Ik heb ook slechte ervaring met DHL. Mijn pa had eens een kleine DVD speler besteld. Die hadden ze mooi achterom in de tuin gelegd, maar wel geen briefje in de brievenbus om het even te laten weten. Doos was helemaal naar geregend. Het was een wonder dat het apparaat nog werkte.
Zelf heb ik dat First 4 Figures Mario & Yoshi beeldje besteld een paar jaar geleden. Iedereen die F4F kent weet hoe prijzig deze beeldjes kunnen zijn. Bezorgd door DHL, maar deze hadden ze gewoon achtergelaten bij de voordeur. Niet eens even aangebeld, ik was gewoon thuis. Het is dat ik door ruit van de voordeur een schaduw zag, anders was die doos ook maart geregend. Als een of andere sukkel hem intussen niet al gewoon had meegenomen, omdat hij buiten stond waar iedereen het kon zien.
Komt ook vaker voor dat wij verkeerde pakketjes krijgen, die helemaal niet voor ons bedoeld zijn. Bijna altijd zijn deze door DHL bezorgd.
Van onze kant hebben ze dus al diverse klachten gehad. Kan ik niet zeggen van andere bezorgers. PostNL, DPD, FedEx, allemaal tevreden over, op de zeldzame momenten na van hun kant dat ze eens een pakketje of brief verkeerd leveren.
Zelf heb ik dat First 4 Figures Mario & Yoshi beeldje besteld een paar jaar geleden. Iedereen die F4F kent weet hoe prijzig deze beeldjes kunnen zijn. Bezorgd door DHL, maar deze hadden ze gewoon achtergelaten bij de voordeur. Niet eens even aangebeld, ik was gewoon thuis. Het is dat ik door ruit van de voordeur een schaduw zag, anders was die doos ook maart geregend. Als een of andere sukkel hem intussen niet al gewoon had meegenomen, omdat hij buiten stond waar iedereen het kon zien.
Komt ook vaker voor dat wij verkeerde pakketjes krijgen, die helemaal niet voor ons bedoeld zijn. Bijna altijd zijn deze door DHL bezorgd.
Van onze kant hebben ze dus al diverse klachten gehad. Kan ik niet zeggen van andere bezorgers. PostNL, DPD, FedEx, allemaal tevreden over, op de zeldzame momenten na van hun kant dat ze eens een pakketje of brief verkeerd leveren.
Moet zeggen dat ik DHL op dit moment wel de fijnste bezorgdienst vind. Aanpassingen qua levering zijn als enigste bezorgdienst eenvoudig te kiezen en daar wordt dan ook daadwerkelijk iets mee gedaan. Bij DPD kan ik vaak wel een andere dag of locatie kiezen, maar dan komen ze alsnog op de origineel geplande dag waarop ik dan natuurlijk niet thuis ben. Bij PostNL is tegenwoordig helemaal niets aan te passen qua bezorgtijd of afleverlocatie. Zodra iets onderweg is gaat het daar naartoe op die bepaalde tijd en daar is niks aan te doen. Dit kom vroeger wel altijd, eventueel tegen extra kosten avondlevering..
NNID: SGT_XAN XGT: runfatboyrun444
DHL heeft in elk geval wel een klantenservice. Onlangs Peddler gehad en die komen drie dagen later nog eens iets melden wat al niet meer klopt, en verwachten dat je 9-21 thuis bent.
Helaas gaat het in mijn buurt gewoon erg vaak fout ongeacht de dienst, zou graag zien dat alle webshops gewoon bezorgpunt aanbieden tijdens het bestellen, zitten er genoeg hier. Ik denk dat aan huis bezorging maar iets van 2-3/10 keer op schema gaat en zo'n 1/10 keer ontvang ik helemaal niets (kwijt of weer retour naar webshop zonder enige reden).
DHL heeft ook veel kluisjes hier, enige nadeel is dat als ze vol zijn dat je dan weer een dag moet wachten.
Helaas gaat het in mijn buurt gewoon erg vaak fout ongeacht de dienst, zou graag zien dat alle webshops gewoon bezorgpunt aanbieden tijdens het bestellen, zitten er genoeg hier. Ik denk dat aan huis bezorging maar iets van 2-3/10 keer op schema gaat en zo'n 1/10 keer ontvang ik helemaal niets (kwijt of weer retour naar webshop zonder enige reden).
DHL heeft ook veel kluisjes hier, enige nadeel is dat als ze vol zijn dat je dan weer een dag moet wachten.
Quote:
DHL
Helaas gaat het in mijn buurt gewoon erg vaak fout ongeacht de dienst, zou graag zien dat alle webshops gewoon bezorgpunt aanbieden tijdens het bestellen, zitten er genoeg hier.
Gepost door: ErHaO op 15-10-2025 22:08
Helaas gaat het in mijn buurt gewoon erg vaak fout ongeacht de dienst, zou graag zien dat alle webshops gewoon bezorgpunt aanbieden tijdens het bestellen, zitten er genoeg hier.
Gepost door: ErHaO op 15-10-2025 22:08
Dat is ook een van de redenen waarom ik zelf kies voor de optie om het op een bezorgpunt te laten leveren, mits dat mogelijk is.
Liever een dag later het pakketje ophalen dan dat het ergens verdwijnt.
Xbox, Xbox 360, Playstation Classic, PSP, PS2 Slim, PS2+HDD, PS3, PS4+PSVR, PS5, DS-Lite, Gamecube, Wii, WiiU, Switch
Quote:
[..]
Dat is ook een van de redenen waarom ik zelf kies voor de optie om het op een bezorgpunt te laten leveren, mits dat mogelijk is.
Liever een dag later het pakketje ophalen dan dat het ergens verdwijnt.
Gepost door: Drdolittle op 15-10-2025 23:25
Dat is ook een van de redenen waarom ik zelf kies voor de optie om het op een bezorgpunt te laten leveren, mits dat mogelijk is.
Liever een dag later het pakketje ophalen dan dat het ergens verdwijnt.
Gepost door: Drdolittle op 15-10-2025 23:25
Als de webshops het aanbieden bij bestellen meestal geen enkele vertraging. Daarom vind ik het soms stom dat je dan metteen bij verzending dat aanvinkt en er een dag bijkomt, of dat er eerst een bezorgpoging moet zijn. Tijdverspilling voor iedereen, want doordeweeks ben ik gewoon weg overdag.
Ik heb ook een hele tijne DHL bezorger. Altijd vrolijk.
Slechtste ervaring heb ik met DPD. Die hebben het ooit geflikt om een kalender dubbel te vouwen en door de brievenbus te proppen. Gelukkig stuurt Amazon die tegenwoordig nog wel gewoon in een doos op tegen beschadigen.
Slechtste ervaring heb ik met DPD. Die hebben het ooit geflikt om een kalender dubbel te vouwen en door de brievenbus te proppen. Gelukkig stuurt Amazon die tegenwoordig nog wel gewoon in een doos op tegen beschadigen.
Zojuist een chatsessie met een medewerker van Amazon gehad.
Heb de foto's met de medewerker kunnen delen.
Ook heb ik nog aangegeven dat er geen luchtkussentjes als opvulling in de doos van de Switch aanwezig waren. De medewerker gaf aan dat de doos hier wel mee opgevuld hoort te zijn.
Werd snel en vriendelijk geholpen.
Er werd nog wel aangegeven dat een vervangend hoesje voor Bananza niet perse noodzakelijk zou zijn van hun kant omdat er een downloadcode in het hoesje zit.
Heb aangegeven dat ik toch wel de voorkeur heb voor een nieuw hoesje.
Anders had ik het spel wel in de Eshop gekocht.





Heb de foto's met de medewerker kunnen delen.
Ook heb ik nog aangegeven dat er geen luchtkussentjes als opvulling in de doos van de Switch aanwezig waren. De medewerker gaf aan dat de doos hier wel mee opgevuld hoort te zijn.
Werd snel en vriendelijk geholpen.
Er werd nog wel aangegeven dat een vervangend hoesje voor Bananza niet perse noodzakelijk zou zijn van hun kant omdat er een downloadcode in het hoesje zit.
Heb aangegeven dat ik toch wel de voorkeur heb voor een nieuw hoesje.
Anders had ik het spel wel in de Eshop gekocht.





Xbox, Xbox 360, Playstation Classic, PSP, PS2 Slim, PS2+HDD, PS3, PS4+PSVR, PS5, DS-Lite, Gamecube, Wii, WiiU, Switch
Banzana is gewoon een cartridge toch? Heb m hier zelf ook. Overigens wel erg knap om zelfs het hoesje zo te vernachelen. Dan krijg ik het idee dat er iets flink zwaars op gevallen is en hadden ze hem eigenlijk gewoon zelf retour moeten sturen in het sorteercentrum, maar dan krijgen ze waarschijnlijk een claim van Amazon.
Geen idee of het een code of een cartridge is.
Ik ging sowieso voor een hoes om in de kast te plaatsen.
Het hoeft niet retour in elk geval.
Ik ging sowieso voor een hoes om in de kast te plaatsen.

Het hoeft niet retour in elk geval.
Xbox, Xbox 360, Playstation Classic, PSP, PS2 Slim, PS2+HDD, PS3, PS4+PSVR, PS5, DS-Lite, Gamecube, Wii, WiiU, Switch
Wauw dat DK doosje is echt belachelijk, en dat de medewerker dan ook nog probeert onder een vervangend artikel uit te komen... het zal maar een verjaardagscadeau voor je kind zijn wat je zo geleverd krijgt. Je bent veel te lief Drdolittle.
People say nothing is impossible, but I do nothing every day π»
Het was van buiten niet te zien omdat het in zo'n grijze plastic wikkel/zakje zat.
Ik voelde wel meteen dat het niet goed was toen ik het pakket pakte.
Die doos met de Switch2 zou de bezorger eigenlijk ook niet mogen afleveren, wat mij betreft!
Als ik op een afhaalpunt zou werken, zou die wat mij betreft meteen retour afzender gaan.
Ik voelde wel meteen dat het niet goed was toen ik het pakket pakte.
Die doos met de Switch2 zou de bezorger eigenlijk ook niet mogen afleveren, wat mij betreft!
Als ik op een afhaalpunt zou werken, zou die wat mij betreft meteen retour afzender gaan.
Xbox, Xbox 360, Playstation Classic, PSP, PS2 Slim, PS2+HDD, PS3, PS4+PSVR, PS5, DS-Lite, Gamecube, Wii, WiiU, Switch
Vaak genoeg zulke ingedeukte dozen ontvangen waarbij de inhoud wel gewoon in orde blijkt te zijn. Op voorhand al terugsturen lijkt mij onzinnig. Misschien zit er wel een deken in ofzo. Ik krijg af en toe kleding ook in dozen toegestuurd.
πΊπ¦ ππ
iid, laat de ontvanger beslissen of ze het pakketje houden/terugsturen/weigeren en niet de afhaalpunt/bezorger.
πΌππ§π»βπ¦±π¦ ... " De Kat trapt de krullen van de Krab "
Quote:
jeetje dat is wel zeer aso bezorger geweest, en de game is een cardridge game zonder download code, anders had dat op de voorkant van het doosje gestaan.Zojuist een chatsessie met een medewerker van Amazon gehad.
Heb de foto's met de medewerker kunnen delen.
Ook heb ik nog aangegeven dat er geen luchtkussentjes als opvulling in de doos van de Switch aanwezig waren. De medewerker gaf aan dat de doos hier wel mee opgevuld hoort te zijn.
Werd snel en vriendelijk geholpen.
Er werd nog wel aangegeven dat een vervangend hoesje voor Bananza niet perse noodzakelijk zou zijn van hun kant omdat er een downloadcode in het hoesje zit.
Heb aangegeven dat ik toch wel de voorkeur heb voor een nieuw hoesje.
Anders had ik het spel wel in de Eshop gekocht.
(Image)
(Image)
(Image)
(Image)
(Image)
Gepost door: Drdolittle op 16-10-2025 11:22
Heb de foto's met de medewerker kunnen delen.
Ook heb ik nog aangegeven dat er geen luchtkussentjes als opvulling in de doos van de Switch aanwezig waren. De medewerker gaf aan dat de doos hier wel mee opgevuld hoort te zijn.
Werd snel en vriendelijk geholpen.
Er werd nog wel aangegeven dat een vervangend hoesje voor Bananza niet perse noodzakelijk zou zijn van hun kant omdat er een downloadcode in het hoesje zit.
Heb aangegeven dat ik toch wel de voorkeur heb voor een nieuw hoesje.
Anders had ik het spel wel in de Eshop gekocht.
(Image)
(Image)
(Image)
(Image)
(Image)
Gepost door: Drdolittle op 16-10-2025 11:22
Vandaag is de Bananza opnieuw geleverd.
Nu zonder beschadigingen
Het was net als eerder deze week een normaal brievenbuspakketje.
Wel apart dat het nu meteen via de brievenbus is bezorgt en het beschadigde pakket na 2 bezorgmomenten naar een DHL punt is afgeleverd, terwijl deze ook in de brievenbus past.
Nu zonder beschadigingen
Het was net als eerder deze week een normaal brievenbuspakketje.
Wel apart dat het nu meteen via de brievenbus is bezorgt en het beschadigde pakket na 2 bezorgmomenten naar een DHL punt is afgeleverd, terwijl deze ook in de brievenbus past.
Xbox, Xbox 360, Playstation Classic, PSP, PS2 Slim, PS2+HDD, PS3, PS4+PSVR, PS5, DS-Lite, Gamecube, Wii, WiiU, Switch
Quote:
En je hebt de game nu 2x ?Vandaag is de Bananza opnieuw geleverd.
Nu zonder beschadigingen
Het was net als eerder deze week een normaal brievenbuspakketje.
Wel apart dat het nu meteen via de brievenbus is bezorgt en het beschadigde pakket na 2 bezorgmomenten naar een DHL punt is afgeleverd, terwijl deze ook in de brievenbus past.
Gepost door: Drdolittle op 18-10-2025 21:18
Nu zonder beschadigingen
Het was net als eerder deze week een normaal brievenbuspakketje.
Wel apart dat het nu meteen via de brievenbus is bezorgt en het beschadigde pakket na 2 bezorgmomenten naar een DHL punt is afgeleverd, terwijl deze ook in de brievenbus past.
Gepost door: Drdolittle op 18-10-2025 21:18
Kan je een losse kaartje (of inclusief door midden gebroken hoesje π ) doorverkopen π
πΌππ§π»βπ¦±π¦ ... " De Kat trapt de krullen van de Krab "
Ook een DHL momentje gehad..
Headset besteld en geleverd via DHL.
Bedrijf had het hermetisch ingepakt (allemaal zeer netjes).
DHL krijgt het voor elkaar dat de doos zware schade heeft geleden.. halve doos nat en gehele doos gekreukt of gescheurd.
Headset (en hoes) gelukkig ongeschonden.
Aangegeven bij het bestelde bedrijf dat DHL weer onzorgvuldig is.
Gelukkig is de hoes niet garantiegevoelig en alleen de headset.
Het is dat DHL hier veel bezorgd maar damn.. ik weet dat ze het druk hebben en pakketjes erin gooien, maar zoveel waterschade en scheuren vind ik ronduit knap.
Headset besteld en geleverd via DHL.
Bedrijf had het hermetisch ingepakt (allemaal zeer netjes).
DHL krijgt het voor elkaar dat de doos zware schade heeft geleden.. halve doos nat en gehele doos gekreukt of gescheurd.
Headset (en hoes) gelukkig ongeschonden.
Aangegeven bij het bestelde bedrijf dat DHL weer onzorgvuldig is.
Gelukkig is de hoes niet garantiegevoelig en alleen de headset.
Het is dat DHL hier veel bezorgd maar damn.. ik weet dat ze het druk hebben en pakketjes erin gooien, maar zoveel waterschade en scheuren vind ik ronduit knap.

.
Ze bezorgen tegenwoordig met de cabrio? π
πΌππ§π»βπ¦±π¦ ... " De Kat trapt de krullen van de Krab "



