Quote:
Nergens. Misschien nog bij de Media Markt(filialen). Als je online een Xbox nieuw wilt kopen, dan zul je helaas bij Amazon.de moeten bestellen. Voor de Microsoft Store kan je de buitenlandse stores eventueel gebruiken. Dus met jouw Microsoft/Xbox account inloggen op bijvoorbeeld de Duitse Microsoft Store en daar de Xbox bestellen. Volgens mij waren de verzendkosten gratis.Waar zijn deze Xbox consoles eigenlijk nog nieuw te koop? Xbox eigen winkel uitverkocht en vrijwel overal refurbished modellen.
Gepost door: SneakyChipmunk op 17-05-2026 15:35
Gepost door: SneakyChipmunk op 17-05-2026 15:35
In Nederland lijkt het dat Microsoft de Xbox Series X gewoon niet makkelijk verkrijgbaar wilt maken, want Nederland is een minder relevante markt voor ze geworden
.Where am I Playstation Showcase? 🤡
Maar ik hoef niet een nieuwe. Die zijn 300+
Een tweedehands is prima. Dan kan die bij m'n kind op z'n kamer. Kan hij daar Minecraft spelen en kan ik gewoon tegelijkertijd gamen
Een tweedehands is prima. Dan kan die bij m'n kind op z'n kamer. Kan hij daar Minecraft spelen en kan ik gewoon tegelijkertijd gamen
Het is patat! 🍕 + 🍍 =❤ , After eight 🤮 Teamvluusje stinkt!
Voor mij was de xbox showcase heel goed. Ik heb al dit jaar mijn Gears. Daarbij is een Halo remake erbij een leuk extraatje on coop te kunnen spelen dit jaar. Fable ben ik nog terughoudend🫣
Mijn Game Pass Ultimate verloopt alweer in augustus. Weet iemand wat momenteel de beste / goedkoopste manier is van dit krijgen? Ik kom nog van de goede oude tijd met chille Game Pass deals
Mijn Game Pass Ultimate verloopt alweer in augustus. Weet iemand wat momenteel de beste / goedkoopste manier is van dit krijgen? Ik kom nog van de goede oude tijd met chille Game Pass deals
Quote:
met Bing is het weer mogelijk genoeg punten te sparen voor een gratis abonnement. 21k is ongeveer de max die je kunt bereiken als je alles doet. Ik speel zo al vanaf mei 2025 gratis.Voor mij was de xbox showcase heel goed. Ik heb al dit jaar mijn Gears. Daarbij is een Halo remake erbij een leuk extraatje on coop te kunnen spelen dit jaar. Fable ben ik nog terughoudend🫣
Mijn Game Pass Ultimate verloopt alweer in augustus. Weet iemand wat momenteel de beste / goedkoopste manier is van dit krijgen? Ik kom nog van de goede oude tijd met chille Game Pass deals
Gepost door: Eshura op 12-06-2026 09:33
Mijn Game Pass Ultimate verloopt alweer in augustus. Weet iemand wat momenteel de beste / goedkoopste manier is van dit krijgen? Ik kom nog van de goede oude tijd met chille Game Pass deals
Gepost door: Eshura op 12-06-2026 09:33
Quote:
Ik heb het eind maart gedaan en toen was het 3 jaar core kopen via eneba en dan 1 maand ultimate om het om te zetten. Voor mij was de xbox showcase heel goed. Ik heb al dit jaar mijn Gears. Daarbij is een Halo remake erbij een leuk extraatje on coop te kunnen spelen dit jaar. Fable ben ik nog terughoudend🫣
Mijn Game Pass Ultimate verloopt alweer in augustus. Weet iemand wat momenteel de beste / goedkoopste manier is van dit krijgen? Ik kom nog van de goede oude tijd met chille Game Pass deals
Gepost door: Eshura op 12-06-2026 09:33
Mijn Game Pass Ultimate verloopt alweer in augustus. Weet iemand wat momenteel de beste / goedkoopste manier is van dit krijgen? Ik kom nog van de goede oude tijd met chille Game Pass deals
Gepost door: Eshura op 12-06-2026 09:33
Kon niet meer via India wat ik zo las dus ik heb het risico niet genomen en gewoon europese kaarten gepakt.
Was daardoor 180 kwijt en heb tot eind juli 2027 daarvoor.
Het is helaas niet meer zo goed als vroeger maar beter dan elke maand 25 euro ofzo betalen.
@ssjdennis, hoe werkt dat sparen met Bing? Want dan kan ik dat ook wel gaan doen.
Spaar ze nu wel gewoon via het xbox rewards ding maar dat tikt niet zo snel aan.
Tenminste niet bij mij want ik game niet dagelijks en speel geen 8 gamepass spelen in een maand enzo
Het is patat! 🍕 + 🍍 =❤ , After eight 🤮 Teamvluusje stinkt!
Quote:
Je kunt gewoon een game starten en even iets anders gaan doen. Maar ik doe dat ook niet, want dat maakt een zooitje van mijn achievements-lijst.[..]
Tenminste niet bij mij want ik game niet dagelijks en speel geen 8 gamepass spelen in een maand enzo
Gepost door: Care op 12-06-2026 11:49
Tenminste niet bij mij want ik game niet dagelijks en speel geen 8 gamepass spelen in een maand enzo
Gepost door: Care op 12-06-2026 11:49
🇺🇦 💙💛
Quote:
Ik ben sommige dagen niet eens genoeg thuis daarvoor. .[..]
Je kunt gewoon een game starten en even iets anders gaan doen. Maar ik doe dat ook niet, want dat maakt een zooitje van mijn achievements-lijst.
Gepost door: UltraTiger op 12-06-2026 12:17
Je kunt gewoon een game starten en even iets anders gaan doen. Maar ik doe dat ook niet, want dat maakt een zooitje van mijn achievements-lijst.
Gepost door: UltraTiger op 12-06-2026 12:17
Het is patat! 🍕 + 🍍 =❤ , After eight 🤮 Teamvluusje stinkt!
Denk dat het wel zal meevallen, blijkbaar waren er van de halo infinity ook iets van 117k, dus heel exclusief is die niet, maar nog steeds moet je er redelijk snel bijzijn, had toen wel mazzel. Ben wel bang dat MS die door de geheugencrisis voor 700 gaat verkopen en dan vind ik het zelf wel teveel, als die voor 600 zou zijn dan misschien. Maar de controller sowieso.
Quote:
Denk dat het wel zal meevallen, blijkbaar waren er van de halo infinity ook iets van 117k, dus heel exclusief is die niet, maar nog steeds moet je er redelijk snel bijzijn, had toen wel mazzel. Ben wel bang dat MS die door de geheugencrisis voor 700 gaat verkopen en dan vind ik het zelf wel teveel, als die voor 600 zou zijn dan misschien. Maar de controller sowieso.
Gepost door: Ice-T op 14-06-2026 02:49
Gepost door: Ice-T op 14-06-2026 02:49
Gezien we in Nederland sowieso al de Series X nauwelijks kunnen kopen en de enige die we kunnen kopen al 700 euro is (via Bol) ga ik ervan uit dat we deze Xbox niet te pakken zullen krijgen. Denk ook nog eens dat scalpers erop gaan springen "Want speciale edtitie" en gezien ik ervan uit ga dat Xbox niet super veel zal maken, want dure hardware denk ik dat we een hele lagge kans maken.
Op dit moment is de hardware markt zo beperkt dat ik denk dat we snel weer hogere prijzen zullen krijgen en current gen gewoon moeilijker en moeilijker te betalen is.
Steam: 75111730 | Switch: SW-7833-8860-8693 | Youtube.com/JosPlays | https://www.exophase.com/user/JosPlays/



