Quote:
Bij mij ook! Gisteren ook een mail ontvangen. Nu alleen hopen dat ze het gewoon in een pakketdoos versturen en niet in een bubbelzak Hopelijk bij Xor ook 
Gepost door: MBMA op 15-08-2025 19:09

Gepost door: MBMA op 15-08-2025 19:09
.Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Where am I Playstation Showcase? 🤡
Ik probeer al twee dagen een pre-order te plaatsen voor een aantal games, maar ik loop telkens vast bij de checkout. Nadat ik mijn adresgegevens heb ingevuld en PostNL als verzendmethode heb geselecteerd, wil ik doorgaan naar de betaling, maar de knop werkt niet. Er verschijnt kort een laadcirkel en de verzendmethode knippert één keer, maar verder gebeurt er niets.
Contact opgenomen met klantenservice maar nog geen reactie.
Zijn er meer mensen die hier last van hebben?
Contact opgenomen met klantenservice maar nog geen reactie.
Zijn er meer mensen die hier last van hebben?
Quote:
Ik probeer al twee dagen een pre-order te plaatsen voor een aantal games, maar ik loop telkens vast bij de checkout. Nadat ik mijn adresgegevens heb ingevuld en PostNL als verzendmethode heb geselecteerd, wil ik doorgaan naar de betaling, maar de knop werkt niet. Er verschijnt kort een laadcirkel en de verzendmethode knippert één keer, maar verder gebeurt er niets.
Contact opgenomen met klantenservice maar nog geen reactie.
Zijn er meer mensen die hier last van hebben?
Gepost door: Plipo op 22-08-2025 09:06
Contact opgenomen met klantenservice maar nog geen reactie.
Zijn er meer mensen die hier last van hebben?
Gepost door: Plipo op 22-08-2025 09:06
Gebruik je een VPN of adblocker?
Bedankt voor het meedenken. Ik heb het probleem echter al getest in drie verschillende browsers (Firefox, Chrome en Safari), ben uitgelogd, heb cookies verwijderd, maar het blijft zich voordoen.
Mijn conclusie was daarom dat het waarschijnlijk om een technisch probleem aan de kant van Coolshop gaat. Daarom was ik benieuwd of anderen hier ook tegenaan lopen.
*edit*
Nou, het is inmiddels gelukt. Ik ben momenteel op vakantie net over de grens in Duitsland, dus ik heb eens een VPN aangezet met een Nederlandse locatie. En wat denk je? Ik kon direct zonder problemen bestellen.
Blijkbaar blokkeren ze verkeer vanuit Duitsland op hun Nederlandse website zodra je de transactie wilt afronden. Dat lijkt me niet helemaal toegestaan volgens de EU Geo-blocking Regulation. Maar goed…
Worden pre orders op de dag zelf gekeerd ?
MARIO *Nintendo Switch Friend code: 5017-8965-3208 *PSN: mark1541
Doorgaans niet. Ze verzenden de pre-orders wel voor de release date maar de levertijd is vaak te lang.

