Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS

Intertoys

[Begin]  |38|39|40|41|42|43|44(137)  [Eind]
Swarm
Door Swarm (196 reacties) op 23-11-2017 20:46
Heeft iemand dit vandaag meegemaakt? Een kennis van me koopt een Xbox One S bij intertoys - zie afbeelding - krijgt dan te horen dat CoD er niet bij zit. Vergissing. Maar dit is echt geen evidente vergissing. Ik bedoel er zijn aanbiedingen waarbij je zelfs vier spellen krijgt. De klantenservice was kennelijk nogal brutaal. Ik vind het naar.


Slick
Door Slick (1134 reacties) op 23-11-2017 20:50
Quote:
Hahaha heeft iemand hier meegedaan met de winactie van een jaar lang gratis gamen op het moment dat hij/zij Call of Duty WWII heeft gekocht?

Ik ontvang zojuist een mail van een medewerker van de Intertoys dat ik een van de winnaars ben. Ze vragen om de adresgegevens en om het telefoonnummer. Is dit geloofwaardig en kunnen zij wat kwaad doen met deze gegevens of heb ik nou serieus gewonnen?
Gepost door: Xraster op 21-11-2017 18:29

Was laatst volgens mij ook iemand in het Bol.com topic die hetzelfde had, dikke prijs man! 12x €60 aan games ofzo?
Door Chrispat (850 reacties) op 23-11-2017 20:50
Terugbrengen en elders een betere aanbieding kopen.
GamerZ
Door GamerZ (535 reacties) op 23-11-2017 21:01
Weet iemand of Horzion Zero Dawn echt 22,99 wordt morgen ?
.
WiiUPremiumPack
Door WiiUPremiumPack (543 reacties) op 23-11-2017 22:59
Quote:
Weet iemand of Horzion Zero Dawn echt 22,99 wordt morgen ?
Gepost door: GamerZ op 23-11-2017 21:01
Volgens de bijgewerkte versie van de lijst van vandaag wel

Quote:
Heeft iemand dit vandaag meegemaakt? Een kennis van me koopt een Xbox One S bij intertoys - zie afbeelding - krijgt dan te horen dat CoD er niet bij zit. Vergissing. Maar dit is echt geen evidente vergissing. Ik bedoel er zijn aanbiedingen waarbij je zelfs vier spellen krijgt. De klantenservice was kennelijk nogal brutaal. Ik vind het naar.

(Image)
Gepost door: Swarm op 23-11-2017 20:46
Ik ben winkelmedewerker en de webshop/hoofdkantoor klantenservice maakt er soms echt een potje van, zoals nu weer
Swarm
Door Swarm (196 reacties) op 24-11-2017 11:27
Intertoys heeft de bundel waar ik gisteren over geklaagd heb verlaagd met enkele euro's. Call of Duty WO II maakt nog steeds deel uit van het aanbod. Volg de link maar. Dus het kan niet meer gaan om kennelijk vergissing. Immers Intertoys heeft het aanbod aangepast door de prijs te verlagen maar Call of Duty niet verwijderd. Nu moeten ze ook leveren ook.

LINK
h t t p s://www.intertoys.nl/p/xbox-one-s-500gb-plus-minecraft-complete-adventure/1620642

EDIT url tag wijzigt op eigen houtje 'https' in 'http' en dan kom je op de home page.
DRAGONBLADEX
Door DRAGONBLADEX (2205 reacties) op 24-11-2017 12:16
als ze de prijs hebben aangepast dan hadden ze dan ook wel de afbeelding kunnen aanpassen dus ze kunnen hem gewoon leveren met WW2 er bij
Swarm
Door Swarm (196 reacties) op 24-11-2017 12:41
Ja, dat zou je denken. Overigens zit die CoD bij twee sets erbij. Ook de Hotwheel set. Met deze sets wordt ook hier bij Budgetgaming rechts in het ad-vakje geadverteerd. Ik vind het vreemd dat nog niemand hier iets van gezegd heeft. Het is dat ik al een Xbox One heb. Maar een vriendin van mij heeft deze set op mijn advies gekocht. En nu wil Intertoys CoD niet erbij leveren. Claimen dat het een dure vergissing betreft. Maar dat was gisteren. Toen waren de sets nog duurder. Vandaag is de prijs verlaagd. En CoD staat er nog steeds bij. Dan kun je niet meer spreken van een vergissing.
Kh_puma
Door Kh_puma (1887 reacties) op 24-11-2017 12:44
Quote:
Ja, dat zou je denken. Overigens zit die CoD bij twee sets erbij. Ook de Hotwheel set. Met deze sets wordt ook hier bij Budgetgaming rechts in het ad-vakje geadverteerd. Ik vind het vreemd dat nog niemand hier iets van gezegd heeft. Het is dat ik al een Xbox One heb. Maar een vriendin van mij heeft deze set op mijn advies gekocht. En nu wil Intertoys CoD niet erbij leveren. Claimen dat het een dure vergissing betreft. Maar dat was gisteren. Toen waren de sets nog duurder. Vandaag is de prijs verlaagd. En CoD staat er nog steeds bij. Dan kun je niet meer spreken van een vergissing.
Gepost door: Swarm op 24-11-2017 12:41

Ik denk dat de prijs aanpassen makkelijker is dan de afbeelding veranderen. Maar inderdaad wel jammer, false advertisement indeed.
Door Userverwijderd81 (0 reacties) op 24-11-2017 12:44
Quote:
[..]Volgens de bijgewerkte versie van de lijst van vandaag wel

[..]Ik ben winkelmedewerker en de webshop/hoofdkantoor klantenservice maakt er soms echt een potje van, zoals nu weer
Gepost door: WiiUPremiumPack op 23-11-2017 22:59

Dat kan ik alleen maar beamen.

Ik had nooit problemen bij de winkels, maar de klantenservice van Intertoys (webshop) is om te huilen. Had een geval wat nog steeds na een maand niet opgelost was. Was er helemaal klaar mee.

Ik kom er nooit meer. Nooit. Het is een principe kwestie geworden en zal ook zo blijven.
Door _Casper_ (499 reacties) op 24-11-2017 12:54
Zijn prijzne in winkels ook anders?
Swarm
Door Swarm (196 reacties) op 24-11-2017 13:14
Quote:
[..]

Ik denk dat de prijs aanpassen makkelijker is dan de afbeelding veranderen. Maar inderdaad wel jammer, false advertisement indeed.
Gepost door: Kh_puma op 24-11-2017 12:44

Secondewerk. Letterlijk secondewerk. Het is een content management systeem. Gewoon het foute plaatje in PS, als het bijv zo'n rigide systeem is dat de afmetingen exact moeten zijn, en wit over de '+' en CoD, plaatje uploaden, klaar. Want het is één afbeelding. Niet eens een css spritesheet, of zo. Secondewerk. Letterlijk.

Maar het ergste is: ze reageren gewoon niet op klachten. Ze doen heel onverschillig daar.
ktugach
Door ktugach (21139 reacties) op 24-11-2017 14:08
Rol: Administrator
Quote:
[..]

Secondewerk. Letterlijk secondewerk. Het is een content management systeem. Gewoon het foute plaatje in PS, als het bijv zo'n rigide systeem is dat de afmetingen exact moeten zijn, en wit over de '+' en CoD, plaatje uploaden, klaar. Want het is één afbeelding. Niet eens een css spritesheet, of zo. Secondewerk. Letterlijk.

Maar het ergste is: ze reageren gewoon niet op klachten. Ze doen heel onverschillig daar.
Gepost door: Swarm op 24-11-2017 13:14

Nou sorry, zo makkelijk hoeft het allemaal niet te zijn met allerlei cache modules die ze ongetwijfeld gebruiken. Het probleem is vaak niet zo lastig, maar in een grotere organisatie is het probleem eigenlijk altijd: wie moet ik ervoor hebben. Heb je eenmaal de juiste persoon, dan is het zo opgelost.
Door YOLOYOLO (1870 reacties) op 24-11-2017 14:35
Quote:
[..]

Secondewerk. Letterlijk secondewerk. Het is een content management systeem. Gewoon het foute plaatje in PS, als het bijv zo'n rigide systeem is dat de afmetingen exact moeten zijn, en wit over de '+' en CoD, plaatje uploaden, klaar. Want het is één afbeelding. Niet eens een css spritesheet, of zo. Secondewerk. Letterlijk.

Maar het ergste is: ze reageren gewoon niet op klachten. Ze doen heel onverschillig daar.
Gepost door: Swarm op 24-11-2017 13:14

klopt inderdaad.

prijzen in aantal winkels zijn ook niet aangepast en willen ze ook niet aanpassen.
Swarm
Door Swarm (196 reacties) op 24-11-2017 18:11
Quote:
[..]

Nou sorry, zo makkelijk hoeft het allemaal niet te zijn met allerlei cache modules die ze ongetwijfeld gebruiken. (...)

Jouw reactie irriteert mij. En wel hierom.
1. Budgetgaming - en jij bent een admin - duwt die advertentie van Intertoys onder mijn neus, waarin me nog steeds een Xbox One S MET call of duty wordt beloofd. Al bijna twee dagen.

2. Jij komt aanzetten met wat vaag jargon, dat kant nog wal raakt. Kennelijk om een reden aan te voeren waarom het moeilijk is om een afbeelding te wijzigen. Als dat daadwerkelijk moeilijk voor ze is, dan zijn mensen die deze shit ontwikkeld hebben. dommer dan het achterste van een baviaan zonder batsen.

Dit is totaal onacceptabel en onverdedigbaar. En als ik jou was zou ik die advertentie snel verwijderen, want hiermee zet je je bezoekers op het verkeerde been.
Sephiroth1989
Door Sephiroth1989 (625 reacties) op 24-11-2017 18:16
Quote:
[..]

Jouw reactie irriteert mij. En wel hierom.
1. Budgetgaming - en jij bent een admin - duwt die advertentie van Intertoys onder mijn neus, waarin me nog steeds een Xbox One S MET call of duty wordt beloofd. Al bijna twee dagen.

2. Jij komt aanzetten met wat vaag jargon, dat kant nog wal raakt. Kennelijk om een reden aan te voeren waarom het moeilijk is om een afbeelding te wijzigen. Als dat daadwerkelijk moeilijk voor ze is, dan zijn mensen die deze shit ontwikkeld hebben. dommer dan het achterste van een baviaan zonder batsen.

Dit is totaal onacceptabel en onverdedigbaar. En als ik jou was zou ik die advertentie snel verwijderen, want hiermee zet je je bezoekers op het verkeerde been.

Gepost door: Swarm op 24-11-2017 18:11

jeetje, geirriteerd much...Wat ktugach klopt weldegelijk hoor. Wij werken bij onze webshops ook met caching. Prijzen etc zijn direct aangepast, maar afbeeldingen niet. Daarnaast werken wij met verschillende afdelingen sales en content. Content werkt bijv. niet in het weekend en sales wel. Sales past prijzen aan en content, zoals je al kunt raden, de content zoals de afbeeldingen. Daarnaast is een afbeelding aanpassen een veel minder commerciële prioriteit dan een prijs aanpassen en met de black friday drukte is de keuze dan ook snel gemaakt. Al zou je dat zo nooit naar een klant verwoorden.

Desondanks is het balen dat ze zo'n fout maken en snap ik dat dat je irriteerd.
ktugach
Door ktugach (21139 reacties) op 24-11-2017 18:18
Rol: Administrator
Je reactie kan best wat minder hoor, volgens mij zie ik dat plaatje van cod niet op onze banners.

Daarnaast werk ik al jaren voor grote retailers op it gebied en vaak via grote it clubs waar alles naar het buitenland is geoutsourced. De stomste dingen gaan via een helpdesk in India waar ze echt maling hebben aan je spoedjes. Daarom is het vinden van de persoon doe het zo voor je oplost altijd het grootse struikelblok.

Voorts is dit topic niet bedoeld om je gal te spuwen over je order, daar zijn we niet voor.

En daarnaast heb ik het voor je nagevraagd bij mijn contactpersoon en ze gaven aan meerdere klachten te hebben. Deskondanks was ze het nog niet gelukt.

En ja, als hier een plaatje op de site verkeerd is, is dat 3 seconden werk, maar ik weet dan ook precies hoe het in elkaar steekt en waar ik moet zijn.
Johandy
Door Johandy (3816 reacties) op 24-11-2017 18:19
Eigenlijk meer iets voor de klaagcorner. 15 pogingen gedaan om GT Sport te bestellen via de website. Steeds werd ik er uitgegooid. Uiteindelijk wel gelukt.
Swarm
Door Swarm (196 reacties) op 24-11-2017 18:40
Quote:
Wij werken bij onze webshops ook met caching. Prijzen etc zijn direct aangepast, maar afbeeldingen niet. Daarnaast werken wij met verschillende afdelingen sales en content.

Quote:
Daarnaast werk ik al jaren voor grote retailers op it gebied en vaak via grote it clubs waar alles naar het buitenland is geoutsourced. De stomste dingen gaan via een helpdesk in India waar ze echt maling hebben aan je spoedjes. Daarom is het vinden van de persoon doe het zo voor je oplost altijd het grootse struikelblok.



ktugach
Door ktugach (21139 reacties) op 24-11-2017 18:43
Rol: Administrator
Als je er zo'n probleem mee hebt, dan pak je toch alles in en stuur je het terug? Je hebt daar ruim de tijd voor. Verder laten we hier maar over ophouden. Dus, weer over intertoys, maar niet over de order van Swarm of het plaatje wat niet goed staat...
[Begin]  |38|39|40|41|42|43|44(137)  [Eind]