Quote:
Korte dlc 
Gepost door: Vrodmaniac op 20-04-2023 13:57

Gepost door: Vrodmaniac op 20-04-2023 13:57
Als je alleen de Main Quest doet, dan wel, ja. Zelf doe ik ook de side quests en de andere stuff.
''The expansion is similar in length to The Frozen Wilds from the first game, with around an evening’s worth of main content and plenty of side content after that. There are also new weapons, resources, and other items to go after, which is for the best because through the main story alone you don’t see as much of LA as you’d perhaps expect.
There are also plenty of the love-it-or-hate-it open-world tasks to complete, like the cauldrons, ruins, and other explorable areas if you’re that way inclined.
LA, and the expansion in general, is absolutely stunning. While we didn’t quite see anything that required this expansion to only be on PlayStation 5 (except possibly for the incredible final boss), Horizon Forbidden West remains one of the most technically impressive video games yet made.
When it comes to facial animation and character modeling, very few can sail close to Guerrilla’s skill. While we won’t go into the detail of why it’s so evident in this expansion, the emotions that can be conveyed wordlessly using Guerrilla’s tech are essential to selling the game’s final beats.
Immersion breaking? Sure, but it’s optional and really helpful in those intense battles where ammo is at a premium.
Before the third game in the series comes out, you need to play Burning Shores. Not only because the expansion’s stat, Seyka, is likely to have a huge role in the future of Aloy’s journey, but because it’s a greatly enjoyable tour of LA with a cartoonishly camp villain at the helm.
Burning Shores’ knowing nods to the current world of tech egotists hell-bent on destroying the world are fun, but the strength in Burning Shores is the same strength at the heart of every Horizon game – a great performance by Ashly Burch, stunning visuals, and the never-ending thrill of taking down a skyscraper-sized robotic dinosaur.''
Review: Horizon Forbidden West: Burning Shores is a tease of the future of Horizon that shouldn’t be missed - Guerrilla’s open-world series sets the stage for a grand finale
📸posting pics and vids of games • ⚔️Soulsborne player • 🎮PlayStation • Nintendo • 🕷️ Marvel • VR Enthusiast • PSN: JelleBurg • Graag PM bij toevoeging!
Quote:
Lap tekst
Lap tekst
Het voelt gewoon aanzienlijk korter dan Frozen Wilds. Ook zijn er complete stukken van de kaart leeg gelaten. 3 tamme zij missies lossen dat niet op. Je betaalt 1/3de van de prijs van een volle game, maar t kost je slechts 1/10de om het uit te spelen. Teller op mn home screen ging letterlijk van 77h naar 83h
Alleen je sidekick vond ik persoonlijk vrij nutteloos, had geen toegevoegde waarde. |||Spoiler||| Ook op het einde willen ze dan nog een semi liefdesverhaal tussen aloy en die nieuwe erin pleuren. Ga toch weg, voelde zo nep en gemaakt dat ik wel blij was dat je een keuze hebt van opzouten met dit geneuzel. |||Spoiler|||
Nu nog wat collectibles doen en 2 specifieke combat trophies en dan zijn ze ook weer af. Vind het enorm jammer en dat doen meerdere spellen dat ze level/skillpoints cappen. Heb nog beste veel side quests en zaken open staan in de main game maar als ik toch er niks voor krijg heb ik geen incentive om de game helemaal te completen.
Wel een sidenote: ik heb aan ZD mogen meewerken, vroeg tijdens de development. Vliegende mounts stonden voor ZD al geplanned, dus grappig dat die nu pas in de game zitten. Één ding wat ik nog steeds heel erg jammer vind, is dat het oorspronkelijke concept van de game veel dichter bij Monster Hunter lag. Equipment moest je zelf craften door robots te killen. Maar dat dan in een singleplayer en open world setting. Erg jammer dat ze daar vanaf zijn gestapt en meer voor een generieke open world game zijn gegaan.
Quote:
...
Één ding wat ik nog steeds heel erg jammer vind, is dat het oorspronkelijke concept van de game veel dichter bij Monster Hunter lag. Equipment moest je zelf craften door robots te killen. Maar dat dan in een singleplayer en open world setting. Erg jammer dat ze daar vanaf zijn gestapt en meer voor een generieke open world game zijn gegaan.
Gepost door: Hottentotsgot op 24-04-2023 15:07
Één ding wat ik nog steeds heel erg jammer vind, is dat het oorspronkelijke concept van de game veel dichter bij Monster Hunter lag. Equipment moest je zelf craften door robots te killen. Maar dat dan in een singleplayer en open world setting. Erg jammer dat ze daar vanaf zijn gestapt en meer voor een generieke open world game zijn gegaan.
Gepost door: Hottentotsgot op 24-04-2023 15:07
In Horizon Forbidden West is het zeker niet zo diep als een Monster Hunter, maar de verbeteringen die je kunt doorvoeren in armor en wapens vind ik wel leuk dat je voor verschillende onderdelen moet jagen van de verschillende robots. Heb ik me stiekem misschien het meest mee vermaakt...
PSN: FreakyDreams
Quote:
Dat is het ding, bij Monster Hunter ben je echt genoodzaakt om telkens nieuwe gear te maken, nieuwe builds te maken etc, ander kom je gewoon niet verder. Bij FW heb ik een paar upgrades gedaan, maar zo veel effect had dat ook weer niet. Het is gewoon standaard stuff, zoals je in elke game ziet. Maar goed, MH is ook een hele specifieke doelgroep, ik begrijp wel waarom ze niet die richting zijn ingegaan.
[..]
In Horizon Forbidden West is het zeker niet zo diep als een Monster Hunter, maar de verbeteringen die je kunt doorvoeren in armor en wapens vind ik wel leuk dat je voor verschillende onderdelen moet jagen van de verschillende robots. Heb ik me stiekem misschien het meest mee vermaakt...
Gepost door: FreakyDreams op 24-04-2023 16:21
In Horizon Forbidden West is het zeker niet zo diep als een Monster Hunter, maar de verbeteringen die je kunt doorvoeren in armor en wapens vind ik wel leuk dat je voor verschillende onderdelen moet jagen van de verschillende robots. Heb ik me stiekem misschien het meest mee vermaakt...
Gepost door: FreakyDreams op 24-04-2023 16:21
Quote:
Ja, inderdaad. Alhoewel het van mij ook best nog wat meer impact mag hebben.
[..]
Dat is het ding, bij Monster Hunter ben je echt genoodzaakt om telkens nieuwe gear te maken, nieuwe builds te maken etc, ander kom je gewoon niet verder. Bij FW heb ik een paar upgrades gedaan, maar zo veel effect had dat ook weer niet. Het is gewoon standaard stuff, zoals je in elke game ziet. Maar goed, MH is ook een hele specifieke doelgroep, ik begrijp wel waarom ze niet die richting zijn ingegaan.
Gepost door: Hottentotsgot op 24-04-2023 16:32
Dat is het ding, bij Monster Hunter ben je echt genoodzaakt om telkens nieuwe gear te maken, nieuwe builds te maken etc, ander kom je gewoon niet verder. Bij FW heb ik een paar upgrades gedaan, maar zo veel effect had dat ook weer niet. Het is gewoon standaard stuff, zoals je in elke game ziet. Maar goed, MH is ook een hele specifieke doelgroep, ik begrijp wel waarom ze niet die richting zijn ingegaan.
Gepost door: Hottentotsgot op 24-04-2023 16:32
PSN: FreakyDreams
PSN: FreakyDreams
Quote:
Ik bedoel ook niet dat het per sé ingewikkelder moet worden, maar dat het upgraden ook meer impact heeft op je wapen of armor.
Gepost door: FreakyDreams op 25-04-2023 11:24
Gepost door: FreakyDreams op 25-04-2023 11:24
Dat mag wel ja, heb amper spul geupgrade. Misschien wat pouches voor een trophy. Maar zie niet de meerwaarde om te upgraden. Nu kon je de pouches ook weer verder upgraden maar niks mee gedaan. Ook dat je wel verder kunt levelen maar je krijgt er niks voor houd me tegen om alles af te ronden. Er is totaal geen incentive om iets te doen of je moet de wereld zo tof vinden om daar in rond te struinen, maar ik denk dan heb wel meer games nog op de backlog.
Quote:
Precies dit. Speertjes gooien voor explosies/damage, en boltcaster go brrrrrr. Meer heb ik niet gedaan, het heeft gewoon nauwelijks werkelijke diepgang. Vond ik erg jammer.
[..]
Dat mag wel ja, heb amper spul geupgrade. Misschien wat pouches voor een trophy. Maar zie niet de meerwaarde om te upgraden. Nu kon je de pouches ook weer verder upgraden maar niks mee gedaan. Ook dat je wel verder kunt levelen maar je krijgt er niks voor houd me tegen om alles af te ronden. Er is totaal geen incentive om iets te doen of je moet de wereld zo tof vinden om daar in rond te struinen, maar ik denk dan heb wel meer games nog op de backlog.
Gepost door: Ice-T op 25-04-2023 11:55
Dat mag wel ja, heb amper spul geupgrade. Misschien wat pouches voor een trophy. Maar zie niet de meerwaarde om te upgraden. Nu kon je de pouches ook weer verder upgraden maar niks mee gedaan. Ook dat je wel verder kunt levelen maar je krijgt er niks voor houd me tegen om alles af te ronden. Er is totaal geen incentive om iets te doen of je moet de wereld zo tof vinden om daar in rond te struinen, maar ik denk dan heb wel meer games nog op de backlog.
Gepost door: Ice-T op 25-04-2023 11:55
私の名前はタイスです
Helaas heeft patch 1.23 de bug waar ik tegenaanloop niet gefixt, ondanks dat dat volgens de release notes wel zou moeten. Hopelijk snel patch 1.24!
Mischien later nog eens een keertje proberen..
First you talk shit, then you wonder why there is violence in our eyes..
Quote:
Forbidden west halverwege uitgezet het kon mij absoluut niet pakken...
Mischien later nog eens een keertje proberen..
Gepost door: MisAnTroop op 04-05-2023 13:26
Mischien later nog eens een keertje proberen..
Gepost door: MisAnTroop op 04-05-2023 13:26
Ik vond het een saaie game, snap de hype niet.