Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS

PS3 garantie, HELP!

[Begin]  |1|2 (2) [Eind]
Door Rudemir (184 reacties) op 21-08-2010 18:24
Quote:
Wat een situatie weer zeg!

De service bij Playstation staat idd bekent als zeer slecht, ik ken ook iemand die op dezelfde manier erbij genaaid is met zijn playstation. Microsoft doet een stuk minder lastig over garantie is bij mij de ervaring. Ik had zelf een 360 die kapot ging na 2,5 half jaar,(was geen RROD) werd alsnog kostenloos vervangen/gerepareerd. Ik heb ook een PS3 en hou mijn hart vast wanneer deze kapot gaat.
Gepost door: Groenteboer op 21-08-2010 13:27

Overdrijven is ook een vak zeg. Geen enkel bedrijf gaat een product vervangen zonder bewijs van aankoop.

Microsoft moet ook wel een goede service verlenen aangezien de console te vaak stuk gaat. Vriend van me heeft een ylod gehad maar geen prolemen met Sony.


Mijn oplossing zou zijn om gewoon iemand te zoeken die ook een slim heeft metdezelfde hardeschijf. Als ze vervolgens moeilijk doen met serienummer oid dan kun je gewoon zeggen dat je twee ps3's hebt en blijkbaar de verkeerde bon mee gestuurd hebt.
Sgt_PowerColt
Door Sgt_PowerColt (6734 reacties) op 21-08-2010 18:27
Quote:
[..]

Overdrijven is ook een vak zeg. Geen enkel bedrijf gaat een product vervangen zonder bewijs van aankoop.

Microsoft moet ook wel een goede service verlenen aangezien de console te vaak stuk gaat. Vriend van me heeft een ylod gehad maar geen prolemen met Sony.


Mijn oplossing zou zijn om gewoon iemand te zoeken die ook een slim heeft metdezelfde hardeschijf. Als ze vervolgens moeilijk doen met serienummer oid dan kun je gewoon zeggen dat je twee ps3's hebt en blijkbaar de verkeerde bon mee gestuurd hebt.
Gepost door: Rudemir op 21-08-2010 18:24

ik overdrijf helemaal niet, Microsoft is best coulant bij reparaties. een aankoopbewijs is nooit nodig geweest. Ze checken alles met het serienummer.
Stephan1234
Door Stephan1234 (2900 reacties) op 21-08-2010 18:32
Bankafschrift?
http://card.mygamercard.net/NL/Stephan1237.png
Lud0v1c
Door Lud0v1c (931 reacties) op 21-08-2010 18:39
Quote:
Bankafschrift?
Gepost door: Stephan1234 op 21-08-2010 18:32

Check eerdere posts, hij heeft de PS3 cash betaald.
Vanquish
Door Vanquish (329 reacties) op 21-08-2010 18:42
Heb het verhaal in een speelgoed winkel voorgelegd. Deze heeft mij super geholpen en een bon gegeven.
PS3 is vanmiddag verstuurt met die bon.


Ben nu benieuwd hoe de reparatie gaat verlopen.
Ik houd jullie op de hoogte.
Teannoodles
Door Teannoodles (1015 reacties) op 21-08-2010 18:48
Je hebt hopelijk niet gezegd tijdens telefooncontact met Sony dat je de PS3 bij E-plaza hebt gekocht, maar een bon meestuurt van Speelgoed winkel X.

Succes, in ieder geval!
Please, can you pass me the tea and noodles?
Sgt_PowerColt
Door Sgt_PowerColt (6734 reacties) op 21-08-2010 18:49
Ach anders kan je altijd nog zeggen dat je je hebt vergist. En juist je 360 bij de Eplaza vandaan had

Edit: 300e post
Stephan1234
Door Stephan1234 (2900 reacties) op 21-08-2010 19:17
Ik hoop voor je dat alles goedkomt
http://card.mygamercard.net/NL/Stephan1237.png
Guussieboy
Door Guussieboy (17 reacties) op 21-08-2010 21:15
alle winkels zijn verplicht om oude bonnen te bewaren, maar ze zijn niet verplicht kopieen daarvan af te geven. De reactie dat je maar een x-doos had moeten kopen geeft aan dat het personeel fanboys zijn? Winkelpersoneel moeten objectief zijn! En alsof die dingen niet kapot gaan. Iets over een rood lichtje...
[Begin]  |1|2 (2) [Eind]