slecht vinden. Als ze niet willen dat er veel geretourneerd wordt, dan moeten ze dit niet aanbieden, eigen bijdrage vragen(dus de klant betaalt zelf voor het terugsturen) of een limiet instellen(of duidelijk aangeven hoeveel je mag retourneren in een jaar). Natuurlijk gaan mensen weer zeggen met "Maar het kost geld om alles te verwerken.". Er zijn mensen die kleding kopen bij Zalando, About You etc. Daar wordt ook heel veel geretourneerd omdat schoenen of een kledingstuk niet past(te groot of te strak). Ik zie nergens klachten van mensen dat hun Zalando account geblokkeerd zijn omdat ze teveel hebben teruggestuurd.
ik koop daar echt heel veel, en ik annuleer heel vaak spullen.
puur omdat het elders goedkoper is bijv.
Retour sturen heb ik echt maar 4 keer gedaan in totaal denk.
duizenden euro's uitgegeven aan bol over de jaren.
ik hoop niet dat dit akkefietje voor een mark staat op mijn account.
want ik kan hier echt helemaal niks aan doen,
2 maanden geleden gewoon geannuleerd.
Ik heb zin in watermeloen soep
Quote:
[..]
Bij mij ook, 2e keer al. Fallout collector's edition ook aantal dagen vooraf geannuleerd, werd gewoon verzonden. Nu weer, gaat lekker daar.
@ZWGamemaster: let wel op dat je betalingsverplichting ook vervalt, in bovengenoemd voorbeeld moest ik daar ook achteraan via de chat in de app omdat ik ineens een betalingsherinnering kreeg.
Gepost door: Smocho op 03-12-2018 14:10
Bij mij ook, 2e keer al. Fallout collector's edition ook aantal dagen vooraf geannuleerd, werd gewoon verzonden. Nu weer, gaat lekker daar.
@ZWGamemaster: let wel op dat je betalingsverplichting ook vervalt, in bovengenoemd voorbeeld moest ik daar ook achteraan via de chat in de app omdat ik ineens een betalingsherinnering kreeg.
Gepost door: Smocho op 03-12-2018 14:10
Yx hou het in de gaten.
Ik weet niet of ze ook kijken naar het aantal bestellingen dat je wel houdt / de bestelwaarde daarvan. Want ik heb wel 10+ bestellingen dit jaar alleen al gehouden.
πΊπ¦ ππ
- 3 oktober besteld
- 5 oktober gebeld om te zeggen dat m'n geannuleerde PS Classic niet goed geannuleerd werd; toen cancelden ze mijn Astro Bot instead...
- 5 oktober Astro Bot opnieuw besteld
- 11 oktober, geen beweging, gechat met de klantenservice, was iets misgegaan met de bestelling, niet goed doorgekomen of zo. Deze dan maar weer compleet geannuleerd (de tweede geannuleerde Astro Bot dus al) en opnieuw besteld. Wat gelukkig weer kon, want de voorgaande dagen stond ie op 'uitverkocht'
- Nou, die kwam uiteindelijk de 12e wel netjes binnen.
En, ahum, omdat ik in de tussentijd de game elders goedkoper kon scoren ook die laatste uiteindelijk geretourneerd haha...
Tja, soms zit het mee...
"We don't stop playing because we grow old, we grow old because we stop playing..."
Mijn pre-order ook tijdig geannuleerd, maar heb nu ook doodleuk een verzendbevestiging gekregen. Twijfel nu wat de beste retourwijze is, pakket weigeren of pakket accepteren en dan terugsturen.