Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS Download de Android App Download de iPhone App

Geen nieuwsbrief

[Begin] |1(1) [Eind]
JohanPG
Door JohanPG (608 reacties) op 11-01-2015 18:49
( PM )
Beste BG'ers,

Het is wat raar om er een topic over te openen, maar ik hink er nu al enkele jaren tegen aan en ben er eigenlijk een beetje zat van: Ik ontvang geen nieuwsbrieven van Nintendo.

Nu vraag ik mij dus af, ligt het aan mij, of stuurt Nintendo simpelweg zelden/nooit nieuwsbrieven?

Ik maak gebruik van een Live-mail account. Heb Nintendo ook al via de mail benaderd met de vraag waar het aan kan liggen en of het misschien gereset kan worden, maar tot op heden nog geen reactie. Telefonisch contact met het bedrijf houd ik graag tot laatste optie...

Zijn er meer mensen die geen nieuwsberichten e.d. ontvangen en eventueel het probleem opgelost hebben?

NNID: JohanPG | PSN: Happerz
King Bowser
Door King Bowser (13234 reacties) op 11-01-2015 19:49
( PM )
Ik ontvang regelmatig mails over wat er komen gaat. Als er een spelletje uit is o.i.d maar niet echt een nieuwsbrief. Maar dat zal het wel zijn.
https://www.facebook.com/PlayingRandomGames - Twitch: PlayingRandomGamesYT - Youtube: Playing Random Games. Elke vrijdagavond live om 21.00 3DS: 5413 - 0754 - 9939. Wii U: Mieneman. Switch: 0726-3683-0118. PSN: K--Bowser.
Linguist
Door Linguist (5808 reacties) op 13-01-2015 22:20
( PM )
Ik ontvang om de week of twee gemiddeld één of twee nieuwsbrieven van Nintendo, vaak over aankondigingen van nieuwe games maar soms ook over het laatste nieuws van het front. JohanPG, je bent er zeker van dat je alle relevante hokjes bij de instellingen van je Club Nintendo-site hebt aangevinkt ? Ook al bij de junkmail van je Live-account gekeken voor de zekerheid ? Gecontroleerd of je Nintendo misschien niet per ongeluk eens als mail hebt gemarkeerd die altijd tegengehouden wordt ?
Steam: Linqvist | Diablo III BattleTag: Linqvist#2147 | 3DS FC: 3480 - 2716 - 8572 | Switch FC: 7266 - 9152 - 6228 | PlayStation Network/Nintendo Network ID: Lingasm | "If there is a strong general, there will be no weak soldiers." - 孙子
ElCheapo
Door ElCheapo (8433 reacties) op 13-01-2015 22:26
( PM )
Ik krijg met regelmaat een nieuwsbrief / email van Nintendo, zelfs juist vandaag een gehad over "Nintendo direct". Wat bedoel je met een "live-mail account" ? Als je daarmee een mail account bij Microsoft bedoelt, dat gebruik ik ook en daar krijg ik de nieuwsbrieven gewoon op binnen.

En zoals Linguïst ook al aangeeft: mogelijk controleren of je niet (per ongeluk) de afzender als niet-vertrouwd of zo hebt staan waardoor de emails geblokkeerd worden ?

De afzender van de email is bij mij "Nintendo Newsletter" met email adres newsletter at nintendo-europe.com (at = @ maar om email scans te voorkomen...).
Door RubeL (562 reacties) op 13-01-2015 22:30
( PM )
Ik krijg sinds september geen nieuwsbrieven meer en heb Nintendo daar ook over gemaild. Zoals je al aangeeft: geen reactie van hun kant. Bij mij is het een account bij een betaalde mailprovider en niet Live-mail.

Andere mails van Nintendo, zoals bevestigingen van bestellingen uit de sterrencatalogus komen wel door. Die ene bewuste mail over een Ambassador 3DS dan weer niet ;-)
Xor
Door Xor (17054 reacties) op 13-01-2015 22:41
( PM )
Heeft men de "Nieuwsbrief (en andere promotie sh*t ;p)" box aangevinkt in de CN profiel?

Zo ja, dan is het vreemd :/. Misschien geprobeerd een andere email te gebruiken als CN account en dan vervolgens(bijv. 1 maand) kijkt of men nog een Nintendo mail krijgt?

Had een paar dagen terug de "Nieuwsbrief" box weer aangevinkt(na 3/4 jaar?) n.a.v. de ambassador actie ;p. En ik kreeg vandaag nog een mail over de Nintendo Direct :/. En ik gebruik Hotmail(wat ook Live mail vroeger was en tegenwoordig Outlook heet ;p).
JohanPG
Door JohanPG (608 reacties) op 14-01-2015 10:40
( PM )
Met livemail bedoel ik inderdaad een microsoft account ( *** [at] live.nl )

- Ik check regelmatig mijn junkmail / ongewenste email, hier staat nooit een bericht van Nintendo bij.

- Op CN heb ik zowel Nieuwsbrief als Productnieuws op 'Ja' aangevinkt.

- Ik heb gekeken bij geblokkeerde afzenders, hier stond Nintendo niet bij, maar ik heb de gehele lijst maar geleegd, misschien dat het helpt.

- Daarnaast heb ik het hierboven genoemde 'newsletter[at]nintendo-europe.com' toegevoegd aan 'toegestane afzenders'. Baat het niet dan schaadt het niet...

Hopelijk helpt het laatste, ik wacht het wel even een weekje af...


NNID: JohanPG | PSN: Happerz
Linguist
Door Linguist (5808 reacties) op 14-01-2015 23:43
( PM )
Ik hoop dat het uiteindelijk goed komt voor je, voor het geval dat er nog toekomstige acties zijn en je ze niet meer zult missen.

Voor de zekerheid kun je ook je gehele Club Nintendo-profiel volledig invullen. Niemand weet wat de precieze criteria waren om de belangrijke mail te ontvangen, maar ik heb een vermoeden dat het ook met de volledigheid van je gegevens op je profiel te maken heeft.
Steam: Linqvist | Diablo III BattleTag: Linqvist#2147 | 3DS FC: 3480 - 2716 - 8572 | Switch FC: 7266 - 9152 - 6228 | PlayStation Network/Nintendo Network ID: Lingasm | "If there is a strong general, there will be no weak soldiers." - 孙子
Pug205GTi
Door Pug205GTi (4830 reacties) op 15-01-2015 08:29
( PM )
Ik heb precies hetzelfde probleem, sinds begin november krijg ik niks meer van Nintendo, daarvoor kreeg ik bijna iedere 2 dagen wel een mail van ze.

De instellingen staan allemaal op 'Ja'. Maar eens uitzetten voor een dag en dan weer aanzetten, kijken wat dat doet.
3DS: 1478-3717-3634 / PSN+XboX Live: CaptainGuido / Nintendo ID: PugGTi
Skull_kid
Door Skull_kid (28498 reacties) op 15-01-2015 08:37
Rol: Forum Moderator
( PM )
Volgens mij worden de Ambassador N3DS en MH4 mails niet gezien als nieuwsbrieven bij Nintendo, maar daar kan ik het mis hebben. Deze mails worden naar een selecte groep gestuurd en soms komt er een tweede wave.
3DS: 3695-0698-7311 - PS4: Devilpuppet_UK - Wii U: Devilpuppet
JohanPG
Door JohanPG (608 reacties) op 15-01-2015 10:10
( PM )
Quote:
Ik hoop dat het uiteindelijk goed komt voor je, voor het geval dat er nog toekomstige acties zijn en je ze niet meer zult missen.

Voor de zekerheid kun je ook je gehele Club Nintendo-profiel volledig invullen. Niemand weet wat de precieze criteria waren om de belangrijke mail te ontvangen, maar ik heb een vermoeden dat het ook met de volledigheid van je gegevens op je profiel te maken heeft.
Gepost door: Linguist op 14-01-2015 23:43


Mijn profiel is geheel volledig ingevuld.

Misschien kan iemand het hier vermelden wanneer de eerst volgende nieuwsbrief in de bus is verschenen, dan weten we gauw genoeg of ik hem nu wel of niet ontvang!
NNID: JohanPG | PSN: Happerz
Doobieters
Door Doobieters (20463 reacties) op 15-01-2015 10:14
( PM )
Hier ook nauwelijks mail van Nintendo terwijl ik het wel heb aanstaan. Dus ik grijp ook naast alle demo's en speciale promotie rondom hardware. Erg jammer!
Keep absolutely still. Its vision is based on movement.
Linguist
Door Linguist (5808 reacties) op 15-01-2015 15:49
( PM )
Ik heb verder geen inspiratie meer, zou echt niet weten waar het dan aan zou moeten liggen. Het zal wel weer een Nintendo dingetje zijn, wellicht...

... nee eigenlijk niet. Sony stuurde mij de afgelopen periode ook zonder aanleiding abrupt geen nieuwsbrieven meer. Minder drastisch dan in het geval van Ninty, maar nog steeds uiterst vreemde gang van zaken
Steam: Linqvist | Diablo III BattleTag: Linqvist#2147 | 3DS FC: 3480 - 2716 - 8572 | Switch FC: 7266 - 9152 - 6228 | PlayStation Network/Nintendo Network ID: Lingasm | "If there is a strong general, there will be no weak soldiers." - 孙子
Kobrakay
Door Kobrakay (916 reacties) op 15-01-2015 16:01
( PM )
Ik krijg die nieuwbrieven inderdaad ook niet meer hoewel alles aan staat. Voor mijn vriendin heb ik vorige week een account aangemaakt en die kreeg deze week wel al een nieuwsbrief :S
JohanPG
Door JohanPG (608 reacties) op 16-01-2015 17:18
( PM )
Ik heb het probleem bij Nintendo neergelegd en naar aanleiding van mijn vraag/ probleem heb ik de volgende reactie ontvangen:

Beste Nintendo fan,

Bedankt voor je e-mail. Je gegevens zijn aangepast, je account is verwijderd, je inlogproblemen zijn opgelost en/of je account is omgezet.


Met vriendelijke groet,
Het Nintendo Team


Wat ze nu precies gedaan hebben is me niet duidelijk, maar ik ben benieuwd of het effect heeft
NNID: JohanPG | PSN: Happerz
Linguist
Door Linguist (5808 reacties) op 16-01-2015 18:32
( PM )
Heerlijke standaardmail alweer, die alle opties vermeldt die van toepassing kunnen zijn
Steam: Linqvist | Diablo III BattleTag: Linqvist#2147 | 3DS FC: 3480 - 2716 - 8572 | Switch FC: 7266 - 9152 - 6228 | PlayStation Network/Nintendo Network ID: Lingasm | "If there is a strong general, there will be no weak soldiers." - 孙子
[Begin] |1(1) [Eind]