Volg ons op Bluesky Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS

LEGO [Algemeen Topic]

[Begin]  |169|170|171|172|173|174|175(175)  [Eind]
Roosje
Door Roosje (8370 reacties) op 02-06-2026 20:57
Holy moly wat zijn die sets lelijk!

Boomerang! Do you want a banana..?
Door Iikkee (1120 reacties) op 03-06-2026 09:58
Bouw mee voor Oranje
Op 3 juni kleuren we Nederland oranje! Haal een gratis doosje LEGO® stenen op bij jouw favoriete Intertoys, Dreamland of LEGO winkel, bouw iets om het Nederlands elftal aan te moedigen en deel jouw creatie met ons!

Net opgehaald voor mijn zoontje, Er zitten 50 oranje 2x4 bricks in een doosje






Yi-Long
Door Yi-Long (7190 reacties) op 03-06-2026 12:25
Quote:
Niemand enthousiast over Pokémon LEGO?

(Image)
Gepost door: DaggieWaggie op 02-06-2026 16:16

Keepplay/Keeppley heeft gewoon leukere/betere sets, voor minder geld, en geen ‘smart’ geneuzel.
Bigds9fan
Door Bigds9fan (12504 reacties) op 03-06-2026 14:25
Quote:
Bouw mee voor Oranje
Op 3 juni kleuren we Nederland oranje! Haal een gratis doosje LEGO® stenen op bij jouw favoriete Intertoys, Dreamland of LEGO winkel, bouw iets om het Nederlands elftal aan te moedigen en deel jouw creatie met ons!

Net opgehaald voor mijn zoontje, Er zitten 50 oranje 2x4 bricks in een doosje


(Image) (Image) (Image) (Image)
Gepost door: Iikkee op 03-06-2026 09:58

Zo maar even langs gaan. Gratis is gratis. 😁
Arjoes
Door Arjoes (194 reacties) op 03-06-2026 14:51
Quote:
[..]

Zo maar even langs gaan. Gratis is gratis. 😁
Gepost door: Bigds9fan op 03-06-2026 14:25

Ik was tijdens mijn werk vanmorgen ook al even bij de Intertoys langs. Maar in Hoorn was alles in enkele minuten al op door een massale rij mensen voor de deur bij opening zei de winkelmedewerker. Ik zie er tegenop om straks thuis te komen en dat verdrietige gezichtje van mijn zoontje te zien als papa met lege handen thuis komt. Marktplaats staat er ook weer vol mee. Triest hoor.
Door Iikkee (1120 reacties) op 03-06-2026 15:54
Quote:
[..]

Marktplaats staat er ook weer vol mee. Triest hoor.
Gepost door: Arjoes op 03-06-2026 14:51

De 50 2x4 bricks hebben een waarde van ~€5. Meer betalen voor het doosje lijkt me erg dom

Mijn zoontje is er nu lekker mee aan het bouwen
Door Chickje (515 reacties) op 03-06-2026 16:51
Quote:
[..]

Ik was tijdens mijn werk vanmorgen ook al even bij de Intertoys langs. Maar in Hoorn was alles in enkele minuten al op door een massale rij mensen voor de deur bij opening zei de winkelmedewerker. Ik zie er tegenop om straks thuis te komen en dat verdrietige gezichtje van mijn zoontje te zien als papa met lege handen thuis komt. Marktplaats staat er ook weer vol mee. Triest hoor.
Gepost door: Arjoes op 03-06-2026 14:51

Het goede nieuws is dat mensen er al allemaal achterlijke bedragen op aan het bieden zijn om die scalpers dwars te zitten. Van 80 euro voor 1 doosje tot 9.9999 euro.

En terecht ook! Sneuneuzen.
Door Speelkwartier (76 reacties) op 03-06-2026 18:56
Ik heb altijd zo'n moeite om te beslissen in welk topic iets gepost dient te worden dat een post meestal maar achterwege laat, echter deze wil ik niet onthouden:



Voor context: het gaat over het bricks and minifigs drama van de gestolen lego starwars collectie (je moet wel onder een lego steen hebben gelegen mocht je dit nog hebben meegekregen )

Wees verschillig
Eek2nd
Door Eek2nd (17010 reacties) op 04-06-2026 17:40
Quote:
Niemand enthousiast over Pokémon LEGO?
Gepost door: DaggieWaggie op 02-06-2026 16:16
Net een filmpje gezien van iemand die liet zien wat die Pikachu zoal kan.. Het kan iig geen Pika Pika zeggen 😑

😼👞🧑🏻‍🦱🦀 ... " De Kat trapt de krullen van de Krab "
Yi-Long
Door Yi-Long (7190 reacties) op 04-06-2026 20:00
Quote:
Ik heb altijd zo'n moeite om te beslissen in welk topic iets gepost dient te worden dat een post meestal maar achterwege laat, echter deze wil ik niet onthouden:



Voor context: het gaat over het bricks and minifigs drama van de gestolen lego starwars collectie (je moet wel onder een lego steen hebben gelegen mocht je dit nog hebben meegekregen )
Gepost door: Speelkwartier op 03-06-2026 18:56
Ik heb er iets van meegekregen, iets over agenten die bij een huis aankomen en gestolen lego of whatever, maar verder geen idee. Amerikanen, iedere keer wat.
DaggieWaggie
Door DaggieWaggie (41106 reacties) op 04-06-2026 20:49
Quote:
Net een filmpje gezien van iemand die liet zien wat die Pikachu zoal kan.. Het kan iig geen Pika Pika zeggen 😑
Gepost door: Eek2nd op 04-06-2026 17:40
Ja naar mate ik er meer zie krijg ik er ook meer afkeer voor. Vond het er best geinig uitzien, maar die prijzen! Pfoe. Zeg mijn zoontje dat hij de Gengar als eerst gaat sparen. Met zijn zakgeld mag hij eerder gaan beleggen. En de geluidjes die uit de Smart bricks komen zijn ook afgrijselijk. Luister liever naar een ruimte vol Furbies.

Twitch.tv/DagDoesStuff 👑🐊
SGT xan
Door SGT xan (3457 reacties) op 04-06-2026 21:16
Quote:
[..]Ik heb er iets van meegekregen, iets over agenten die bij een huis aankomen en gestolen lego of whatever, maar verder geen idee. Amerikanen, iedere keer wat.
Gepost door: Yi-Long op 04-06-2026 20:00

Reckless Ben op YouTube. Zeer de moeite van het kijken waard als je de tijd hebt

NNID: SGT_XAN XGT: runfatboyrun444
Yi-Long
Door Yi-Long (7190 reacties) op 04-06-2026 21:29
Quote:
[..]

Reckless Ben op YouTube. Zeer de moeite van het kijken waard als je de tijd hebt
Gepost door: SGT xan op 04-06-2026 21:16
Stond al paar keer in recommendations, maar weet niet of ik er veel tijd in wil stoppen.
Bigds9fan
Door Bigds9fan (12504 reacties) op 04-06-2026 23:01
Vergeten gisteren langs Intertoys te gaan. Ach het is wat het is
Door Speelkwartier (76 reacties) op 05-06-2026 07:44
Quote:
[..]
Stond al paar keer in recommendations, maar weet niet of ik er veel tijd in wil stoppen.
Gepost door: Yi-Long op 04-06-2026 21:29

Het gaat er in America zeker anders aan toe dan hier in Europa (laat staan Nederland) maar hoe je als eigenaar en/of franchisenemer van een miljoenenbedrijf als BAM anno vandaag nog denkt weg te kunnen komen met al zulks bullshit en daarnaast meent zonder backlash een (niet al te onbekende) youtuber te kunnen naaien....

Het drame ontvouwt zich in een razendsnel tempo nu (in een notendop):
- de kwestie gaat momenteel compleet viral op alle socials (inclusief traditionele alhoewel je die troep daar niet al te serieus dient te nemen vandaag de dag)
- ongecensureerde video's van de politie-bodycams zijn "per ongeluk" gelekt op socials
- de nieuwe eigenaren van de BAM franchise zijn ontslagen en bijbehorende winkel gesloten
- de leverancier van BAM heeft het contract opgezegd (BAM krijgt dus niet meer geleverd van Britse minifigs)
- meerdere advocaten bemoeien zich nu met deze casus
- de BAM ceo probeert momenteel uit alle macht zijn kant (nog steeds voorzien van onwaarheden) de wereld in te helpen

Tijd voor een bak popcorn

(en dat voor iets dat per ongeluk zijdelings voorbij kwam afgelopen week, ik had er zelf geeneens aandacht aan willen besteden. Het is in ieder geval beter kijken dan naar de urenlange woordspelletjes tijdens de debatten).

Zeker een aanraden om eens verder te kijken maar als je het echt superkort wilt hebben: probeer nimmer een lego-verzamelaar of youtuber te naaien

Wees verschillig
Canyarion
Door Canyarion (1581 reacties) op 05-06-2026 08:05
BAM is toch een hijskranenbedrijf? Ik snap het niet.
En in Nederland kunnen bedrijven jarenlang designerdugs laten overvliegen vanuit India, dus laten we niet doen alsof het hier zo goed geregeld is.
Swift
Door Swift (13514 reacties) op 05-06-2026 08:56
Die segrada familia ziet er wel heeeeeeeeeeeeeel dik uit. Glas en lood effect hebben ze leuk naagbootst en hij is niet helemaal symmetrisch waardoor de de build niet saai is volgens mij.

Tip voor alle ouders, als je niet wilt dat je kind aan de drugs gaat of roken/drinken, maak hem lego of pokemongeek, heeft ie geen geld voor die andere rotzooi.

Go woke, go broke.
Remedy
Door Remedy (1874 reacties) op 05-06-2026 09:27
Quote:
BAM is toch een hijskranenbedrijf? Ik snap het niet.
En in Nederland kunnen bedrijven jarenlang designerdugs laten overvliegen vanuit India, dus laten we niet doen alsof het hier zo goed geregeld is.
Gepost door: Canyarion op 05-06-2026 08:05

"BAM is toch een hijskranenbedrijf?" 🤣🤭 laat de BAM dit maar niet horen, hihi

🌵
Eek2nd
Door Eek2nd (17010 reacties) op 06-06-2026 14:37

😼👞🧑🏻‍🦱🦀 ... " De Kat trapt de krullen van de Krab "
Bigds9fan
Door Bigds9fan (12504 reacties) op 06-06-2026 18:12
En het is niet erg als het bouwen niet afkomt.
[Begin]  |169|170|171|172|173|174|175(175)  [Eind]