Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS

Mortal Kombat 11

[Begin] |1|2|3(3)  [Eind]
Mouser112
Door Mouser112 (857 reacties) op 17-01-2019 23:00
Wauw! Ik heb de live feed gekeken van IGN. Dit wordt weer een geweldige vechtgame met een uitstekend verhaal.
Door Kliemie (193 reacties) op 18-01-2019 00:12
Story trailer ziet er ook interessant uit!

Door Darkninja22 (92 reacties) op 18-01-2019 05:58
-marco-
Door -marco- (1283 reacties) op 24-04-2019 02:01
Weet iemand op welke manier je de DLC code voor Shao Kahn krijgt, indien je bestelling via Bol.com verloopt?!
DaggieWaggie
Door DaggieWaggie (39236 reacties) op 24-04-2019 06:03
Quote:
Wauw! Ik heb de live feed gekeken van IGN. Dit wordt weer een geweldige vechtgame met een uitstekend verhaal.
Noooooouuuu...
Twitch.tv/DagDoesStuff 👑🐊
Jellsyboy
Door Jellsyboy (899 reacties) op 24-04-2019 06:47
Zo he, word deze game even volledig afgebrand door users op metacritic. Microtransacties, eeuwige grind met randomized loot, P2W en sjw gedoe
Bigds9fan
Door Bigds9fan (9267 reacties) op 24-04-2019 06:55
Quote:
Zo he, word deze game even volledig afgebrand door users op metacritic. Microtransacties, eeuwige grind met randomized loot, P2W en sjw gedoe
Gepost door: Jellsyboy op 24-04-2019 06:47

Die ramdomized loot crap zat ook in Injustice 2. Het ergste was nog dat als je alle skins wilt unlocken dan moest je wel geld erin steken.

Dat maakte de game een stuk minder leuk voor me.
DaggieWaggie
Door DaggieWaggie (39236 reacties) op 24-04-2019 07:41
Quote:
Zo he, word deze game even volledig afgebrand door users op metacritic. Microtransacties, eeuwige grind met randomized loot, P2W en sjw gedoe
Gepost door: Jellsyboy op 24-04-2019 06:47
More like 'Microtransaction Kombat' ammirite?

Het is schandalig dat er in een spel waar je €50.- voor neerlegt enige vorm van microtransacties zit. Dat je moet grinden voor spulletjes, best. Het geeft je een doel om het spel te spelen en verlengt hiermee desnoods de gameplay. Maar het moet toch niet zo zijn dat je debiel veel tijd in iets moet steken om een skin van je favoriete vechter vrij te spelen waar de kans ook nog eens bestaat dat je deze dubbel koopt.
Twitch.tv/DagDoesStuff 👑🐊
Skull_kid
Door Skull_kid (38946 reacties) op 24-04-2019 08:28
Rol: Forum Moderator
Microtransacties is een logisch gevolg van een prijs die niet met inflatie mee heeft gedaan. Spellen kosten tegenwoordig hetzelfde of zelfs minder, dan een N64 spel 20 jaar geleden.

Het is alleen erg vervelend als de microtransacties voor p2w worden gebruikt, of als je alleen maar alles kan unlocken, als je iets koopt in de shop. In principe heb ik niets tegen microtransacties, als ze maar volledig optioneel zijn en er niet voor zorgen dat je tegenstander sterker wordt als ze er meer geld in pompen.
❍ᴥ❍
DaggieWaggie
Door DaggieWaggie (39236 reacties) op 24-04-2019 08:52
Quote:
Microtransacties is een logisch gevolg van een prijs die niet met inflatie mee heeft gedaan. Spellen kosten tegenwoordig hetzelfde of zelfs minder, dan een N64 spel 20 jaar geleden.
Gepost door: Skull_kid op 24-04-2019 08:28
Skull_kid zit duidelijk in de vijfde fase van de dood van videospelletjes; Accepteren. Ik ben nog in de ontkenningsfase aangezien er nog geen Mario Party is waar ik €0.50 hoef te betalen om met de dobbelstenen te mogen gooien.
Twitch.tv/DagDoesStuff 👑🐊
Gunghir
Door Gunghir (6138 reacties) op 24-04-2019 09:12
Films kosten ook miljoenen om te maken.
Ik vind gewoon dat we 60 euro moeten betalen voor een film ipv 20.
Zover ik weet gaan zowat alle games vrij snel naar de 30-20.
Ubi EA capcom etc.

MTX heeft voor mij het fighter genre compleet verneukt.
Als ik nu streetfighter 5 of mortal kombat 11 opstart (beide dag 1 gekocht voor 60 euro)
Zie ik een kader met met vechters om te kiezen waar zeker 30% ZWART IS MET BUY NOW!!!! Dit doet echt afbreuk op mijn game. Alsof ik een film zit te kijken en het scherm opeens donker word met de text BUY MOVIE DLC TO SEE SCENE.

Vroeger speelde je fighter gewoon vrij. Nee niet door 8000 uur te spelen zoals in SF5
Met die idioot hoge prijzen. Gemaakt zodat je wel betalen wilt. (Je betaald lettterlijk geld om het spel NIET te spelen)

/jankie maar goed het irriteert me echt enorm.


Ik heb zin in watermeloen soep
Hunterr
Door Hunterr (2238 reacties) op 24-04-2019 10:14
Quote:
Microtransacties is een logisch gevolg van een prijs die niet met inflatie mee heeft gedaan. Spellen kosten tegenwoordig hetzelfde of zelfs minder, dan een N64 spel 20 jaar geleden.

Gepost door: Skull_kid op 24-04-2019 08:28

Paar jaar geleden had ik je gelijk gegeven. Alleen nu na alle extreme salarissen en bonussen die de CEO's de afgelopen jaren kregen bij bedrijven waar microtransacties de norm zijn. Geloof ik daar niet zoveel meer in.
https://psnprofiles.com/ShadowhunterrX
AngeloG
Door AngeloG (2835 reacties) op 24-04-2019 10:52
Quote:
Films kosten ook miljoenen om te maken.
Ik vind gewoon dat we 60 euro moeten betalen voor een film ipv 20.
Zover ik weet gaan zowat alle games vrij snel naar de 30-20.
Ubi EA capcom etc.

MTX heeft voor mij het fighter genre compleet verneukt.
Als ik nu streetfighter 5 of mortal kombat 11 opstart (beide dag 1 gekocht voor 60 euro)
Zie ik een kader met met vechters om te kiezen waar zeker 30% ZWART IS MET BUY NOW!!!! Dit doet echt afbreuk op mijn game. Alsof ik een film zit te kijken en het scherm opeens donker word met de text BUY MOVIE DLC TO SEE SCENE.

Vroeger speelde je fighter gewoon vrij. Nee niet door 8000 uur te spelen zoals in SF5
Met die idioot hoge prijzen. Gemaakt zodat je wel betalen wilt. (Je betaald lettterlijk geld om het spel NIET te spelen)

/jankie maar goed het irriteert me echt enorm.


Gepost door: Gunghir op 24-04-2019 09:12

Oprechte opmerking.
Vroeger moest je x aantal keer de campaign doorspelen of speelde je een nieuwe mode vrij (volleybal tekken 2) etc. Nu mag je alles kopen....
Nintendo Switch: SW-1572-4309-9022
Bigds9fan
Door Bigds9fan (9267 reacties) op 24-04-2019 11:26
Quote:
Microtransacties is een logisch gevolg van een prijs die niet met inflatie mee heeft gedaan. Spellen kosten tegenwoordig hetzelfde of zelfs minder, dan een N64 spel 20 jaar geleden.

Het is alleen erg vervelend als de microtransacties voor p2w worden gebruikt, of als je alleen maar alles kan unlocken, als je iets koopt in de shop. In principe heb ik niets tegen microtransacties, als ze maar volledig optioneel zijn en er niet voor zorgen dat je tegenstander sterker wordt als ze er meer geld in pompen.
Gepost door: Skull_kid op 24-04-2019 08:28

Dat ben ik met je eens maar in Mortal Kombat Armageddon had 62 personages en dat is alleen maar minder geworden sindsdien.

Extra personages achter een betaalmuur zetten vind ik onzin.
Skull_kid
Door Skull_kid (38946 reacties) op 24-04-2019 11:43
Rol: Forum Moderator
Ja, tuurlijk, dat zijn ook de microtransacties die ik haat ("of als je alleen maar alles kan unlocken, als je iets koopt in de shop"). Ik praat alleen het principe van microtransacties goed, niet de specifieke dingen die je kan kopen, if that makes sense?

Trouwens, die lonen van directeuren enzo zijn altijd absurd geweest, ook voor de microtransacties, en dat zullen ze ook zijn lang na de microtransacties. Als de prijs van games en andere producten af moest hangen van de lonen van de directeuren, zou alles goedkoper moeten worden. En dan bedoel ik letterlijk alles: vliegtickets, brood, melk, games etc., dus dat is een gek argument.
❍ᴥ❍
Door Saego (1879 reacties) op 24-04-2019 12:01
Quote:
[..]

Dat ben ik met je eens maar in Mortal Kombat Armageddon had 62 personages en dat is alleen maar minder geworden sindsdien.

Extra personages achter een betaalmuur zetten vind ik onzin.
Gepost door: Bigds9fan op 24-04-2019 11:26

Het valt me op hoe vaak ik dit argument terug zie komen. De Smash na Ultimate gaat hier ook enorm veel gezeik over krijgen, terwijl het hartstikke logisch is als ze een paar poppetjes eruit gooien.
DaggieWaggie
Door DaggieWaggie (39236 reacties) op 24-04-2019 12:16
Quote:
Het valt me op hoe vaak ik dit argument terug zie komen. De Smash na Ultimate gaat hier ook enorm veel gezeik over krijgen, terwijl het hartstikke logisch is als ze een paar poppetjes eruit gooien.
Gepost door: Saego op 24-04-2019 12:01
Ik vond het al heel wat dat het rooster van Smash 4 werd getopt. Dacht eerlijk gezegd dat Mega Man en Cloud wel zouden sneuvelen in het vervolg zoals Snake dat deed van Brawl naar 4. Ik geloof in de magische Sakurai.
Twitch.tv/DagDoesStuff 👑🐊
DaggieWaggie
Door DaggieWaggie (39236 reacties) op 24-04-2019 15:23
Mortal Kombat 11 To Receive Reward System Tweaks After Player Backlash

Full on damage control. Dus als gamers hun bek er over hadden gehouden hadden ze er geen reet aan veranderd en mocht iedereen zich debiel spelen aan uren en scheel kopen aan microtransacties. Om te kotsen dit.
Twitch.tv/DagDoesStuff 👑🐊
Gunghir
Door Gunghir (6138 reacties) op 24-04-2019 20:07
helemaal mee eens daarom krijgen deze gasten echt niets van mij
Ik heb zin in watermeloen soep
Door Biertje79 (107 reacties) op 24-04-2019 22:07
Quote:
Microtransacties is een logisch gevolg van een prijs die niet met inflatie mee heeft gedaan. Spellen kosten tegenwoordig hetzelfde of zelfs minder, dan een N64 spel 20 jaar geleden.

Maar toch halen ze nu veel meer geld binnen omdat de userbase vele malen groter is dan vroeger.
Gunghir
Door Gunghir (6138 reacties) op 25-04-2019 00:07
In MK11, it will cost you $6440 to buy every skin in the game without grinding.
Or just play the game for 3390 hours.


Quote:
Let's assume you just want to finish the campaign, do every character tutorial and complete the basic towers. You do not want to do any grinding outside of this, but you want to unlock every skin in the game:

On average, one skin costs 500 Time Krystals, which costs $5 in the store. You can, of course, earn these, but they accumulate very slowly

Skins appear in the store on a rotational basis, where a set of five skins are made available for a limited period of time (usually 6 to 8 hours), then they are gone and you have to grind the towers to earn them. This adds to the urgency to quickly spend money on that skin you always wanted. For our calculations to be valid, we will assume you never see a duplicate skin in the store and you check the store every 6 hours or so

There are 23 characters in the game, each of which has 60 skins. But playing through the story, character tutorial and basic towers will usually unlock 4 of these, so we have 56 skins to unlock

So based on these, we get: 23 * 56 * 5 = $6440

Note that these calculations include the patch which the devs promised would solve the progression issues

This figure does not include: fatalities, brutalities, gear or single-use consumables because I have not figured out the exact drop rate for these

Why not just grind for the skins?

I got around 760 Time Krystals after 4 hours of play. At this rate, it will take me 3390 hours to unlock every skin. Sure, I could complete specific towers of time to get there faster. But like I explained in my previous post, these are near impossible to complete without rare or better gear and single use consumables, which themselves require more grinding.



Why the outrage over this? Previous MK games allowed you to pay for skins too...

In MKX, you could unlock all: skins, fatalities, brutalities and DLC characters for just $40. Yet in this game, you need $6440 just to unlock all the skins.


Reddit post. Hahah oh wow man wat een dumpsterfire deze game..
Ik heb zin in watermeloen soep
[Begin] |1|2|3(3)  [Eind]