Moet zeggen dat de Gameplay van deze maand weer erg lekker is. Gewoon een rechttoe rechtaan magazine met veel recensies en ook nog eens prima vormgegeven. Verder hopeloos verouderd qua indeling en genres op cover... Maar goed.
Quote:
Moet zeggen dat de Gameplay van deze maand weer erg lekker is. Gewoon een rechttoe rechtaan magazine met veel recensies en ook nog eens prima vormgegeven. Verder hopeloos verouderd qua indeling en genres op cover... Maar goed.
Gepost door: Deezers op 26-05-2026 13:14
Gepost door: Deezers op 26-05-2026 13:14
ja de cover voelt idd een beetje 2004 qua vormgeving. Maar daardoor ook wel weer vertrouwd ofzo.
Gameplay komt bij mij ook erg laat binnen altijd pas een dag of 4/5 data die in de winkel ligt. Moet die van deze maand ook nog krijgen vermoed dat die op de mat ligt als ik terug kom van werk.
Quote:
Ja dat is wel altijd een klein nadeeltje. Hij ligt hier eerder in de winkels dan dat ik hem thuis heb.. maar goed, uiteindelijk is de prijs als abonnee ook iets lager.Gameplay komt bij mij ook erg laat binnen altijd pas een dag of 4/5 data die in de winkel ligt. Moet die van deze maand ook nog krijgen vermoed dat die op de mat ligt als ik terug kom van werk.
Gepost door: Fpsbig op 27-05-2026 11:02
Gepost door: Fpsbig op 27-05-2026 11:02
Ik kom überhaupt amper in winkels waar ze magazines verkopen, dus geen enkel probleem dat blad wat later op de deurmat valt. Altijd weer een klein feestje als het nieuwe nummer wordt bezorgd
Ik kreeg net een mailtje van Retrogamer. Blijkbaar vallen zij ook onder de nieuwe importheffingen wat betekent dat je voor je abo 5 euro meer gaat betalen per issue. 3 euro importheffing en 2 euro handling fee.
Dan kan ik m net zo goed gewoon in de winkel gaan halen.
Dan kan ik m net zo goed gewoon in de winkel gaan halen.

