Volg ons op Bluesky Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS

Forza [Algemeen Topic]

[Begin]  |39|40|41|42|43|44|45 (45) [Eind]
UltraTiger
Door UltraTiger (85968 reacties) op 21-05-2026 12:55
Quote:
[..]
Komt dat niet gewoon doordat ze veel te weinig veranderen aan die FH games?
Gepost door: Lebberrr op 21-05-2026 12:28
Ik vind dat niet het probleem. Volgens mij hebben ze dit keer minder moeite gestoken in de stories en showcases (expeditions onbreken al helemaal). Er wordt ook veel te weinig gebruik gemaakt van de stad, vind ik. Hopelijk voegen ze later meer events en stories toe in Tokyo City. De job achievement heeft het niet specifiek over delivery dus waarschijnlijk/hopelijk komen er ook nog wel meer jobs.

πŸ‡ΊπŸ‡¦ πŸ’™πŸ’›
Ice-T
Door Ice-T (2048 reacties) op 21-05-2026 13:07
Ik denk wel dat ze echt wel meer moeite hadden mogen steken in een nieuwe opzet om de interacties en verhalen. Als ik kijk naar the crew motorfest vind ik dat ze daar het veel vetter hebben gedaan met de opzet van het festival en ook hoe ze toen donut media erin hadden. Nu krijg je weer zo’n karige character creation en zijn die interacties te slecht. Maar in de basis is het gewoon zo’n goede game dat er niet veel aan valt te verbeteren, het is meer aankleding/sfeer, alles om het racen heen wat ze mogen verbeteren.

En online ook. Net even in de pauze een 3 online races gedaan, zaten met 3 man erin en daarna kreeg ik een error not enough players. Toen eliminator willen beginnen maar kon geen match vinden.
UltraTiger
Door UltraTiger (85968 reacties) op 22-05-2026 06:42
Racen verbaast me niks, maar ik dacht dat Eliminator wel 24/7 genoeg mensen had. Hoe dan ook, het is toch niet de schuld van de devs als er op sommige momenten weinig mensen spelen? πŸ˜… Moeten ze dan bots toevoegen?

πŸ‡ΊπŸ‡¦ πŸ’™πŸ’›
Ice-T
Door Ice-T (2048 reacties) op 22-05-2026 07:10
Quote:
Racen verbaast me niks, maar ik dacht dat Eliminator wel 24/7 genoeg mensen had. Hoe dan ook, het is toch niet de schuld van de devs als er op sommige momenten weinig mensen spelen? πŸ˜… Moeten ze dan bots toevoegen?
Gepost door: UltraTiger op 22-05-2026 06:42

Ik weet ook niet of het door de mensen komt of door andere problemen, lijkt me stug dat zo’n grote game geen spelers zou hebben. Denk dat het matchmaking iets mee is of het ligt aan mijn kant. Gister de festival zaken gedaan, maar nu hoef je de races ook niet meer op highly skilled verplicht te doen. Ga ervan uit dat dan alleen de trial een verplichte moeilijkheidsgraad zal hebben.
UltraTiger
Door UltraTiger (85968 reacties) op 22-05-2026 07:25
Ha, dat valt best tegen hoor. Zelfs in FH5 (met al die PlayStation spelers) zijn er momenten dat er maar drie mensen in een race zitten.

Eliminator kun je niet mid-match joinen dus er moeten op het moment dat je matchmaking start genoeg mensen zijn die hetzelfde willen doen.

πŸ‡ΊπŸ‡¦ πŸ’™πŸ’›
Lebberrr
Door Lebberrr (1512 reacties) op 22-05-2026 07:54
Quote:
[..]
Ik vind dat niet het probleem. Volgens mij hebben ze dit keer minder moeite gestoken in de stories en showcases (expeditions onbreken al helemaal). Er wordt ook veel te weinig gebruik gemaakt van de stad, vind ik. Hopelijk voegen ze later meer events en stories toe in Tokyo City. De job achievement heeft het niet specifiek over delivery dus waarschijnlijk/hopelijk komen er ook nog wel meer jobs.
Gepost door: UltraTiger op 21-05-2026 12:55

Het probleem dat ik ermee heb is dat ik (doordat het op heel veel punten een letterlijke kopie is van de vorige FH games) niet echt de behoefte voel om weer helemaal van het begin af aan te gaan starten. Ik heb ontzettend veel tijd in FH4 zitten, een game die ik eigenlijk nog verassend vaak even opstart om rond te scheuren. Een nieuwe omgeving lijkt me heel tof hoor (zeker Japan), maar ik had heel erg gehoopt (veel) meer afwijkende dingen te zien in FH6.

Het enige wat me nog wel over de streep kan trekken (straks), is dat ik er vanuit ga dat de game er op de PS5 Pro veel mooier uit zal zien dan FH4 op de XSX
Ik ben overigens erg benieuwd of FH6 voor de PS5 wel op disc uit zal komen. FH5 digital only, toch?
UltraTiger
Door UltraTiger (85968 reacties) op 22-05-2026 08:09
Ja, PS5 (Pro) is de beste console versie van FH5 dus het is een beetje jammer dat die niet op disc verkrijgbaar is.

πŸ‡ΊπŸ‡¦ πŸ’™πŸ’›
GJ
Door GJ (8010 reacties) op 27-05-2026 23:58
Rol: Forum Moderator

Geef kip
UltraTiger
Door UltraTiger (85968 reacties) op 29-05-2026 00:27
Die bug dat je alle dailies meteen kunt doen mogen ze van mij houden. Ik vind het wel prettig om slechts een keer per week het spel te hoeven opstarten en in een sessie helemaal klaar te zijn.

(Ze mogen de daily challenges ook gewoon helemaal verwijderen, ook prima.)

πŸ‡ΊπŸ‡¦ πŸ’™πŸ’›
Ice-T
Door Ice-T (2048 reacties) op 29-05-2026 00:33
Quote:
Die bug dat je alle dailies meteen kunt doen mogen ze van mij houden. Ik vind het wel prettig om slechts een keer per week het spel te hoeven opstarten en in een sessie helemaal klaar te zijn.
Gepost door: UltraTiger op 29-05-2026 00:27

Hear hear ja. Vandaag gewoon paar uurtjes en voor de week klaar. Alleen die touge battle was vervelend want kwam steeds in klasses waar ik geen mazda voor heb zoals s1/2 en om nu mazdas in elke performance class te tunen hiervoor vond ik wat te ver gaan. Dus duurde wel lang voordat ik een match vond.
UltraTiger
Door UltraTiger (85968 reacties) op 29-05-2026 00:38
Ik heb geluk gehad, meteen een Mazda kunnen gebruiken. Wel verloren. πŸ₯²

πŸ‡ΊπŸ‡¦ πŸ’™πŸ’›
[Begin]  |39|40|41|42|43|44|45 (45) [Eind]