De laatste met tegenzin want ik vind free roam rijden echt geen flikker aan.
You Don't Stop Gaming Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Gaming.
Quote:
Diddy Kong, outfits voor DK en Pauline, nieuwe tracks. Gratis update voor na DK Bananza?
Gepost door: Canyarion op 16-06-2025 22:24
Gepost door: Canyarion op 16-06-2025 22:24
Zoiets lijkt me logisch, ja. DK en Pauline hebben allebei maar één kostuum terwijl vooral DK een heel belangrijk character is in het Mario universum. In Bananza lijkt hij ook verschillende outfits te kunnen dragen, net als Mario in Odyssey, dus ze zullen vast genoeg keus hebben.
Maar Nintendo doet niet aan logica, dus wie weet

Geef kip
Ghost reportin'. Somebody call for an exterminator?
Quote:
Kun je ergens zien hoeveel P switches of coins bijv je hebt tov het totaal in de game aanwezig?
Gepost door: Doobieters op 20-06-2025 08:46
Gepost door: Doobieters op 20-06-2025 08:46
In freeroam naar de kaart (Y) en dan zie je linksonder je totaal. Volgens Google zijn er 394 P-Switches, 200 Peach Medallions en 150 "?"-Panels.
🐴
Als bij het kiezen van de maps, de keuze op "random" valt, krijg je altijd een map van 3 laps. Dus wat doet 90% van de mensen, ze kiezen "random", waardoor de kans groot is dat je 3 laps krijgt. Signaal: iedereen vindt het leuker om 3 laps te spelen dan tussenstukken en dan maar 1 zielige lap.
Wat doet Nintendo: ze passen de keuze "random" aan, zodat er ook nu ook maps met tussenstukken in zitten.
Echt dit bedrijf

De userscore op Metacritic is sinds de update iig flink aan het dalen.
Vanmiddag reed ik (offline) met een character/kart combo die een hoge max speed had. Word ik op een recht stuk ineens ingehaald door een Baby Luigi! Die Baby's hebben een veel mindere max speed, hoe dan? En helemaal geen extra boosts ofzo he. Enige uitleg zou een grotere hoeveelheid coins zijn, maar zo'n groot verschil?
Samen met het mechanisme van 'hoe meer tricks je doet, hoe sneller de CPUs gaan' heb ik het idee dat offline gewoon de raceregels niet volgt.
Het voelt alsof we versie 0.8 spelen. Kom op met versie 1.0 dan.
Quote:
Ik irriteer me aan die minuut die tussen online matches in zit. Het duurt al lang zat om de winnaar te zien juichen en de volgende kaart te kiezen en laden. Waarom dan nog meer tijd rekken? Denkt Nintendo dat we tussen matches door een ander spel gaan spelen ofzo?
Vanmiddag reed ik (offline) met een character/kart combo die een hoge max speed had. Word ik op een recht stuk ineens ingehaald door een Baby Luigi! Die Baby's hebben een veel mindere max speed, hoe dan? En helemaal geen extra boosts ofzo he. Enige uitleg zou een grotere hoeveelheid coins zijn, maar zo'n groot verschil?
Samen met het mechanisme van 'hoe meer tricks je doet, hoe sneller de CPUs gaan' heb ik het idee dat offline gewoon de raceregels niet volgt.
Het voelt alsof we versie 0.8 spelen. Kom op met versie 1.0 dan.
Gepost door: Canyarion op 27-06-2025 15:49
Vanmiddag reed ik (offline) met een character/kart combo die een hoge max speed had. Word ik op een recht stuk ineens ingehaald door een Baby Luigi! Die Baby's hebben een veel mindere max speed, hoe dan? En helemaal geen extra boosts ofzo he. Enige uitleg zou een grotere hoeveelheid coins zijn, maar zo'n groot verschil?
Samen met het mechanisme van 'hoe meer tricks je doet, hoe sneller de CPUs gaan' heb ik het idee dat offline gewoon de raceregels niet volgt.
Het voelt alsof we versie 0.8 spelen. Kom op met versie 1.0 dan.
Gepost door: Canyarion op 27-06-2025 15:49
Offline is de rubberbanding ontzettend sterk en het itembalans ook enorm voordelig voor degenen achter je. Je kan de hele race geen ruk doen behalve sturen en middenmoot blijven, om de laatste 40 seconden ofzo de beste items te krijgen en 1e te worden. Bijna een foolproof methode voor de niet-knockout races. Dusdanig dat ik de races eigenlijk een illusie noem, het maakt geen ene fuck uit wat je doet het grootste deel van de race. Ik las dit online en ben het zelf gaan testen, hoppa 6 races achter elkaar goud op 150cc... De trick mechanics zijn cool en voelen goed aan, maar in singleplayer heb je eerder nadeel dan voordeel (tenzij het echt een speedrun-tier shortcut is).
Online moet je in elk geval wel echt sturen en een beetje je best doen, anders zijn anderen echt wel sneller.

Ik speel het spel nog en begin het beter en beter te vinden. De main tracks zijn over het algemeen goed. Time trial records tonen hoe zot sommige mensen zijn wanneer het aankomt op shortcuts aankomt.
De Knockout Rally is wat mij betreft de grootste verrassing. Wat een leuke modus is dit, zeg. Vooral als je online speelt. Dan zijn de races super hectisch.
Nu hopen dat Nintendo met goede updates komt, zoals 200 cc en een soort van classic GP (hier vind ik de intermission tracks een stuk minder). In de free roam mogen ze bij de P-switches die constante pauzes ook wegdoenen aan het begin en einde van de challenge. Vooral op het einde van de challenge begrijp ik het niet: waarom moet ik volledig tot stilstand komen wanneer ik de opdracht voltooid heb? Het is niet zo dat je dan waardevolle info krijgt ofzo.
Xbox Live: Htbaa | Switch: 6747-1030-5524 | Wii U: HtbaaU | 3DS: 4699-6625-9968 | PSN: Htbaa | Steam: Htbaa
In de Knockout Rally modus doet dat er niet toe, en daarom vind ik dat de intermissie structuur daar uitstekend werkt.
Ja nee weet niet wat hij hiermee bedoeld...
Twitch.tv/DagDoesStuff 👑🐊