In principe til ik er ook niet al te zwaar aan, maar zou toch liever zien dat Bol dit oplost in plaats van het af te schuiven op de klant. Misschien ook even melding maken?
Don't yuck someone else's yum
Quote:
Ik heb invincible vs ge pre ordered.
En volgens mij zou je invincible zero suit als pre order bonus krijgen.
Heeft iemand de code al gehad van bol?
Gepost door: Angel89 op 01-05-2026 01:57
En volgens mij zou je invincible zero suit als pre order bonus krijgen.
Heeft iemand de code al gehad van bol?
Gepost door: Angel89 op 01-05-2026 01:57
Wellicht alleen bij de digitale versie?
Quote:
Vraagje:
Heeft iemand van jullie sinds kort ook bij elke pagina van een bestelling opeens het volgende staan?
(Account -> Bestellingen en daar dan op een bestelling klikken)
(Image)
Ook al is de bestelling van een jaar geleden? (en natuurlijk is alles WEL betaald)
Het staat bij mij opeens bij elke bestelling (ben meer dan een jaar terug gegaan)
Als ik dan op de knop "Betaal artikel" klik, staat er: "Goed nieuws: dit heb je al betaald. Het hoeft niet nog eens. Controleer je betalingen in je bol.com account."
Klantenservice bevestigt dat er geen openstaande rekeningen zijn. Vervolgens wordt gezegd dat het aan mijn browser ligt dat dit toch overal staat, maar zo te zien is het opgenomen in de opmaak van de pagina's, en dat verzint de browser toch echt niet zelf. (BTW, al van alles geprobeerd inc. andere browsers, maar het staat er altijd)
Zou iemand zo vriendelijk willen zijn om te controleren of het bij hem/haar/hun ook zo is?
BVD
Gepost door: GameFatale op 12-05-2026 15:18
Heeft iemand van jullie sinds kort ook bij elke pagina van een bestelling opeens het volgende staan?
(Account -> Bestellingen en daar dan op een bestelling klikken)
(Image)
Ook al is de bestelling van een jaar geleden? (en natuurlijk is alles WEL betaald)
Het staat bij mij opeens bij elke bestelling (ben meer dan een jaar terug gegaan)
Als ik dan op de knop "Betaal artikel" klik, staat er: "Goed nieuws: dit heb je al betaald. Het hoeft niet nog eens. Controleer je betalingen in je bol.com account."
Klantenservice bevestigt dat er geen openstaande rekeningen zijn. Vervolgens wordt gezegd dat het aan mijn browser ligt dat dit toch overal staat, maar zo te zien is het opgenomen in de opmaak van de pagina's, en dat verzint de browser toch echt niet zelf. (BTW, al van alles geprobeerd inc. andere browsers, maar het staat er altijd)
Zou iemand zo vriendelijk willen zijn om te controleren of het bij hem/haar/hun ook zo is?
BVD

Gepost door: GameFatale op 12-05-2026 15:18
Ik heb deze bug niet hoor. Denk dat bol graag meer geld van je wilt
Ook even gecheckt, maar bij mij staat er gewoon overal dat ik betaald heb. Misschien dat het ook nog aan de betaalmethode kan liggen...
Ik betaal daar vrijwel alles met ideal.
Ik betaal daar vrijwel alles met ideal.
Same here. Toch leuk om elke keer eerst weer te horen dat het aan mij ligt...
Ach...we hebben de screenshots nog...

Ach...we hebben de screenshots nog...

Don't yuck someone else's yum

