Quote:
Ahh.. ik wou deze een tijd geleden kopen in de sale, maar was het vergeten.LEGO 2K Drive wordt 19 mei delisted:
https://www.ign.com/articles/lego-2k-drive-set-to-be-delisted-next-week-with-multiplayer-shutdown-scheduled-for-2027
Alle multiplayer servers en functies stoppen iets later. Dus sla nu nog je slag!
Gepost door: Josplays op 15-05-2026 18:21
https://www.ign.com/articles/lego-2k-drive-set-to-be-delisted-next-week-with-multiplayer-shutdown-scheduled-for-2027
Alle multiplayer servers en functies stoppen iets later. Dus sla nu nog je slag!
Gepost door: Josplays op 15-05-2026 18:21
Toen was het ook al zo dat sommige DLC al delisted was, vond ik ook al vervelend.
๐บ๐ฆ ๐๐
Witchaven I & II worden op 15 juni delisted. De games zijn nu dik in de aanbieding (beide samen voor 1,22โฌ), dus sla je slag nu het nog kan.
Steam: https://store.steampowered.com/bundle/21240/Witchaven_I__II_Bundle/
Liever DRM free? GOG: https://www.gog.com/en/game/witchaven_witchaven_ii_blood_vengeance (Daar is de bundel zelfs maar 80 cent)
Steam: https://store.steampowered.com/bundle/21240/Witchaven_I__II_Bundle/
Liever DRM free? GOG: https://www.gog.com/en/game/witchaven_witchaven_ii_blood_vengeance (Daar is de bundel zelfs maar 80 cent)
Steam: 75111730 | Switch: SW-7833-8860-8693 | Youtube.com/JosPlays | https://www.exophase.com/user/JosPlays/
Helaas zonder iets van een heads-up:
https://tweakers.net/nieuws/248234/sony-haalt-zonder-waarschuwing-servers-van-ps5-game-destruction-allstars-offline.html
Weet niet of mensen het รผberhuapt gespeeld hebben, maar altijd zonde om een game te zien verdwijnen.
https://tweakers.net/nieuws/248234/sony-haalt-zonder-waarschuwing-servers-van-ps5-game-destruction-allstars-offline.html
Weet niet of mensen het รผberhuapt gespeeld hebben, maar altijd zonde om een game te zien verdwijnen.
Steam: 75111730 | Switch: SW-7833-8860-8693 | Youtube.com/JosPlays | https://www.exophase.com/user/JosPlays/
Quote:
plots offline gehaald
BS. Servers zijn al twee jaar dood.
Ik zag hem toevallig vanochtend nog voor een tientje bij Bol, in de PlayStation-sale. Leuk voor naast die andere onderzetter, Concord. ๐ป
๐บ๐ฆ ๐๐
Heb er wel een mail van PS over gekregen (misschien dat ik he tooit een keer hebt opgestart? )
Concord is toch wel meer een 'klassieker' want die is nooit (echt officieel voor groot publiek) speelbaar geweest ๐
Edit: Oh, stond ook in de Tweakers bericht dat er mail is rondgestuurd, maar laat het bericht wel staan
Quote:
Vanaf 26 mei 2026 (14.00 UTC) zijn Destruction AllStars en alle bijbehorende virtuele valuta (Destruction Points) niet meer beschikbaar bij PlayStationยฎStore. Je kunt ze dan niet meer kopen.
Spelers die de game al hebben, kunnen de singleplayer-speltypen tot 25 november 2026 (15.00 UTC) blijven spelen. Op deze datum wordt ook de server-ondersteuning van Destruction AllStars beรซindigd. Daarna kunnen singleplayer-uitdagingen van Arcade Mode nog steeds worden gespeeld. Zonder server-ondersteuning zijn bepaalde gameplay-functies mogelijk niet meer beschikbaar. Alle andere game-services zijn vanaf dat moment niet meer beschikbaar.
Spelers die nog virtuele valuta (Destruction Points) bezitten, kunnen deze tot woensdag 25 november 2026 (15.00 UTC) uitgeven in de singleplayer-speltypen van de game.
Als gevolg van technische problemen zijn de multiplayer-services van Destruction AllStars niet meer beschikbaar op PlayStationยฎ5-consoles, en deze zullen ook niet meer worden hersteld.
We willen alle fans van Destruction AllStars danken voor hun steun en enthousiasme.
Het stilleggen van de gamediensten vormt geen inbreuk op eventuele wettelijke rechten. Neem contact op metย PlayStation-ondersteuningย voor meer informatie.
Spelers die de game al hebben, kunnen de singleplayer-speltypen tot 25 november 2026 (15.00 UTC) blijven spelen. Op deze datum wordt ook de server-ondersteuning van Destruction AllStars beรซindigd. Daarna kunnen singleplayer-uitdagingen van Arcade Mode nog steeds worden gespeeld. Zonder server-ondersteuning zijn bepaalde gameplay-functies mogelijk niet meer beschikbaar. Alle andere game-services zijn vanaf dat moment niet meer beschikbaar.
Spelers die nog virtuele valuta (Destruction Points) bezitten, kunnen deze tot woensdag 25 november 2026 (15.00 UTC) uitgeven in de singleplayer-speltypen van de game.
Als gevolg van technische problemen zijn de multiplayer-services van Destruction AllStars niet meer beschikbaar op PlayStationยฎ5-consoles, en deze zullen ook niet meer worden hersteld.
We willen alle fans van Destruction AllStars danken voor hun steun en enthousiasme.
Het stilleggen van de gamediensten vormt geen inbreuk op eventuele wettelijke rechten. Neem contact op metย PlayStation-ondersteuningย voor meer informatie.
Concord is toch wel meer een 'klassieker' want die is nooit (echt officieel voor groot publiek) speelbaar geweest ๐
Edit: Oh, stond ook in de Tweakers bericht dat er mail is rondgestuurd, maar laat het bericht wel staan
๐ผ๐๐ง๐ปโ๐ฆฑ๐ฆ ... " De Kat trapt de krullen van de Krab "
Ook de mail gekregen. Ik heb de game via PS Plus gekregen, maar volgens mij nooit opgestart.
๐บ๐ฆ ๐๐
Quote:
Dit heeft geen trophies/achievements?
Gepost door: UltraTiger op 31-05-2026 05:45
Gepost door: UltraTiger op 31-05-2026 05:45
Nee klopt, de free to play modi van Call of Duty kennen geen trophies. In zo'n gratis weekend kan je ook geen trophies winnen bijvoorbeeld.
Ik vind dit alleen maar een juich. Dan kan die oude meuk de vooruitgang niet meer tegenhouden.
๐ด
Quote:
(Image)
Horizon Chase Turbo to be delisted in June
๐ญ
Vergeet niet dat er ook DLC bestaat!
Reprints van de fysieke uitgaven voor PS4 & Switch bij VGP.
Gepost door: UltraTiger op 27-03-2026 01:20
Horizon Chase Turbo to be delisted in June
๐ญ
Vergeet niet dat er ook DLC bestaat!
Reprints van de fysieke uitgaven voor PS4 & Switch bij VGP.
Gepost door: UltraTiger op 27-03-2026 01:20
Reminder dat vandaag laatste dag is. Ik zag dat ik hem via ps+ had, ben ik hem dan ook kwijt? Of eenmaal geclaimd is voor altijd beschikbaar, mits je ps+ heb. Weinig zin om er eig nu โฌ20 voor te betalen
Als je het met PS+ geclaimed hebt zou je het gewoon moeten kunnen blijven spelen zolang je een PS Plus abonnement hebt natuurlijk. Ik vind delisting van games echt zoโn zonde heโฆ
Steam: 75111730 | Switch: SW-7833-8860-8693 | Youtube.com/JosPlays | https://www.exophase.com/user/JosPlays/
Als het goed is blijft het wel beschikbaar, dat was bij de andere games toch ook?
LEGO 2K Drive en Table Top Racing: World Tour waren ook maandelijkse PS Plus games.
LEGO 2K Drive en Table Top Racing: World Tour waren ook maandelijkse PS Plus games.
๐บ๐ฆ ๐๐
Ik heb toch ook maar de dlc gekocht voor de Switch.
Mensen met een fysieke game moeten misschien even opletten dat er aparte versies zijn voor fysiek en digitaal, althans wel in de Amerikaanse eShop. Of het ook geldt/gold voor de Europese versie weet ik niet, ik zie/zag het er op de website niet bij staan. De game is inmiddels al delisted hier in Nederland...

Ik heb het vanuit de game gekocht, daar krijg je automatisch de juiste versie aangeboden.
Mensen met een fysieke game moeten misschien even opletten dat er aparte versies zijn voor fysiek en digitaal, althans wel in de Amerikaanse eShop. Of het ook geldt/gold voor de Europese versie weet ik niet, ik zie/zag het er op de website niet bij staan. De game is inmiddels al delisted hier in Nederland...

Ik heb het vanuit de game gekocht, daar krijg je automatisch de juiste versie aangeboden.
๐บ๐ฆ ๐๐
Ze zijn op de Xbox vergeten de dlc te delisten (game is wel delisted):

En in de Amerikaanse Nintendo eShop staat de dlc voor de fysieke versie ook nog te koop
(dlc voor de digitale versie is wel delisted):

Gecombineerd met de fysieke game van VGP zou je op dit moment dus nog steeds een complete game kunnen bemachtigen.
@OneDay, nog bedankt voor de reminder! ๐ค
Ik heb nu de game+dlc op PlayStation/Xbox/Switch. ๐

En in de Amerikaanse Nintendo eShop staat de dlc voor de fysieke versie ook nog te koop
(dlc voor de digitale versie is wel delisted):

Gecombineerd met de fysieke game van VGP zou je op dit moment dus nog steeds een complete game kunnen bemachtigen.
@OneDay, nog bedankt voor de reminder! ๐ค
Ik heb nu de game+dlc op PlayStation/Xbox/Switch. ๐
๐บ๐ฆ ๐๐
GRID Legends servers worden 11 september 2026 stopgezet.
Ga er maar vanuit dat ze de game en dlc ook delisten.
Ga er maar vanuit dat ze de game en dlc ook delisten.
๐บ๐ฆ ๐๐
Quote:
GRID Legends servers worden 11 september 2026 stopgezet.
Ga er maar vanuit dat ze de game en dlc ook delisten.
Gepost door: UltraTiger op 13-06-2026 06:39
Ga er maar vanuit dat ze de game en dlc ook delisten.
Gepost door: UltraTiger op 13-06-2026 06:39
Ook erg vreemd dat de game binnenkort (of is ie al uit?) een Switch 2 release krijgt.
Xbox Live: Htbaa | Switch: 6747-1030-5524 | Wii U: HtbaaU | 3DS: 4699-6625-9968 | PSN: Htbaa | Steam: Htbaa


