Volg ons op Bluesky Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS

Opmerkelijk nieuws (zonder politiek/religie)

[Begin]  |589|590|591|592|593|594|595(595)  [Eind]
Budgetpaardje
Door Budgetpaardje (33991 reacties) op 14-05-2026 18:34
https://www.rtl.nl/boulevard/artikel/5601449/release-legend-zelda-film-een-week-vervroegd

Het lijkt me logistiek lastig om dit aan te passen voor slechts een weekje. Ik zou zeggen, laat het dan staan. Of zit er een andere film in de weg die week?

🐴
Door Sekiro (21 reacties) op 14-05-2026 19:15
Quote:
https://www.rtl.nl/boulevard/artikel/5601449/release-legend-zelda-film-een-week-vervroegd

Het lijkt me logistiek lastig om dit aan te passen voor slechts een weekje. Ik zou zeggen, laat het dan staan. Of zit er een andere film in de weg die week?
Gepost door: Budgetpaardje op 14-05-2026 18:34
Het kan een combinatie zijn. In die week zijn er meer feestdagen en dergelijke, bv in NL 2 weken vakantie voor basisscholen. Dus meer mogelijkheid om omzet te genereren. Maar meestal is het om strategische redenen die zwaar wegen, en het gaat meestal altijd om geld.
Swift
Door Swift (13512 reacties) op 15-05-2026 16:17
Nieuwe Xbox elites series 3 is bekend. Ben aan het rijden , zal zo artikel linken enzo.

Go woke, go broke.
UltraTiger
Door UltraTiger (85926 reacties) op 19-05-2026 22:09

🇺🇦 💙💛
Budgetpaardje
Door Budgetpaardje (33991 reacties) op 19-05-2026 22:14
Quote:
Xbox rebrands to XBOX following CEO's fan poll

🤦‍♂️
Gepost door: UltraTiger op 19-05-2026 22:09

Je kan er veel over zeggen, maar ze luistert in ieder geval wel naar de fans.

🐴
UltraTiger
Door UltraTiger (85926 reacties) op 19-05-2026 22:23
Ik ben blij dat het geen X-Box of XBox is geworden. 🙈

🇺🇦 💙💛
SillySly
Door SillySly (2337 reacties) op 22-05-2026 18:49
We hebben vanochtend op het vakantiepark waar ik werk met het personeel staan kijken hoe er 7 bussen vol Engelse toeristen vertrokken naar de Efteling, verkleed als Mario figuren.
Ze hebben blijkbaar zelfs het nieuws gehaald.
https://www.looopings.nl/weblog/32789/Its-a-me--Mario-Nintendo-figuren-veroveren-de-Efteling.html

People say nothing is impossible, but I do nothing every day 🐻
Itsjustme
Door Itsjustme (2466 reacties) op 23-05-2026 14:43
Quote:
We hebben vanochtend op het vakantiepark waar ik werk met het personeel staan kijken hoe er 7 bussen vol Engelse toeristen vertrokken naar de Efteling, verkleed als Mario figuren.
Ze hebben blijkbaar zelfs het nieuws gehaald.
https://www.looopings.nl/weblog/32789/Its-a-me--Mario-Nintendo-figuren-veroveren-de-Efteling.html
Gepost door: SillySly op 22-05-2026 18:49
Nintendo staat al klaar om de Efteling aan te klagen.

Ja
Josplays
Door Josplays (4978 reacties) op 23-05-2026 15:21
Quote:
We hebben vanochtend op het vakantiepark waar ik werk met het personeel staan kijken hoe er 7 bussen vol Engelse toeristen vertrokken naar de Efteling, verkleed als Mario figuren.
Ze hebben blijkbaar zelfs het nieuws gehaald.
https://www.looopings.nl/weblog/32789/Its-a-me--Mario-Nintendo-figuren-veroveren-de-Efteling.html
Gepost door: SillySly op 22-05-2026 18:49

🤮 Een site die mij blokkeert omdat ik een browser gebruik die advertenties automatisch weghaald.
Gelukkig kon ik het artikel nog steeds zien door de "blokkade" te verwijderen via pagina inspecteren

Wel heel geinig om te zien. Hebben meer van dit soort acties nodig in de wereld.

Steam: 75111730 | Switch: SW-7833-8860-8693 | Youtube.com/JosPlays | https://www.exophase.com/user/JosPlays/
Htbaa
Door Htbaa (13707 reacties) op 23-05-2026 15:25
Quote:
Ik ben blij dat het geen X-Box of XBox is geworden. 🙈
Gepost door: UltraTiger op 19-05-2026 22:23

Op de poll na die ik nergens voorbij heb zien komen waar mensen dus kennelijk massaal voor XBOX hebben gestemd heb ik werkelijk nergens mensen gehoord dat ze graag zouden zien dat Xbox als XBOX geschreven zal worden. Ik vind 't overigens niks, veel te schreeuwerig in caps. Nu is het alsof het een afkorting is van iets...

Xbox Live: Htbaa | Switch: 6747-1030-5524 | Wii U: HtbaaU | 3DS: 4699-6625-9968 | PSN: Htbaa | Steam: Htbaa
Onyxio
Door Onyxio (1349 reacties) op 24-05-2026 20:17
Door MaxHG123 (597 reacties) op 24-05-2026 20:26
Quote:
https://www.rtl.nl/nieuws/buitenland/video/732bf23d-4cea-4858-8272-b0c43de14706/van-marathonloper-tot-robotagent-china

Vet, Robocop bestaat.

“Your move creep.”
Gepost door: Onyxio op 24-05-2026 20:17

Robocop is nog oke, maar we kennen ook terminator
Bigds9fan
Door Bigds9fan (12499 reacties) op 24-05-2026 22:33
Quote:
[..]

Robocop is nog oke, maar we kennen ook terminator
Gepost door: MaxHG123 op 24-05-2026 20:26

Nou ja de fabrikant Dyson is al begonnen met het maken van robot stofzuigers.

We are so fucked.
Door MaxHG123 (597 reacties) op 25-05-2026 00:29
Quote:
[..]

Nou ja de fabrikant Dyson is al begonnen met het maken van robot stofzuigers.

We are so fucked.
Gepost door: Bigds9fan op 24-05-2026 22:33

Die son??? 😨
Crazymax
Door Crazymax (6803 reacties) op 25-05-2026 11:00
Creepy, maar de toekomst helaas. In China in elk geval. Maar als ze eenmaal AI in die robots stoppen....... zelfs de directeur van dat bedrijf vraagt zich af of dat wel een goed idee is, als ze geavanceerd genoeg zijn kunnen ze zich zelfs voortplanten. Tijd om gauw een Sci-fi boek hierover te schrijven voordat het te laat is....
Koopjesjunky2017
Door Koopjesjunky2017 (68 reacties) op 25-05-2026 12:19
Quote:
https://www.rtl.nl/nieuws/buitenland/video/732bf23d-4cea-4858-8272-b0c43de14706/van-marathonloper-tot-robotagent-china

Vet, Robocop bestaat.

“Your move creep.”
Gepost door: Onyxio op 24-05-2026 20:17



Inside Tesla’s push to mass produce Optimus

.
Itsjustme
Door Itsjustme (2466 reacties) op 25-05-2026 12:44
Quote:
Creepy, maar de toekomst helaas. In China in elk geval. Maar als ze eenmaal AI in die robots stoppen....... zelfs de directeur van dat bedrijf vraagt zich af of dat wel een goed idee is, als ze geavanceerd genoeg zijn kunnen ze zich zelfs voortplanten. Tijd om gauw een Sci-fi boek hierover te schrijven voordat het te laat is....
Gepost door: Crazymax op 25-05-2026 11:00
Er is al een simulatie experiment gedaan met AI waaruit blijkt dat AI niet altijd luistert en zichzelf ook verdedigt als je 'm uit wilt zetten voordat zijn taak is volbracht. Zo een AI op het internet is al een gigantische ramp (het zou in theorie een perfect virus kunnen ontwikkelen om zichzelf te verspreiden), stop ze ook nog eens in robots en we zijn helemaal fucked.

bron

Ja
Koopjesjunky2017
Door Koopjesjunky2017 (68 reacties) op 25-05-2026 12:49
Quote:
[..]
Er is al een simulatie experiment gedaan met AI waaruit blijkt dat AI niet altijd luistert en zichzelf ook verdedigt als je 'm uit wilt zetten voordat zijn taak is volbracht. Zo een AI op het internet is al een gigantische ramp (het zou in theorie een perfect virus kunnen ontwikkelen om zichzelf te verspreiden), stop ze ook nog eens in robots en we zijn helemaal fucked.

bron
Gepost door: Itsjustme op 25-05-2026 12:44

Nvidia’s Jensen Huang: "We’ve achieved AGI." AGI staat voor Artificial General Intelligence (Kunstmatige Algemene Intelligentie). Het is een hypothetisch type AI dat net zo of intelligenter is als een mens.

.
Itsjustme
Door Itsjustme (2466 reacties) op 25-05-2026 18:53
Quote:
[..]

Nvidia’s Jensen Huang: "We’ve achieved AGI." AGI staat voor Artificial General Intelligence (Kunstmatige Algemene Intelligentie). Het is een hypothetisch type AI dat net zo of intelligenter is als een mens.
Gepost door: Koopjesjunky2017 op 25-05-2026 12:49
Ik was een van die personen die altijd zei: "robots zullen nooit een gevaar worden, ze kunnen namelijk nooit iets doen waarvoor ze niet geprogrammeerd zijn."

Hoe meer nieuws hierover komt hoe meer blijkt dat ik ernaast zit. En de wetgeving hierop loopt net zo ver achter als op fatbikes. Die gaan ze ook niet meer inhalen denk ik.

Ja
Xor
Door Xor (41188 reacties) op 25-05-2026 19:03
Quote:
[..]
Ik was een van die personen die altijd zei: "robots zullen nooit een gevaar worden, ze kunnen namelijk nooit iets doen waarvoor ze niet geprogrammeerd zijn."

Hoe meer nieuws hierover komt hoe meer blijkt dat ik ernaast zit. En de wetgeving hierop loopt net zo ver achter als op fatbikes. Die gaan ze ook niet meer inhalen denk ik.
Gepost door: Itsjustme op 25-05-2026 18:53
Dan rest er nog maar 1 ding op.


Where am I Playstation Showcase? 🤡
[Begin]  |589|590|591|592|593|594|595(595)  [Eind]