Bouw mee voor Oranje
Op 3 juni kleuren we Nederland oranje! Haal een gratis doosje LEGO® stenen op bij jouw favoriete Intertoys, Dreamland of LEGO winkel, bouw iets om het Nederlands elftal aan te moedigen en deel jouw creatie met ons!
Net opgehaald voor mijn zoontje, Er zitten 50 oranje 2x4 bricks in een doosje




Op 3 juni kleuren we Nederland oranje! Haal een gratis doosje LEGO® stenen op bij jouw favoriete Intertoys, Dreamland of LEGO winkel, bouw iets om het Nederlands elftal aan te moedigen en deel jouw creatie met ons!
Net opgehaald voor mijn zoontje, Er zitten 50 oranje 2x4 bricks in een doosje




Quote:
Keepplay/Keeppley heeft gewoon leukere/betere sets, voor minder geld, en geen ‘smart’ geneuzel.
Quote:
Bouw mee voor Oranje
Op 3 juni kleuren we Nederland oranje! Haal een gratis doosje LEGO® stenen op bij jouw favoriete Intertoys, Dreamland of LEGO winkel, bouw iets om het Nederlands elftal aan te moedigen en deel jouw creatie met ons!
Net opgehaald voor mijn zoontje, Er zitten 50 oranje 2x4 bricks in een doosje
(Image) (Image) (Image) (Image)
Gepost door: Iikkee op 03-06-2026 09:58
Op 3 juni kleuren we Nederland oranje! Haal een gratis doosje LEGO® stenen op bij jouw favoriete Intertoys, Dreamland of LEGO winkel, bouw iets om het Nederlands elftal aan te moedigen en deel jouw creatie met ons!
Net opgehaald voor mijn zoontje, Er zitten 50 oranje 2x4 bricks in een doosje
(Image) (Image) (Image) (Image)
Gepost door: Iikkee op 03-06-2026 09:58
Zo maar even langs gaan. Gratis is gratis. 😁
Quote:
[..]
Zo maar even langs gaan. Gratis is gratis. 😁
Gepost door: Bigds9fan op 03-06-2026 14:25
Zo maar even langs gaan. Gratis is gratis. 😁
Gepost door: Bigds9fan op 03-06-2026 14:25
Ik was tijdens mijn werk vanmorgen ook al even bij de Intertoys langs. Maar in Hoorn was alles in enkele minuten al op door een massale rij mensen voor de deur bij opening zei de winkelmedewerker. Ik zie er tegenop om straks thuis te komen en dat verdrietige gezichtje van mijn zoontje te zien als papa met lege handen thuis komt. Marktplaats staat er ook weer vol mee. Triest hoor.
Quote:
[..]
Marktplaats staat er ook weer vol mee. Triest hoor.
Gepost door: Arjoes op 03-06-2026 14:51
Marktplaats staat er ook weer vol mee. Triest hoor.
Gepost door: Arjoes op 03-06-2026 14:51
De 50 2x4 bricks hebben een waarde van ~€5. Meer betalen voor het doosje lijkt me erg dom

Mijn zoontje is er nu lekker mee aan het bouwen

Quote:
[..]
Ik was tijdens mijn werk vanmorgen ook al even bij de Intertoys langs. Maar in Hoorn was alles in enkele minuten al op door een massale rij mensen voor de deur bij opening zei de winkelmedewerker. Ik zie er tegenop om straks thuis te komen en dat verdrietige gezichtje van mijn zoontje te zien als papa met lege handen thuis komt. Marktplaats staat er ook weer vol mee. Triest hoor.
Gepost door: Arjoes op 03-06-2026 14:51
Ik was tijdens mijn werk vanmorgen ook al even bij de Intertoys langs. Maar in Hoorn was alles in enkele minuten al op door een massale rij mensen voor de deur bij opening zei de winkelmedewerker. Ik zie er tegenop om straks thuis te komen en dat verdrietige gezichtje van mijn zoontje te zien als papa met lege handen thuis komt. Marktplaats staat er ook weer vol mee. Triest hoor.
Gepost door: Arjoes op 03-06-2026 14:51
Het goede nieuws is dat mensen er al allemaal achterlijke bedragen op aan het bieden zijn om die scalpers dwars te zitten. Van 80 euro voor 1 doosje tot 9.9999 euro.
En terecht ook! Sneuneuzen.
Ik heb altijd zo'n moeite om te beslissen in welk topic iets gepost dient te worden dat een post meestal maar achterwege laat, echter deze wil ik niet onthouden:
Voor context: het gaat over het bricks and minifigs drama van de gestolen lego starwars collectie (je moet wel onder een lego steen hebben gelegen mocht je dit nog hebben meegekregen
)
Voor context: het gaat over het bricks and minifigs drama van de gestolen lego starwars collectie (je moet wel onder een lego steen hebben gelegen mocht je dit nog hebben meegekregen
)Wees verschillig
Quote:
Net een filmpje gezien van iemand die liet zien wat die Pikachu zoal kan.. Het kan iig geen Pika Pika zeggen 😑Niemand enthousiast over Pokémon LEGO?
Gepost door: DaggieWaggie op 02-06-2026 16:16
Gepost door: DaggieWaggie op 02-06-2026 16:16
😼👞🧑🏻🦱🦀 ... " De Kat trapt de krullen van de Krab "
Quote:
Ik heb er iets van meegekregen, iets over agenten die bij een huis aankomen en gestolen lego of whatever, maar verder geen idee. Amerikanen, iedere keer wat.Ik heb altijd zo'n moeite om te beslissen in welk topic iets gepost dient te worden dat een post meestal maar achterwege laat, echter deze wil ik niet onthouden:
Voor context: het gaat over het bricks and minifigs drama van de gestolen lego starwars collectie (je moet wel onder een lego steen hebben gelegen mocht je dit nog hebben meegekregen
)
Gepost door: Speelkwartier op 03-06-2026 18:56
Voor context: het gaat over het bricks and minifigs drama van de gestolen lego starwars collectie (je moet wel onder een lego steen hebben gelegen mocht je dit nog hebben meegekregen
)Gepost door: Speelkwartier op 03-06-2026 18:56
Quote:
Ja naar mate ik er meer zie krijg ik er ook meer afkeer voor. Vond het er best geinig uitzien, maar die prijzen! Pfoe. Zeg mijn zoontje dat hij de Gengar als eerst gaat sparen. Met zijn zakgeld mag hij eerder gaan beleggen. En de geluidjes die uit de Smart bricks komen zijn ook afgrijselijk. Luister liever naar een ruimte vol Furbies.Net een filmpje gezien van iemand die liet zien wat die Pikachu zoal kan.. Het kan iig geen Pika Pika zeggen 😑
Gepost door: Eek2nd op 04-06-2026 17:40
Gepost door: Eek2nd op 04-06-2026 17:40
Twitch.tv/DagDoesStuff 👑🐊
Quote:
[..]Ik heb er iets van meegekregen, iets over agenten die bij een huis aankomen en gestolen lego of whatever, maar verder geen idee. Amerikanen, iedere keer wat.
Gepost door: Yi-Long op 04-06-2026 20:00
Gepost door: Yi-Long op 04-06-2026 20:00
Reckless Ben op YouTube. Zeer de moeite van het kijken waard als je de tijd hebt

NNID: SGT_XAN XGT: runfatboyrun444
Quote:
Stond al paar keer in recommendations, maar weet niet of ik er veel tijd in wil stoppen.[..]
Reckless Ben op YouTube. Zeer de moeite van het kijken waard als je de tijd hebt
Gepost door: SGT xan op 04-06-2026 21:16
Reckless Ben op YouTube. Zeer de moeite van het kijken waard als je de tijd hebt

Gepost door: SGT xan op 04-06-2026 21:16
Quote:
[..]
Stond al paar keer in recommendations, maar weet niet of ik er veel tijd in wil stoppen.
Gepost door: Yi-Long op 04-06-2026 21:29
Stond al paar keer in recommendations, maar weet niet of ik er veel tijd in wil stoppen.
Gepost door: Yi-Long op 04-06-2026 21:29
Het gaat er in America zeker anders aan toe dan hier in Europa (laat staan Nederland) maar hoe je als eigenaar en/of franchisenemer van een miljoenenbedrijf als BAM anno vandaag nog denkt weg te kunnen komen met al zulks bullshit en daarnaast meent zonder backlash een (niet al te onbekende) youtuber te kunnen naaien....
Het drame ontvouwt zich in een razendsnel tempo nu (in een notendop):
- de kwestie gaat momenteel compleet viral op alle socials (inclusief traditionele alhoewel je die troep daar niet al te serieus dient te nemen vandaag de dag)
- ongecensureerde video's van de politie-bodycams zijn "per ongeluk" gelekt op socials
- de nieuwe eigenaren van de BAM franchise zijn ontslagen en bijbehorende winkel gesloten
- de leverancier van BAM heeft het contract opgezegd (BAM krijgt dus niet meer geleverd van Britse minifigs)
- meerdere advocaten bemoeien zich nu met deze casus
- de BAM ceo probeert momenteel uit alle macht zijn kant (nog steeds voorzien van onwaarheden) de wereld in te helpen
Tijd voor een bak popcorn

(en dat voor iets dat per ongeluk zijdelings voorbij kwam afgelopen week, ik had er zelf geeneens aandacht aan willen besteden. Het is in ieder geval beter kijken dan naar de urenlange woordspelletjes tijdens de debatten).
Zeker een aanraden om eens verder te kijken maar als je het echt superkort wilt hebben: probeer nimmer een lego-verzamelaar of youtuber te naaien

Wees verschillig
BAM is toch een hijskranenbedrijf? Ik snap het niet.
En in Nederland kunnen bedrijven jarenlang designerdugs laten overvliegen vanuit India, dus laten we niet doen alsof het hier zo goed geregeld is.
En in Nederland kunnen bedrijven jarenlang designerdugs laten overvliegen vanuit India, dus laten we niet doen alsof het hier zo goed geregeld is.

Die segrada familia ziet er wel heeeeeeeeeeeeeel dik uit. Glas en lood effect hebben ze leuk naagbootst en hij is niet helemaal symmetrisch waardoor de de build niet saai is volgens mij.
Tip voor alle ouders, als je niet wilt dat je kind aan de drugs gaat of roken/drinken, maak hem lego of pokemongeek, heeft ie geen geld voor die andere rotzooi.
Tip voor alle ouders, als je niet wilt dat je kind aan de drugs gaat of roken/drinken, maak hem lego of pokemongeek, heeft ie geen geld voor die andere rotzooi.
Go woke, go broke.
Quote:
BAM is toch een hijskranenbedrijf? Ik snap het niet.
En in Nederland kunnen bedrijven jarenlang designerdugs laten overvliegen vanuit India, dus laten we niet doen alsof het hier zo goed geregeld is.
Gepost door: Canyarion op 05-06-2026 08:05
En in Nederland kunnen bedrijven jarenlang designerdugs laten overvliegen vanuit India, dus laten we niet doen alsof het hier zo goed geregeld is.

Gepost door: Canyarion op 05-06-2026 08:05
"BAM is toch een hijskranenbedrijf?" 🤣🤭 laat de BAM dit maar niet horen, hihi
🌵
https://www.nu.nl/economie/6398417/lego-komt-met-grootste-bouwdoos-tot-nu-toe-12060-steentjes.html
Zelfs als voorpagina nieuws op Nu.nl 😅
Zelfs als voorpagina nieuws op Nu.nl 😅
😼👞🧑🏻🦱🦀 ... " De Kat trapt de krullen van de Krab "


