Volg ons op Bluesky Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS

Xbox Series X|S [Algemeen Topic]

[Begin]  |526|527|528|529|530|531|532 (532) [Eind]
Xor
Door Xor (41203 reacties) op 17-05-2026 16:23
Quote:
Waar zijn deze Xbox consoles eigenlijk nog nieuw te koop? Xbox eigen winkel uitverkocht en vrijwel overal refurbished modellen.
Gepost door: SneakyChipmunk op 17-05-2026 15:35
Nergens. Misschien nog bij de Media Markt(filialen). Als je online een Xbox nieuw wilt kopen, dan zul je helaas bij Amazon.de moeten bestellen. Voor de Microsoft Store kan je de buitenlandse stores eventueel gebruiken. Dus met jouw Microsoft/Xbox account inloggen op bijvoorbeeld de Duitse Microsoft Store en daar de Xbox bestellen. Volgens mij waren de verzendkosten gratis.

In Nederland lijkt het dat Microsoft de Xbox Series X gewoon niet makkelijk verkrijgbaar wilt maken, want Nederland is een minder relevante markt voor ze geworden .

Where am I Playstation Showcase? 🤡
Care
Door Care (50705 reacties) op 17-05-2026 21:49
Maar ik hoef niet een nieuwe. Die zijn 300+
Een tweedehands is prima. Dan kan die bij m'n kind op z'n kamer. Kan hij daar Minecraft spelen en kan ik gewoon tegelijkertijd gamen

Het is patat! 🍕 + 🍍 =❤ , After eight 🤮 Teamvluusje stinkt!
Dforce
Door Dforce (123 reacties) op 07-06-2026 19:59
Komt een speciale Xbox series X aan eind dit jaar.


Swift
Door Swift (13519 reacties) op 07-06-2026 20:43
Gears of war mensen¡!!!!!!!!!!!!

Go woke, go broke.
Door Eshura (664 reacties) op 12-06-2026 09:33
Voor mij was de xbox showcase heel goed. Ik heb al dit jaar mijn Gears. Daarbij is een Halo remake erbij een leuk extraatje on coop te kunnen spelen dit jaar. Fable ben ik nog terughoudend🫣
Mijn Game Pass Ultimate verloopt alweer in augustus. Weet iemand wat momenteel de beste / goedkoopste manier is van dit krijgen? Ik kom nog van de goede oude tijd met chille Game Pass deals
SSJDennis
Door SSJDennis (9534 reacties) op 12-06-2026 10:24
Quote:
Voor mij was de xbox showcase heel goed. Ik heb al dit jaar mijn Gears. Daarbij is een Halo remake erbij een leuk extraatje on coop te kunnen spelen dit jaar. Fable ben ik nog terughoudend🫣
Mijn Game Pass Ultimate verloopt alweer in augustus. Weet iemand wat momenteel de beste / goedkoopste manier is van dit krijgen? Ik kom nog van de goede oude tijd met chille Game Pass deals
Gepost door: Eshura op 12-06-2026 09:33
met Bing is het weer mogelijk genoeg punten te sparen voor een gratis abonnement. 21k is ongeveer de max die je kunt bereiken als je alles doet. Ik speel zo al vanaf mei 2025 gratis.
Care
Door Care (50705 reacties) op 12-06-2026 11:49
Quote:
Voor mij was de xbox showcase heel goed. Ik heb al dit jaar mijn Gears. Daarbij is een Halo remake erbij een leuk extraatje on coop te kunnen spelen dit jaar. Fable ben ik nog terughoudend🫣
Mijn Game Pass Ultimate verloopt alweer in augustus. Weet iemand wat momenteel de beste / goedkoopste manier is van dit krijgen? Ik kom nog van de goede oude tijd met chille Game Pass deals
Gepost door: Eshura op 12-06-2026 09:33
Ik heb het eind maart gedaan en toen was het 3 jaar core kopen via eneba en dan 1 maand ultimate om het om te zetten.
Kon niet meer via India wat ik zo las dus ik heb het risico niet genomen en gewoon europese kaarten gepakt.
Was daardoor 180 kwijt en heb tot eind juli 2027 daarvoor.
Het is helaas niet meer zo goed als vroeger maar beter dan elke maand 25 euro ofzo betalen.

@ssjdennis, hoe werkt dat sparen met Bing? Want dan kan ik dat ook wel gaan doen.
Spaar ze nu wel gewoon via het xbox rewards ding maar dat tikt niet zo snel aan.
Tenminste niet bij mij want ik game niet dagelijks en speel geen 8 gamepass spelen in een maand enzo

Het is patat! 🍕 + 🍍 =❤ , After eight 🤮 Teamvluusje stinkt!
UltraTiger
Door UltraTiger (85968 reacties) op 12-06-2026 12:17
Quote:
[..]
Tenminste niet bij mij want ik game niet dagelijks en speel geen 8 gamepass spelen in een maand enzo
Gepost door: Care op 12-06-2026 11:49
Je kunt gewoon een game starten en even iets anders gaan doen. Maar ik doe dat ook niet, want dat maakt een zooitje van mijn achievements-lijst.

🇺🇦 💙💛
Care
Door Care (50705 reacties) op 12-06-2026 12:41
Quote:
[..]
Je kunt gewoon een game starten en even iets anders gaan doen. Maar ik doe dat ook niet, want dat maakt een zooitje van mijn achievements-lijst.
Gepost door: UltraTiger op 12-06-2026 12:17
Ik ben sommige dagen niet eens genoeg thuis daarvoor. .

Het is patat! 🍕 + 🍍 =❤ , After eight 🤮 Teamvluusje stinkt!
UltraTiger
Door UltraTiger (85968 reacties) op 12-06-2026 13:40
Daar heb je cloud gaming voor. 😛

🇺🇦 💙💛
Lebberrr
Door Lebberrr (1512 reacties) op 12-06-2026 15:29
Die nieuwe Halo remake ziet er toch wel erg gelikt uit zeg!

UltraTiger
Door UltraTiger (85968 reacties) op 12-06-2026 18:35
Lijkt het maar zo of zijn die lui slecht in deze game?

🇺🇦 💙💛
Thijsknvb
Door Thijsknvb (930 reacties) op 13-06-2026 19:27
Quote:
Komt een speciale Xbox series X aan eind dit jaar.

(Image)
Gepost door: Dforce op 07-06-2026 19:59

Heel erg sick hoor beetje jammer van de 1tb maar logisch gezien de prijs van componenten.
UltraTiger
Door UltraTiger (85968 reacties) op 13-06-2026 19:32
Ik hoop dat ‘ie überhaupt in NL beschikbaar komt en ook niet meteen uitverkocht is.

🇺🇦 💙💛
Ice-T
Door Ice-T (2048 reacties) op 14-06-2026 02:49
Denk dat het wel zal meevallen, blijkbaar waren er van de halo infinity ook iets van 117k, dus heel exclusief is die niet, maar nog steeds moet je er redelijk snel bijzijn, had toen wel mazzel. Ben wel bang dat MS die door de geheugencrisis voor 700 gaat verkopen en dan vind ik het zelf wel teveel, als die voor 600 zou zijn dan misschien. Maar de controller sowieso.
Josplays
Door Josplays (4986 reacties) op 14-06-2026 08:57
Quote:
Denk dat het wel zal meevallen, blijkbaar waren er van de halo infinity ook iets van 117k, dus heel exclusief is die niet, maar nog steeds moet je er redelijk snel bijzijn, had toen wel mazzel. Ben wel bang dat MS die door de geheugencrisis voor 700 gaat verkopen en dan vind ik het zelf wel teveel, als die voor 600 zou zijn dan misschien. Maar de controller sowieso.
Gepost door: Ice-T op 14-06-2026 02:49

Gezien we in Nederland sowieso al de Series X nauwelijks kunnen kopen en de enige die we kunnen kopen al 700 euro is (via Bol) ga ik ervan uit dat we deze Xbox niet te pakken zullen krijgen. Denk ook nog eens dat scalpers erop gaan springen "Want speciale edtitie" en gezien ik ervan uit ga dat Xbox niet super veel zal maken, want dure hardware denk ik dat we een hele lagge kans maken.

Op dit moment is de hardware markt zo beperkt dat ik denk dat we snel weer hogere prijzen zullen krijgen en current gen gewoon moeilijker en moeilijker te betalen is.

Steam: 75111730 | Switch: SW-7833-8860-8693 | Youtube.com/JosPlays | https://www.exophase.com/user/JosPlays/
[Begin]  |526|527|528|529|530|531|532 (532) [Eind]