Quote:
[..]
Weer dat Uncharted geneuzel, er zit werkelijk geen ene procent Uncharted in. En nu komt daar ook nog Batman bij? Vanwege de gadgets? Jammer dat je het niets vind...
De laadtijden zijn inderdaad onvergeeflijk...Doch ik vermaeck mij met dit spel, maar ik hou dan ook van de Hitman games. En daar moet ik continu aan denken...Je herkent heel veel uit Hitman maps.
Ps, bijzonder om te lezen dat mensen het vergelijken met Uncharted en dan de beperkte vrijheid, geen open wereld, als negatief benoemen. Uncharted was verre van een open wereld. Hadden mensen echt verwacht dat dit spel een open wereld zou worden dan? Die indruk had ik nooit...
Gepost door: MisAnTroop op 31-05-2026 09:03

Weer dat Uncharted geneuzel, er zit werkelijk geen ene procent Uncharted in. En nu komt daar ook nog Batman bij? Vanwege de gadgets? Jammer dat je het niets vind...
De laadtijden zijn inderdaad onvergeeflijk...Doch ik vermaeck mij met dit spel, maar ik hou dan ook van de Hitman games. En daar moet ik continu aan denken...Je herkent heel veel uit Hitman maps.
Ps, bijzonder om te lezen dat mensen het vergelijken met Uncharted en dan de beperkte vrijheid, geen open wereld, als negatief benoemen. Uncharted was verre van een open wereld. Hadden mensen echt verwacht dat dit spel een open wereld zou worden dan? Die indruk had ik nooit...
Gepost door: MisAnTroop op 31-05-2026 09:03
Batman vanwege het combat systeem denk ik.

En James heeft nagenoeg altijd gadgets gehad dus dat argument slaat ook nergens op.
De beste Bond in een geweldige game. Mag van mij een Remaster van komen maar dat kan ik wel vergeten.
Quote:
[..]
Geweldige game 🥰
Gepost door: UltraTiger op 31-05-2026 09:11
Geweldige game 🥰
Gepost door: UltraTiger op 31-05-2026 09:11
De beste Bond in een geweldige game. Mag van mij een Remaster van komen maar dat kan ik wel vergeten.
Quote:
Eindelijk heeft Amazon de Specialist Edition verzonden. Hopelijk morgen binnen.
Gepost door: Reptile op 30-05-2026 00:10
Gepost door: Reptile op 30-05-2026 00:10
Zou gisteren avond geleverd moeten zijn volgens de DHL app.
Opende de brievenbus. Zat er niks in....
Dat kan aantal dingen betekenen. Hopelijk komt het nog terecht bij mij. Ik kan pas vanaf 1 juni contact opnemen met Amazon....
Gaat allemaal wel lekker.
Quote:
Ik vind het echt maar een middelmatige game hoor. Op een gegeven moment zat ik maar wat plichtmatig te spelen zonder ervan te genieten.
Het wil Uncharted zijn maar is het net niet.
Het wil Hitman zijn maar is het net niet.
Het wil Batman Arkham zijn maar is het net niet.
De game neemt je steeds aan het handje en ik vind de omgevingen veel te klinisch.
Ik ben bij chapter 7 gestopt en heb hem van mijn PS5 verwijderd.
Deze gaat op Marktplaats.
Gepost door: CoeXisT op 30-05-2026 12:58
Het wil Uncharted zijn maar is het net niet.
Het wil Hitman zijn maar is het net niet.
Het wil Batman Arkham zijn maar is het net niet.
De game neemt je steeds aan het handje en ik vind de omgevingen veel te klinisch.
Ik ben bij chapter 7 gestopt en heb hem van mijn PS5 verwijderd.
Deze gaat op Marktplaats.
Gepost door: CoeXisT op 30-05-2026 12:58
Volgens mij wil de game helemaal niet een bepaalde andere game zijn. Op deze manier kan je dat op elke game plakken. Wil Uncharted dan geen tomb raider game zijn? Wil batman dan geen Spiderman game zijn qua combat?
Je voelt dat het gemaakt is door de makers van Hitman, dus daar zitten elementen van in, maar dat is alleen maar positief. Verder is het een lineaire game, daar word je eigenlijk altijd wel bij het handje genomen. Maar je kan heel veel in de settings aanpassen, namelijk:
- hints in de game kan je volledig uitzetten onder gameplay
- je kan de warning effects van combat uitzetten onder gameplay
- je kan aim glow uitzetten, daardoor zullen bepaalde zaken niet oplichten in de game
- als je de game te makkelijk vindt kan je ook kiezen voor een hogere difficulty
Sommige zaken heb je dus ook zelf in de hand. En misschien is je verwachtingsmanagement van deze game gewoon verkeerd geweest.
En wat betreft de laadtijden, ik speel op de ps5 pro en de laadtijden zijn er eigenlijk bijna niet.
Precies dat. Mensen klagen (terecht misschien) over de Ubisoft formule maar de Spider-Man game had grotendeels diezelfde formule al was de game zelf ook van hogere kwaliteit dus dat hielp. Een game zal altijd wel op een andere game lijken.
Ik ga nu weer verder met Ghost Of Yōtei en net zo goed als dat Atsu wapens naar vijanden kan gooien, gooit Bond mokken en toetsenborden naar een vijand.
Ik vind het een toffe game al blijf ik me verbazen over het feit dat niemand in Aleph kan zwemmen. Het zijn piraten! Je zou denken dat zwemmen heel belangrijk is. Niet dus. 😜
En zonet de 100% gehaald. 😎🤓
Ik ga nu weer verder met Ghost Of Yōtei en net zo goed als dat Atsu wapens naar vijanden kan gooien, gooit Bond mokken en toetsenborden naar een vijand.
Ik vind het een toffe game al blijf ik me verbazen over het feit dat niemand in Aleph kan zwemmen. Het zijn piraten! Je zou denken dat zwemmen heel belangrijk is. Niet dus. 😜
En zonet de 100% gehaald. 😎🤓
Tja, blijf het lachwekkend vinden in bepaalde stealth secties. Klim je ergens op, sta je in het gezichtsveld van een vijand (weliswaar op meters afstand). Maar toch ziet hij je niet.
Blijkbaar is het voor game developers moeilijk om dit iets realistischer te maken.
Assassin's Creed Black Flag Resynced gaat er natuurlijk ook komen op day 1. En daar zal het natuurlijk ook weer hetzelfde zijn
Wordt genieten geblazen, om (uhhh semi) ongezien langs een vijand te sneaken
Blijkbaar is het voor game developers moeilijk om dit iets realistischer te maken.
Assassin's Creed Black Flag Resynced gaat er natuurlijk ook komen op day 1. En daar zal het natuurlijk ook weer hetzelfde zijn
Wordt genieten geblazen, om (uhhh semi) ongezien langs een vijand te sneaken

Quote:
Tja, blijf het lachwekkend vinden in bepaalde stealth secties. Klim je ergens op, sta je in het gezichtsveld van een vijand (weliswaar op meters afstand). Maar toch ziet hij je niet.
Blijkbaar is het voor game developers moeilijk om dit iets realistischer te maken.
Assassin's Creed Black Flag Resynced gaat er natuurlijk ook komen op day 1. En daar zal het natuurlijk ook weer hetzelfde zijn
Wordt genieten geblazen, om (uhhh semi) ongezien langs een vijand te sneaken
Gepost door: EPMD op 31-05-2026 14:46
Blijkbaar is het voor game developers moeilijk om dit iets realistischer te maken.
Assassin's Creed Black Flag Resynced gaat er natuurlijk ook komen op day 1. En daar zal het natuurlijk ook weer hetzelfde zijn
Wordt genieten geblazen, om (uhhh semi) ongezien langs een vijand te sneaken

Gepost door: EPMD op 31-05-2026 14:46
Met welke difficulty is dit? Hoe hoger de difficulty hoe sneller ze je zullen zien.
Quote:
[..]
Met welke difficulty is dit? Hoe hoger de difficulty hoe sneller ze je zullen zien.
Gepost door: Snefkens op 31-05-2026 14:54
Met welke difficulty is dit? Hoe hoger de difficulty hoe sneller ze je zullen zien.
Gepost door: Snefkens op 31-05-2026 14:54
Speel altijd gewoon op normaal.

Quote:
Tja, blijf het lachwekkend vinden in bepaalde stealth secties. Klim je ergens op, sta je in het gezichtsveld van een vijand (weliswaar op meters afstand). Maar toch ziet hij je niet.
Blijkbaar is het voor game developers moeilijk om dit iets realistischer te maken.
Assassin's Creed Black Flag Resynced gaat er natuurlijk ook komen op day 1. En daar zal het natuurlijk ook weer hetzelfde zijn
Wordt genieten geblazen, om (uhhh semi) ongezien langs een vijand te sneaken
Gepost door: EPMD op 31-05-2026 14:46
Blijkbaar is het voor game developers moeilijk om dit iets realistischer te maken.
Assassin's Creed Black Flag Resynced gaat er natuurlijk ook komen op day 1. En daar zal het natuurlijk ook weer hetzelfde zijn
Wordt genieten geblazen, om (uhhh semi) ongezien langs een vijand te sneaken

Gepost door: EPMD op 31-05-2026 14:46
Wat mensen vergeten is dat realisme en plezier lang niet altijd hand in hand gaan. Als je gezien wordt en een vijand realistisch reageert en je gelijk een kogel door je kop jaagt of je per direct game over bent is het ook niet leuk. Realistischere AI zou juist veel vaker voor frustratie zorgen. Net zoals dat mensen zeuren om moeten tanken in GTA VI, of dat er politie achter je aankomt als je door rood rijdt, onder het mom van realisme. Allemaal leuk en aardig totdat je er keer op keer mee te maken krijgt in de game.
Nu zou IOI de AI wel ietsje strakker af kunnen stellen, maar ik vind het altijd wel fijn dat je een foutje nog kunt fixen ipv dat je een heel stuk opnieuw moet doen. Het blijft tenslotte een game.
Geef kip
Quote:
[..]
Speel altijd gewoon op normaal.
Gepost door: EPMD op 31-05-2026 15:15
Speel altijd gewoon op normaal.

Gepost door: EPMD op 31-05-2026 15:15
Wellicht een tip, zet de difficulty hoger, hierdoor wordt je dus neller gedetecteerd dan op normal.
Quote:
[..]
Wat mensen vergeten is dat realisme en plezier lang niet altijd hand in hand gaan. Als je gezien wordt en een vijand realistisch reageert en je gelijk een kogel door je kop jaagt of je per direct game over bent is het ook niet leuk. Realistischere AI zou juist veel vaker voor frustratie zorgen. Net zoals dat mensen zeuren om moeten tanken in GTA VI, of dat er politie achter je aankomt als je door rood rijdt, onder het mom van realisme. Allemaal leuk en aardig totdat je er keer op keer mee te maken krijgt in de game.
Nu zou IOI de AI wel ietsje strakker af kunnen stellen, maar ik vind het altijd wel fijn dat je een foutje nog kunt fixen ipv dat je een heel stuk opnieuw moet doen. Het blijft tenslotte een game.
Gepost door: GJ op 31-05-2026 15:23
Wat mensen vergeten is dat realisme en plezier lang niet altijd hand in hand gaan. Als je gezien wordt en een vijand realistisch reageert en je gelijk een kogel door je kop jaagt of je per direct game over bent is het ook niet leuk. Realistischere AI zou juist veel vaker voor frustratie zorgen. Net zoals dat mensen zeuren om moeten tanken in GTA VI, of dat er politie achter je aankomt als je door rood rijdt, onder het mom van realisme. Allemaal leuk en aardig totdat je er keer op keer mee te maken krijgt in de game.
Nu zou IOI de AI wel ietsje strakker af kunnen stellen, maar ik vind het altijd wel fijn dat je een foutje nog kunt fixen ipv dat je een heel stuk opnieuw moet doen. Het blijft tenslotte een game.
Gepost door: GJ op 31-05-2026 15:23
Precies dat. Een speler moet tijd krijgen dit te corrigeren of anders wordt het heel frusty. Ook vecht scènes zouden niet meer kunnen want James die in zijn eentje 5 man in elkaar beukt is al heel onwaarschijnlijk.
Ik heb er geen issues mee.
Quote:
[..]
Precies dat. Een speler moet tijd krijgen dit te corrigeren of anders wordt het heel frusty. Ook vecht scènes zouden niet meer kunnen want James die in zijn eentje 5 man in elkaar beukt is al heel onwaarschijnlijk.
Ik heb er geen issues mee.
Gepost door: Bigds9fan op 31-05-2026 16:29
Precies dat. Een speler moet tijd krijgen dit te corrigeren of anders wordt het heel frusty. Ook vecht scènes zouden niet meer kunnen want James die in zijn eentje 5 man in elkaar beukt is al heel onwaarschijnlijk.
Ik heb er geen issues mee.
Gepost door: Bigds9fan op 31-05-2026 16:29
En bij Uncharted hoor je niemand erover dat Nathan Drake honderden enemies in de game vermoord. Dat is natuurlijk ook niet realistisch. Soms lijkt het alsof bepaalde games wel het voordeel van de twijfel krijgen en andere games weer niet.
Ik vond het een fantastische game. Binnen 3 dagen uitgespeeld omdat ik echt zin had om verder te spelen. Ik was al een tijdje minder aan het gamen omdat het grotendeels rpg, online of indie was. Ik ben een gamer die toffe (adventure) verhalen wil spelen van een paar uur die uitdagend zijn, maar niet frustrerend. Dit was exact zo'n game, iets dat ik de afgelopen paar jaar miste en ik ben blij dat ze weer wat meer uitkomen. Ik was ook altijd fan van Assassins Creed. En met de remake van 4 hoop ik dat ze hier weer meer naar teruggaan. Ook hoop ik dat er een nieuwe Uncharted en Batman komt. Kijk, dat zijn de games waar ik vrolijk van word.
Hnm heb het spel uitgespeeld, en vond het eigenlijk best middelmatig allemaal. Het heeft mij geen enkele keer echt weten te pakken...
Am i living deeply, or just barely skimming...
Quote:
Coolblue heeft mijn bestelling first light CE geannuleerd… 
Iemand ook?
Gepost door: Mr_style op 05-06-2026 09:13

Iemand ook?
Gepost door: Mr_style op 05-06-2026 09:13
Dat is wel echt klote...
Ik geniet echt met volle teugen van het spel, elke avond weer een paar uurtjes er tegenaan klappen. Zit op 15 uur en 50%, hopelijk kan ik nog wel wat uurtjes vooruit.
🎮🤘🏼
Quote:
Coolblue heeft mijn bestelling first light CE geannuleerd… 
Iemand ook?
Gepost door: Mr_style op 05-06-2026 09:13

Iemand ook?
Gepost door: Mr_style op 05-06-2026 09:13
Mijn verwachte leverdatum van pre-order LCE bij Amazon staat ook nog op 5 december. Durf ook niet te zeggen of die nog gaat komen. Ik ging goed mee in de hype, maar als ze die game nog veel later gaan sturen retourneer ik hem wel en wacht ik wel tot de normale editie in de budget bak of bij de kringloop voor een habbekrats ligt. Als ik zo laat na release kan spelen, ga ik ook niet de volle prijs betalen voor een game.
Quote:
[..]
En bij Uncharted hoor je niemand erover dat Nathan Drake honderden enemies in de game vermoord. Dat is natuurlijk ook niet realistisch. Soms lijkt het alsof bepaalde games wel het voordeel van de twijfel krijgen en andere games weer niet.
Gepost door: Snefkens op 31-05-2026 16:38
En bij Uncharted hoor je niemand erover dat Nathan Drake honderden enemies in de game vermoord. Dat is natuurlijk ook niet realistisch. Soms lijkt het alsof bepaalde games wel het voordeel van de twijfel krijgen en andere games weer niet.
Gepost door: Snefkens op 31-05-2026 16:38
Het hele punt is dat games onrealistisch zijn. Als ik in GTA 5/Online een smak maak in het verkeer sta ik ook meteen weer op. Hoef je in real life niet te proberen.
Gisteren de platinum trophy gehaald nadat ik ik een 3de playthrough heb doorlopen omdat 1 van de collectible trophies glitchte.
Fantastische Bond game en een erg toffe game en vooral leuke game.
8/10
Fantastische Bond game en een erg toffe game en vooral leuke game.
8/10
Eindelijk uitgespeeld,dus de benodigde dingen in de online modus etc, had er echt genoeg van. Voor mij de tegenvaller van dit jaar...bah..
Am i living deeply, or just barely skimming...


