Quote:
[..]
Poh, net als echte kindjes! Meest realistische game ooit.
Gepost door: Skull_kid op 20-05-2026 19:58
Poh, net als echte kindjes! Meest realistische game ooit.
Gepost door: Skull_kid op 20-05-2026 19:58
Klopt, daar zijn de graphics vaak ook nog vrij lelijk.
Quote:
Als je geen gehuil van Baby Mario wilt hebben.Vond de graphics niet mooi maar kan het niet precies uitleggen maar vooral Baby Mario werkt me op de zenuwen.
Gepost door: Bigds9fan op 20-05-2026 19:28
Gepost door: Bigds9fan op 20-05-2026 19:28
|||Spoiler||| _ _ _ _ _ _ _ _ _ git gud _ _ _ _ _ _ _ _ _ |||Spoiler|||
Twitch.tv/DagDoesStuff 👑🐊
Quote:
[..]
Vond de graphics niet mooi maar kan het niet precies uitleggen maar vooral Baby Mario werkt me op de zenuwen.
Gepost door: Bigds9fan op 20-05-2026 19:28
Vond de graphics niet mooi maar kan het niet precies uitleggen maar vooral Baby Mario werkt me op de zenuwen.
Gepost door: Bigds9fan op 20-05-2026 19:28
Je kunt ook de Pacifier Edition spelen.
Even een kickje in de hoop dat genoeg mensen dit zien en even hun ervaringen kunnen plaatsen.
Ik zag laatst dat de Samsung P9 Micro SD Express 512GB nu voor €99 is bij de Media Markt. Mocht ik binnenkort eindelijk mijn punten binnen hebben en de Micro SD Express kaart nog in de aanbieding is, dan zou ik genoeg hebben om een €40 kortingsvoucher te krijgen en kan ik het eventueel daarop gebruiken. Daarnaast was ik eerst van plan geweest om een 256GB SanDisk Nintendo micro sd express kaart op Amazon.co.jp te kopen(met nog games erbij zodat ik de verzendkosten kon verspreiden). Maar helaas is deze daar uitverkocht
.
Maar ik plaats deze reactie niet om een verhaal te typen. Ik plaats deze reactie, omdat ik graag van anderen die toevallig ook deze 512GB kaart hebben en gebruiken, wil vragen over hoe hun ervaringen zijn. Ik had op een Youtube video gezien dat het schrijfsnelheid aan de lage kant zat t.o.v. de SanDisk, zo ook de laadtijden voor digitale games(nog altijd sneller dan een game opstarten uit een cartridge, maar liep wel achter t.o.v. de concurrerende micro sd kaarten), maar het opslagcapaciteit is nog altijd meer dan die van Sandisk. Dus ik was benieuwd in hoe verre het laden van Switch 2 games met deze Micro SD kaart is t.o.v. de interne opslag van de Switch 2. Hebben mensen die bijvoorbeeld FF7R spelen, last van te lange laadtijd terwijl het met interne opslag veel sneller gaat enz.? En wat voor mij ook erg belangrijk is, is of de Micro SD kaart in het geheugenkaartgleufje van de Switch 2 ook toevallig (erg) warm aanvoelt wanneer je een game in handheld mode via de micro sd kaart opent. Want ik heb mijn twijfels met Samsung en neig tegenwoordig meer naar SanDisk te gaan voor micro sd kaarten. Dit omdat ik op de Switch OLED een Samsung micro sd kaart gebruikte waar hij iedere keer erg warm werd in het geheugenkaartgleufje terwijl ik dit probleem nooit had toen ik nog een SanDisk micro sd kaart gebruikte.
Alvast bedankt voor de reacties van anderen die hun ervaringen nog willen meedelen. Want dan kan ik dit meenemen met mijn beslissing(als de punten binnen zijn en de aanbieding nog actief is, want straks heb ik mijn punten binnen en is de aanbieding voorbij
).
Ik zag laatst dat de Samsung P9 Micro SD Express 512GB nu voor €99 is bij de Media Markt. Mocht ik binnenkort eindelijk mijn punten binnen hebben en de Micro SD Express kaart nog in de aanbieding is, dan zou ik genoeg hebben om een €40 kortingsvoucher te krijgen en kan ik het eventueel daarop gebruiken. Daarnaast was ik eerst van plan geweest om een 256GB SanDisk Nintendo micro sd express kaart op Amazon.co.jp te kopen(met nog games erbij zodat ik de verzendkosten kon verspreiden). Maar helaas is deze daar uitverkocht
.Maar ik plaats deze reactie niet om een verhaal te typen. Ik plaats deze reactie, omdat ik graag van anderen die toevallig ook deze 512GB kaart hebben en gebruiken, wil vragen over hoe hun ervaringen zijn. Ik had op een Youtube video gezien dat het schrijfsnelheid aan de lage kant zat t.o.v. de SanDisk, zo ook de laadtijden voor digitale games(nog altijd sneller dan een game opstarten uit een cartridge, maar liep wel achter t.o.v. de concurrerende micro sd kaarten), maar het opslagcapaciteit is nog altijd meer dan die van Sandisk. Dus ik was benieuwd in hoe verre het laden van Switch 2 games met deze Micro SD kaart is t.o.v. de interne opslag van de Switch 2. Hebben mensen die bijvoorbeeld FF7R spelen, last van te lange laadtijd terwijl het met interne opslag veel sneller gaat enz.? En wat voor mij ook erg belangrijk is, is of de Micro SD kaart in het geheugenkaartgleufje van de Switch 2 ook toevallig (erg) warm aanvoelt wanneer je een game in handheld mode via de micro sd kaart opent. Want ik heb mijn twijfels met Samsung en neig tegenwoordig meer naar SanDisk te gaan voor micro sd kaarten. Dit omdat ik op de Switch OLED een Samsung micro sd kaart gebruikte waar hij iedere keer erg warm werd in het geheugenkaartgleufje terwijl ik dit probleem nooit had toen ik nog een SanDisk micro sd kaart gebruikte.
Alvast bedankt voor de reacties van anderen die hun ervaringen nog willen meedelen. Want dan kan ik dit meenemen met mijn beslissing(als de punten binnen zijn en de aanbieding nog actief is, want straks heb ik mijn punten binnen en is de aanbieding voorbij
).Where am I Playstation Showcase? 🤡
Quote:
Even een kickje in de hoop dat genoeg mensen dit zien en even hun ervaringen kunnen plaatsen.
Ik zag laatst dat de Samsung P9 Micro SD Express 512GB nu voor €99 is bij de Media Markt. Mocht ik binnenkort eindelijk mijn punten binnen hebben en de Micro SD Express kaart nog in de aanbieding is, dan zou ik genoeg hebben om een €40 kortingsvoucher te krijgen en kan ik het eventueel daarop gebruiken. Daarnaast was ik eerst van plan geweest om een 256GB SanDisk Nintendo micro sd express kaart op Amazon.co.jp te kopen(met nog games erbij zodat ik de verzendkosten kon verspreiden). Maar helaas is deze daar uitverkocht
.
Maar ik plaats deze reactie niet om een verhaal te typen. Ik plaats deze reactie, omdat ik graag van anderen die toevallig ook deze 512GB kaart hebben en gebruiken, wil vragen over hoe hun ervaringen zijn. Ik had op een Youtube video gezien dat het schrijfsnelheid aan de lage kant zat t.o.v. de SanDisk, zo ook de laadtijden voor digitale games(nog altijd sneller dan een game opstarten uit een cartridge, maar liep wel achter t.o.v. de concurrerende micro sd kaarten), maar het opslagcapaciteit is nog altijd meer dan die van Sandisk. Dus ik was benieuwd in hoe verre het laden van Switch 2 games met deze Micro SD kaart is t.o.v. de interne opslag van de Switch 2. Hebben mensen die bijvoorbeeld FF7R spelen, last van te lange laadtijd terwijl het met interne opslag veel sneller gaat enz.? En wat voor mij ook erg belangrijk is, is of de Micro SD kaart in het geheugenkaartgleufje van de Switch 2 ook toevallig (erg) warm aanvoelt wanneer je een game in handheld mode via de micro sd kaart opent. Want ik heb mijn twijfels met Samsung en neig tegenwoordig meer naar SanDisk te gaan voor micro sd kaarten. Dit omdat ik op de Switch OLED een Samsung micro sd kaart gebruikte waar hij iedere keer erg warm werd in het geheugenkaartgleufje terwijl ik dit probleem nooit had toen ik nog een SanDisk micro sd kaart gebruikte.
Alvast bedankt voor de reacties van anderen die hun ervaringen nog willen meedelen. Want dan kan ik dit meenemen met mijn beslissing(als de punten binnen zijn en de aanbieding nog actief is, want straks heb ik mijn punten binnen en is de aanbieding voorbij
).
Gepost door: Xor op 27-05-2026 16:36
Ik zag laatst dat de Samsung P9 Micro SD Express 512GB nu voor €99 is bij de Media Markt. Mocht ik binnenkort eindelijk mijn punten binnen hebben en de Micro SD Express kaart nog in de aanbieding is, dan zou ik genoeg hebben om een €40 kortingsvoucher te krijgen en kan ik het eventueel daarop gebruiken. Daarnaast was ik eerst van plan geweest om een 256GB SanDisk Nintendo micro sd express kaart op Amazon.co.jp te kopen(met nog games erbij zodat ik de verzendkosten kon verspreiden). Maar helaas is deze daar uitverkocht
.Maar ik plaats deze reactie niet om een verhaal te typen. Ik plaats deze reactie, omdat ik graag van anderen die toevallig ook deze 512GB kaart hebben en gebruiken, wil vragen over hoe hun ervaringen zijn. Ik had op een Youtube video gezien dat het schrijfsnelheid aan de lage kant zat t.o.v. de SanDisk, zo ook de laadtijden voor digitale games(nog altijd sneller dan een game opstarten uit een cartridge, maar liep wel achter t.o.v. de concurrerende micro sd kaarten), maar het opslagcapaciteit is nog altijd meer dan die van Sandisk. Dus ik was benieuwd in hoe verre het laden van Switch 2 games met deze Micro SD kaart is t.o.v. de interne opslag van de Switch 2. Hebben mensen die bijvoorbeeld FF7R spelen, last van te lange laadtijd terwijl het met interne opslag veel sneller gaat enz.? En wat voor mij ook erg belangrijk is, is of de Micro SD kaart in het geheugenkaartgleufje van de Switch 2 ook toevallig (erg) warm aanvoelt wanneer je een game in handheld mode via de micro sd kaart opent. Want ik heb mijn twijfels met Samsung en neig tegenwoordig meer naar SanDisk te gaan voor micro sd kaarten. Dit omdat ik op de Switch OLED een Samsung micro sd kaart gebruikte waar hij iedere keer erg warm werd in het geheugenkaartgleufje terwijl ik dit probleem nooit had toen ik nog een SanDisk micro sd kaart gebruikte.
Alvast bedankt voor de reacties van anderen die hun ervaringen nog willen meedelen. Want dan kan ik dit meenemen met mijn beslissing(als de punten binnen zijn en de aanbieding nog actief is, want straks heb ik mijn punten binnen en is de aanbieding voorbij
).Gepost door: Xor op 27-05-2026 16:36
Ik heb zowel Micro SD van Samsung als van Sandisk. Met name de oude Samsung kaartjes zijn nogal traag. Ik gebruik ze vooral voor muziek en dan was het verschil wel enorm als je 20GB over ging pompen. Dan was het 27MB vs 100MB. De nieuwe kaartjes van Samsung vind ik wel prima. Qua betrouwbaarheid wat mij betreft net zo goed als Sandisk. Heb heel veel Samsung kaartjes en die doen het alemaal nog (snel afkloppen)
Heb laatst mijn Samsung 256GB Express kaartje omgewisseld voor een 512GB Sandisk. Ik merk geen verschil qua snelheid. Dus beide prima volgens mij.
Dit is wel een goeie video om even te checken
DRAGON QUEST XI S: Echoes of an Elusive Age - Definitive Edition voor Nintendo Switch™ 2 nu bij Bol te pre-orderen (39,99 euro). Kan een titel nog langer zijn
.
Klik!
. Klik!
Quote:
DRAGON QUEST XI S: Echoes of an Elusive Age - Definitive Edition voor Nintendo Switch™ 2 nu bij Bol te pre-orderen (39,99 euro). Kan een titel nog langer zijn
.
Klik!
Gepost door: Hylian_Knight op 29-05-2026 18:14
. Klik!
Gepost door: Hylian_Knight op 29-05-2026 18:14
The Lord of the Rings: The Battle for Middle-earth II: The Rise of the Witch-king.. ja

Of wat dacht je van:
Natsuiro Haisukūru ★ Seishun Hakusho ~ Tenkō shonichi no ore ga osananajimi to saikai shitara hōdō buin ni sa rete ite gekisha shōnen no hibi sukūpu dai renpatsu de igai to motemotenanoni nazeka maimemorī ga pantsu shashin bakkari to iu-den mi to mukiainagara kangaeru hito natsu no shima no gakuen seikatsu to sekirarana koi no yukue.
Volgens Guiness book of records, 336teken incl. spaties.
Natsuiro Haisukūru ★ Seishun Hakusho ~ Tenkō shonichi no ore ga osananajimi to saikai shitara hōdō buin ni sa rete ite gekisha shōnen no hibi sukūpu dai renpatsu de igai to motemotenanoni nazeka maimemorī ga pantsu shashin bakkari to iu-den mi to mukiainagara kangaeru hito natsu no shima no gakuen seikatsu to sekirarana koi no yukue.
Volgens Guiness book of records, 336teken incl. spaties.
Ik heb dit kekke apparaatje!
Quote:
DRAGON QUEST XI S: Echoes of an Elusive Age - Definitive Edition voor Nintendo Switch™ 2 nu bij Bol te pre-orderen (39,99 euro). Kan een titel nog langer zijn
.
Klik!
Gepost door: Hylian_Knight op 29-05-2026 18:14
. Klik!
Gepost door: Hylian_Knight op 29-05-2026 18:14
Is de Switch 2 versie mooier dan de PS4 versie?
Ik weet dat er destijds gezeik was over de PS4/XBO versie omdat ze voor de Definitive Edition terug moesten grijpen naar de Switch versie graphics. Heb de game wel op XBO gespeeld en vond het er okay uitzien. Wel beetje gedateerd, maar niet storend ofzo.
Jammer dat de Switch 2 versie GKC is. Anders wel gekocht denk ik.
Mon-Yu: Defeat Monsters And Gain Strong Weapons And Armor. You May Be Defeated, But Don’t Give Up. Become Stronger. I Believe There Will Be A Day When The Heroes Defeat The Devil King.
🇺🇦 💙💛
Quote:
Mon-Yu: Defeat Monsters And Gain Strong Weapons And Armor. You May Be Defeated, But Don’t Give Up. Become Stronger. I Believe There Will Be A Day When The Heroes Defeat The Devil King.
Gepost door: UltraTiger op 29-05-2026 19:03
Gepost door: UltraTiger op 29-05-2026 19:03
Dit is een fantastische titel, ik ga het meteen checken.
De Switch-versie heeft alleen ‘Mon-Yu’ op de spine, maar de PlayStation-versie heeft wel de hele titel erop staan:

Sommige “Nintendo Switch 2 Edition” games hebben ook best lange titels, zoals
‘Super Mario Bros. Wonder – Nintendo Switch 2 Edition + Samen naar het Bellabelpark’
en
‘Kirby en de Vergeten Wereld – Nintendo Switch 2 Edition + De Sterrenwereld’
Die titels staan wel helemaal op de spine.

Sommige “Nintendo Switch 2 Edition” games hebben ook best lange titels, zoals
‘Super Mario Bros. Wonder – Nintendo Switch 2 Edition + Samen naar het Bellabelpark’
en
‘Kirby en de Vergeten Wereld – Nintendo Switch 2 Edition + De Sterrenwereld’
Die titels staan wel helemaal op de spine.
🇺🇦 💙💛
Quote:
Bedankt voor de reactie. Maar heb je ook iets gemerkt bij het geheugenkaartgleufje wanneer je een game hebt gespeeld(dat op de microsd zat)? Want waar ik totaal geen zin heb, is dat het daar opeens erg warm aanvoelt wanneer ik de Switch 2 aan de onderkant vast hou. Dat had ik juist met de Switch OLED i.c.m. een Samsung Micro SD kaart [..]
Ik heb zowel Micro SD van Samsung als van Sandisk. Met name de oude Samsung kaartjes zijn nogal traag. Ik gebruik ze vooral voor muziek en dan was het verschil wel enorm als je 20GB over ging pompen. Dan was het 27MB vs 100MB. De nieuwe kaartjes van Samsung vind ik wel prima. Qua betrouwbaarheid wat mij betreft net zo goed als Sandisk. Heb heel veel Samsung kaartjes en die doen het alemaal nog (snel afkloppen)
Heb laatst mijn Samsung 256GB Express kaartje omgewisseld voor een 512GB Sandisk. Ik merk geen verschil qua snelheid. Dus beide prima volgens mij.
Dit is wel een goeie video om even te checken
Gepost door: Chickje op 29-05-2026 16:57
Ik heb zowel Micro SD van Samsung als van Sandisk. Met name de oude Samsung kaartjes zijn nogal traag. Ik gebruik ze vooral voor muziek en dan was het verschil wel enorm als je 20GB over ging pompen. Dan was het 27MB vs 100MB. De nieuwe kaartjes van Samsung vind ik wel prima. Qua betrouwbaarheid wat mij betreft net zo goed als Sandisk. Heb heel veel Samsung kaartjes en die doen het alemaal nog (snel afkloppen)
Heb laatst mijn Samsung 256GB Express kaartje omgewisseld voor een 512GB Sandisk. Ik merk geen verschil qua snelheid. Dus beide prima volgens mij.
Dit is wel een goeie video om even te checken
Gepost door: Chickje op 29-05-2026 16:57
.Overigens had ik dat ene video al gezien
. Want hiermee kwam ik achter dat de Samsung P9 kaart ietsje trager is dan de andere kaarten zoals die van SanDisk. Maar die van Samsung heeft wel meer beschikbare opslag dan bijvoorbeeld die van SanDisk.Helaas is mijn interesse wel een beetje verdwenen gezien ik recent ben achter gekomen dat de MyMediaMarkt vouchers die je kunt krijgen door het inleveren van punten, alleen te gebruiken zijn vanaf een bepaalde minimumbedrag. Helaas kan ik dus geen €40 voucher op de geheugenkaart gebruiken
.Where am I Playstation Showcase? 🤡
Ineens stond er een remake (4K port?) van Rayman Origins op de Xbox store. Zal ook wel naar de Switch 2 komen.
Quote:
Ineens stond er een remake (4K port?) van Rayman Origins op de Xbox store. Zal ook wel naar de Switch 2 komen.
Gepost door: Canyarion op 30-05-2026 08:17
Gepost door: Canyarion op 30-05-2026 08:17
Ik hoop het van wel! Ik heb best warme herinneringen aan die game op de PS Vita destijds. Ik speel hem graag opnieuw op mijn Switch.

Boomerang! Do you want a banana..?
Als ik het goed herinner had die game tijdens zijn originele release op elk platform exclusieve karakters.

Ik zag ook berichten dat Astro Bot in de PS5 versie zou zitten.
Push Square: Rumour: Rayman PS5 Remake to Feature Astro Bot, Will Be Revealed at State of Play

Ik zag ook berichten dat Astro Bot in de PS5 versie zou zitten.
Push Square: Rumour: Rayman PS5 Remake to Feature Astro Bot, Will Be Revealed at State of Play
Feel a New Real | PS VR2
Rayman Legends is in mijn beleving nog niet eens zo oud. Heb hem van de zomer nog uitgespeeld op de Switch 2, nadat ik vroeger halverwege geatopt was op de PS Vita. Graphics zijn ook nog goed / niet echt verouderd, mooie art stijl, maar dat is subjectief. Niet echt behoefte die game opnieuw te spelen. Maar ik laat me verassen en misschien heeft de game ineens een nieuwe vibe gekregen.
Ik heb zowel Origins alswel Legends, ik vind de art-style prachtig, ik WEET dat het goede platformers zijn, voelt goed aan, leuke levels, etc. En toch heb ik bij beide games maar een paar levels gespeeld en dan raak ik verveeld en laat ik de games verder links liggen.
En tóch ben ik wél nieuwsgierig naar de nieuwe aankondiging en wat dat gaat brengen.
En tóch ben ik wél nieuwsgierig naar de nieuwe aankondiging en wat dat gaat brengen.


