Quote:
Op dat front is het wel iets dynamischer, maar voornamelijk iets dat je zelf creëert. Bij spellen als Skyrim, Fallout 4 en The Witcher 3 zie ik het dynamische meer als de hoeveelheid travelers en de variatie daarin, random events, hoe bepaalde steden met je omgaan als gevolg van jouw acties enzo. [..]
Ik kan me dit wel voorstellen ja. Wel opvallend dat juist anderen Breath of the Wild roemen om de dynamische wereld waar alles in kan gebeuren (door de physics)..
Gepost door: Doobieters op 22-11-2017 14:13
Ik kan me dit wel voorstellen ja. Wel opvallend dat juist anderen Breath of the Wild roemen om de dynamische wereld waar alles in kan gebeuren (door de physics)..
Gepost door: Doobieters op 22-11-2017 14:13
Wat dat betreft is de wereld van Breath of the Wild mij te leeg en voorspelbaar waarschijnlijk. Dat ik een boom kan omhakken, tijd stil kan zetten en er zoveel energie in kan timmeren dat ik mijzelf een kilometer verder kan lanceren, was natuurlijk supertof
Quote:
Dat dacht ik ook, maar toen ik het begon te spelen werd mij het tegendeel bewezen. Ik ben geen fan van Ass Creed torens omdat deze alle points of interest tevoorschijn halen op je map. Gelukkig werkten de torens in Breath of the Wild niet zo, wat ook het dynamiek van torens veranderde. Deze functioneerden werkelijk als vantage points, in plaats van collectable icoon activatie punten.[..]Op zich een goed punt eigenlijk
Gepost door: Blauwehaan op 22-11-2017 12:57
Gepost door: Blauwehaan op 22-11-2017 12:57
Story was best kut, maar gelukkig was er zo weinig van te vinden. In tegendeel tot Persona 5 die juist extreem story-heavy is, maar door kleuters geschreven lijkt te zijn en ook nog alle kleine elementen van het verhaal twintigmaal op een slakkengangetje durft te herhalen. Het was alsof de game te bang was dat de speler het teleurstellende en simpele verhaal niet zou kunnen volgen. Je zit maar continu af te wachten tot de karakters voor de hand liggende logische beredeneringen weten te maken (terwijl ze in het openbaar over hun taferelen schreeuwen).
EDIT: Weet je wat, laat me dat toch maar voor de zekerheid uit halen.
EDIT 2: Beetje te negatief. Meeste Persona en SMT spellen gespeeld, maar Persona 5 irriteerde me voor een of ander reden. Het heeft zeker ook zijn positieve kwaliteiten.
Ik zou in dit geval kiezen voor "Fallout 4: GOTY"
PSN/Steam: jeroendewaal
Beste games eerder uitgekomen: The Last of Us, Witcher 3
Ben verder een groot Final Fantasy fan, maar FF15 storywise viel enorm tegen. Niet de story an sich, maar de manier waarop de story verteld wordt. Veel plotholes en allerlei gaten die je op moet vullen met DLC of andere producten. Heel zonde dat de gebruikers experience niet op #1 stond, maar de marketing en sales. Je kunt DLC op een betere manier inzetten. Gameplay was wel vermakelijk. Ben stiekem benieuwd naar de multiplayer DLC.
Verder heb ik Nioh nog klaarliggen om te spelen en staan oa Persona 5, Nier Automata en Yakuza 0 nog op de 2017 shopping list
Wat betreft oudere games die ik pas dit jaar gespeeld heb, is het een zeer moeilijke keuze tussen XCOM: Enemy Unknown/Within en Wolfenstein: The New Order. Uiteindelijk kies ik toch voor The New Order. Het is echt een verrassend goede game. Ik verwachtte meer een standaard FPS, maar zelfs het verhaal was interessant en goed uitgevoerd.
Quote:
Jackbox Party Pack 4
Al die open wereld games zijn wel geinig, maar halen het niet bij de pure fun van een potje Fibbage met vrienden.
Gepost door: Niels op 22-11-2017 11:23
Al die open wereld games zijn wel geinig, maar halen het niet bij de pure fun van een potje Fibbage met vrienden.
Gepost door: Niels op 22-11-2017 11:23
Tweede plaats is overigens Jackbox Party Pack 3.
Derde en vierde Jackbox 1 en 2 die dit jaar pas op de Switch zijn verschenen.
Grootste teleurstelling dit jaar lijkt Hidden Agenda te zijn. Van de Until Dawn studio had ik toch een beetje beter verwacht dan wat ik ervan lees. Ga hem alsnog wel zelf oppikken om eigenhandig te oordelen.
Zou eigenlijk Bomberman R zeggen, maar die is door consistente upgrades best OK geworden. Mass Effect Andromeda had ik sowieso geen hoge verwachtingen van, dus die stelde ook niet teleur toen ik die bij een vriend zag.
Geef donuts. NNID/PSN/Steam/Epic: Samael_blackwing 3DS FC: 0619-4334-6746 Switch FC: SW-2963-2293-4414
Quote:
[..]
Dat dacht ik ook, maar toen ik het begon te spelen werd mij het tegendeel bewezen. Ik ben geen fan van Ass Creed torens omdat deze alle points of interest tevoorschijn halen op je map. Gelukkig werkten de torens in Breath of the Wild niet zo, wat ook het dynamiek van torens veranderde. Deze functioneerden werkelijk als vantage points, in plaats van collectable icoon activatie punten.
Gepost door: TheMayMaysJack op 22-11-2017 14:42
Dat dacht ik ook, maar toen ik het begon te spelen werd mij het tegendeel bewezen. Ik ben geen fan van Ass Creed torens omdat deze alle points of interest tevoorschijn halen op je map. Gelukkig werkten de torens in Breath of the Wild niet zo, wat ook het dynamiek van torens veranderde. Deze functioneerden werkelijk als vantage points, in plaats van collectable icoon activatie punten.
Gepost door: TheMayMaysJack op 22-11-2017 14:42
Als je de hud weghaalt in Creed heb je toch hetzelfde idee? Ik vond de towers in Zelda dan weer tegenvallen. En dat gedoe met die verrekijker op zoek gaan naar die tempels behoorlijk irritant.
Quote:
Story was best kut, maar gelukkig was er zo weinig van te vinden. In tegendeel tot Persona 5 die juist extreem story-heavy is, maar door kleuters geschreven lijkt te zijn en ook nog alle kleine elementen van het verhaal twintigmaal op een slakkengangetje durft te herhalen. Het was alsof de game te bang was dat de speler het teleurstellende en simpele verhaal niet zou kunnen volgen. Je zit maar continu af te wachten tot de karakters voor de hand liggende logische beredeneringen weten te maken (terwijl ze in het openbaar over hun taferelen schreeuwen).
Wow. Ik vond de story van Persona juist geweldig en absoluut niet simpel. Het gaat daar ook om de dialogen en de character building en die is fantastisch.
Quote:
Wat dat betreft is de wereld van Breath of the Wild mij te leeg en voorspelbaar waarschijnlijk.
En als je dan al eindelijk een nieuwe enemy tegenkomt is het gewoon dezelfde van een stuk daarvoor met een andere kleur.
In de indie hoek wel ik graag Little Nightmares prijzen. De Inside van 2017, al zie ik de buzz niet zo. Onterecht!
Oh, en Yakuza 0!!
Grootste verrassing was mario rabbids. Heb me daar zeer goed mee vermaakt
Moet je een kusje?
Looking for sailors, but my search will come to an end with the release of Shenmue 3!!
Quote:
Wat bazel je nou? Pre patch was deze game fantastisch. Mijn gezicht is nog moe van het lachen en ik gniffel als ik er aan denk.
Mass Effect Andromeda had ik sowieso geen hoge verwachtingen van, dus die stelde ook niet teleur toen ik die bij een vriend zag.
Gepost door: Niels op 22-11-2017 16:17
Gepost door: Niels op 22-11-2017 16:17
Twitch.tv/DagDoesStuff 👑🐊
Natuurlijk nog niet gespeeld maar qua gespeelde game Cuphead.
Daarnaast is en blijft Kingdom Hearts 1.5 + 2.5 HD REMIX geniaal.
Nintendo Switch: SW-1572-4309-9022