Volg ons op Bluesky Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS

Xbox Game Pass [Algemeen Topic]

[Begin]  |33|34|35|36|37|38|39 (39) [Eind]
Care
Door Care (49739 reacties) op 02-10-2025 17:22
Quote:
Zojuist 2 kaarten voor 6 maanden core gekocht, om deze om te zetten naar mijn reeds lopende GPU. Ik heb een NL account en gebruik EU kaarten, maar krijg steeds de volgende melding:

Probeer het opnieuw
Er is iets fout gegaan aan onze kant. Mogelijk helpt het als je even wacht.

KwDryC+5U0KzcQ3s.10.72.16

Wed, 10 Sep 2025 17:39:29 GMT

Zowel via browser op pc als via de XBOX. Als de kaarten voor een andere regio waren, dan wordt dat toch specifiek vermeldt in de foutmelding?
Gepost door: Xgar op 10-09-2025 19:44
Kan het zijn dat je codes gekocht hebt die alleen ingevoerd kunnen worden als je geen actief abo hebt?

Het is patat! 🍕 + 🍍 =❤ , After eight 🤮 Teamvluusje stinkt!
Swift
Door Swift (13251 reacties) op 02-10-2025 17:54
Volgens mij kan je niet een lopend GPU abbo verlengen met core. Ik moest in elk geval wachten tot het op was om een conversie te doen,

Go woke, go broke.
[Begin]  |33|34|35|36|37|38|39 (39) [Eind]