Quote:
Welcome to Season 2Season 2 begins on June 2 and kicks off with an Open Play* Week from June 2 to June 9. During the Open Play Week, the full game will be available to play on Steam, PlayStation 5, and Xbox Series X|S, and any progress you make will carry over into Season 2. This will be a great time to invite your friends to crew up as everyone will be starting out on a clean slate.
πΊπ¦ ππ
Schijnbaar kan je door een bug vanwege de Open Play Week, de Deluxe Edition voor β¬14 aanschaffen op de PSN Store. Alleen blijft het onduidelijk of je de volledige game dan ook krijgt π€(want de standaard game is dan een demo, maar je koopt min of meer een DLC ding). Als dat gewoon het geval is, dan twijfel ik wel. Met de beta toen, had ik gemixte mening over de gameplay. Aan de ene kant wel leuk. Aan de andere kant ook weer niet als je iedere keer wapens verliest wanneer je dood bent + dat het zwaar werd wanneer je iedere keer in je eentje door de game heen moest.
Ik ben daarom ook benieuwd hoe lang de bug nog online blijft :/.
Ik ben daarom ook benieuwd hoe lang de bug nog online blijft :/.
Where am I Playstation Showcase? π€‘
Quote:
Schijnbaar kan je door een bug vanwege de Open Play Week, de Deluxe Edition voor β¬14 aanschaffen op de PSN Store. Alleen blijft het onduidelijk of je de volledige game dan ook krijgt π€(want de standaard game is dan een demo, maar je koopt min of meer een DLC ding). Als dat gewoon het geval is, dan twijfel ik wel. Met de beta toen, had ik gemixte mening over de gameplay. Aan de ene kant wel leuk. Aan de andere kant ook weer niet als je iedere keer wapens verliest wanneer je dood bent + dat het zwaar werd wanneer je iedere keer in je eentje door de game heen moest.
Ik ben daarom ook benieuwd hoe lang de bug nog online blijft :/.
Gepost door: Xor op 02-06-2026 22:37
Ik ben daarom ook benieuwd hoe lang de bug nog online blijft :/.
Gepost door: Xor op 02-06-2026 22:37
Ik ben vooral benieuwd hoe lang de game online blijft. Die Open Play Week doen ze waarschijnlijk om meer spelers binnen te halen, want zowel de verkoop als het spelersaantal vallen tegen.
Quote:
[..]
Ik ben vooral benieuwd hoe lang de game online blijft. Die Open Play Week doen ze waarschijnlijk om meer spelers binnen te halen, want zowel de verkoop als het spelersaantal vallen tegen.
Gepost door: LostBoyNL op 02-06-2026 23:29
Ik ben vooral benieuwd hoe lang de game online blijft. Die Open Play Week doen ze waarschijnlijk om meer spelers binnen te halen, want zowel de verkoop als het spelersaantal vallen tegen.
Gepost door: LostBoyNL op 02-06-2026 23:29
Voor wat we nu weten heeft Bungie weinig anders te doen meer, dus als ze zelfs Marathon offline halen kunnen ze Bungie meteen opdoeken.
Toen Online MP nog 35-40 euro voor een jaar was als je PS+ in een leuke actie kocht, dan kocht ik maybe nog wel MP games (al zou dat dan eerder Battlefield zijn en niet Marathon), maar met de huidige prijzen ben ik gewoon afgehaakt, en ik denk velen met mij, dus dan is het niet vreemd wanneer MP games (buiten F2P) βfalenβ.
Ze zullen beweren dat er geen markt voor is, maar ze hebben die markt gewoon weggejaagd. Die was er altijd wel.
Ze zullen beweren dat er geen markt voor is, maar ze hebben die markt gewoon weggejaagd. Die was er altijd wel.
Anyway, de nieuwe matchmaking-optie is leuk. Een team vs. alleen maar rooks, geen andere teams. Geen exfil tussendoor, alleen een final exfil na 18 minuten.
Als je zonder teammates gaat heb je dus de map voor een aantal minuten voor jezelf alleen (totdat de rooks spawnen). Superhandig voor sommige contracten.
πΊπ¦ ππ
Wanhoop moet wel heel groot zijn om een open play te houden. Helaas zijn er betere en leukere games uit om te spelen 

https://psnprofiles.com/ShadowhunterrX


