Volg ons op Bluesky Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS

Laatste hardware-aankoop

[Begin]  |371|372|373|374|375|376|377 (377) [Eind]
Bigdaddysoldier
Door Bigdaddysoldier (5059 reacties) op 30-05-2026 19:32


KOENIC KSF400M Statiefventilator Zilver

Gekocht bij de Mediamarkt voor € 64,99

https://psnprofiles.com/BigDaddySoldier - PSN: BigDaddySoldier
OneDay
Door OneDay (4206 reacties) op 30-05-2026 21:25
Quote:
[..]

518,-
Gepost door: -marco- op 30-05-2026 19:20

Oké, ik kan mezelf nog niet helemaal overtuigen helaas haha. Vind ze nog net ff te duur. Iig mooie aankoop! Ga je vast geen spijt van krijgen

-marco-
Door -marco- (1525 reacties) op 30-05-2026 21:37
Quote:
[..]

Oké, ik kan mezelf nog niet helemaal overtuigen helaas haha. Vind ze nog net ff te duur. Iig mooie aankoop! Ga je vast geen spijt van krijgen
Gepost door: OneDay op 30-05-2026 21:25

Heb ook echt lang getwijfeld hoor. Wilde altijd al de pro Max, maar was ook bang voor een nieuwe aankondiging, dus nu was een mooi moment .
UltraTiger
Door UltraTiger (85968 reacties) op 31-05-2026 06:38


🇺🇦 💙💛
Budgetpaardje
Door Budgetpaardje (33992 reacties) op 31-05-2026 13:07
Echt een controller naar m'n hart, maar waarom moet dat enorme 007 logo er nou weer op? Had daar een vizier van gemaakt of iets anders, of helemaal weggelaten.

🐴
Mhzero
Door Mhzero (1226 reacties) op 31-05-2026 13:43
Quote:
Echt een controller naar m'n hart, maar waarom moet dat enorme 007 logo er nou weer op? Had daar een vizier van gemaakt of iets anders, of helemaal weggelaten.
Gepost door: Budgetpaardje op 31-05-2026 13:07
Had die het liefst helemaal in het goud gehad. Gouden knoppen, gouden faceplate.
UltraTiger
Door UltraTiger (85968 reacties) op 31-05-2026 14:04
Ja, zoals die Wii controller.

🇺🇦 💙💛
Budgetpaardje
Door Budgetpaardje (33992 reacties) op 31-05-2026 14:35
Ik vind deze ook altijd mooi. Wat subtieler voor een ordinaire controller.

🐴
[Begin]  |371|372|373|374|375|376|377 (377) [Eind]