Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS Download de Android App Download de iPhone App

bol.com [Algemeen topic]

[Begin]  |241|242|243|244|245|246|247 (247) [Eind]
DaggieWaggie
Door DaggieWaggie (24630 reacties) op 02-01-2019 15:49
( PM )
Even petje af voor Bol. Zag in een mailing dat diverse elektronica in de aanbieding was waaronder een Airfryer die ik voor Kerst had gekocht voor mijn vrouw. Scheelde bijna 20.- met de prijs die ik twee weken terug voor had betaald. Normaal ben ik nooit zo over prijsverschillen, maar twee tientjes in twee weken zijn toch twee tientjes in twee weken.

Even met de chat gezeten en bedrag werd terug gestort als te goed. Vind ik wel netjes. Ze hadden ook gewoon dikke vinger kunnen zeggen.
Twitch.tv/DagDoesStuff ☻
Yue
Door Yue (1693 reacties) op 02-01-2019 15:56
( PM )
Quote:
Normaal ben ik nooit zo over prijsverschillen, maar twee tientjes in twee weken zijn toch twee tientjes in twee weken.
Gepost door: DaggieWaggie op 02-01-2019 15:49

Ik benoem deze tot uitspraak van de dag.
3DS FC: 5155-3857-3236
Nickachu
Door Nickachu (719 reacties) op 02-01-2019 16:00
( PM )
Quote:
Even petje af voor Bol. Zag in een mailing dat diverse elektronica in de aanbieding was waaronder een Airfryer die ik voor Kerst had gekocht voor mijn vrouw. Scheelde bijna 20.- met de prijs die ik twee weken terug voor had betaald. Normaal ben ik nooit zo over prijsverschillen, maar twee tientjes in twee weken zijn toch twee tientjes in twee weken.

Even met de chat gezeten en bedrag werd terug gestort als te goed. Vind ik wel netjes. Ze hadden ook gewoon dikke vinger kunnen zeggen.
Gepost door: DaggieWaggie op 02-01-2019 15:49

Ik heb eigenlijk altijd wel positieve ervaringen met de klantenservice van bol, ze doen nooit moeilijk na een prijswijziging of wanneer iets kapot geleverd wordt. Zonder moeite te doen krijg je al snel een nieuw artikel.
Arabyus
Door Arabyus (6483 reacties) op 02-01-2019 17:16
Rol: Forum Moderator
( PM )
Anders was het gratis terug sturen en opnieuw bestellen dus ze hebben alleen kosten bespaard voor hunzelf.
Now playing: -
DaggieWaggie
Door DaggieWaggie (24630 reacties) op 02-01-2019 18:52
( PM )
Ja, anders had ik dat gedaan. Ook al zou ik dan eerst eentje moeten bestellen, afwachten, in ontvangst nemen, kijken of die goed is, schriftelijk akkoord vragen aan mijn vrouw in drievoud (dat zal nog het lastigste zijn), pc aanzetten, browser starten, ha tee tee pee dubbele punt slash slash wee wee wee punt bol punt com in tikken, inloggen, in mijn account de oude order opzoeken, retour aanvragen, pdf met de retour sticker downloaden, uitprinten, vloeken vanwege een melding, papier bijvullen omdat mijn dochter alles heeft opgemaakt voor haar tekeningen, klikken om mijn wachtrij te accorderen, wachten tot het is uitgeprint, schaar pakken om de bon uit te knippen, vloeken, schaar zoeken omdat mijn dochter het heeft gebruikt om mee te knutselen, knippen, plakband pakken om het oo de doos te plakken, vloeken, nieuwe plakband rol pakken omdat mijn dochter het heeft opgemaakt om haar knutselwerkjes op te hangen, met het pakket richting een PostNL service punt gaan, wachten omdat het in een Jumbo zit en ze helpen daar eerst winkelende klanten en dan pas mensen bij de post balie, afgeven en dan naar huis.

Nee zij hebben mij meer tijd bespaart dan ik hen.
Twitch.tv/DagDoesStuff ☻
[Begin]  |241|242|243|244|245|246|247 (247) [Eind]