Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS

bol.com [Algemeen Topic]

[Begin]  |222|223|224|225|226|227|228(302)  [Eind]
Kimbolie12
Door Kimbolie12 (2395 reacties) op 18-01-2017 08:59
Quote:
[..]

Er staat. Zodra wij uw product hebben ontvangen versturen wij een vervangend product naar u toe.
Gepost door: Hasantje op 18-01-2017 07:15

Dat zal er vast wel staan, maar je moet gewoon even bellen en de situatie in een geïrriteerde toon uitleggen. Ik bel ze altijd als er iets mis is en kreeg gewoon de producten gelijk opgestuurd, soms hoefde ik het product niet eens retour te sturen.
Ik heb maar 1x gehad dat ze echt eerst een retour wilden (door een fout van die klantenservice medewerker, hij kon het niet meer terugdraaien helaas), maar toen alsnog een €2,50 kadobon gekregen voor het ongemak

Door ATM7 (3394 reacties) op 18-01-2017 09:50
Quote:
[..]
Iemand genaamd Hasantje boos laten doen bij de klantenservice? Speel je alleen maar Wilders mee in de kaart.

Maar om ontopic te blijven en dit probleem van Hasantje te verhelpen. Volgens mij is het nog niet gezegd. Zo wel zeg ik het gewoon nog een keer: Kies gewoon voor achteraf betalen.

|||Spoiler||| En ik weet niet waar je in de buurt woont maar anders wil ik er wel eentje via digitale acceptgiro kopen |||Spoiler|||.
Gepost door: Dagmar op 18-01-2017 07:27

Dagmar je kan de optie ACHTER AF BETALEN NIET SELECTEREN misschien zo duidelijk hahah. Ik woon in Vaassen. En ja inderdaad wil mensen niet aanzetten om op de PVV te stemmen.

Quote:
[..]

Dat zal er vast wel staan, maar je moet gewoon even bellen en de situatie in een geïrriteerde toon uitleggen. Ik bel ze altijd als er iets mis is en kreeg gewoon de producten gelijk opgestuurd, soms hoefde ik het product niet eens retour te sturen.
Ik heb maar 1x gehad dat ze echt eerst een retour wilden (door een fout van die klantenservice medewerker, hij kon het niet meer terugdraaien helaas), maar toen alsnog een €2,50 kadobon gekregen voor het ongemak


Gepost door: Kimbolie12 op 18-01-2017 08:59

Wil niet arrogant overkomen ofzo maar die €2,50,- kan mij worst wezen. Wil gewoon den goed product

Update: Ik heb De live chat gesproken ze hebben nog genoeg op voorraad. Bedankt iedereen voor de tips en informatie!
Daniel
Door Daniel (2372 reacties) op 18-01-2017 15:42
Dubbel posten is niet toegestaan Hasantje

Edit: gefixt
Hi
Bloodyvampie
Door Bloodyvampie (1647 reacties) op 31-01-2017 15:09
Mailtje van bol.com dat ik me geen zorgen hoef te maken om de Limited Edition van Zelda. Dat deze gewoon uitgeleverd gaat worden.

Had eerlijk gezegd niet het idee dat ik me zorgen moest maken aangezien ze zelf van de week via Twitter melden dat ze nog 100 stuks hebben liggen!!!

Ik maak me meer zorgen dat hij, net zoals zoveel andere CE's, weer beschadigd binnen gaat komen. Daarom maar een back-up staan bij Nedgame.
Valar Morghulis | Xbox, PS: Bloodyvampie | NNID: Bl0odyvampie
Swizard
Door Swizard (891 reacties) op 31-01-2017 16:59
Quote:
Mailtje van bol.com dat ik me geen zorgen hoef te maken om de Limited Edition van Zelda. Dat deze gewoon uitgeleverd gaat worden.

Had eerlijk gezegd niet het idee dat ik me zorgen moest maken aangezien ze zelf van de week via Twitter melden dat ze nog 100 stuks hebben liggen!!!

Ik maak me meer zorgen dat hij, net zoals zoveel andere CE's, weer beschadigd binnen gaat komen. Daarom maar een back-up staan bij Nedgame.
Gepost door: Bloodyvampie op 31-01-2017 15:09
Nou is nedgame nou ook niet altijd even netjes
Smocho
Door Smocho (3090 reacties) op 31-01-2017 17:12
Daarom kan je m bij Nedgame ook gewoon ophalen
EPMD
Door EPMD (7064 reacties) op 31-01-2017 17:22
Ik heb begin januari bij een tweede handse koper iets gekocht. Maar heb bewust voor achteraf betalen gekozen omdat de verkoper nog geen reviews had.

De verkoper kon het betreffende product pas eind januari/begin februari leveren.

Erg slim natuurlijk. Omdat je met een acceptgiro binnen 14 dagen moet betalen.
Domme mensen betalen meteen. De verkoper ontvangt geld en levert vervolgens helemaal niets.

Nu krijg ik van bol.com een mailtje dat ik nog niet betaald hebt, en als ik dat niet binnen 14 dagen doe komen er incassokosten bij.

Als ik nu op de profiel klik van de tweede handse verkoper zie ik ook al 2 negatieve reviews staan van mensen die hun bestelling niet hebben ontvangen.

Het grappigste van alles is nog dat ik op 13-01-17 een mail kreeg dat mijn bestelling was verstuurd. Maar in mijn bol.com account zie ik bij Verwachte leverdag "03-02-2017" staan.

Daarnaast staat er dat het via FedEx Nederland (briefpost) geleverd gaat worden. Terwijl het om een groot pakket gaat. Past dus nooit in de brievenbus.

Hoe kan ik dit het beste afhandelen ? Gewoon bol.com een mailtje sturen na 03-02-2071 dat ik mijn bestelling wil annuleren ? En kan dat zomaar ?
Overkill
Door Overkill (1024 reacties) op 31-01-2017 17:28
Wil je serieus nog 54 jaar wachten met mailen? Vind dat wel wat aan de late kant...
----------- "We will walk all over you 'cause we are the wrecking, Wrecking Crew!" ------------ PSN ID: The_Dude_1983
Door MesserAltair (768 reacties) op 31-01-2017 17:31
Quote:
tldr
Gepost door: EPMD op 31-01-2017 17:22
is de policy niet dat je minimaal 1 maand moet wachten met zeiken tegen bol?
dat betekend voor jou dat je pas baat hebt om pas 13 februari contact op te nemen met bol.
Dan zou ik sws bellen.
///Nothing is true, Everything is permitted\\\ \\\We work in the dark, to serve the light///
Mikeymouse1
Door Mikeymouse1 (1522 reacties) op 31-01-2017 17:48
Quote:
Ik heb begin januari bij een tweede handse koper iets gekocht. Maar heb bewust voor achteraf betalen gekozen omdat de verkoper nog geen reviews had.

De verkoper kon het betreffende product pas eind januari/begin februari leveren.

Erg slim natuurlijk. Omdat je met een acceptgiro binnen 14 dagen moet betalen.
Domme mensen betalen meteen. De verkoper ontvangt geld en levert vervolgens helemaal niets.

Nu krijg ik van bol.com een mailtje dat ik nog niet betaald hebt, en als ik dat niet binnen 14 dagen doe komen er incassokosten bij.

Als ik nu op de profiel klik van de tweede handse verkoper zie ik ook al 2 negatieve reviews staan van mensen die hun bestelling niet hebben ontvangen.

Het grappigste van alles is nog dat ik op 13-01-17 een mail kreeg dat mijn bestelling was verstuurd. Maar in mijn bol.com account zie ik bij Verwachte leverdag "03-02-2017" staan.

Daarnaast staat er dat het via FedEx Nederland (briefpost) geleverd gaat worden. Terwijl het om een groot pakket gaat. Past dus nooit in de brievenbus.

Hoe kan ik dit het beste afhandelen ? Gewoon bol.com een mailtje sturen na 03-02-2071 dat ik mijn bestelling wil annuleren ? En kan dat zomaar ?
Gepost door: EPMD op 31-01-2017 17:22

Ik zou even bellen of via social media contact opnemen. Daar reageren ze meestel wel snel (sowieso stukken sneller dan op emails).

Verder weet ik niet hoe dit werkt bij bol.com met tweedehands verkopers. Maar ga er toch vanuit dat bol.com bescherming biedt in dit soort gevallen.
DaggieWaggie
Door DaggieWaggie (39305 reacties) op 31-01-2017 18:11
Quote:
is de policy niet dat je minimaal 1 maand moet wachten met zeiken tegen bol?
Gepost door: MesserAltair op 31-01-2017 17:31
Dan zou het half niet zo leuk zijn om hier te posten en te lezen als je een maand moet wachten.
Twitch.tv/DagDoesStuff 👑🐊
MrAnderson
Door MrAnderson (897 reacties) op 31-01-2017 18:37
Quote:
Ik heb begin januari bij een tweede handse koper iets gekocht. Maar heb bewust voor achteraf betalen gekozen omdat de verkoper nog geen reviews had.

De verkoper kon het betreffende product pas eind januari/begin februari leveren.

Erg slim natuurlijk. Omdat je met een acceptgiro binnen 14 dagen moet betalen.
Domme mensen betalen meteen. De verkoper ontvangt geld en levert vervolgens helemaal niets.

Nu krijg ik van bol.com een mailtje dat ik nog niet betaald hebt, en als ik dat niet binnen 14 dagen doe komen er incassokosten bij.

Als ik nu op de profiel klik van de tweede handse verkoper zie ik ook al 2 negatieve reviews staan van mensen die hun bestelling niet hebben ontvangen.

Het grappigste van alles is nog dat ik op 13-01-17 een mail kreeg dat mijn bestelling was verstuurd. Maar in mijn bol.com account zie ik bij Verwachte leverdag "03-02-2017" staan.

Daarnaast staat er dat het via FedEx Nederland (briefpost) geleverd gaat worden. Terwijl het om een groot pakket gaat. Past dus nooit in de brievenbus.

Hoe kan ik dit het beste afhandelen ? Gewoon bol.com een mailtje sturen na 03-02-2071 dat ik mijn bestelling wil annuleren ? En kan dat zomaar ?
Gepost door: EPMD op 31-01-2017 17:22
Toevallig Opruiming Nancys??
Ik kreeg vandaag ook een mail met betalingsherinnering, gelijk een boze mail gestuurd met de vraag wat 'achteraf betalen' in hun ogen betekend.

Vanmiddag dit mailtje gekregen;
"Dank je wel voor je e-mail. Je geeft aan dat je al een betaal herinnering hebt gekregen van een bestelling die je nog niet hebt ontvangen. Dat is jammer om te horen. Graag wil ik proberen dit aan je uit te leggen.

De verkoper heeft al aangegeven in het systeem dat zij echt al hebben verzonden. Om die reden krijg jij dan een betaal herinnering. Dat er gelijk gedreigd wordt met extra kosten lijkt mij niet helemaal de bedoelen.
Ik wil je vragen af te wachten tot je jou product hebt ontvangen. Je kan daarna gewoon nog betalen. Het valt wel mee wanneer die extra kosten worden gerekend. Je kan nog rustig wachten totdat je het product thuis ontvangt."


Vooral de vetgedrukte zin vind ik fantastisch

Ik heb wel al mailcontact gehad met NANCY, maar kreeg een mail waar de nederlandse taal ver te zoeken is

Ik wacht tot 3-2 en dan dikke vinger richting bol
EPMD
Door EPMD (7064 reacties) op 31-01-2017 18:41
Ja het gaat om de Prestige edition van Dark Souls 3 voor €90 geloof. Wordt inderdaad verkocht door NANCY.

Vond het al te mooi om waar te zijn. Maar aangezien je achteraf kan betalen, toch maar geprobeerd. Krijg je nu weer dit gedoe.

Ach ja... ga er vanuit dat bol.com niet moeilijk ga doen.

Ik wacht tot 3-2 en dan ga ik even contact opnemen met bol.com
Sgt_PowerColt
Door Sgt_PowerColt (6734 reacties) op 31-01-2017 18:57
Oh die aanbiedingen heb ik ook gezien. Zij of hij bood alles zo goedkoop aan. Ik ben er juist met een grote boog omheen gelopen.
MrAnderson
Door MrAnderson (897 reacties) op 31-01-2017 19:04
Quote:
Ja het gaat om de Prestige edition van Dark Souls 3 voor €90 geloof. Wordt inderdaad verkocht door NANCY.

Vond het al te mooi om waar te zijn. Maar aangezien je achteraf kan betalen, toch maar geprobeerd. Krijg je nu weer dit gedoe.

Ach ja... ga er vanuit dat bol.com niet moeilijk ga doen.

Ik wacht tot 3-2 en dan ga ik even contact opnemen met bol.com
Gepost door: EPMD op 31-01-2017 18:41

Hahaha nou kap dan maar want ook ik heb die editie besteld. Omdat je achteraf kan betalen toch maar geprobeerd, you never know.
Maar aangezien jij hem ook kon bestellen zal het wel een mooie oplichting zijn. Vraag me dan ook echt hoe Bol de externe verkopers checkt

We wachten af
Ginryuu
Door Ginryuu (13301 reacties) op 31-01-2017 19:21
Quote:
[..]
is de policy niet dat je minimaal 1 maand moet wachten met zeiken tegen bol?
dat betekend voor jou dat je pas baat hebt om pas 13 februari contact op te nemen met bol.
Dan zou ik sws bellen.
Gepost door: MesserAltair op 31-01-2017 17:31
Maand wachten.. want dan wordt het miraculeus toch verzonden?
🇺🇦
Shadow warriors
Door Shadow warriors (9685 reacties) op 31-01-2017 19:31
Quote:
Ja het gaat om de Prestige edition van Dark Souls 3 voor €90 geloof. Wordt inderdaad verkocht door NANCY.

Vond het al te mooi om waar te zijn. Maar aangezien je achteraf kan betalen, toch maar geprobeerd. Krijg je nu weer dit gedoe.

Ach ja... ga er vanuit dat bol.com niet moeilijk ga doen.

Ik wacht tot 3-2 en dan ga ik even contact opnemen met bol.com
Gepost door: EPMD op 31-01-2017 18:41
De verkoper had 2 negatieve reviews en het gaat om een prestige editie van 90 euro (is onmogelijk dat weten we allemaal). Zelfs voor de collector's editie zou dat een redelijk scherpe prijs zijn (niet hoog in elk geval). Niemand zou een prestige editie aanbieden voor zoveel verlies. Alleen dat grote beeld is al aanzienlijk meer waard, qua marktwaarde tenminste. Ik zou die waarde er ook niet voor geven hoor. Maar in dit geval had je het beter niet uit kunnen proberen, het is alleen maar onnodig veel gedoe achteraf.

Over bedrog gesproken, ik had bij de prijstreacties ook al aangeven dat een bepaalde editie niet bij game mania beschikbaar was, terwijl die 2e hands wel aangeboden stond. Als je op de site van game mania kwam, stond er echter genoteerd dat ze wel een alternatief beschikbaar hadden. De normale of steelbook editie. Ik vind dat ook misleidend, je wordt immers wel naar de site gelokt. Zojuist zag ik dat de game mania prijs weg is, dus ze hebben dat wel aangepast blijkbaar. Ik vind niet dat die shops zaken aan moeten bieden die ze niet hebben. Maar bij jullie ging het om een externe verkoper, ook die moeten ze natuurlijk wel goed controleren bij bol.
Shop smart! Shop S(W)-MART!
Bloodyvampie
Door Bloodyvampie (1647 reacties) op 03-02-2017 18:39
Voor de mensen die baalden dat ze naast de Halo 5 CE gegrepen hadden voor 70 euro's (via externe verkoper):

Niet getreurd het ging om de Limited Edition en niet de Limited Collector's Edition. Sukkels hadden het verkeerd aangeboden. Vond het pakket al verdacht licht met 1kg

Arabyus edit: Ik heb je bericht helaas verkeerd geplakt dus het eerste stuk is weg. Toch graag in het vervolg even letten op dubbelposts.
Valar Morghulis | Xbox, PS: Bloodyvampie | NNID: Bl0odyvampie
Techmode
Door Techmode (6213 reacties) op 03-02-2017 18:48
Neem gewoon contact op met bol.com, niet zo moeilijk heb ik ook gedaan met probleem met koper. Helaas nemen ze het eerder op voor koper, dus neem zo snel contact op, wacht hier niet mee.



PSN: Techmode Xbox Live: PSTechmodePS
Shadow warriors
Door Shadow warriors (9685 reacties) op 03-02-2017 18:54
Quote:
Voor de mensen die baalden dat ze naast de Halo 5 CE gegrepen hadden voor 70 euro's (via externe verkoper):

Niet getreurd het ging om de Limited Edition en niet de Limited Collector's Edition. Sukkels hadden het verkeerd aangeboden. Vond het pakket al verdacht licht met 1kg

Gepost door: Bloodyvampie op 03-02-2017 18:39
Ze zijn daar lekker bezig dan. Hierboven ook al een andere situatie met een item van dark souls 3. Ze willen mij toch niet vertellen dat ze de aanbieders nog slechter controleren dan wat marktplaats doet bij de verkopers? Was dit overigens die ene die het vanuit België stuurde?
Shop smart! Shop S(W)-MART!
[Begin]  |222|223|224|225|226|227|228(302)  [Eind]