Volg ons op Bluesky Volg ons op Facebook Abonneer op onze RSS

Nintendo Switch 2 [Algemeen Topic]

[Begin]  |570|571|572|573|574|575|576(588)  [Eind]
ThaBEN
Door ThaBEN (7852 reacties) op 09-05-2026 08:11
Quote:
[..]

De Nederlandse voice acting klinkt wel goed eigenlijk. Blij dat dit eindelijk eens wat beter wordt! De Nederlandse stemmen in de eerste Mario film waren ook prima.
Gepost door: Htbaa op 08-05-2026 19:54

Ben het met je eens. Ik vind er niets verkeerd aan klinken.
En voor degene die niet bekend zijn met de franchise, James betreft de vader de de hoofdrolspeler Fox. Hij moet dus ook klinken als een wat oudere man/vos.

Fox zelf is 25 jaar. Zijn vader zou dus makkelijk ergens in de 40, misschien wel 50 zijn.



Feel a New Real | PS VR2
DaggieWaggie
Door DaggieWaggie (41106 reacties) op 09-05-2026 08:42
Audio zal zich wel aanpassen aan je systeem. Dus niet gevreest, je zal gewoon de Engelse stemmen horen. Wel benieuwd naar alle one-liners in het Nederlands. |||Spoiler||| Kan je dat niet laten doen Sterren-Vos |||Spoiler|||.

Twitch.tv/DagDoesStuff 👑🐊
Josplays
Door Josplays (4979 reacties) op 09-05-2026 08:50
Quote:
Audio zal zich wel.aanpassen aan je systeem. Dus niet gevreest, je zal gewoon de Engelse stemmen horen. Wel benieuwd naar alle one-liners in het Nederlands. |||Spoiler||| Kan je dat niet laten doen Sterren-Vos |||Spoiler|||.
Gepost door: DaggieWaggie op 09-05-2026 08:42

|||Spoiler||| Op mijn teken doen we een ton-rol! (of loop-rol, vat-rol) |||Spoiler|||

Vind het vooral leuk als het Nederlandse stemmen heeft. Vooral voor kinderen is zoiets heel leuk. Ikzelf zal er echter nooit gebruik van maken.

Steam: 75111730 | Switch: SW-7833-8860-8693 | Youtube.com/JosPlays | https://www.exophase.com/user/JosPlays/
Budgetpaardje
Door Budgetpaardje (33992 reacties) op 09-05-2026 08:57
De game is zo kort dat ik me best kan voorstellen dat ik het de eerste keer in het Engels speel en later nog eens in het Nederlands. Het is niet slecht gedaan, gewoon lekker over de top, net als de Engelse stemmen.

🐴
DetectivePikachu
Door DetectivePikachu (3772 reacties) op 09-05-2026 09:04
Stemmen in Star Fox in het NL hebben voor mij een heel hoog Beyond Good & Evil gehalte. Niet zo overtuigend als de Engelse stemmen, maar het heeft wel wat en ik zou er aan kunnen wennen.
Nightshade
Door Nightshade (1347 reacties) op 09-05-2026 09:15
Allemaal leuk en aardig, maar waar zijn de Lylat stemmen? Ben wel benieuwd of die er nog in zitten.
Yi-Long
Door Yi-Long (7190 reacties) op 09-05-2026 09:22
Audio-options zou je gewoon zelf in moeten kunnen stellen in de game (dus niet ‘forced’ via je system of locatie).

Als kind had ik trouwens al een hekel aan Nederlandse dubs. Dan had je M.A.S.K. op Sky Channel in het Engels, en dan ging TROS het in het Nederlands uitzenden. Verschrikkelijk.

Nu hebben we digitale TV, en alsnog heb je meerdere zenders die tekenfilms en series alleen met de Nederlandse dub uitzenden.
Xor
Door Xor (41197 reacties) op 09-05-2026 10:20
Quote:
Audio-options zou je gewoon zelf in moeten kunnen stellen in de game (dus niet ‘forced’ via je system of locatie).

Als kind had ik trouwens al een hekel aan Nederlandse dubs. Dan had je M.A.S.K. op Sky Channel in het Engels, en dan ging TROS het in het Nederlands uitzenden. Verschrikkelijk.

Nu hebben we digitale TV, en alsnog heb je meerdere zenders die tekenfilms en series alleen met de Nederlandse dub uitzenden.
Gepost door: Yi-Long op 09-05-2026 09:22
Disney Channel en Cartoon Network zijn gewoon in het Engels te beluisteren. Althans. In de Ziggo Go app is dit standaard ingesteld. Op gewone TV met kabel volgens mij niet 🤔.

Daarnaast zou ik weinig zorgen maken over de stemmen. De Nederlandse stemmen zijn dus door Nintendo toegevoegd om ook het jongere doelgroep met Star Fox te laten introduceren. Maar de vraag is of het wel gaat aanslaan en of veel kinderen Star Fox leuk zullen vinden.

|||Spoiler||| Ik hoop van wel, want ik wil een Star Fox Illumination film |||Spoiler|||

Where am I Playstation Showcase? 🤡
Budgetpaardje
Door Budgetpaardje (33992 reacties) op 09-05-2026 10:29
Die scene met achtergrondverhaal over Star Fox in de film was zo hype. Beste moment uit de film. Als kind zou ik zo hyped zijn dat ik meteen van de Pathé naar de Intertoys gelopen zou zijn, op zoek naar games en merch van Star Fox. En dan is er niks. Helemaal niks. Als deze game uit komt zou ik het alweer vergeten zijn, maar wellicht met de blu-ray release dat het wat meer tractie krijgt.

🐴
Canyarion
Door Canyarion (1581 reacties) op 09-05-2026 20:34
Ik ben door de Mario Galaxy film weer Starlink gaan spelen.
Mastat
Door Mastat (1391 reacties) op 09-05-2026 22:37


Hopelijk komen deze ook naar NL.

Ik heb dit kekke apparaatje!
UltraTiger
Door UltraTiger (85949 reacties) op 09-05-2026 23:12
Ze moeten er ook een van Krystal maken.

🇺🇦 💙💛
Bulldrome
Door Bulldrome (129 reacties) op 09-05-2026 23:48
Never forget

Budgetpaardje
Door Budgetpaardje (33992 reacties) op 10-05-2026 00:56
Dat was echt de gouden eeuw van de Nintendo Directs.

🐴
Hamklaas
Door Hamklaas (229 reacties) op 10-05-2026 12:20
Mijn vinger zweeft weer boven de koop knop van een Switch 2.
Star Fox vond ik altijd wel echt een tof karakter en in Smash Melee koos ik hem altijd, maar die game ziet er wel echt heel tof uit.
Door LukkyNL (397 reacties) op 10-05-2026 14:28
Quote:
Mijn vinger zweeft weer boven de koop knop van een Switch 2.
Star Fox vond ik altijd wel echt een tof karakter en in Smash Melee koos ik hem altijd, maar die game ziet er wel echt heel tof uit.
Gepost door: Hamklaas op 10-05-2026 12:20

Je kan er geen buil aan vallen.
Dracquiteur
Door Dracquiteur (4182 reacties) op 10-05-2026 16:31
Quote:
Mijn vinger zweeft weer boven de koop knop van een Switch 2.
Star Fox vond ik altijd wel echt een tof karakter en in Smash Melee koos ik hem altijd, maar die game ziet er wel echt heel tof uit.
Gepost door: Hamklaas op 10-05-2026 12:20
De nieuwprijs van de Switch 2 wordt binnenkort verhoogd, zoals een paar pagina's terug gepost werd.
Door Chickje (515 reacties) op 10-05-2026 18:36
Quote:
Mijn vinger zweeft weer boven de koop knop van een Switch 2.
Star Fox vond ik altijd wel echt een tof karakter en in Smash Melee koos ik hem altijd, maar die game ziet er wel echt heel tof uit.
Gepost door: Hamklaas op 10-05-2026 12:20

Niet twijfelen! Sinds de Switch 2 raak ik mijn oude Switch amper meer aan. Alles loopt nu met die Boost functie op 1080p en veel games met uncapped framerate lopen op 60fps. Ik vind het echt een wereld van verschil.
Canyarion
Door Canyarion (1581 reacties) op 11-05-2026 22:16
Ik zit ineens te denken: zijn ze bezig een vervolg op te zetten voor Star Fox? Waar Fox op zoek gaat naar z'n verloren vader.

Da's dan wel weer een spel dat ik wil spelen.
DaggieWaggie
Door DaggieWaggie (41106 reacties) op 12-05-2026 09:20
Quote:
Ik zit ineens te denken: zijn ze bezig een vervolg op te zetten voor Star Fox? Waar Fox op zoek gaat naar z'n verloren vader.
Gepost door: Canyarion op 11-05-2026 22:16
Ga maar even rustig zitten Canyarion... Ik heb namelijk erg slecht nieuws over Fox zijn vader...

Twitch.tv/DagDoesStuff 👑🐊
[Begin]  |570|571|572|573|574|575|576(588)  [Eind]