Quote:
Lengte van 1.5 uur vind ik niet erg voor een game, maar vind 50-60 euro wel erg prijzig
Gepost door: ErHaO op 12-05-2026 18:14
Gepost door: ErHaO op 12-05-2026 18:14
Tja als je voor content moet gaan betalen dan kan je voor een game als GTA of elder scrolls een paar ruggen neerleggen. Ik ga niet ontkennen dat de ene game meer tijd kost dan de ander om te maken. Maar om nu per se te zeggen dat content de enige factor is voor de prijs? (Gelukkig niet) shmup games zijn altijd kort. Ik had langer ook gewaardeerd maar aan de andere kant is een hele lange shmup ook wel vermoeiend
Quote:
[..]
Oh natuurlijk, ik zeg alleen dat ik het prijzig vind! Ik vind boordevol extras persoonlijk geen sterk argument, want haast elke game die hier in de kast staat is tientallen tot honderden uren langer als je alles wilt unlocken. Hrt is een product op de markt en vergelijken vind ik niet gek.
Ik zei niet eens dat ik het niet koop, ik vind het gewoon aan de prijzige kant
Waarde per uur is natuurlijk erg betrekkelijk, dat snap ik. Ik heb films van 3 uur gekocht voor 40+ euro, maar ook niet omdat ik het een goede koop vond qua prijs, wel omdat het iets was wat ik erg graag wilde. Maar ik zeg bij die dingen ook dat ik het nogal prijzig vind, gelukkig ook zat films/games voor minder.
Uiteindelijk kan ik enkel voor mijzelf spreken, ik speel de meeste games enkel de main content met wat extras. Maar ik vind Starfox er wel heel goed uit zien.
Gepost door: ErHaO op 13-05-2026 10:11
Oh natuurlijk, ik zeg alleen dat ik het prijzig vind! Ik vind boordevol extras persoonlijk geen sterk argument, want haast elke game die hier in de kast staat is tientallen tot honderden uren langer als je alles wilt unlocken. Hrt is een product op de markt en vergelijken vind ik niet gek.
Ik zei niet eens dat ik het niet koop, ik vind het gewoon aan de prijzige kant
Waarde per uur is natuurlijk erg betrekkelijk, dat snap ik. Ik heb films van 3 uur gekocht voor 40+ euro, maar ook niet omdat ik het een goede koop vond qua prijs, wel omdat het iets was wat ik erg graag wilde. Maar ik zeg bij die dingen ook dat ik het nogal prijzig vind, gelukkig ook zat films/games voor minder.
Uiteindelijk kan ik enkel voor mijzelf spreken, ik speel de meeste games enkel de main content met wat extras. Maar ik vind Starfox er wel heel goed uit zien.
Gepost door: ErHaO op 13-05-2026 10:11
Ik denk niet dat je de context helemaal begrijpt. Jij roept dat het een 1,5 uur spel is, Een ander geeft aan dat er veel content in zit. Jij stelt dat andere games ook veel content hebben.
ik stel vervolgens dat deze game alleen een 1,5 uur game is voor mensen die dit type game dus niet leuk vinden. Als je het dus wel speelt zoals het bedoeld is (meerdere runs doen) dan is dit helemaal geen spel van 1,5 uur. Dat is dus het hele punt.
Ikzelf zie het nut niet van een vergelijking met games van 100+ uur zoals een RPG en een arcade shooter. Totaal verschillende concepten. Games vergelijken van totaal verschillende genres is sowieso onzinnig in mijn optiek. Ik heb niets met RPG's dus ik vind 100+ uur saaie gameplay veel minder leuk dan 12 uur een game spelen die ik wel tof vind.
Quote:
[..]
Ik denk niet dat je de context helemaal begrijpt. Jij roept dat het een 1,5 uur spel is, Een ander geeft aan dat er veel content in zit. Jij stelt dat andere games ook veel content hebben.
ik stel vervolgens dat deze game alleen een 1,5 uur game is voor mensen die dit type game dus niet leuk vinden. Als je het dus wel speelt zoals het bedoeld is (meerdere runs doen) dan is dit helemaal geen spel van 1,5 uur. Dat is dus het hele punt.
Ikzelf zie het nut niet van een vergelijking met games van 100+ uur zoals een RPG en een arcade shooter. Totaal verschillende concepten. Games vergelijken van totaal verschillende genres is sowieso onzinnig in mijn optiek. Ik heb niets met RPG's dus ik vind 100+ uur saaie gameplay veel minder leuk dan 12 uur een game spelen die ik wel tof vind.
Gepost door: CyraxWK op 13-05-2026 10:53
Ik denk niet dat je de context helemaal begrijpt. Jij roept dat het een 1,5 uur spel is, Een ander geeft aan dat er veel content in zit. Jij stelt dat andere games ook veel content hebben.
ik stel vervolgens dat deze game alleen een 1,5 uur game is voor mensen die dit type game dus niet leuk vinden. Als je het dus wel speelt zoals het bedoeld is (meerdere runs doen) dan is dit helemaal geen spel van 1,5 uur. Dat is dus het hele punt.
Ikzelf zie het nut niet van een vergelijking met games van 100+ uur zoals een RPG en een arcade shooter. Totaal verschillende concepten. Games vergelijken van totaal verschillende genres is sowieso onzinnig in mijn optiek. Ik heb niets met RPG's dus ik vind 100+ uur saaie gameplay veel minder leuk dan 12 uur een game spelen die ik wel tof vind.
Gepost door: CyraxWK op 13-05-2026 10:53
Ik snap hem wel. Als je puur kijkt naar speeluren, en het dan breed gaat vergelijken, is het inderdaad aan de 'prijzige' kant. Kan je een loze vergelijking vinden, maar blijft een vrij logische vergelijking gezien het om hetzelfde medium gaat. Maargoed, dan kijk je naar een game op basis van aantal uren plezier, en dat vind ik weer onzinnig. Ik koop een game omdat ik denk dat ik er plezier aan ga beleven: hoeveel uren dat zijn kan me echt een worst wezen. Ik koop ook wel eens een pizza voor 30 euro bij een restaurant, maar kan er ook eentje elders halen voor 10 euro. Ik verantwoord mijn koop dan ook niet met prijs per pizzapunt

Quote:
[..]
Ik snap hem wel. Als je puur kijkt naar speeluren, en het dan breed gaat vergelijken, is het inderdaad aan de 'prijzige' kant. Kan je een loze vergelijking vinden, maar blijft een vrij logische vergelijking gezien het om hetzelfde medium gaat. Maargoed, dan kijk je naar een game op basis van aantal uren plezier, en dat vind ik weer onzinnig. Ik koop een game omdat ik denk dat ik er plezier aan ga beleven: hoeveel uren dat zijn kan me echt een worst wezen. Ik koop ook wel eens een pizza voor 30 euro bij een restaurant, maar kan er ook eentje elders halen voor 10 euro. Ik verantwoord mijn koop dan ook niet met prijs per pizzapunt
Gepost door: DeDaniels op 13-05-2026 11:58
Ik snap hem wel. Als je puur kijkt naar speeluren, en het dan breed gaat vergelijken, is het inderdaad aan de 'prijzige' kant. Kan je een loze vergelijking vinden, maar blijft een vrij logische vergelijking gezien het om hetzelfde medium gaat. Maargoed, dan kijk je naar een game op basis van aantal uren plezier, en dat vind ik weer onzinnig. Ik koop een game omdat ik denk dat ik er plezier aan ga beleven: hoeveel uren dat zijn kan me echt een worst wezen. Ik koop ook wel eens een pizza voor 30 euro bij een restaurant, maar kan er ook eentje elders halen voor 10 euro. Ik verantwoord mijn koop dan ook niet met prijs per pizzapunt

Gepost door: DeDaniels op 13-05-2026 11:58
Speluren staan in mijn optiek niet gelijk aan plezier hebben. Dat een spel 100+ uren (kan) duren betekent niet automatisch dat al die uren ook plezier opleveren.
Ik heb niets met RPG's dus 100 uur aan gameplay is voor nog geen € 5,00 waard. Ik heb er geen plezier mee of zin in. Games zijn smaak en persoonsgebonden. Heb je een jong gezin, dan heb je vaak veel minder tijd en speel je (ik iig wel) liever geen games waar je honderden uren in kwijt bent. Dan is een RE Requiem met zijn 9 uur echt prima of een Arcade Shooter als Starfox.
Het grootste discussiepunt hierin was dat deze game helemaal geen 1,5 uur game is als je het concept van een Arcade shooter leuk vindt en dus meerdere runs wil gaan spelen.
Quote:
[..]
Ik denk niet dat je de context helemaal begrijpt. Jij roept dat het een 1,5 uur spel is, Een ander geeft aan dat er veel content in zit. Jij stelt dat andere games ook veel content hebben.
ik stel vervolgens dat deze game alleen een 1,5 uur game is voor mensen die dit type game dus niet leuk vinden. Als je het dus wel speelt zoals het bedoeld is (meerdere runs doen) dan is dit helemaal geen spel van 1,5 uur. Dat is dus het hele punt.
Ikzelf zie het nut niet van een vergelijking met games van 100+ uur zoals een RPG en een arcade shooter. Totaal verschillende concepten. Games vergelijken van totaal verschillende genres is sowieso onzinnig in mijn optiek. Ik heb niets met RPG's dus ik vind 100+ uur saaie gameplay veel minder leuk dan 12 uur een game spelen die ik wel tof vind.
Gepost door: CyraxWK op 13-05-2026 10:53
Ik denk niet dat je de context helemaal begrijpt. Jij roept dat het een 1,5 uur spel is, Een ander geeft aan dat er veel content in zit. Jij stelt dat andere games ook veel content hebben.
ik stel vervolgens dat deze game alleen een 1,5 uur game is voor mensen die dit type game dus niet leuk vinden. Als je het dus wel speelt zoals het bedoeld is (meerdere runs doen) dan is dit helemaal geen spel van 1,5 uur. Dat is dus het hele punt.
Ikzelf zie het nut niet van een vergelijking met games van 100+ uur zoals een RPG en een arcade shooter. Totaal verschillende concepten. Games vergelijken van totaal verschillende genres is sowieso onzinnig in mijn optiek. Ik heb niets met RPG's dus ik vind 100+ uur saaie gameplay veel minder leuk dan 12 uur een game spelen die ik wel tof vind.
Gepost door: CyraxWK op 13-05-2026 10:53
Ik snap het weldegelijk, uiteindelijk is "ik vind" (en dus dikke nadruk op "ik vind", zoals in mijn originele post). mijn eigen mening, op basis van hoe "ik" games ervaar. En ik weeg spellen voor mijzelf zoals ik ze dus speel. Ik vind het genre weldegelijk leuk, maar speel dus meestal zo'n spel een keer door. Ik snap dat dit voor anderen niet zo is, prima toch?
En zoals ik in mijn post zei, is het wegen van uren natuurlijk betrekkelijk, maar voor "mij" is die paar uur die "ik" er uit zou halen dus prijzig voor 50+ euro.
IK weeg mijn games niet in uren. Als ik een game leuk vind haal ik het en als die 5 uur is en 60 euro kost zou ik het geen probleem vinden om het te betalen. Ik snap heel goed dat iemand anders juist zoiets heeft 5 uur voor 60 is het niet waard. Ongeacht hoeveel content er in een game zit. Kan best zijn dat een platinum trophie 100 uur is, waarvoor je 2x de game moet uitspelen, maar na 1 keer heb ik er wel genoeg van.
Maar dat is het mooie aan games. Dagelijks komen er tientallen games uit. Er is voor iedereen wel iets. Het is echt een mooie tijd qua gaming waarin we leven. Vind je het niet waard dan gewoon niet halen. Ik zal zelf Star Fox ook pas kopen als die onder de 10 euro is. Zal waarschijnlijk nooit gebeuren, dus ik ga ervan uit dat ik deze Star Fox game nooit zal spelen.
Iedereen die het wel gaat halen en spelen, alvast veel plezier
Maar dat is het mooie aan games. Dagelijks komen er tientallen games uit. Er is voor iedereen wel iets. Het is echt een mooie tijd qua gaming waarin we leven. Vind je het niet waard dan gewoon niet halen. Ik zal zelf Star Fox ook pas kopen als die onder de 10 euro is. Zal waarschijnlijk nooit gebeuren, dus ik ga ervan uit dat ik deze Star Fox game nooit zal spelen.
Iedereen die het wel gaat halen en spelen, alvast veel plezier

Steam: 75111730 | Switch: SW-7833-8860-8693 | Youtube.com/JosPlays | https://www.exophase.com/user/JosPlays/
Quote:
IK weeg mijn games niet in uren. Als ik een game leuk vind haal ik het en als die 5 uur is en 60 euro kost zou ik het geen probleem vinden om het te betalen. Ik snap heel goed dat iemand anders juist zoiets heeft 5 uur voor 60 is het niet waard. Ongeacht hoeveel content er in een game zit. Kan best zijn dat een platinum trophie 100 uur is, waarvoor je 2x de game moet uitspelen, maar na 1 keer heb ik er wel genoeg van.
Maar dat is het mooie aan games. Dagelijks komen er tientallen games uit. Er is voor iedereen wel iets. Het is echt een mooie tijd qua gaming waarin we leven. Vind je het niet waard dan gewoon niet halen. Ik zal zelf Star Fox ook pas kopen als die onder de 10 euro is. Zal waarschijnlijk nooit gebeuren, dus ik ga ervan uit dat ik deze Star Fox game nooit zal spelen.
Iedereen die het wel gaat halen en spelen, alvast veel plezier
Gepost door: Josplays op 13-05-2026 13:02
Maar dat is het mooie aan games. Dagelijks komen er tientallen games uit. Er is voor iedereen wel iets. Het is echt een mooie tijd qua gaming waarin we leven. Vind je het niet waard dan gewoon niet halen. Ik zal zelf Star Fox ook pas kopen als die onder de 10 euro is. Zal waarschijnlijk nooit gebeuren, dus ik ga ervan uit dat ik deze Star Fox game nooit zal spelen.
Iedereen die het wel gaat halen en spelen, alvast veel plezier

Gepost door: Josplays op 13-05-2026 13:02
Ik meestal ook niet, maar als ik er dus maar een paar uur uithaal is het wel prijzig voor me. Die grens zal voor iedereen anders liggen, maar ik denk dat die er voor de meeste gamers wel.is om eerlijk te zijn.
En ik ga Starfox zeker kopen. Zeggen dat iets prijzig is betekend niet dat ik het niet wil.
Quote:
[..]
Ik snap het weldegelijk, uiteindelijk is "ik vind" (en dus dikke nadruk op "ik vind", zoals in mijn originele post). mijn eigen mening, op basis van hoe "ik" games ervaar. En ik weeg spellen voor mijzelf zoals ik ze dus speel. Ik vind het genre weldegelijk leuk, maar speel dus meestal zo'n spel een keer door. Ik snap dat dit voor anderen niet zo is, prima toch?
En zoals ik in mijn post zei, is het wegen van uren natuurlijk betrekkelijk, maar voor "mij" is die paar uur die "ik" er uit zou halen dus prijzig voor 50+ euro.
Gepost door: ErHaO op 13-05-2026 12:57
Ik snap het weldegelijk, uiteindelijk is "ik vind" (en dus dikke nadruk op "ik vind", zoals in mijn originele post). mijn eigen mening, op basis van hoe "ik" games ervaar. En ik weeg spellen voor mijzelf zoals ik ze dus speel. Ik vind het genre weldegelijk leuk, maar speel dus meestal zo'n spel een keer door. Ik snap dat dit voor anderen niet zo is, prima toch?
En zoals ik in mijn post zei, is het wegen van uren natuurlijk betrekkelijk, maar voor "mij" is die paar uur die "ik" er uit zou halen dus prijzig voor 50+ euro.
Gepost door: ErHaO op 13-05-2026 12:57
Volgens mij ben jij degene die een ander aanspreekt omdat hij stelt dat er veel content in zit omdat jij suggereert dat er maar 1,5 uur in dit spel zou zitten:
Quote:
Lengte van 1.5 uur vind ik niet erg voor een game, maar vind 50-60 euro wel erg prijzig
Gepost door: ErHaO op 12-05-2026 18:14
Gepost door: ErHaO op 12-05-2026 18:14
Ik stel dan alleen maar dat dit niet waar is als je de game speelt zoals het de bedoeling is bij dit genre. Blijkbaar wil je niet horen dat dat dus het hele punt is. Jij bent juist degene die andermans argumenten ter discussie stelt omdat je dan zegt "dat andere games ook veel content hebben" als iemand aangeeft meer dan genoeg content uit deze game te kunnen halen.
Dat jij een andere mening hebt over wat voor jou belangrijk is om een game aan te willen schaffen of iets duur te vinden, daar zeg ik helemaal niets over. Ik zeg dat ik het anders zie dan jij, maar niet dat jij dat ook maar moet vinden. Waarom je zo overtrokken komt met "IK VIND" is mij een raadsel. Ik vind het namelijk volkomen logisch wat je zegt over dat mensen het vooral zelf moeten bepalen en dat het voor iedereen anders is. Ik geef alleen aan dat Starfox geen 1,5 uur is voor mensen die de game willen spelen zoals hij bedoeld is in dit specifieke genre.
Ik zit niet te wachten op een 50-urige Star Fox game. En na het spelen van andere Star Fox games, ben ik eigenlijk wel blij dat het weer Star Fox 64 is, toch het beste wat ik heb gespeeld. Er zijn ook wel shmups die zo ontzettend goed zijn zoals Dodonpachi voor de PS2 of Esp ra. di voor de PS4, die full price gewoon dik waard zijn, ook omdat je het vaak met plezier kan herspelen.
Star Fox Assault had soms ook missies die niet door te komen waren en die game was ongeveer 5 uur. Star Fox Zero gooiden de controls zo'n roet in het eten, dat ik blij was dat het voorbij was. Terwijl de game best ok was als er gewone controls waren.
Star Fox Assault had soms ook missies die niet door te komen waren en die game was ongeveer 5 uur. Star Fox Zero gooiden de controls zo'n roet in het eten, dat ik blij was dat het voorbij was. Terwijl de game best ok was als er gewone controls waren.
Quote:
Dat bepaal IK zelf nog wel, maar IK ga dat zeker doen.Iedereen die het wel gaat halen en spelen, alvast veel plezier 
Gepost door: Josplays op 13-05-2026 13:02

Gepost door: Josplays op 13-05-2026 13:02
Twitch.tv/DagDoesStuff 👑🐊
Quote:
[..]
Volgens mij ben jij degene die een ander aanspreekt omdat hij stelt dat er veel content in zit omdat jij suggereert dat er maar 1,5 uur in dit spel zou zitten:
[..]
Ik stel dan alleen maar dat dit niet waar is als je de game speelt zoals het de bedoeling is bij dit genre. Blijkbaar wil je niet horen dat dat dus het hele punt is. Jij bent juist degene die andermans argumenten ter discussie stelt omdat je dan zegt "dat andere games ook veel content hebben" als iemand aangeeft meer dan genoeg content uit deze game te kunnen halen.
Dat jij een andere mening hebt over wat voor jou belangrijk is om een game aan te willen schaffen of iets duur te vinden, daar zeg ik helemaal niets over. Ik zeg dat ik het anders zie dan jij, maar niet dat jij dat ook maar moet vinden. Waarom je zo overtrokken komt met "IK VIND" is mij een raadsel. Ik vind het namelijk volkomen logisch wat je zegt over dat mensen het vooral zelf moeten bepalen en dat het voor iedereen anders is. Ik geef alleen aan dat Starfox geen 1,5 uur is voor mensen die de game willen spelen zoals hij bedoeld is in dit specifieke genre.
Gepost door: CyraxWK op 13-05-2026 13:35
Volgens mij ben jij degene die een ander aanspreekt omdat hij stelt dat er veel content in zit omdat jij suggereert dat er maar 1,5 uur in dit spel zou zitten:
[..]
Ik stel dan alleen maar dat dit niet waar is als je de game speelt zoals het de bedoeling is bij dit genre. Blijkbaar wil je niet horen dat dat dus het hele punt is. Jij bent juist degene die andermans argumenten ter discussie stelt omdat je dan zegt "dat andere games ook veel content hebben" als iemand aangeeft meer dan genoeg content uit deze game te kunnen halen.
Dat jij een andere mening hebt over wat voor jou belangrijk is om een game aan te willen schaffen of iets duur te vinden, daar zeg ik helemaal niets over. Ik zeg dat ik het anders zie dan jij, maar niet dat jij dat ook maar moet vinden. Waarom je zo overtrokken komt met "IK VIND" is mij een raadsel. Ik vind het namelijk volkomen logisch wat je zegt over dat mensen het vooral zelf moeten bepalen en dat het voor iedereen anders is. Ik geef alleen aan dat Starfox geen 1,5 uur is voor mensen die de game willen spelen zoals hij bedoeld is in dit specifieke genre.
Gepost door: CyraxWK op 13-05-2026 13:35
Post had ik wellicht verkeerd geintepreteerd. Tweede post van me was te kort door de bocht, daar kan ik wel inkomen.
Volgens mij een beetje langs elkaar heen aan het posten om een non-issue. Ik vind de game prijzig voor wat het biedt, thats all
Quote:
[..]
Post had ik wellicht verkeerd geintepreteerd. Tweede post van me was te kort door de bocht, daar kan ik wel inkomen.
Volgens mij een beetje langs elkaar heen aan het posten om een non-issue. Ik vind de game prijzig voor wat het biedt, thats all
Gepost door: ErHaO op 13-05-2026 14:08
Post had ik wellicht verkeerd geintepreteerd. Tweede post van me was te kort door de bocht, daar kan ik wel inkomen.
Volgens mij een beetje langs elkaar heen aan het posten om een non-issue. Ik vind de game prijzig voor wat het biedt, thats all
Gepost door: ErHaO op 13-05-2026 14:08
En dat begrijp ik echt helemaal. Bedankt voor je eerlijkheid. We begrepen elkaar niet helemaal maar denken hetzelfde. Het is allemaal smaakgebonden, zo'n spelletje
Over groep knuffels gesproken, vanaf nu te bestellen by Play Asia

Alsook Donkey Kong Bananza plushies.


Alsook Donkey Kong Bananza plushies.

Feel a New Real | PS VR2
Iemand hier ervaring met het spelen van de nintendo classics games (N64, Gamecube, gameboy) uit het online abbo?
Mijn oudste zoon van 9 jaar is steeds meer geïnteresseerd
in de oude games van nintendo.
Zijn de controles een beetje te doen of raden jullie
aan om de N64 controller uit de nintendo store te komen.
En als laatste vraag: Hebben we altijd internet verbinding
nodig? We gaan van de zomer namelijk 10 uur in een vliegtuig zitten
Mijn oudste zoon van 9 jaar is steeds meer geïnteresseerd
in de oude games van nintendo.
Zijn de controles een beetje te doen of raden jullie
aan om de N64 controller uit de nintendo store te komen.
En als laatste vraag: Hebben we altijd internet verbinding
nodig? We gaan van de zomer namelijk 10 uur in een vliegtuig zitten

Follow me on Twitch: Titer_0344 | Twitter:Titer0344
Quote:
Iemand hier ervaring met het spelen van de nintendo classics games (N64, Gamecube, gameboy) uit het online abbo?
Mijn oudste zoon van 9 jaar is steeds meer geïnteresseerd
in de oude games van nintendo.
Zijn de controles een beetje te doen of raden jullie
aan om de N64 controller uit de nintendo store te komen.
En als laatste vraag: Hebben we altijd internet verbinding
nodig? We gaan van de zomer namelijk 10 uur in een vliegtuig zitten
Gepost door: Beunhaaz op 16-05-2026 09:35
Mijn oudste zoon van 9 jaar is steeds meer geïnteresseerd
in de oude games van nintendo.
Zijn de controles een beetje te doen of raden jullie
aan om de N64 controller uit de nintendo store te komen.
En als laatste vraag: Hebben we altijd internet verbinding
nodig? We gaan van de zomer namelijk 10 uur in een vliegtuig zitten

Gepost door: Beunhaaz op 16-05-2026 09:35
De reguliere joy con controls zijn prima als basis voor alle consoles. Als je ooit een N64 hebt gehad dan voel je het verschil met de thumbsticks wel, MAAR dat bederft de pret niet naar mijn mening. Je voelt het vooral in Zelda met het richten, maar dat is echt mierenneukerij. De emulation is verder prima en de games zijn goed speelbaar.
Je moet geloof om de zoveel tijd (lees dagen/weken) even een verificatie doen met de server. Als je vlak voor vertrek even al die apps opstart dan voorzie ik geen problemen.
Boomerang! Do you want a banana..?
Wat Roosje zegt klopt.
Het enige jammere vind ik soms de knoppenindeling van de N64. Je hebt met standaardcontrollers maar 4 knoppen onder je duim, ipv de 6 die het waren. In de meeste games gebruik je die niet allemaal, maar in sommige games wel en dan wordt het even puzzelen met een goede knoppenindeling voor jou.
Het enige jammere vind ik soms de knoppenindeling van de N64. Je hebt met standaardcontrollers maar 4 knoppen onder je duim, ipv de 6 die het waren. In de meeste games gebruik je die niet allemaal, maar in sommige games wel en dan wordt het even puzzelen met een goede knoppenindeling voor jou.


