PS4: misterdoa / Xbox One X: MisterDOA / Switch SW-0729-6111-8417
Bol.com blijft voor mij persoonlijk een prima en sympathiek bedrijf, nooit problemen gehad met leveringen of wat dan ook. Soms doe ik ook wel eens mee met acties via Twitter of Facebook, en heb 2x al een prijs in ontvangst mogen nemen. The Matrix op bluray en dvd, en een Queen pakket met shirt en mok.
Veel plezier met de bundel Kowichi!
Xbox Series X: Glaspeer6612
Quote:
Vandaag is dan eindelijk de dag dat PostNL met het lang verwachte pakket voor mijn deur stond. Hierbij wil ik Bol.com en Budgetgaming nogmaals bedanken voor de toffe prijs en nog ff een shout out naar Yørn die Bol heeft gestalkt voor mij.
Als extraatje heeft Bol er ook nog een game bij gedaan met een persoonlijk briefje voor het lange wachten!!
(Image)
(Image)
Gepost door: Kowichi op 22-10-2016 15:15
Als extraatje heeft Bol er ook nog een game bij gedaan met een persoonlijk briefje voor het lange wachten!!
(Image)
(Image)
Gepost door: Kowichi op 22-10-2016 15:15
Ik zou een briefje terug schrijven met: 'bedankt, de review komt volgende week' en dan twee maanden wachten, weten ze hoe dat voelt
- Run the world
Quote:
[..]
Ik zou een briefje terug schrijven met: 'bedankt, de review komt volgende week' en dan twee maanden wachten, weten ze hoe dat voelt
Gepost door: Jopvdsteen op 22-10-2016 18:35
Ik zou een briefje terug schrijven met: 'bedankt, de review komt volgende week' en dan twee maanden wachten, weten ze hoe dat voelt
Gepost door: Jopvdsteen op 22-10-2016 18:35
Snap het punt niet zo. Natuurlijk wil je zo snel mogelijk je (toffe) prijs in ontvangst nemen. Uiteindelijk twee weekjes moeten wachten. Dat valt toch wel mee? Lijkt mij dat betalende orders even voor gaan...
Hi
Quote:
[..]
Snap het punt niet zo. Natuurlijk wil je zo snel mogelijk je (toffe) prijs in ontvangst nemen. Uiteindelijk twee weekjes moeten wachten. Dat valt toch wel mee? Lijkt mij dat betalende orders even voor gaan...
Gepost door: Xerxes op 22-10-2016 20:10
Snap het punt niet zo. Natuurlijk wil je zo snel mogelijk je (toffe) prijs in ontvangst nemen. Uiteindelijk twee weekjes moeten wachten. Dat valt toch wel mee? Lijkt mij dat betalende orders even voor gaan...
Gepost door: Xerxes op 22-10-2016 20:10
Lijkt mij dat als je een prijs belooft dat je deze dan gewoon op release levert. Op betalende klanten wachten onzin. De voorraad van bol was zelfs al een keer uitverkocht geraakt maar kwam terug op voorraad door (o.a. een van mij) retouren. Als ze daar op hebben gewacht is dat nog al een risico. Ze hadden gewoon direct een exemplaar uit eigen voorraad moeten sturen toen bleek dat het Microsoft exemplaar vertraging had (of wat hun bullshit excuus ook was).
Het enige dat nodig was was één persoon die een zending aanmaakt en het te betalen bedrag op 0 zet. Maar ja, bureaucratie...
Valar Morghulis | Xbox, PS: Bloodyvampie | NNID: Bl0odyvampie
Quote:
[..]
Snap het punt niet zo. Natuurlijk wil je zo snel mogelijk je (toffe) prijs in ontvangst nemen. Uiteindelijk twee weekjes moeten wachten. Dat valt toch wel mee? Lijkt mij dat betalende orders even voor gaan...
Gepost door: Xerxes op 22-10-2016 20:10
Snap het punt niet zo. Natuurlijk wil je zo snel mogelijk je (toffe) prijs in ontvangst nemen. Uiteindelijk twee weekjes moeten wachten. Dat valt toch wel mee? Lijkt mij dat betalende orders even voor gaan...
Gepost door: Xerxes op 22-10-2016 20:10
Het wachten op zich ben ik met je eens (iets met gegeven paard in de bek kijken) maar als ze beloftes niet nakomen (op release leveren) en daar dan ook nog eens slecht over communiceren snap ik wel dat er frustratie is.
- Run the world
''May the Father of Understanding guide us''
maare ben niet anders gewend van bol.com , die geven vaker xtra's weg
Valar Morghulis | Xbox, PS: Bloodyvampie | NNID: Bl0odyvampie
Quote:
Omg, zonde! Misschien zijn ze aan het bezuinigen...
PS Vita Verzamelaar. Ennuh: can't touch this du dududu dudu dudu cant tough this. Geen idee voor een leuk signature...
Dit doen ze wel vaker hoor.
Heb ook een aantal keren een CE zonder verzenddoos gehad.
Heb oa de Prestige Edition van Dark Souls 3 zonder verzenddoos ontvangen. Dan hou je je hart toch wel vast. Dat ding kost €400... en je weet dat er geen extra exemplaren zijn.
Gelukkig waren er nauwelijks beschadigingen aan de doos.
Quote:
Pfff dat ding ziet er niet uit, terugsturen maar en hopen dat er nog ergens een goed exemplaar ligt.
Gepost door: Groenteboer op 29-10-2016 14:50
Gepost door: Groenteboer op 29-10-2016 14:50
Ik hou hem nog even vast want maandag kan er een afdeling met meer mogelijkheden aan mijn "case" werken. Ik ben benieuwd waar ze dan mee gaan komen. Nu retourneren verandert dan verder niks en dan gaan ze gewoon door met deze gefaalde praktijken.
Ik heb hem gelijk bij Game Mania besteld dus hopelijk hebben zij hem nog. Dan maar een tientje meer.
Quote:
Heeft weinig met bezuinigen te maken.
Dit doen ze wel vaker hoor.
Heb ook een aantal keren een CE zonder verzenddoos gehad.
Heb oa de Prestige Edition van Dark Souls 3 zonder verzenddoos ontvangen. Dan hou je je hart toch wel vast. Dat ding kost €400... en je weet dat er geen extra exemplaren zijn.
Gelukkig waren er nauwelijks beschadigingen aan de doos.
Gepost door: EPMD op 29-10-2016 14:54
Dit doen ze wel vaker hoor.
Heb ook een aantal keren een CE zonder verzenddoos gehad.
Heb oa de Prestige Edition van Dark Souls 3 zonder verzenddoos ontvangen. Dan hou je je hart toch wel vast. Dat ding kost €400... en je weet dat er geen extra exemplaren zijn.
Gelukkig waren er nauwelijks beschadigingen aan de doos.
Gepost door: EPMD op 29-10-2016 14:54
Ik heb die klantenservice ook gezegd dat er daar structureel iets mis gaat met grote, dure edities. Heb het dus zelf met de Juggernogg Edition gehad en ook het Dark Souls 3 verhaal had ik meegekregen. Ik snap überhaupt niet waarom ze deze artikelen uit hun oorspronkelijke doos halen. De leverancier stuurt deze echt niet zo op naar hen dus waarom gebruik je die doos ook niet weer om het gewoon te versturen naar de eindklant?
Valar Morghulis | Xbox, PS: Bloodyvampie | NNID: Bl0odyvampie
moet er wel bij zeggen dat ik af en toe peoducten retour moet sturen als deze beschadigd zijn. kaar gelukkig nooit zo gek als bovenstaande fotos.
wat ik wel altijd doe is even boos opbellen dat er iets beschadigd is zodat er een klacht ongedient kan worden en het magezijn er eindelijk eens op gaat lwtten om iets meer verpakkings matriaal te gebruiken
Logistiek probleem wat ik met prestige edition mee maakte is kennelijk niet op te lossen anno 2016. Top service van bol.com.
nieuwe poging
Voor de meeste speciale edities wijk ik daarom af van Bol, maar soms zijn er geen (goede) alternatieven. Het ergste is nog wel dat de originele omdoos, de doos waarmee hij aan Bol geleverd wordt door de fabrikant/ distributeur, er eerst afgehaald moet worden om vervolgens de doos van de CE te verkrachten in het magazijn met huge stickers en later de postbezorger z'n steentje bij te laten dragen aan de verminking. En dan krijg je het eeuwige standaard antwoord: "u kan de game* retour sturen en dan sturen we een nieuwe"... Maar dan verstuur je hem weer zonder doos, doos!
* Er werd in mijn gesprekken met Bol ook altijd gerefereerd aan 'games' ipv Special Editions oid. Ook dit is een duidelijk teken dat ze het niet doorhebben wat ze precies doen.
"A winner is you"
Quote:
Ah nee hè! Ik moet de mijne nog ophalen, maar dit belooft weinig goeds. Bol doet hier helemaal niets aan, ze willen maar niet begrijpen dat de doos van zo'n editie ook waardevol is voor een verzamelaar. Ik heb een keer na lang aandringen iemand te spreken gekregen die wat meer verstand van games had om de zaak voor te leggen, maar zonder succes. Ik vertelde die jongen dat ik niet bel voor een tegoedbon, maar dat ik m'n dure CEs niet beschadigd binnen wil krijgen en dat de doos voor mij erg belangrijk is ivm de art en volledigheid, zijn respons was: "wij gaan ervan uit dat u de game* koopt voor eigen gebruik, niet om door te verkopen". Ze willen het niet snappen met andere woorden en na dat gesprek kreeg ik het idee dat ze het zelfs bewust deden.
Voor de meeste speciale edities wijk ik daarom af van Bol, maar soms zijn er geen (goede) alternatieven. Het ergste is nog wel dat de originele omdoos, de doos waarmee hij aan Bol geleverd wordt door de fabrikant/ distributeur, er eerst afgehaald moet worden om vervolgens de doos van de CE te verkrachten in het magazijn met huge stickers en later de postbezorger z'n steentje bij te laten dragen aan de verminking. En dan krijg je het eeuwige standaard antwoord: "u kan de game* retour sturen en dan sturen we een nieuwe"... Maar dan verstuur je hem weer zonder doos, doos!
* Er werd in mijn gesprekken met Bol ook altijd gerefereerd aan 'games' ipv Special Editions oid. Ook dit is een duidelijk teken dat ze het niet doorhebben wat ze precies doen.
Gepost door: GinneSchrik op 29-10-2016 16:19
Voor de meeste speciale edities wijk ik daarom af van Bol, maar soms zijn er geen (goede) alternatieven. Het ergste is nog wel dat de originele omdoos, de doos waarmee hij aan Bol geleverd wordt door de fabrikant/ distributeur, er eerst afgehaald moet worden om vervolgens de doos van de CE te verkrachten in het magazijn met huge stickers en later de postbezorger z'n steentje bij te laten dragen aan de verminking. En dan krijg je het eeuwige standaard antwoord: "u kan de game* retour sturen en dan sturen we een nieuwe"... Maar dan verstuur je hem weer zonder doos, doos!
* Er werd in mijn gesprekken met Bol ook altijd gerefereerd aan 'games' ipv Special Editions oid. Ook dit is een duidelijk teken dat ze het niet doorhebben wat ze precies doen.
Gepost door: GinneSchrik op 29-10-2016 16:19
De mensen (meestal wat oudere vrouwtjes) die bij BOL werken die hebben echt 0,0 verstand van games. Ik haat het als ze een CE maar een spelletje noemen. Alsof ze tegen hun zoontje van 10 praten. Agwwwwww verschikkelijk.
Het doet me gewoon pijn om deze beschadigde CE's te zien. Ik heb deze CE van Titanfall 2 overgeslagen maar ik zou flink balen als ik dit zo zou ontvangen. Succes met het omruilen en ik hoop dat jullie een onbeschadigde CE krijgen.