Quote:
s[..]
“Ongekende besparingen”
Vrij karige besparingen, eerlijk gezegd.
Gepost door: Yi-Long op 13-05-2026 15:34
“Ongekende besparingen”
Vrij karige besparingen, eerlijk gezegd.
Gepost door: Yi-Long op 13-05-2026 15:34
Ik vind het behoorlijk tegenvallen.
If it bleeds, we can kill it.
Yeah, same. Niet dat ik geen backlog heb, dus op zich heeft het geen haast, maar toch, er is ook nog een waslijst aan games die je dan hoopt voor een leuk prijsje aan te kunnen schaffen.
Quote:
[..]
“Ongekende besparingen”
Vrij karige besparingen, eerlijk gezegd.
Gepost door: Yi-Long op 13-05-2026 15:34
“Ongekende besparingen”
Vrij karige besparingen, eerlijk gezegd.
Gepost door: Yi-Long op 13-05-2026 15:34
eehm.. Denk dat jij ze gewoon verkeerd hebt begrepen. Ze bedoelen natuurlijk ongekend tegenvallende besparingen.
Ja
In de HK Playstation Store wel wat okay aanbiedingen, zoals Ace Combat 7 voor zo’n 40hk$, dus ongeveer 4,40. Devil May Cry 5 (ps5) voor zo’n 8 euro ook niet verkeerd.
Quote:
[..]
“Ongekende besparingen”
Vrij karige besparingen, eerlijk gezegd.
Gepost door: Yi-Long op 13-05-2026 15:34
“Ongekende besparingen”
Vrij karige besparingen, eerlijk gezegd.
Gepost door: Yi-Long op 13-05-2026 15:34
Zo laag dat ze ongekend zijn 😂
Steam: 75111730 | Switch: SW-7833-8860-8693 | Youtube.com/JosPlays | https://www.exophase.com/user/JosPlays/
Quote:
In de HK Playstation Store wel wat okay aanbiedingen, zoals Ace Combat 7 voor zo’n 40hk$, dus ongeveer 4,40. Devil May Cry 5 (ps5) voor zo’n 8 euro ook niet verkeerd.
Gepost door: Yi-Long op 14-05-2026 16:53
Gepost door: Yi-Long op 14-05-2026 16:53
Devil May Cry is nog goedkoper zelfs nu..
Am i living deeply, or just barely skimming...
Quote:
[..]
Devil May Cry is nog goedkoper zelfs nu..
Gepost door: MisAnTroop op 14-05-2026 18:04
Devil May Cry is nog goedkoper zelfs nu..
Gepost door: MisAnTroop op 14-05-2026 18:04
Bij mij 77hkd voor de PS5 versie, en de PS4 versie is wel cheaper.
Zelf niet echt interesse in btw. Als ik hem fysiek voor 10 euro tegenkom dan zou ik hem wel meenemen, want dan kan ik het proberen en als ik het dan niet leuk vind dan geef ik het weg aan een neefje of whatever, maar bij digitaal ben ik iets kieskeuriger.
Ace Combat 7 is wél tempting, MAAR, het lijkt erop dat de versie in de HK Store geen Engelse subs heeft, dus tja, dan houdt het op.
Is het de moeite waard om 007 First Light nu te pre-orderen/bestellen? Of denken jullie dat er binnenkort kortingen zal zijn?
EDIT: Ik heb t besteld
EDIT: Ik heb t besteld
Quote:
State of play: 2 juni!!
Gepost door: Mr_style op 20-05-2026 15:14
Gepost door: Mr_style op 20-05-2026 15:14
Quote:
Dus ik gok 20 minuten over Wolverine en dan multi-platform games trailers in de loop van de stream tonen.State of Play returns Tuesday, June 2 with more than 60 minutes of updates, announcements, and gameplay reveals from top studios around the world.
To kick things off, you’ll get a closer look at Marvel’s Wolverine. Insomniac Games will share more from its upcoming third-person action-adventure game showing off Logan’s brutal and relentless combat along with some new details. This all-new take on the comic book legend launches on PS5 September 15.
Watch the State of Play broadcast live Tuesday, June 2 at 2:00pm PT / 5:00pm ET / 11:00pm CEST | June 3 at 6:00am JST on YouTube and Twitch. The broadcast will be in English, with Japanese subtitles also available. We hope to see you then!
To kick things off, you’ll get a closer look at Marvel’s Wolverine. Insomniac Games will share more from its upcoming third-person action-adventure game showing off Logan’s brutal and relentless combat along with some new details. This all-new take on the comic book legend launches on PS5 September 15.
Watch the State of Play broadcast live Tuesday, June 2 at 2:00pm PT / 5:00pm ET / 11:00pm CEST | June 3 at 6:00am JST on YouTube and Twitch. The broadcast will be in English, with Japanese subtitles also available. We hope to see you then!
Wanneer komt de Playstation Showcase? Ik wil al een aankondiging van de PS6 en de PS(6) handheld zien

Edit:
Hopelijk kondigt Microsoft tijdens de SoP ook een releasedatum van Forza Horizon 6 voor de PS5 aan
.Maar gezien dit de SoP is, is het "Verwachtingen heel laag zetten en teleurstellingen hoog houden". Want bijna iedere keer zijn mensen negatief over de SoP als er zo'n SoP stream is geweest
.Where am I Playstation Showcase? 🤡
Quote:
@Paardje: Forza Horizon 6 multiplayer achievement estimated to take 1,000 hours to unlock
Gepost door: UltraTiger op 20-05-2026 16:16
Gepost door: UltraTiger op 20-05-2026 16:16
Laat maar, heb al geen interesse meer in FH6.
|||Spoiler||| Grapje. Shadowdrop let's goooo! |||Spoiler|||
Ik hoop ook wat van de God of War remake te zien, alhoewel het daar misschien nog wat te vroeg voor is.
🐴
Ik ben blij dat ik er nog geen extra moeite in heb gestoken. 😅 Als het nou honderd uur ofzo was zou ik misschien wel even rushen. Zoals met Marathon (200 uur).
Nu doe ik er waarschijnlijk gewoon rustig een paar jaar over, iedere week een paar uurtjes.
Nu doe ik er waarschijnlijk gewoon rustig een paar jaar over, iedere week een paar uurtjes.
🇺🇦 💙💛
🤭
De berekening is gebaseerd op spec racing. Ik denk dat je veel sneller levelt in The Eliminator. Plus, bij racen heb je veel meer te maken met laadschermen, resultaten elke paar minuten. In Eliminator duren de potjes veel langer (als je niet wordt geëlimineerd 😛). Ik vind dat veel prettiger.
De berekening is gebaseerd op spec racing. Ik denk dat je veel sneller levelt in The Eliminator. Plus, bij racen heb je veel meer te maken met laadschermen, resultaten elke paar minuten. In Eliminator duren de potjes veel langer (als je niet wordt geëlimineerd 😛). Ik vind dat veel prettiger.
🇺🇦 💙💛


