Volg ons op Bluesky Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS

Forza [Algemeen Topic]

[Begin]  |39|40|41|42|43|44|45(45)  [Eind]
DKUp
Door DKUp (1757 reacties) op 14-05-2026 15:27
Quote:
hopelijk snel een ps5 datum, deze moet ik natuurlijk wel hebben zodra die op de pro uitkomt
Gepost door: Tiduz op 14-05-2026 14:58
Dit ja
Budgetpaardje
Door Budgetpaardje (33991 reacties) op 14-05-2026 15:31
Sluit ik me bij aan.

🐴
UltraTiger
Door UltraTiger (85926 reacties) op 14-05-2026 15:45
Ik ook, ik wil een platinum trophy. 😹

🇺🇦 💙💛
-marco-
Door -marco- (1524 reacties) op 14-05-2026 15:46
Kon niet wachten, dus eerst op Xbox en later wel op de pro
UltraTiger
Door UltraTiger (85926 reacties) op 15-05-2026 06:25
Ik ben blij dat er deze week nog geen festival playlist is, kan ik rustig eerst alle andere dingen doen.

Een paar van de achievements zijn Zelda-references! 😹

(“Four Swords” & “Hey! Listen!”)

🇺🇦 💙💛
UltraTiger
Door UltraTiger (85926 reacties) op 17-05-2026 16:45
Inmiddels 40 uur in de game zitten, ik heb alle polsbandjes en alle stempels.

Ook 91% van de achievements behaald. Ik moet er nog drie:
-“Earn 100 Levels in Horizon Play” (dat duurt nog wel even; nu level 10)
-“Earn all Festival Playlist points for a Season” (dat kan volgende week pas)
-“Earn a Series History Reward” (dat kan misschien pas ná de eerste series? over een maand?)

Ik heb nog zat dingen te doen hoor, maar qua achievements is deze Horizon tot nu toe echt eenvoudig. 😹

🇺🇦 💙💛
Antoine_nl
Door Antoine_nl (584 reacties) op 17-05-2026 17:40
Ik keek vanmiddag op steam maar daar staat alleen de normale versie moet dus nog even wachten :p
UltraTiger
Door UltraTiger (85926 reacties) op 17-05-2026 17:50
Ik zie de premium edition gewoon te koop staan daar.



🇺🇦 💙💛
Antoine_nl
Door Antoine_nl (584 reacties) op 17-05-2026 17:56
Thanks. Heb ik met mijn ogen dicht gekeken :p
Had gezocht op Forza Horizon 6.
UltraTiger
Door UltraTiger (85926 reacties) op 17-05-2026 18:12
FYI voor mensen die straks de normale versie gaan spelen:

Je kunt op de Xbox 10 uur eerder spelen als je de locatie van je console op Nieuw-Zeeland zet.
En op de PC kun je zelfs 12 uur eerder spelen als je de tijdzone op Kiribati zet. (Alleen de Xbox Store-versie; werkt niet met Steam.)

Dus dat is morgenmiddag al. 😁

🇺🇦 💙💛
Door MisAnTroop (7846 reacties) op 17-05-2026 18:23
Quote:
Inmiddels 40 uur in de game zitten, ik heb alle polsbandjes en alle stempels.

Ook 91% van de achievements behaald. Ik moet er nog drie:
-“Earn 100 Levels in Horizon Play” (dat duurt nog wel even; nu level 10)
-“Earn all Festival Playlist points for a Season” (dat kan volgende week pas)
-“Earn a Series History Reward” (dat kan misschien pas ná de eerste series? over een maand?)

Ik heb nog zat dingen te doen hoor, maar qua achievements is deze Horizon tot nu toe echt eenvoudig. 😹
Gepost door: UltraTiger op 17-05-2026 16:45

40 uur? Hoe dan? Heb je niet geslapen?

Am i living deeply, or just barely skimming...
UltraTiger
Door UltraTiger (85926 reacties) op 17-05-2026 20:10
Wel geslapen hoor. Ik speel al vanaf donderdagmiddag (Hemelvaartsdag). 2x 15 uur en gisteren/vannacht “slechts” 10 uur gespeeld vanwege het songfestival.

Zojuist voor de eerste keer Eliminator gewonnen! 🥳



🇺🇦 💙💛
SR8
Door SR8 (4393 reacties) op 21-05-2026 09:25
Ik krijg echt FIFA Ultimate Team flashbacks van de auction house. Standaard niet aangepaste auto's die voor meer dan 'nieuw' met directbuy worden gekocht.
De prijs is zelfs in het rood als het hoger is.....

Anyway, de eerste Festival Playlist "Welcome to Japan" gaat vandaag van start.

Quote:

2008 Mazda Furai
Earn 60 Points during Welcome to Japan
May 21 – June 18

2010 Nissan 370Z
Earn 120 Points during Welcome to Japan
May 21 – June 18

1999 Toyota Altezza RS200 Z Edition
Earn 20 Points during Welcome to Japan
Summer Season May 21 – May 28

2006 Mitsubishi Lancer Evolution IX MR
Earn 40 Points during Welcome to Japan Summer Season
May 21 – May 28

1997 Nissan Skyline GT-R V-SPEC
Earn 20 Points during the Welcome to Japan Autumn Season
May 28 – June 4

1991 Honda CR-X SIR
Earn 40 Points during the Welcome to Japan Autumn Season
May 28 – June 4

2019 Subaru STI S209
Earn 20 Points during the Welcome to Japan Winter Season
June 4 – June 11

2016 Toyota Land Cruiser Arctic Trucks AT37
Earn 40 Points during the Welcome to Japan Winter Season
June 4 – June 11

1996 Toyota Starlet Glanza V
Earn 20 Points during the Welcome to Japan Spring Season
June 11 – June 18

1974 Toyota Corolla SR5
Earn 20 Points during the Welcome to Japan Spring Season
June 11 – June 18

UltraTiger
Door UltraTiger (85926 reacties) op 21-05-2026 09:48
Anderen doen een hoge buyout op auto’s die jij eigenlijk voor een laag bod probeert te kopen?

Dat is uiteraard out of spite en past ook wel bij deze playerbase… multiplayer zit ook vol met eikels die je van de weg proberen te rammen. Vooral in de Trial (PvE) gebeurt dat veel, dus dat zijn je eigen teammates. 😆

“Well, just the spirit of Horizon, isn’t it?” 😂

🇺🇦 💙💛
Ice-T
Door Ice-T (2047 reacties) op 21-05-2026 09:59
Wel zin in het festival, heb de game nu zo goed als alles wel gehaald, niet alle accolades/collections maar alle achievements op de festival en lvl100 na. Moet zeggen dat ik dit wel een van de mindere horizons vind, de kaart is zelf wel beter dan 5, maar vind japan vibe zelf minder goed gelukt, tijdens het racen heb ik vaak het gevoel dat dit net zo goed 5 had kunnen zijn. De showcases zijn ook wel forgettable. Maakt niet dat het nog steeds voor mij een game is die ik met gemak een 8 zou geven, maar deel 4 en 5 vond ik beter en leuker kwa setting/stories/showcases. Zal fh6 denk ook minder intens gaan spelen en alle accolades halen zoals ik bij 5 deed.
UltraTiger
Door UltraTiger (85926 reacties) op 21-05-2026 10:27
Volgens mij is alles ook minder qua aantal vergeleken met FH5 op release. Minder events, minder verhalen en ze zijn inderdaad ook minder interessant.

Dingen die ik wel leuk vind zijn de kaart, de verbeterde Horizon Promo (de foto’s worden nu bewaard in het plakboek) en de delivery job (ik dacht dat die grindy zou zijn, maar dat valt mee omdat je bij iedere rank andere opdrachten krijgt). En de snack collectables zijn ontzettend leuk. 🥰

Het lijkt trouwens ook alsof ze sommige dingen niet goed hebben getest. Tijdens de drift stories raakten de npc’s telkens van de weg af. (Nee, ik heb ze niet van de weg af geduwd.) Ook een paar keer bij andere events gebeurd, npc’s die uit de bocht vliegen.

🇺🇦 💙💛
Door PrivatePeachy (923 reacties) op 21-05-2026 10:44
Wat een geweldige game.
Heb er inmiddels al de nodige uurtjes in zitten.
Heb mijn auto al een paar keer aan de kant gezet om gewoon naar de muziek van bass arena te luisteren
Ice-T
Door Ice-T (2047 reacties) op 21-05-2026 10:55
Quote:
Volgens mij is alles ook minder qua aantal vergeleken met FH5 op release. Minder events, minder verhalen en ze zijn inderdaad ook minder interessant.

Dingen die ik wel leuk vind zijn de kaart, de verbeterde Horizon Promo (de foto’s worden nu bewaard in het plakboek) en de delivery job (ik dacht dat die grindy zou zijn, maar dat valt mee omdat je bij iedere rank andere opdrachten krijgt). En de snack collectables zijn ontzettend leuk. 🥰

Het lijkt trouwens ook alsof ze sommige dingen niet goed hebben getest. Tijdens de drift stories raakten de npc’s telkens van de weg af. (Nee, ik heb ze niet van de weg af geduwd.) Ook een paar keer bij andere events gebeurd, npc’s die uit de bocht vliegen.
Gepost door: UltraTiger op 21-05-2026 10:27

Die delivery had ik wel veel dingen opnieuw terugkeren, driften heel vaak, racen, near misses. Op einde was ik er wel klaar mee maar het viel opzich wel mee. Je moet het gewoon niet 5 uur achter elkaar doen😂

Bij de magazine stories heb ik bij veel gewoon anna laten rijden en haalde het nog met 3 sterren, de stories zijn wel stukken makkelijker dan in voorgaande delen waar je binnen paar seconden met een peel p50 door en bos moet jagen, dat staat nog in mijn geheugen gegrift. Die npcs gaan alle kanten op ja. En de difficulty spikes zitten er zoals altijd soms weer in, rijden ze ineens compleet van je weg, doe je restart en win je met gemak.
Lebberrr
Door Lebberrr (1512 reacties) op 21-05-2026 12:28
Quote:
Wel zin in het festival, heb de game nu zo goed als alles wel gehaald, niet alle accolades/collections maar alle achievements op de festival en lvl100 na. Moet zeggen dat ik dit wel een van de mindere horizons vind, de kaart is zelf wel beter dan 5, maar vind japan vibe zelf minder goed gelukt, tijdens het racen heb ik vaak het gevoel dat dit net zo goed 5 had kunnen zijn. De showcases zijn ook wel forgettable. Maakt niet dat het nog steeds voor mij een game is die ik met gemak een 8 zou geven, maar deel 4 en 5 vond ik beter en leuker kwa setting/stories/showcases. Zal fh6 denk ook minder intens gaan spelen en alle accolades halen zoals ik bij 5 deed.
Gepost door: Ice-T op 21-05-2026 09:59

Komt dat niet gewoon doordat ze veel te weinig veranderen aan die FH games? Ik heb wat streams zitten kijken van FH6 en het lijkt bijna een kopie van FH4 (!).
Mauzzahr
Door Mauzzahr (1930 reacties) op 21-05-2026 12:29
Quote:
[..]

Komt dat niet gewoon doordat ze veel te weinig veranderen aan die FH games? Ik heb wat streams zitten kijken van FH6 en het lijkt bijna een kopie van FH4 (!).
Gepost door: Lebberrr op 21-05-2026 12:28
zoiets zei ik paar maanden geleden en werd volledig afgebrand hier

Rollin’..
[Begin]  |39|40|41|42|43|44|45(45)  [Eind]