Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS

Website verandert aanbieding? - OPGELOST! -

[Begin] |1(1) [Eind]
Door Darah1 (6 reacties) op 28-05-2018 10:37
Goedemiddag,

Ik heb een vraag waar iemand me hopelijk bij kan helpen.
Ik heb Street Fighter 30th Anniversary Collection besteld bij een website/aanbiedieding die vermeld stond oo deze site.
Er stond met rode letters bij dat ik bij aankoop gratis een downloadcode zou krijgen voor Ultra Street Fighter 4.
Nu heb ik mijn game netjes ontvangen, maar ontkent het bedrijf dat er een gratis downloadcode bij zou zitten. Als ik nu op de website kijk staat het er inderdaad niet meer op, maar ten tijde van de bestelling zeker wel! Mijn vraag is dan ook: kan ik hier iets tegen doen? Ik heb helaas geen sreenshot gemaakt destijds.
Alvast bedankt voor enige hulp!

Last edited on: 28-05-2018 11:58

Last edited on: 28-05-2018 11:59

Last edited on: 28-05-2018 13:34
DaggieWaggie
Door DaggieWaggie (39304 reacties) op 28-05-2018 10:47
Hier de url in plakken en kijken of de tekst terug komt? Zou anders helpen om de url hier te delen waar de aanbieding op stond of te zeggen om welke webshop het ging zodat het naar een algemene topic kan gaan.
Twitch.tv/DagDoesStuff 👑🐊
Sgt_PowerColt
Door Sgt_PowerColt (6734 reacties) op 28-05-2018 10:49
Game terugsturen en je geld terugeisen.
Htbaa
Door Htbaa (12320 reacties) op 28-05-2018 10:49
Game terugsturen en geld terug vragen? En dan bij een ander bestellen?
Xbox Live: Htbaa | Switch: 6747-1030-5524 | Wii U: HtbaaU | 3DS: 4699-6625-9968 | PSN: Htbaa | Steam: Htbaa
Door Darah1 (6 reacties) op 28-05-2018 11:23
Dank allemaal voor jullie snelle en helpvolle reacties!

@DaggieWaggie:

Ik heb de website waybackmachine geprobeerd, maar helaas geen succes. Nogmaals dank!
De reden waarom ik de website nog niet heb genoemd is omdat ik een tweede mail naar ze heb gestuurd en wacht op een nieuwe, hopelijke betere, reactie.
Ik wou voor die tijdniet al meteen met modder gooien.
Zodra ik een reactie heb gehad zal ik de naam van de website hier vermelden.
Care
Door Care (48292 reacties) op 28-05-2018 11:24
Ik ga vast m'n hooivork scherp maken en m'n fakkel in de was zetten.
Het is patat! 🍕 + 🍍 =❤ , After eight 🤮 Teamvluusje stinkt!
Megalomaan
Door Megalomaan (2138 reacties) op 28-05-2018 11:54
*verandert
_______*______o___________0_______~______*___
Door Darah1 (6 reacties) op 28-05-2018 11:57
@Care:

@Megalomaan: Je hebt gelijk. Ik vond het al raar staan. Thanks!
Xor
Door Xor (34760 reacties) op 28-05-2018 12:26
Je maakt het niet echt makkelijk door niet gelijk erbij te zetten om welke webwinkel het gaat.

Zover ik weet, was de USF4 downloadcode een pre-order bonus. Heb je de game gepre-orderd? Of heb je de game gekocht toen hij op de website beschikbaar was?(dus geen pre-order)

Als het om het laatste gaat, dan ben ik bang dat of jouw bestelling net buiten lag voor een pre-order code of dat ze niet geen codes meer hadden en "vergeten" waren om de beschrijvingen snel aan te passen.

Je kan proberen om de productpagina van dat ene webwinkel via google te zoeken. Als de pagina ook op Google te vinden is, dan bestaat er een kans dat er nog een cache versie op Google staat. Deze cache versie zou eventueel nog de oude beschrijvingen hebben.

Ik zou proberen nog verder te klagen en als ze niks tegemoet willen doen(ook niet een kortingscode of een cadeaubon of wat dan ook), dan zou ik gewoon de game terugsturen. Desnoods zeg je erbij dat je dit gratis wilt terugsturen, mits je hiervoor moet betalen, want je gaat echt niet kosten draaien voor een fout wat de webwinkel zelf heeft gemaakt. Als laatste wat je nog erbij kan zetten, is aangeven dat je dit onacceptabel en erg jammer vindt + dat ze een klant hebben verloren vanwege deze manier van werken(dat ze de beschrijving hebben aangepast, niet ontkennen etc.).
Door Darah1 (6 reacties) op 28-05-2018 12:56
@Xor: Thanks voor je reactie!
Nou, zonder de intentie om met voorbarige modder te gooien;
Het gaat om de website ygz.nl.
Ik heb de game op 22 april besteld en betaald, terwijl de release oorspronkelijk stond op 30 mei (heb hem trouwens op 26 mei ontvangen).

Heb nog geen reactie mogen ontvangen op mijn tweede mail, maar die heb ik pas vanochtend verstuurd dus ik wacht nog even af.
Care
Door Care (48292 reacties) op 28-05-2018 13:19
Ik trommel de BG knokploeg vast op.


Het is patat! 🍕 + 🍍 =❤ , After eight 🤮 Teamvluusje stinkt!
Gunghir
Door Gunghir (6138 reacties) op 28-05-2018 13:24
Ik kan nergens op ygz kosten vinden voor retouren.
Ze mogen dit dan ook absoluut niet doen.

Wet kopen op afstand.
Niet de game uitpakken.

Ik heb zin in watermeloen soep
Door Darah1 (6 reacties) op 28-05-2018 13:29
@Care: Hahah, I like your humor!

UPDATE: heb zojuist een mail met excuses van YGZ ontvangen.
Het was een foutje van hun kant en ze gaan het recht zetten.
Heel netjes van ze en ik ben blij!

Allen hartelijk dank voor het meedenken!!
Gunghir
Door Gunghir (6138 reacties) op 28-05-2018 13:35
Gelukkig
Ik heb zin in watermeloen soep
Xor
Door Xor (34760 reacties) op 28-05-2018 13:36
Quote:
@Xor: Thanks voor je reactie!
Nou, zonder de intentie om met voorbarige modder te gooien;
Het gaat om de website ygz.nl.
Ik heb de game op 22 april besteld en betaald, terwijl de release oorspronkelijk stond op 30 mei (heb hem trouwens op 26 mei ontvangen).

Heb nog geen reactie mogen ontvangen op mijn tweede mail, maar die heb ik pas vanochtend verstuurd dus ik wacht nog even af.
Gepost door: Darah1 op 28-05-2018 12:56
Hierbij een cache van de webpagina als je bewijs nodig hebt:
Link

De cache was al op 18 mei aangemaakt.

Mochten ze vandaag nog niet reageren, dan kan je ook een pm naar yourgamezone sturen. Want ze zitten hier ook op het forum. Tevens is er ook een algemeen topic van YGZ.nl.

Had eigenlijk niet verwacht dat je zo'n reactie van hen zou krijgen. Meestal geven ze altijd aan dat het om een pre-order bonus gaat en dat de codes helaas op zijn, in het geval dat ze geen codes meer hebben.

Je geeft aan dat je de game op 22 april had gepre-orderd. En de webpagina met dat rode tekst was er al op 18 mei. Dus er was aan jou beloofd om een pre-order code te geven. Dus in principe moet je een pre-order code krijgen. En zo niet, dan zouden ze je hier nog over informeren, eventueel compensatie geven en/of andere opties aanbieden zoals de bestelling annuleren/retourneren zonder kosten. Tenminste. Dat zou de normaalste gang van zaken zijn en een simpele communicatie zijn.

Edit:
Zo te zien hebben ze hun excuses aangeboden. Vond het al vreemd dat ze met zo'n reactie kwamen. Hopelijk lossen ze het probleem voor jou snel op .
Door Darah1 (6 reacties) op 28-05-2018 13:42
Echt een super behulpzame community hier, nice!!
Ben blij dat ik me heb geregistreerd

Zoals boven aangegeven is het inmiddels opgelost.
Nogmaals thanks!
Skull_kid
Door Skull_kid (38995 reacties) op 28-05-2018 13:46
Rol: Forum Moderator
Goed, kunnen we nu lekker weer chagrijnig en onvriendelijk gaan doen jongens!

Ik gooi een slotje op het topic
❍ᴥ❍
[Begin] |1(1) [Eind]