https://www.rtl.nl/boulevard/artikel/5601449/release-legend-zelda-film-een-week-vervroegd
Het lijkt me logistiek lastig om dit aan te passen voor slechts een weekje. Ik zou zeggen, laat het dan staan. Of zit er een andere film in de weg die week?
Het lijkt me logistiek lastig om dit aan te passen voor slechts een weekje. Ik zou zeggen, laat het dan staan. Of zit er een andere film in de weg die week?
🐴
Quote:
Het kan een combinatie zijn. In die week zijn er meer feestdagen en dergelijke, bv in NL 2 weken vakantie voor basisscholen. Dus meer mogelijkheid om omzet te genereren. Maar meestal is het om strategische redenen die zwaar wegen, en het gaat meestal altijd om geld.https://www.rtl.nl/boulevard/artikel/5601449/release-legend-zelda-film-een-week-vervroegd
Het lijkt me logistiek lastig om dit aan te passen voor slechts een weekje. Ik zou zeggen, laat het dan staan. Of zit er een andere film in de weg die week?
Gepost door: Budgetpaardje op 14-05-2026 18:34
Het lijkt me logistiek lastig om dit aan te passen voor slechts een weekje. Ik zou zeggen, laat het dan staan. Of zit er een andere film in de weg die week?
Gepost door: Budgetpaardje op 14-05-2026 18:34
Nieuwe Xbox elites series 3 is bekend. Ben aan het rijden , zal zo artikel linken enzo.
Go woke, go broke.
We hebben vanochtend op het vakantiepark waar ik werk met het personeel staan kijken hoe er 7 bussen vol Engelse toeristen vertrokken naar de Efteling, verkleed als Mario figuren.
Ze hebben blijkbaar zelfs het nieuws gehaald.
https://www.looopings.nl/weblog/32789/Its-a-me--Mario-Nintendo-figuren-veroveren-de-Efteling.html
Ze hebben blijkbaar zelfs het nieuws gehaald.
https://www.looopings.nl/weblog/32789/Its-a-me--Mario-Nintendo-figuren-veroveren-de-Efteling.html
People say nothing is impossible, but I do nothing every day 🐻
Quote:
Nintendo staat al klaar om de Efteling aan te klagen.We hebben vanochtend op het vakantiepark waar ik werk met het personeel staan kijken hoe er 7 bussen vol Engelse toeristen vertrokken naar de Efteling, verkleed als Mario figuren.
Ze hebben blijkbaar zelfs het nieuws gehaald.
https://www.looopings.nl/weblog/32789/Its-a-me--Mario-Nintendo-figuren-veroveren-de-Efteling.html
Gepost door: SillySly op 22-05-2026 18:49
Ze hebben blijkbaar zelfs het nieuws gehaald.
https://www.looopings.nl/weblog/32789/Its-a-me--Mario-Nintendo-figuren-veroveren-de-Efteling.html
Gepost door: SillySly op 22-05-2026 18:49
Ja
Quote:
We hebben vanochtend op het vakantiepark waar ik werk met het personeel staan kijken hoe er 7 bussen vol Engelse toeristen vertrokken naar de Efteling, verkleed als Mario figuren.
Ze hebben blijkbaar zelfs het nieuws gehaald.
https://www.looopings.nl/weblog/32789/Its-a-me--Mario-Nintendo-figuren-veroveren-de-Efteling.html
Gepost door: SillySly op 22-05-2026 18:49
Ze hebben blijkbaar zelfs het nieuws gehaald.
https://www.looopings.nl/weblog/32789/Its-a-me--Mario-Nintendo-figuren-veroveren-de-Efteling.html
Gepost door: SillySly op 22-05-2026 18:49
🤮 Een site die mij blokkeert omdat ik een browser gebruik die advertenties automatisch weghaald.
Gelukkig kon ik het artikel nog steeds zien door de "blokkade" te verwijderen via pagina inspecteren

Wel heel geinig om te zien. Hebben meer van dit soort acties nodig in de wereld.
Steam: 75111730 | Switch: SW-7833-8860-8693 | Youtube.com/JosPlays | https://www.exophase.com/user/JosPlays/
Quote:
Ik ben blij dat het geen X-Box of XBox is geworden. 🙈
Gepost door: UltraTiger op 19-05-2026 22:23
Gepost door: UltraTiger op 19-05-2026 22:23
Op de poll na die ik nergens voorbij heb zien komen waar mensen dus kennelijk massaal voor XBOX hebben gestemd heb ik werkelijk nergens mensen gehoord dat ze graag zouden zien dat Xbox als XBOX geschreven zal worden. Ik vind 't overigens niks, veel te schreeuwerig in caps. Nu is het alsof het een afkorting is van iets...
Xbox Live: Htbaa | Switch: 6747-1030-5524 | Wii U: HtbaaU | 3DS: 4699-6625-9968 | PSN: Htbaa | Steam: Htbaa
https://www.rtl.nl/nieuws/buitenland/video/732bf23d-4cea-4858-8272-b0c43de14706/van-marathonloper-tot-robotagent-china
Vet, Robocop bestaat.
“Your move creep.”
Vet, Robocop bestaat.
“Your move creep.”
Quote:
https://www.rtl.nl/nieuws/buitenland/video/732bf23d-4cea-4858-8272-b0c43de14706/van-marathonloper-tot-robotagent-china
Vet, Robocop bestaat.
“Your move creep.”
Gepost door: Onyxio op 24-05-2026 20:17
Vet, Robocop bestaat.
“Your move creep.”
Gepost door: Onyxio op 24-05-2026 20:17
Robocop is nog oke, maar we kennen ook terminator
Quote:
[..]
Robocop is nog oke, maar we kennen ook terminator
Gepost door: MaxHG123 op 24-05-2026 20:26
Robocop is nog oke, maar we kennen ook terminator
Gepost door: MaxHG123 op 24-05-2026 20:26
Nou ja de fabrikant Dyson is al begonnen met het maken van robot stofzuigers.
We are so fucked.



Quote:
[..]
Nou ja de fabrikant Dyson is al begonnen met het maken van robot stofzuigers.
We are so fucked.


Gepost door: Bigds9fan op 24-05-2026 22:33
Nou ja de fabrikant Dyson is al begonnen met het maken van robot stofzuigers.
We are so fucked.



Gepost door: Bigds9fan op 24-05-2026 22:33
Die son??? 😨
Creepy, maar de toekomst helaas. In China in elk geval. Maar als ze eenmaal AI in die robots stoppen....... zelfs de directeur van dat bedrijf vraagt zich af of dat wel een goed idee is, als ze geavanceerd genoeg zijn kunnen ze zich zelfs voortplanten. Tijd om gauw een Sci-fi boek hierover te schrijven voordat het te laat is.... 

Quote:
https://www.rtl.nl/nieuws/buitenland/video/732bf23d-4cea-4858-8272-b0c43de14706/van-marathonloper-tot-robotagent-china
Vet, Robocop bestaat.
“Your move creep.”
Gepost door: Onyxio op 24-05-2026 20:17
Vet, Robocop bestaat.
“Your move creep.”
Gepost door: Onyxio op 24-05-2026 20:17
Inside Tesla’s push to mass produce Optimus
.
Quote:
Er is al een simulatie experiment gedaan met AI waaruit blijkt dat AI niet altijd luistert en zichzelf ook verdedigt als je 'm uit wilt zetten voordat zijn taak is volbracht. Zo een AI op het internet is al een gigantische ramp (het zou in theorie een perfect virus kunnen ontwikkelen om zichzelf te verspreiden), stop ze ook nog eens in robots en we zijn helemaal fucked.Creepy, maar de toekomst helaas. In China in elk geval. Maar als ze eenmaal AI in die robots stoppen....... zelfs de directeur van dat bedrijf vraagt zich af of dat wel een goed idee is, als ze geavanceerd genoeg zijn kunnen ze zich zelfs voortplanten. Tijd om gauw een Sci-fi boek hierover te schrijven voordat het te laat is.... 
Gepost door: Crazymax op 25-05-2026 11:00

Gepost door: Crazymax op 25-05-2026 11:00
bron
Ja
Quote:
[..]
Er is al een simulatie experiment gedaan met AI waaruit blijkt dat AI niet altijd luistert en zichzelf ook verdedigt als je 'm uit wilt zetten voordat zijn taak is volbracht. Zo een AI op het internet is al een gigantische ramp (het zou in theorie een perfect virus kunnen ontwikkelen om zichzelf te verspreiden), stop ze ook nog eens in robots en we zijn helemaal fucked.
bron
Gepost door: Itsjustme op 25-05-2026 12:44
Er is al een simulatie experiment gedaan met AI waaruit blijkt dat AI niet altijd luistert en zichzelf ook verdedigt als je 'm uit wilt zetten voordat zijn taak is volbracht. Zo een AI op het internet is al een gigantische ramp (het zou in theorie een perfect virus kunnen ontwikkelen om zichzelf te verspreiden), stop ze ook nog eens in robots en we zijn helemaal fucked.
bron
Gepost door: Itsjustme op 25-05-2026 12:44
Nvidia’s Jensen Huang: "We’ve achieved AGI." AGI staat voor Artificial General Intelligence (Kunstmatige Algemene Intelligentie). Het is een hypothetisch type AI dat net zo of intelligenter is als een mens.
.
Quote:
Ik was een van die personen die altijd zei: "robots zullen nooit een gevaar worden, ze kunnen namelijk nooit iets doen waarvoor ze niet geprogrammeerd zijn." [..]
Nvidia’s Jensen Huang: "We’ve achieved AGI." AGI staat voor Artificial General Intelligence (Kunstmatige Algemene Intelligentie). Het is een hypothetisch type AI dat net zo of intelligenter is als een mens.
Gepost door: Koopjesjunky2017 op 25-05-2026 12:49
Nvidia’s Jensen Huang: "We’ve achieved AGI." AGI staat voor Artificial General Intelligence (Kunstmatige Algemene Intelligentie). Het is een hypothetisch type AI dat net zo of intelligenter is als een mens.
Gepost door: Koopjesjunky2017 op 25-05-2026 12:49
Hoe meer nieuws hierover komt hoe meer blijkt dat ik ernaast zit. En de wetgeving hierop loopt net zo ver achter als op fatbikes. Die gaan ze ook niet meer inhalen denk ik.
Ja
Quote:
Dan rest er nog maar 1 ding op.[..]
Ik was een van die personen die altijd zei: "robots zullen nooit een gevaar worden, ze kunnen namelijk nooit iets doen waarvoor ze niet geprogrammeerd zijn."
Hoe meer nieuws hierover komt hoe meer blijkt dat ik ernaast zit. En de wetgeving hierop loopt net zo ver achter als op fatbikes. Die gaan ze ook niet meer inhalen denk ik.
Gepost door: Itsjustme op 25-05-2026 18:53
Ik was een van die personen die altijd zei: "robots zullen nooit een gevaar worden, ze kunnen namelijk nooit iets doen waarvoor ze niet geprogrammeerd zijn."
Hoe meer nieuws hierover komt hoe meer blijkt dat ik ernaast zit. En de wetgeving hierop loopt net zo ver achter als op fatbikes. Die gaan ze ook niet meer inhalen denk ik.
Gepost door: Itsjustme op 25-05-2026 18:53

Where am I Playstation Showcase? 🤡


