Volg ons op Bluesky Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS

Welke game speel je nu en op welk systeem?

[Begin]  |454|455|456|457|458|459|460(460)  [Eind]
SSJDennis
Door SSJDennis (9534 reacties) op 16-05-2026 11:22

Zelf nog altijd "verdwaald" in Yakuza Like a Dragon op de Xbox. In chapter 12 een waanzinnig zwaar gevecht gehad dat in moeilijkheidsgraad ver boven mijn ervaring tot dusver was. Heel veel items gebruikt en weet eigenlijk nog niet goed hoe ik het overleefd heb. Daardoor besloten wat EXP te gaan oppakken, terwijl ik ook mijn gear eens onder handen ga nemen. Ben multi miljonair dus geld is nooit een probleem en wanneer wel, dan speel ik een mini game voor 3 miljoen per 5 minuten (of iets langer). Gisteren tot 3:40 gespeeld, ben bijna weer fit voor de volgende sessie
Budgetpaardje
Door Budgetpaardje (33992 reacties) op 16-05-2026 11:51
Far Cry Primal, nog steeds. Mag van mij nu wel een keertje afronden.

🐴
Goukipau
Door Goukipau (273 reacties) op 16-05-2026 11:51
Pokemon Pokopia, alles gehaald, compleet etc, nog steeds aan het bouwen, zelfs na 400uur blijft het leuk!

-
Door Fpsbig (1042 reacties) op 16-05-2026 12:17
Quote:
Pokemon Pokopia, alles gehaald, compleet etc, nog steeds aan het bouwen, zelfs na 400uur blijft het leuk!
Gepost door: Goukipau op 16-05-2026 11:51

400 uur er al in damn, jij hebt heerlijk veel game tijd maar mooi om te horen dat ie zo bevalt, ik heb te weinig tijd om alles te spelen wat ik wil maar deze heeft me interesse wel.
Door MisAnTroop (7847 reacties) op 16-05-2026 15:42
Robocop dlc, iets te lang maar best aardig..

Am i living deeply, or just barely skimming...
Yi-Long
Door Yi-Long (7193 reacties) op 16-05-2026 16:01
Quote:
(Image)Zelf nog altijd "verdwaald" in Yakuza Like a Dragon op de Xbox. In chapter 12 een waanzinnig zwaar gevecht gehad dat in moeilijkheidsgraad ver boven mijn ervaring tot dusver was. Heel veel items gebruikt en weet eigenlijk nog niet goed hoe ik het overleefd heb. Daardoor besloten wat EXP te gaan oppakken, terwijl ik ook mijn gear eens onder handen ga nemen. Ben multi miljonair dus geld is nooit een probleem en wanneer wel, dan speel ik een mini game voor 3 miljoen per 5 minuten (of iets langer). Gisteren tot 3:40 gespeeld, ben bijna weer fit voor de volgende sessie
Gepost door: SSJDennis op 16-05-2026 11:22

Ben deze game ook aan het spelen, maar ben nog maar bij chapter 6, dus net dat eiland ontdekt wat we gaan opknappen, maar nu net weer terug op Hawaii.

De game is wel een time-sink door al dat rondrennen de hele tijd.
"Oh, koffertje!"
"Oh, glimmertje!"
"Oh, iemand moet gered worden!"
"Oh, photo-op!"

Vermoeiend.
DetectivePikachu
Door DetectivePikachu (3774 reacties) op 16-05-2026 18:07
Quote:
Pokemon Pokopia, alles gehaald, compleet etc, nog steeds aan het bouwen, zelfs na 400uur blijft het leuk!
Gepost door: Goukipau op 16-05-2026 11:51

Na late instap (even de kat uit de boom gekeken en in afwachting geweest van nieuwe winkelvoorraden voor normale prijzen) heb ik er ook ruim 100 uur in Pokopia zitten. Nog maar een handjevol Pokémon te gaan en de laatste paar ontbrekende habitats moet ik opzoeken in een guide, aangezien ik geen hints meer krijg, vind of kan kopen…
Budgetpaardje
Door Budgetpaardje (33992 reacties) op 16-05-2026 18:12
@Yi volgens mij heeft Dennis het over Yakuza 7: Like A Dragon en heb jij het over Like A Dragon 8: Infinite Wealth. Correct? Ik moet 8 ook nog eens spelen. Ik vond 7 ongekend leuk, maar het is zo'n stap voor me: zo'n enorme rpg.

🐴
SSJDennis
Door SSJDennis (9534 reacties) op 16-05-2026 18:54
Quote:
@Yi volgens mij heeft Dennis het over Yakuza 7: Like A Dragon en heb jij het over Like A Dragon 8: Infinite Wealth. Correct? Ik moet 8 ook nog eens spelen. Ik vond 7 ongekend leuk, maar het is zo'n stap voor me: zo'n enorme rpg.
Gepost door: Budgetpaardje op 16-05-2026 18:12
of Yakuza Pirate in Hawaii, ook veel lol mee gehad. Ik speel inderdaad die met Ichi. Denk dat ik wel een kleine pauze van het Yakuza geweld neem nadat ik er drie heb uitgespeeld.
Yi-Long
Door Yi-Long (7193 reacties) op 17-05-2026 00:54
Ah, my bad.

Ik was best veel.zaken uit 7 al weer helemaal vergeten, maar gelukkig is het allemaal niet heel belangrijk.

Ik zou deze games trouwens niet graag achter elkaar spelen, dan krijg ik een burrn-out.
SSJDennis
Door SSJDennis (9534 reacties) op 17-05-2026 19:55
Quote:
Ah, my bad.

Ik was best veel.zaken uit 7 al weer helemaal vergeten, maar gelukkig is het allemaal niet heel belangrijk.

Ik zou deze games trouwens niet graag achter elkaar spelen, dan krijg ik een burrn-out.
Gepost door: Yi-Long op 17-05-2026 00:54
Deel deze vrees, maar was wel DE reden waarom ik deze game heb aangeschaft en mee begonnen ben. Destijds op Gamepass heb ik het na 3 uur voor gezien gehouden, omdat ik het niet eens was met de twist in gevechten. Maar na Pirate Yakuza kon "alles", hoe gekker hoe beter. Deze game blijft dan nog wel vrij normaal en had gekker gemogen Dit is inderdaad dezelfde Dennis die dit zegt, maar met een totaal andere mood dan destijds. Deel 2 lijkt mij ook leuk, maar vrees momenteel ook dat het meer van hetzelfde gaat zijn. Ook zin in Final Fantasy 5 en misschien ook iets anders. Moet er wel voor waken dat ik niet te vaak Gamepass games verlies die ik dan twee jaar later ga aanschaffen... zo ook met de Octopath Traveller games...
Swift
Door Swift (13519 reacties) op 23-05-2026 14:45
Plantation simulator!!!

Nu al goty voor mij. Wordt lastig te beaten. (Pun intended)

Go woke, go broke.
SSJDennis
Door SSJDennis (9534 reacties) op 23-05-2026 18:45

lekker verder gegaan met de pixel remaster op gamepass. Wel hoop classes wordt nog een slug om ze allemaal te krijgen voor de achievements.
Budgetpaardje
Door Budgetpaardje (33992 reacties) op 23-05-2026 23:27
Quote:
Plantation simulator!!!

Nu al goty voor mij. Wordt lastig te beaten. (Pun intended)
Gepost door: Swift op 23-05-2026 14:45

Ik snap hem niet.

Oh wacht.

...

Leuk.



🐴
Xenomorph
Door Xenomorph (1930 reacties) op 30-05-2026 17:55
007 First Light op de PS5.
Ik moest er even inkomen, maar nu ga ik ervoor.

If it bleeds, we can kill it.
Door Fpsbig (1042 reacties) op 07-06-2026 08:42
Perfect dark zero op de Xbox 360.

Na clair obscur had ik zin in een wat lichter spellekes. Ooit gekocht toen ik mijn 360 kocht maar nooit uitgespeeld save games stonden nog op de Xbox zat al in missie 11 van de 15. Maar begin gewoon lekker opnieuwe elke avond dat ik kan gamen lekker ff 1 of 2 missies op Special Agent doen. Geen super spelaar wil hem altijd al eens uitspelen dus daar gaan we deze keer voor, en het is ook wel leuk want het is met die missies en objectives toch anders dan een standaard shooter.
Yi-Long
Door Yi-Long (7193 reacties) op 09-06-2026 20:10
Nog steeds Like a Dragon Infinite Wealth, al kom ik nu wel richting einde.

Ben ook flink overpowered want heb flink lopen grinden in zo’n dungeon, en zodra je dan weer met het verhaal doorgaat, dan hoor je de characters; “Okay, deze gasten zien er tough uit, weet je zeker dat we klaar zijn?”, en dan sta je daar als Future Trunks tegen Freeza, waarna je die gasten met een paar klappen vernietigd …

Goukipau
Door Goukipau (273 reacties) op 09-06-2026 20:38
Monster hunter stories 3, aan het einde van de story, ben nu al mijn monsties aan het min maxen en begonnen met de elder dragons. 100+hr in.

-
SSJDennis
Door SSJDennis (9534 reacties) op 11-06-2026 00:05
Nog altijd Final Fantasy V op de XboX. Beetje afgedwaald met jobs leren tussendoor... wel het idee dat ik tegen het einde begin te raken.
Budgetpaardje
Door Budgetpaardje (33992 reacties) op 11-06-2026 00:08
Nog steeds Far Cry Primal. Heb het verhaal uitgespeeld maar ik moet nog best wat voor de platinum. Daarnaast heb ik vandaag de Star Fox demo gespeeld, dat was genieten zeg!

🐴
[Begin]  |454|455|456|457|458|459|460(460)  [Eind]