Volg ons op Bluesky Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS

Help elkaar de backlog door

[Begin]  |60|61|62|63|64|65|66 (66) [Eind]
VenusQueenEJ
Door VenusQueenEJ (1607 reacties) op 03-06-2026 18:25
Even een update van mij aangezien er weer een nieuwe maand begonnen is. Ik heb inmiddels Pokémon Mystery Dungeon: Explorers of Darkness uitgespeeld met Raichu en Swampert en heb ook nog een PMD: Explorers of Time uitgespeeld met Empoleon en Sceptile. Die Explorers of Time game was ik al in de post-game dus dat ging redelijk flitsend. Nu zit ik op 12 uitspeelde games, dus zeker niet slecht.

Helaas gaat het voor de rest niet zo goed. Ik voel mij op dit moment zwaar kut om het simpel te zeggen. Ik zal hier verder maar niet op ingaan, maar het zorgt er in ieder geval voor dat ik geen zin heb om iets creatiefs te spelen als Pokopia. Een grotere game als Xenoblade Chronicles X wat ik hoopte te gaan spelen nu in juni zit er ook echt niet in, dus ik ga in plaats daarvan proberen om Mario & Luigi: Paper Jam Bros. te spelen. Ik denk dat die game basic genoeg is qua gameplay en verhaal om in wat kortere sessies te spelen, dus ik hoop dat ik deze game toch weet uit te spelen en dan zien we wel weer verder daarna.

In ieder geval nog veel game plezier aan iedereen hier en hopelijk ben ik wat vrolijker bij mijn volgende update.
Dracquiteur
Door Dracquiteur (4179 reacties) op 03-06-2026 18:48
Veel sterkte Venus!
SSJDennis
Door SSJDennis (9525 reacties) op 03-06-2026 19:46
Mei weer voorbij, maar niet verder gekomen dat Y:LAD.


- gespeeld, niet voltooid
~ voltooid

[JANUARI]
~Final Fantasy I, pixel remaster
~Visions of Mana

-Anno Mutationem

[FEBRUARI]
~A game about digging a hole
~Keeper
~Cloverpit
~Final Fantasy II, pixel remaster
~Like a Dragon Pirate Yakuza in Hawaii

-Final Fantasy XVI

[MAART]
~Final Fantasy III, pixel remaster
-Like a Dragon: Ishin!
-Anno Mutationem

[APRIL]
~Like a Dragon: Ishin!
~Final Fantasy IV, pixel remaster
-Yakuza: Like a Dragon

[MEI]
~Yakuza: Like a Dragon
-Final Fantasy V, pixel remaster

[JUNI]
~Final Fantasy V, pixel remaster
-Yakuza: Like a Dragon: Infinite Wealth
-RAIDOU Remastered The Mystery of The Soulless Army

In juni wil ik in ieder geval deel V uitspelen en misschien VI. Wel een hoop games die ik nu ineens wil spelen en daardoor "de druk" voel. Final Fantasy V eindelijk uitgespeeld met alle achievements. Final Fantasy VI al geïnstalleerd, maar ben echt turn based RPGs ff beu. Raidou op de Switch gestart maar did heeft framerate issues in sommige delen, my days.
Curly1991
Door Curly1991 (2365 reacties) op 03-06-2026 20:46
Vervelend VenusQueenEJ sterkte en hopelijk lukt het om Mario & Luigi te spelen.

Al enige tijd niks meer gedeeld. April en mei waren voor mij ook iets mindere maanden waardoor er minder animo was voor gamen.

Op dit moment solo bezig met 3 spellen;
- Inmiddels ben ik al meer dan een jaar bezig met Xenoblade Chronicles 2 Weer 10+ uur verder gespeeld. Ik probeer mij te focussen op de verhaallijn en niet te veel side quests te doen. Echter blijft de wereld verkennen mij nog regelmatig afleiden als er weer een nieuwe deel beschikbaar komt.

- Begonnen en inmiddels net over de helft met Is this seat Taken?. Ik keek heel erg uit naar dit puzzelspel, maar het blijkt helaas vrij simpel te zijn tot nu toe. Ze weten wel leuke scanrios te bedenken voor de puzzels.

- Paar uurtjes zitten in Tiny Bookshop toen die in de Gamepass verscheen. Als boekenfanaat was ik behoorlijk gehyped voor dit spel. Echter blijkt de gameplay erg simpel te zijn, mischien wel tegen het saaie aan voor mij. Grote kans dat ik dit niet verder ga spelen. Het spel is wel heerlijk rustgevend en in het begin vond ik het leuk om alle boek samenvattingen te lezen en de juiste boeken te zoeken. Echter wordt dit na enkele dagen doorspelen erg repetitief.

Daarnaast ook nog 3 spellen samen met iemand anders aan het spelen;
- Alan Wake Remasterd niet meer verder gespeeld. Dit lag verder niet aan het spel. Als ik een bankhang avond samen met mijn man had waren we de afgelopen tijd eerder geneigd een tv serie of film op te zetten.

- Nog een 2e game sessie gehad voor Uncharted 4 op de PS5. Het sluit aan bij wat ik ken en verwacht van Uncharted dus vermaak mij er goed mee. Zoals altijd benieuwd waar het huidige mysterie ons zal brengen.

- Ook nog begonnen met Sherlock Holmes: The Awakened op de PS5. Eigenlijk hadden we een sessie gepland om Uncharted te spelen, maar ondanks dat we de save uit de cloud downloade herkende het spel de save niet. Na vele pogingen, zijn we maar met Sherlock begonnen.

Ik heb dit spel ooit gebacked via Kickstarter dus werd wel tijd om het eens op te pakken. We hebben tot nu toe de proloog gespeeld. Ik heb niet veel ervaring met detective spellen, maar had wel het idee dat de tutorial iets uitgebreider had kunnen zijn qua uitleg. We zaten op een gegeven moment echt vast doordat een functionaliteit gewoon niet was uitgelegd en wij dus niet wisten dat we dat konden doen. Dit heeft ons onnodig veel tijd gekost.

NNID: Curly1991 | Steam: 1991Curly
[Begin]  |60|61|62|63|64|65|66 (66) [Eind]